En jij moet helemaaaaal je mond houdenquote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
en toen bleek alles slechts een visioen
Kun je nog iets van invloed uitoefenen op de uitkomst? Valt het nog aan te passen en te verbeteren naderhand?quote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef Cybart het volgende:
En toen moest ik tot donderdag wachten om te horen of mn afstudeerproject goed genoeg is...
ik kan het nog aanpassen als het niet goed gekeurd wordt...quote:Op maandag 15 september 2008 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Kun je nog iets van invloed uitoefenen op de uitkomst? Valt het nog aan te passen en te verbeteren naderhand?
ik moet het er waarschijnlijk uittrekken wat ie precies wil zien, zoals het al jaren gaat met die gast.quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe zijn je docenten? Als ze het teruggeven zijn ze dan wel zo duidelijk dat ze precies aangeven op welke vlakken je sterk bent en op welke vlakken je aanpassen zou moeten verrichten, en geven ze ook aan welke aanpassingen je moet doorvoeren?
pardon?quote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij moet helemaaaaal je mond houden
Zaterdag nacht iets te actief geweestquote:
heb zowiezo morgen de hele dag vrij, dus dan wordt het zeker chillen...quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
gewoon niet al te sappel maken en dingen zijn beloop laten gaan.
Morgen ff een dagje chillen, of anders woensdag, stad in, iets kopen voor jezelf, afspreken met mensen die zich niet bekommeren om school, en proberen om aan andere dingen te denken, en ook al lukt het niet om echt helemaal aan andere dingen te denken... dan heb je in ieder geval nog iets van een leuke dag in plaats van een verloren dag waarbij je thuis zit en denkt over wat je docenten je donderdag gaan teruggeven...
Het begon vanaf 't moment dat je tegen Rein zei "Ga maar eens ff zitten".quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pardon?
wat doe IK nou weer verkeerd!
Lijkt mijn Prof wel, door hem duurde mijn Master oook 3 maanden langer, kan er nog steeds boos over wordenquote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik moet het er waarschijnlijk uittrekken wat ie precies wil zien, zoals het al jaren gaat met die gast.
we zullen zien donderdag
nu eerst maar eens gaan werken...
Dit meen je nietquote:Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het begon vanaf 't moment dat je tegen Rein zei "Ga maar eens ff zitten".
Wat waren de vragen ook alweer allemaal?Wat heb je gestudeerd? Wat voor werk doe je? Ben je verliefd? Hoe lang ben je al uit de kast? Hoeveel relaties heb je al gehad? Zie je jullie 2 samenwonen over een jaar of 2?
Dat ga je toch niet vrágen?!
En zeker niet als ik er gewoon langs zit!!!!!
We hebben elkaar net 4x gezien, die jongen is pas net uit de kast en jij schrikt hem af met ene vragenlijst waar iedere doorgewinterde homo nog van schrikt, zeker als ie pas NET iemand heeft ontmoet!
Goed, goed, heb het heel erg druk, werk nu in de buurt van Breda en heb niet meer de sinecure die ik had.quote:Op maandag 15 september 2008 17:35 schreef Stroekie het volgende:
Pjo is er weer![]()
doe jij eens wat regelmatiger posten en vertellen hoe het met jullie gaat
Dat zeg ik toch niet. Maar zie jij nou ècht niet in dat je dat soort dingen gewoon niet moet doen? Dat dat afschrikt? Dat dat irritant is? Voor de ondervraagde zowel als degene die er langs zit? Hoe denk je dat IK me voel als jij hem, die naast me zit, lekker confronterend gaat vragen of ie wel verliefd op me is?quote:Op maandag 15 september 2008 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok dan houd ik bij deze verder wel mijn mond
Ten eerste is ie mijn moeder niet. Die heb ik al eentje.quote:Op maandag 15 september 2008 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zulke vragen stelt toch elke (goedbedoelende) moeder aan elke schoonzoon in spe
neequote:Op maandag 15 september 2008 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zulke vragen stelt toch elke (goedbedoelende) moeder aan elke schoonzoon in spe
Hier is het wel goed hoor, en gaat alles wel z'n gangetje en kunnen we binnenkort wel een vingerpunnikkransje startenquote:Op maandag 15 september 2008 17:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Goed, goed, heb het heel erg druk, werk nu in de buurt van Breda en heb niet meer de sinecure die ik had.Hoe is het hier?
Daar voel ik me nog niet oud genoeg voor.quote:Op maandag 15 september 2008 17:47 schreef Stroekie het volgende:
Hier is het wel goed hoor, en gaat alles wel z'n gangetje en kunnen we binnenkort wel een vingerpunnikkransje starten
ja hoor, heb vorige week tickets gekocht zodat ik in de maand november door New Zealand en Sydney kan gaan zwalkenquote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar voel ik me nog niet oud genoeg voor.
Met jou persoonlijk ook alles goed?
maar jij kan wel punniken ??quote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar voel ik me nog niet oud genoeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |