vakantie is goed!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel goed hoor, heb deze week weer schandalig veel geld uitgegeven op de site van KLM
Ja mag weer op vakantie in november
en nu weer woonachtig in Ernhem, dan mag jij vast en zeker ook naar de H topic meet op 4 oktober in Luxor als Pann on Tour daar is ?
Je vergeet wat...quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
Vervolg op: PLAK HIER DE URL VAN HET VORIGE TOPIC
ja ik moet toch wat om boven je bed te komen hangenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:14 schreef Xiance het volgende:
mijn eigen naam topic :$
even gauw uitprinten heur
jij hangt toch al een eeuwigheid boven mijn bed!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik moet toch wat om boven je bed te komen hangen
Had je een bibliothecaris of -thecaresse?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:21 schreef MisterO het volgende:
oeps, 14 euro boete bij de bieb op school
haal me er dan eens af zodat ik gewoon warm en behaaglijk naast je onder het dekbed kan liggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij hangt toch al een eeuwigheid boven mijn bed!
Caresse... die biblitohecaris schelde mn boetes weleens gewoon kwijt zonder iets te zeggen, maar die caresses zijn zulke bitchesquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je een bibliothecaris of -thecaresse?
heuj! da goat nie!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haal me er dan eens af zodat ik gewoon warm en behaaglijk naast je onder het dekbed kan liggen
maar dat past toch nooit jij in een 1 persoonsbed,dat is toch veels te kort ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
heuj! da goat nie!
tis al krap zat.. ik slaap sinds mn 12e weer es in een 1pers. bed..
needless to say, halverwege de nacht lig ik op de grond :S
k heb wallen zo groot dsat ik een BH met extra beugelondersteuning gekocht heb
ben je nu aan het flirten op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haal me er dan eens af zodat ik gewoon warm en behaaglijk naast je onder het dekbed kan liggen
is het zo duidelijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben je nu aan het flirten op vrijdagmiddag
hmmz..quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat past toch nooit jij in een 1 persoonsbed,dat is toch veels te kort ?
en ik kan wel heel stil liggen te slapen zonder te bewegen, zodat jij dan ook niet uit bed valt, want dan lig ik er gewoon voor om je te beschermen![]()
alsof ik niet verknipt benquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmmz..
leuk?
shatz.. vroeger was ik "da bitch of the gang"
leuk is anders
Mja, pinnige heksen die thuis niets te vertellen hebben, als ze al een "thuis" hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Caresse... die biblitohecaris schelde mn boetes weleens gewoon af zonder iets te zeggen, maar die caresses zijn zulke bitches
Je gaat je gang maar, vrijdagmiddagvermaakquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het zo duidelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar Xiance is ook zo leuk
Hoi ik heb toestemmingquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar, vrijdagmiddagvermaak
Ik wil OOK vrijdagmiddagvermaakquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar, vrijdagmiddagvermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |