ja zeker eentje links en eentje rechts in je haar ?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
toen ik zo oud was had ik al 2 scheidingen achter de rug
Tja, mensen die niets te verliezen hebben zetten ook eerder dat soort stappen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef Jerruh het volgende:
wtf, nu al samenwonen?![]()
.
ik heb dat na 2.5 jaar nog niet voor elkaar!
Ow, dies onder de gordel!quote:Op woensdag 10 september 2008 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, mensen die niets te verliezen hebben zetten ook eerder dat soort stappen.
Nou zo was ie niet eens echt bedoeld. Wat ik bedoel is, mensen die toch al willen verhuizen, mensen die geen basis hebben, mensen zonder eigen huis, appartement, hypotheek, etc... die zetten die stap van samenwonen veel sneller dan mensen die dat wel hebben.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow, dies onder de gordel!
ja maar, ja maar hij komt dan toch zeker wel bij jouw in de slettenflat wonenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo was ie niet eens echt bedoeld. Wat ik bedoel is, mensen die toch al willen verhuizen, mensen die geen basis hebben, mensen zonder eigen huis, appartement, hypotheek, etc... die zetten die stap van samenwonen veel sneller dan mensen die dat wel hebben.
Studenten die samen gaan hokken... nou ja, waarom niet na 2 maanden? Bevalt het niet dan ben je zo weer uit elkaar.
Ik kijk wel uit voordat ik ga samenwonen zeg. Beetje mijn appartement opzeggen! Tis goed met 'm!
Daar heb je wel gelijk in, indd.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo was ie niet eens echt bedoeld. Wat ik bedoel is, mensen die toch al willen verhuizen, mensen die geen basis hebben, mensen zonder eigen huis, appartement, hypotheek, etc... die zetten die stap van samenwonen veel sneller dan mensen die dat wel hebben.
Studenten die samen gaan hokken... nou ja, waarom niet na 2 maanden? Bevalt het niet dan ben je zo weer uit elkaar.
Ik kijk wel uit voordat ik ga samenwonen zeg. Beetje mijn appartement opzeggen! Tis goed met 'm!
Voordat daar iemand bij komt wonen zijn we ook echt wel een heeeele tijd verder hoor!quote:Op woensdag 10 september 2008 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar, ja maar hij komt dan toch zeker wel bij jouw in de slettenflat wonen
tussen wonen en vrijwel wonen zit een groot verschil, en ja je zit daar nu ideaal heerlijk rustig en toch overal bovenop, je zou wel gek zijn als je het direct weer van de hand gaat doenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voordat daar iemand bij komt wonen zijn we ook echt wel een heeeele tijd verder hoor!
je hebt wel gelijk, ondanks al die tijd dat we elkaar kennen en samenzijn, hebben we nog steeds onze eigen huizen. Maar als Sam en PJO dit willen dan heeequote:Op woensdag 10 september 2008 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voordat daar iemand bij komt wonen zijn we ook echt wel een heeeele tijd verder hoor!
ik had op mijn 18e al heel wat ..... scheidingen in mijn haarquote:Op woensdag 10 september 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zeker eentje links en eentje rechts in je haar ?
Ja voor Pjo is het gewoon een stuk practischer, als hem dat dagelijks 3 uur reizen scheelt. En die 3 uur kan je dan ook nog veel beter bij je vriendje doorbrengen dan eenzaam in het openbaar vervoerquote:Op woensdag 10 september 2008 00:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk, ondanks al die tijd dat we elkaar kennen en samenzijn, hebben we nog steeds onze eigen huizen. Maar als Sam en PJO dit willen dan heeevoor hem
als jij zo cryptisch gaat antwoorden ga ik mij afvragen of jij het dan wel hebt over het haar bovenop je hoofdquote:Op woensdag 10 september 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik had op mijn 18e al heel wat ..... scheidingen in mijn haar
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jij zo cryptisch gaat antwoorden ga ik mij afvragen of jij het dan wel hebt over het haar bovenop je hoofd
mis ik wil het best wel weten maar niet nu, niet op dit tijdstip en niet op deze plaatsquote:Op woensdag 10 september 2008 00:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je wilt het allemaal niet weten dan zijn we 25 topics verder
en in de tijd van 25 topics kunnen we aardig wat glazen wijn achter de kiezen hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je wilt het allemaal niet weten dan zijn we 25 topics verder
ja en omdat R nu van de phone af is gaan we naar bed en laten we die 25 topics tot morgenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in de tijd van 25 topics kunnen we aardig was glazen wijn achter de kiezen hebben
http://gay.eu/article/13185//Million_Dollar_Gay_Weddingquote:Op woensdag 10 september 2008 01:35 schreef wonderer het volgende:
Wat is dat van die jongetjes die willen trouwen dan?
DAn is het antwoord "oud"quote:Op woensdag 10 september 2008 01:43 schreef DennisMoore het volgende:
[ernstig] Ik moest vandaag serieus rekenen met m'n geboortejaar enzo, omdat ik niet wist hoe oud ik over een paar weken ga worden. [/ernstig]
Stampot? Andijvie voor dit tijd van het jaar denk ik...quote:Op woensdag 10 september 2008 01:11 schreef Nuno_G het volgende:
en oh ja, als laatste vraag. Ik moet van de week ook wat koken, maar dan iets nederlands. Kunnen jullie me aan iets goeds en recepi helpen
pannenkoeken met spek ? Of een bal gehakt met rode kool een appeltjes. Kijk anders eens op www.smulweb.nl of www.ah.nlquote:Op woensdag 10 september 2008 01:11 schreef Nuno_G het volgende:
en oh ja, als laatste vraag. Ik moet van de week ook wat koken, maar dan iets nederlands. Kunnen jullie me aan iets goeds en recepi helpen
weet niet of rookworst gemakkelijk te vinden is in engelse winkelsquote:Op woensdag 10 september 2008 02:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stampot? Andijvie voor dit tijd van het jaar denk ik...
Aardappels schillen en koken (kruimige aardappels) Spekjes doorbakken. Als ze gekookt zijn, prakken met zo'n stampot-stamper, iets azijn, beetje slasaus, totdat je een mooie smeuige puree hebt. Dan gooi je daar de uitgelekte doorgebakken spekjes doorheen. Dan een beetje andijvie. Hele kleine beetjes per keer, je gooit er snel teveel in. En dit door elkaar roeren zodat het met elkaar een mooie puree is en blijf. Serveren met rookworst en een kuiltje jus. (al heb ik liever een gehaktbal, houd niet zo van rookworst)
En als dit te saai is iets van een zuurkoolschotel, maar dat vind ik dan weer wat on-hollands worden
ik had je op Pann/Friso wel aan een leuke willen en kunnen koppelen, want Ang3l vond hem niet interessantquote:Op woensdag 10 september 2008 08:39 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Zometeen rijles, ik ben mn instructeur zó zat henog een paar lessen...
Ik hou niet zo van gouden kettingen en zoquote:Op woensdag 10 september 2008 08:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had je op Pann/Friso wel aan een leuke willen en kunnen koppelen, want Ang3l vond hem niet interessant
Nou dat kan nooit veel geweest zijn, want hij liep nog gewoon rechtop in plaats van vooroverquote:Op woensdag 10 september 2008 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gouden kettingen en zo
Weet je wat je fout doet dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef Jerruh het volgende:
wtf, nu al samenwonen?![]()
.
ik heb dat na 2.5 jaar nog niet voor elkaar!
jouw hart stroomt nog steeds over van liefde voor een date die nooit heeft plaatsgevonden. Dus onder die zure buitenkant zit egienlijk een lief en aardig persoonquote:Op woensdag 10 september 2008 09:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Weet je wat je fout doet dan?
Je hebt geen vriendje dat borderlijn gevaarlijk labiel is en zich hecht aan je, nog voor hij je echt kent, waarbij zijn gedrag op zekere momenten "single white female"-trekjes vertoont. Face it Jerruh, je hebt een stabiele, normale jongen gevonden die een gezond perspectief op het leven heeft, en een eigen leven...
Zelfs een kleintje is al te veelquote:Op woensdag 10 september 2008 09:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat kan nooit veel geweest zijn, want hij liep nog gewoon rechtop in plaats van voorover
He getverdemme, dat klinkt zegmaar.... normaal!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Weet je wat je fout doet dan?
Je hebt geen vriendje dat borderlijn gevaarlijk labiel is en zich hecht aan je, nog voor hij je echt kent, waarbij zijn gedrag op zekere momenten "single white female"-trekjes vertoont. Face it Jerruh, je hebt een stabiele, normale jongen gevonden die een gezond perspectief op het leven heeft, en een eigen leven...
Maar "normale" jongens kunnen toch ook samenwonenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He getverdemme, dat klinkt zegmaar.... normaal!
Like a certain letter to the Prince?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:16 schreef Cairon het volgende:
zeg steefieweefie, dan gaan we volgende week door, aangezien het wel zo fris en fruitig is als jij erbij bent... vooral omdat we te maken hebben met important stuff happening...
Ahh, normaal. Ik verafschuw normaal! Niets saaier dan normaal!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar "normale" jongens kunnen toch ook samenwonen
Mogguhquote:Goedermorgen allemaal![]()
Mogguh Hoe heeft Miquel het trouwens gehad in Coimbra, was het een beetje warmer daar dan hier in het noordenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ahh, normaal. Ik verafschuw normaal! Niets saaier dan normaal!
(nee ik ben niet serieus)
[\quote]
Te normaal is saai
[quote]
Mogguh
Dat wist ik dus nog nietquote:Op woensdag 10 september 2008 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Like a certain letter to the Prince?
Maarreh..... Je weet toch wel dat ik van 17 t/m 25 September in Barcelona zit he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |