Wie is niemand dan?quote:Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef Cairon het volgende:
Met niemand...
Melaniequote:
Ok, geef me details, waar ging de ruzie overquote:
Singstar, Twister, Hotel, Beer pongquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef hierissieweer het volgende:
Welke gezelschapspelletjes zijn leuk?
Kolonisten van Catan hoor ik vaakquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef hierissieweer het volgende:
Welke gezelschapspelletjes zijn leuk?
quote:Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan hoor ik vaak
Geen flauw idee, dat vraag ik me ook dagelijks afquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:47 schreef MisterO het volgende:
Waar is Stuart Alan Jones gebleven eigenlijk?
Beetje late reactiequote:Op zondag 14 september 2008 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dat vraag ik me ook dagelijks af
Het is nog triester zelfs...maar dat verhaal zal ik je maar besparen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Beetje late reactie![]()
Maar welkom terug![]()
Ja nou moet je het vertellen, dat begrijp jequote:Op zondag 14 september 2008 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is nog triester zelfs...maar dat verhaal zal ik je maar besparen.
volgens mij heet jij vandaag Aagje, want je bent best nieuwgierigquote:Op zondag 14 september 2008 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja nou moet je het vertellen, dat begrijp je
Met al die mensen met vriendjes om me heen, ben ik er stiekem ook weer aan toe! en dan word je nieuwsgierig, niet alleen daarnaar, maar automatisch ook naar andere dingenquote:Op zondag 14 september 2008 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heet jij vandaag Aagje, want je bent best nieuwgierig
Jij maakt je zorgen dat de stal te lang leeg staat ?quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met al die mensen met vriendjes om me heen, ben ik er stiekem ook weer aan toe! en dan word je nieuwsgierig, niet alleen daarnaar, maar automatisch ook naar andere dingen
Ik maak me er geen zorgen over, heb gewoon weer zin in dat hele circus van verliefdheid, eerste zoen enzevoort. Bij onze tennisclub is ook een hele leuke jongen en volgens mij is hij homo, maar ik weet het niet zeker.. hij is zoo cute, maar hoe kan ik nou achterkomen of hij homo is... Hij draagt wel skinny jeans, en heeft vriendinnenquote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij maakt je zorgen dat de stal te lang leeg staat ?
er moet weer een paard gestald worden waarop de prins kwam aanrijden
dan weet jij meer dan ikquote:
Nog steeds brak van vannacht?quote:Op zondag 14 september 2008 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp voor later. En dat is waarschijnlijk morgenavond ergens ofzo
.
is er straks niets deel 2 van de Six Feet Under marathon nacht bij NPS ?quote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Ben best moe. Zwaar weekend.... en toch geen zin te gaan slapen omdat ik vakantie hebVind 't bijna zonde!
Geen ideequote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er straks niets deel 2 van de Six Feet Under marathon nacht bij NPS ?
maandag start NPS met seizoen 5quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen ideeMaar goed, ik heb alle seizoenen op DVD
was dat gisteren avond ook? ik heb tot een uur of 4 gekeken en toen vond ik dat ik echt naar bed moest gaan. Goede serie!quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er straks niets deel 2 van de Six Feet Under marathon nacht bij NPS ?
ja is eeen van de mooiste series die ik gezien hebquote:Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
was dat gisteren avond ook? ik heb tot een uur of 4 gekeken en toen vond ik dat ik echt naar bed moest gaan. Goede serie!
nu toch wel mag ik hopen ?quote:Op maandag 15 september 2008 01:55 schreef hierissieweer het volgende:
2 uur wakker in bed gelegen... Maar in slaap ben ik dus nog steeds niet...
quote:Op maandag 15 september 2008 10:02 schreef MisterO het volgende:
Gmorgen!!! Ik ben op school, wakker en heb er zin in! Kom op! you can do it
inmiddels weer wakker, twas half 5 toen ik er in lagquote:
Nu weet je nog veel meer over de avonturen van de familie Fissher en Diaz ?quote:Op maandag 15 september 2008 10:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
inmiddels weer wakker, twas half 5 toen ik er in lag
Aaaaah koffiequote:Op maandag 15 september 2008 07:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
nee, heb even ge surfd, bewust geen tv gekeken. Anders was ik met zo'n marathon gelijk heel de nacht bezigquote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu weet je nog veel meer over de avonturen van de familie Fissher en Diaz ?
Nieuwe week, ik moet mijzelf even moed toesprekenquote:Op maandag 15 september 2008 10:25 schreef hierissieweer het volgende:
wat is iedereen positief en vol levenszin deze morgen...
Doe het ook even bij mij...quote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nieuwe week, ik moet mijzelf even moed toespreken
en herberg Den Zoeten inval is weer leeg en tot rust gekomen ?quote:Op maandag 15 september 2008 10:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Aaaaah koffie![]()
![]()
Goedemorgen en ik heb er geen zin in, dus kom maar op
Niet helemaal leeg, naast R waren er nog 2 vanmorgen. Maar ik ben de hele boel ontvlucht ze zoeken het maar uitquote:Op maandag 15 september 2008 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en herberg Den Zoeten inval is weer leeg en tot rust gekomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |