ja zeker eentje links en eentje rechts in je haar ?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
toen ik zo oud was had ik al 2 scheidingen achter de rug
Tja, mensen die niets te verliezen hebben zetten ook eerder dat soort stappen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef Jerruh het volgende:
wtf, nu al samenwonen?![]()
.
ik heb dat na 2.5 jaar nog niet voor elkaar!
Ow, dies onder de gordel!quote:Op woensdag 10 september 2008 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, mensen die niets te verliezen hebben zetten ook eerder dat soort stappen.
Nou zo was ie niet eens echt bedoeld. Wat ik bedoel is, mensen die toch al willen verhuizen, mensen die geen basis hebben, mensen zonder eigen huis, appartement, hypotheek, etc... die zetten die stap van samenwonen veel sneller dan mensen die dat wel hebben.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow, dies onder de gordel!
ja maar, ja maar hij komt dan toch zeker wel bij jouw in de slettenflat wonenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo was ie niet eens echt bedoeld. Wat ik bedoel is, mensen die toch al willen verhuizen, mensen die geen basis hebben, mensen zonder eigen huis, appartement, hypotheek, etc... die zetten die stap van samenwonen veel sneller dan mensen die dat wel hebben.
Studenten die samen gaan hokken... nou ja, waarom niet na 2 maanden? Bevalt het niet dan ben je zo weer uit elkaar.
Ik kijk wel uit voordat ik ga samenwonen zeg. Beetje mijn appartement opzeggen! Tis goed met 'm!
Daar heb je wel gelijk in, indd.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo was ie niet eens echt bedoeld. Wat ik bedoel is, mensen die toch al willen verhuizen, mensen die geen basis hebben, mensen zonder eigen huis, appartement, hypotheek, etc... die zetten die stap van samenwonen veel sneller dan mensen die dat wel hebben.
Studenten die samen gaan hokken... nou ja, waarom niet na 2 maanden? Bevalt het niet dan ben je zo weer uit elkaar.
Ik kijk wel uit voordat ik ga samenwonen zeg. Beetje mijn appartement opzeggen! Tis goed met 'm!
Voordat daar iemand bij komt wonen zijn we ook echt wel een heeeele tijd verder hoor!quote:Op woensdag 10 september 2008 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar, ja maar hij komt dan toch zeker wel bij jouw in de slettenflat wonen
tussen wonen en vrijwel wonen zit een groot verschil, en ja je zit daar nu ideaal heerlijk rustig en toch overal bovenop, je zou wel gek zijn als je het direct weer van de hand gaat doenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voordat daar iemand bij komt wonen zijn we ook echt wel een heeeele tijd verder hoor!
je hebt wel gelijk, ondanks al die tijd dat we elkaar kennen en samenzijn, hebben we nog steeds onze eigen huizen. Maar als Sam en PJO dit willen dan heeequote:Op woensdag 10 september 2008 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voordat daar iemand bij komt wonen zijn we ook echt wel een heeeele tijd verder hoor!
ik had op mijn 18e al heel wat ..... scheidingen in mijn haarquote:Op woensdag 10 september 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zeker eentje links en eentje rechts in je haar ?
Ja voor Pjo is het gewoon een stuk practischer, als hem dat dagelijks 3 uur reizen scheelt. En die 3 uur kan je dan ook nog veel beter bij je vriendje doorbrengen dan eenzaam in het openbaar vervoerquote:Op woensdag 10 september 2008 00:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk, ondanks al die tijd dat we elkaar kennen en samenzijn, hebben we nog steeds onze eigen huizen. Maar als Sam en PJO dit willen dan heeevoor hem
als jij zo cryptisch gaat antwoorden ga ik mij afvragen of jij het dan wel hebt over het haar bovenop je hoofdquote:Op woensdag 10 september 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik had op mijn 18e al heel wat ..... scheidingen in mijn haar
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jij zo cryptisch gaat antwoorden ga ik mij afvragen of jij het dan wel hebt over het haar bovenop je hoofd
mis ik wil het best wel weten maar niet nu, niet op dit tijdstip en niet op deze plaatsquote:Op woensdag 10 september 2008 00:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je wilt het allemaal niet weten dan zijn we 25 topics verder
en in de tijd van 25 topics kunnen we aardig wat glazen wijn achter de kiezen hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je wilt het allemaal niet weten dan zijn we 25 topics verder
ja en omdat R nu van de phone af is gaan we naar bed en laten we die 25 topics tot morgenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in de tijd van 25 topics kunnen we aardig was glazen wijn achter de kiezen hebben
http://gay.eu/article/13185//Million_Dollar_Gay_Weddingquote:Op woensdag 10 september 2008 01:35 schreef wonderer het volgende:
Wat is dat van die jongetjes die willen trouwen dan?
DAn is het antwoord "oud"quote:Op woensdag 10 september 2008 01:43 schreef DennisMoore het volgende:
[ernstig] Ik moest vandaag serieus rekenen met m'n geboortejaar enzo, omdat ik niet wist hoe oud ik over een paar weken ga worden. [/ernstig]
Stampot? Andijvie voor dit tijd van het jaar denk ik...quote:Op woensdag 10 september 2008 01:11 schreef Nuno_G het volgende:
en oh ja, als laatste vraag. Ik moet van de week ook wat koken, maar dan iets nederlands. Kunnen jullie me aan iets goeds en recepi helpen
pannenkoeken met spek ? Of een bal gehakt met rode kool een appeltjes. Kijk anders eens op www.smulweb.nl of www.ah.nlquote:Op woensdag 10 september 2008 01:11 schreef Nuno_G het volgende:
en oh ja, als laatste vraag. Ik moet van de week ook wat koken, maar dan iets nederlands. Kunnen jullie me aan iets goeds en recepi helpen
weet niet of rookworst gemakkelijk te vinden is in engelse winkelsquote:Op woensdag 10 september 2008 02:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stampot? Andijvie voor dit tijd van het jaar denk ik...
Aardappels schillen en koken (kruimige aardappels) Spekjes doorbakken. Als ze gekookt zijn, prakken met zo'n stampot-stamper, iets azijn, beetje slasaus, totdat je een mooie smeuige puree hebt. Dan gooi je daar de uitgelekte doorgebakken spekjes doorheen. Dan een beetje andijvie. Hele kleine beetjes per keer, je gooit er snel teveel in. En dit door elkaar roeren zodat het met elkaar een mooie puree is en blijf. Serveren met rookworst en een kuiltje jus. (al heb ik liever een gehaktbal, houd niet zo van rookworst)
En als dit te saai is iets van een zuurkoolschotel, maar dat vind ik dan weer wat on-hollands worden
ik had je op Pann/Friso wel aan een leuke willen en kunnen koppelen, want Ang3l vond hem niet interessantquote:Op woensdag 10 september 2008 08:39 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Zometeen rijles, ik ben mn instructeur zó zat henog een paar lessen...
Ik hou niet zo van gouden kettingen en zoquote:Op woensdag 10 september 2008 08:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had je op Pann/Friso wel aan een leuke willen en kunnen koppelen, want Ang3l vond hem niet interessant
Nou dat kan nooit veel geweest zijn, want hij liep nog gewoon rechtop in plaats van vooroverquote:Op woensdag 10 september 2008 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gouden kettingen en zo
Weet je wat je fout doet dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef Jerruh het volgende:
wtf, nu al samenwonen?![]()
.
ik heb dat na 2.5 jaar nog niet voor elkaar!
jouw hart stroomt nog steeds over van liefde voor een date die nooit heeft plaatsgevonden. Dus onder die zure buitenkant zit egienlijk een lief en aardig persoonquote:Op woensdag 10 september 2008 09:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Weet je wat je fout doet dan?
Je hebt geen vriendje dat borderlijn gevaarlijk labiel is en zich hecht aan je, nog voor hij je echt kent, waarbij zijn gedrag op zekere momenten "single white female"-trekjes vertoont. Face it Jerruh, je hebt een stabiele, normale jongen gevonden die een gezond perspectief op het leven heeft, en een eigen leven...
Zelfs een kleintje is al te veelquote:Op woensdag 10 september 2008 09:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat kan nooit veel geweest zijn, want hij liep nog gewoon rechtop in plaats van voorover
He getverdemme, dat klinkt zegmaar.... normaal!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Weet je wat je fout doet dan?
Je hebt geen vriendje dat borderlijn gevaarlijk labiel is en zich hecht aan je, nog voor hij je echt kent, waarbij zijn gedrag op zekere momenten "single white female"-trekjes vertoont. Face it Jerruh, je hebt een stabiele, normale jongen gevonden die een gezond perspectief op het leven heeft, en een eigen leven...
Maar "normale" jongens kunnen toch ook samenwonenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He getverdemme, dat klinkt zegmaar.... normaal!
Like a certain letter to the Prince?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:16 schreef Cairon het volgende:
zeg steefieweefie, dan gaan we volgende week door, aangezien het wel zo fris en fruitig is als jij erbij bent... vooral omdat we te maken hebben met important stuff happening...
Ahh, normaal. Ik verafschuw normaal! Niets saaier dan normaal!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar "normale" jongens kunnen toch ook samenwonen
Mogguhquote:Goedermorgen allemaal![]()
Mogguh Hoe heeft Miquel het trouwens gehad in Coimbra, was het een beetje warmer daar dan hier in het noordenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ahh, normaal. Ik verafschuw normaal! Niets saaier dan normaal!
(nee ik ben niet serieus)
[\quote]
Te normaal is saai
[quote]
Mogguh
Dat wist ik dus nog nietquote:Op woensdag 10 september 2008 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Like a certain letter to the Prince?
Maarreh..... Je weet toch wel dat ik van 17 t/m 25 September in Barcelona zit he?
Geen idee, heb hem maar heel kort gesproken. Hij was maar terug voor een paar dagen en morgen gaat ie weer naar Portugal. Heen en weer, heen en weer. Ik proost zaterdag wel even op 'm met de fles champagne en de mooie glazen!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mogguh Hoe heeft Miquel het trouwens gehad in Coimbra, was het een beetje warmer daar dan hier in het noorden
Ja ik mis dus week vanwege de inburgering van een vriendin (Naturalisatie heet dat toch?), en de 17e en 24e zit ik in Barcelona..... Dus dan zou het voor mij pas weer 1 October zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat wist ik dus nog niet
Hrmz... even denken... want verhaaltechnisch naderen jullie wel iets van een ontknoping nu... hrmz... je mist dan 3 sessies... maar daar kan ik wel omheen werken.
We bitchen te veelquote:Pakken we gewoon 1 weekje vrij... dan mis je 2 sessies... dat valt te overzien. Vooral omdat ik wil dat de groep eens wat meer doet om achter het hoe wie en wat te komen
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Whaha
Ik was zondag dus met een wederzijdse vriendin naar het toneelstuk van Rein gaan kijken en zijn moeder had mij gezien. Blijkbaar had ze aan Rein gevraagd "Wie is die leuke jongen die daar bij Melanie zit? Is dat haar vriend?"
Had ie moeten zeggen "Nee mam, dat wordt de mijne!"
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind een 6.5 heel erg netjes voor een presentatie waar je eigenlijk zelf weinig tot niks van snapt en niet interessant vindt.
en al een geschikt gerecht gevonden om de nederlandse keuken te presenteren ?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:59 schreef Nuno_G het volgende:
pff even uiblazen, werken is leuk, maar het kan wel wat minder druk.
nee nog niet ben te druk geweest. Ik hou niet zo van die door elkaar gehusselde gerechten en pannekoeken vind ik meer een tussendoortjequote:Op woensdag 10 september 2008 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en al een geschikt gerecht gevonden om de nederlandse keuken te presenteren ?
dubbelquote:Op woensdag 10 september 2008 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en al een geschikt gerecht gevonden om de nederlandse keuken te presenteren ?
ja werken is best een leuke hobby maar vreet vrije tijdquote:Op woensdag 10 september 2008 17:59 schreef Nuno_G het volgende:
pff even uiblazen, werken is leuk, maar het kan wel wat minder druk.
ik was aan de telefoon en het ging mis, toch niet zo multifunctioneelquote:Op woensdag 10 september 2008 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo druk dat je maar 2 posts tegelijkertijd maakt
gelukkig heb je thuis afleiding om handen. Hou nog even vol misschien kom ik in december toch wel koffie en wijn drinkenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik was aan de telefoon en het ging mis, toch niet zo multifunctioneel
Werken is inderdaad wel leuk, maar engeland begint me te vervelen
hou je wel rekening met het kerstrecesquote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig heb je thuis afleiding om handen. Hou nog even vol misschien kom ik in december toch wel koffie en wijn drinken
G'avond! Ik heb koortsquote:
Dat heb je wel goed gedaan danquote:Op woensdag 10 september 2008 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind een 6.5 heel erg netjes voor een presentatie waar je eigenlijk zelf weinig tot niks van snapt en niet interessant vindt.
12 december toch nog niet ? Personeelsvereniging gaat die zaterDAG xmass shoppenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hou je wel rekening met het kerstrecestime thuis in Lisboa
Sorry, heb ik je aangestokenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
G'avond! Ik heb koortsde hele dag afwisselend koud en dan weer warm hebben is niet fijn
vroeg naar bed vanavond, en beterschapquote:Op woensdag 10 september 2008 19:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
G'avond! Ik heb koortsde hele dag afwisselend koud en dan weer warm hebben is niet fijn
verse jusquote:Op woensdag 10 september 2008 19:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gut het komt vast inderdaad door al jou kusjesquote:Op woensdag 10 september 2008 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je aangestoken? Zo zat ik gister de hele dag thuis
Kusje erop, dan gaat het zo over
Dan zal ik dat niet meer doen als ik ziek benquote:Op woensdag 10 september 2008 19:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gut het komt vast inderdaad door al jou kusjesniet meer doen
Oh dear, PMS tijd dus weer een schreeuwende behoefte aan troostvoedsel ?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat ik zo ff naar de C1000 loop en een boel chocolate koop
chocola als je ziek bentquote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat ik zo ff naar de C1000 loop en een boel chocolate koop
chocolade kan altijd toch?quote:
nooit behoefte aan troostvoedsel, of pak jij dat iets anders lekkers om jezelf te verwennen/goed te voelen en nee niet direct met R op de proppen komenquote:
vast en zeker spruitjesquote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eet jij brocolli als je ziek bent?
Kwil ook een hapjequote:Op woensdag 10 september 2008 20:02 schreef MisterO het volgende:
Ik ben alweer terug, gerend naar de supermarkt, het sloot bijna![]()
Heb een dikke vette bak Mona chocolade mousse![]()
![]()
![]()
Be carefull what you wish for, it might come truequote:
En niemand die mij ff uitnodigd hequote:Op woensdag 10 september 2008 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dichterbij dan de laatste meet in Eindhoven zal Burner wel niet krijgen
De Hollandse keuken biedt wat dat betreft dan erg weinig voor je, de stamppot en de pannekoek/poffertjes daar blijft het bij wat echte gerechten betreftquote:Op woensdag 10 september 2008 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee nog niet ben te druk geweest. Ik hou niet zo van die door elkaar gehusselde gerechten en pannekoeken vind ik meer een tussendoortjeMaar ik zal morgen een door de websites gaan die je genoemd hebt
het heeft er hier ruim 2 maanden van gegonsd in dit topic en we hebben er zelfs 2 volle meet topics aan vol gekregen dus had het toch op fok redelijk zichtbaar moeten zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En niemand die mij ff uitnodigd he
Maar toen was ik hier nietquote:Op woensdag 10 september 2008 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het heeft er hier ruim 2 maanden van gegonsd in dit topic en we hebben er zelfs 2 volle meet topics aan vol gekregen dus had het toch op fok redelijk zichtbaar moeten zijn
Ik heb niks te verliezenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for, it might come true
Vandaag bij de inburgering/naturalisatie van Veronika heb ik geleerd dat het hutspot, stamppot, hete bliksem, oliebollen en pannenkoeken zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De Hollandse keuken biedt wat dat betreft dan erg weinig voor je, de stamppot en de pannekoek/poffertjes daar blijft het bij wat echte gerechten betreft
soep caldo verde en zo, EN warme cognac met honing en kruidnagelquote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eet jij brocolli als je ziek bent?
Er moet toch wel wat zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De Hollandse keuken biedt wat dat betreft dan erg weinig voor je, de stamppot en de pannekoek/poffertjes daar blijft het bij wat echte gerechten betreft
Ik heb al geleerd dat ik op sommige momenten maar beter niks kan zeggenquote:
Das te duur en te ingewikkeld voor mijquote:Op woensdag 10 september 2008 20:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
soep caldo verde en zo, EN warme cognac met honing en kruidnagel
Oh ja, hoezo dan? deel het met ons meequote:Op woensdag 10 september 2008 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb al geleerd dat ik op sommige momenten maar beter niks kan zeggen
Caldo verde is heel makkelijk en goedkoop. Cognac en honing en een kruidnagel vallen ook wel mee. Maar goed het is dinner tijd en nee ik ga niet koken vanavond, misschien het weekend als ik wat gevonden heb. Ciao bonitos.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Das te duur en te ingewikkeld voor mijGelukkig dat ik nooit langer dan een dag ziek ben, dus morgen gewoon weer fris en fruitig aant werk
Soms kun je maar gewoon wijselijk stil zijn, anders ga je dingen zeggen, waar je spijt van kunt krijgenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja, hoezo dan? deel het met ons mee
jouw natuurlijke tegenpolen laten inderdaad lang op zich wachtenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Soms kun je maar gewoon wijselijk stil zijn, anders ga je dingen zeggen, waar je spijt van kunt krijgenof net niet, maar je kunt beter eerst ff w88
Njoy your mealquote:Op woensdag 10 september 2008 21:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Caldo verde is heel makkelijk en goedkoop. Cognac en honing en een kruidnagel vallen ook wel mee. Maar goed het is dinner tijd en nee ik ga niet koken vanavond, misschien het weekend als ik wat gevonden heb. Ciao bonitos.
Jou deel ik het misschien dan nog wel eens medequote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja, hoezo dan? deel het met ons mee
niet alleen in de treinquote:Op woensdag 10 september 2008 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Thuis
O ja, dáárom had ik geen kinderenAl kun je wel erg met ze lachen als je ze vanalles wijsmaakt in de trein
Mag dat wel met je Christelijke inslag? Las een artikel dat ze in Amerika iig niet al te blij waren met de game..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:47 schreef Weemz het volgende:
Nou, ik heb Spore gekocht. Ik ben benieuwd...
Tja, je kunt er weer hele discussies over houden (kopen, spelen, geloven dat het zo is)... Maar ik ben altijd al iemand geweest die gewoon zelf een mening vormt door alles mee te maken. Daarnaast ben ik helemaal niet iemand die zo zwart-wit over dit soort zaken denkt...quote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag dat wel met je Christelijke inslag? Las een artikel dat ze in Amerika iig niet al te blij waren met de game..
Wat is het dan voor een spel?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:18 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja, je kunt er weer hele discussies over houden (kopen, spelen, geloven dat het zo is)... Maar ik ben altijd al iemand geweest die gewoon zelf een mening vormt door alles mee te maken. Daarnaast ben ik helemaal niet iemand die zo zwart-wit over dit soort zaken denkt...
Evolutie. Je ontwerpt een beest en dan kijkt je hoe die evolueert van eencellige (bij wijze van spreken) tot ruimtevarend volkje.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is het dan voor een spel?
alleen golden gate of ook lombartstreet op de fiets ?quote:Op donderdag 11 september 2008 05:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil ook een homo district in Rotterdam! Bizar wel. Lopen zo onwijs veel homo's hier op straat in SF. Nou ja, gisteren dus maar uitgeweest in het Castro district (mega regenboog vlag bij de hoofd straat, aan alle lantaarnpalen hangen regenboog vlaggen, en alles is op homo's gericht), was erg leuk! En vandaag gaan fietsen over de golden gate bridge, ook wel gaaf om te doen.
En vanavond gaan we weer stappen![]()
Da's toch die'n hulle steile stroat?quote:Op donderdag 11 september 2008 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen golden gate of ook lombartstreet op de fiets ?
ja, en omdat we heel lang moesten wachten in de rij voor een plek op cablecar zijn we toen maar gaan lopen wat niet meevielquote:Op donderdag 11 september 2008 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch die'n hulle steile stroat?
Ik zou naar 't Full House huis gaan kijken
Je weet dat we hier dan in een diep dal terechtkomen he, zonder al je gebeurtenissen om het topic op te vullenquote:
ja gaat niet goed komen zo zonder grote roergangerquote:Op donderdag 11 september 2008 08:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet dat we hier dan in een diep dal terechtkomen he, zonder al je gebeurtenissen om het topic op te vullen.
waar ga je heen?quote:
hij heeft vast maandag en dinsdag nodig om de koffer te pakkenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:38 schreef Cairon het volgende:
ik dacht pas volgende week ofzo, de 17de toch!?
Ja dan vertrekt het vliegtuig. Maar mijn vakantie begint de 15e, ofwel maandag, ofwel morgen laatste werkdagquote:Op donderdag 11 september 2008 09:38 schreef Cairon het volgende:
ik dacht pas volgende week ofzo, de 17de toch!?
Ja als God zijn onderdanen verlaat dan komt er niets van terecht. Dat weet je. Kijk maar naar de Aardequote:Op donderdag 11 september 2008 08:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet dat we hier dan in een diep dal terechtkomen he, zonder al je gebeurtenissen om het topic op te vullen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij heeft vast maandag en dinsdag nodig om de koffer te pakken
zit je alweer zo volgepland dat je niet nog een keer terug kan naar De Donck om te kijken ?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koffer kopen, wassen, inpakken, onthaasten. Dat soort dingen.
Want dit weekend komt daar niets van terecht!
We schrijven gewoon een verkiezing uit voor een plaatsvervangende God (Lindo)quote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als God zijn onderdanen verlaat dan komt er niets van terecht. Dat weet je. Kijk maar naar de Aarde
Ik wilde gister gaan, maar ik ben naar de naturalisatie van veronika geweest,quote:Op donderdag 11 september 2008 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit je alweer zo volgepland dat je niet nog een keer terug kan naar De Donck om te kijken ?
Alsof ik vervangen kan worden!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 10:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We schrijven gewoon een verkiezing uit voor een plaatsvervangende God (Lindo)
Mogguhquote:Goedemorgen![]()
Mijn Big Boss zegt altijd: iedereen is vervangbaar, ook jijquote:
Koffie veel Koffie. Trouwens komt ie dan niet op je verjaardag als ie moet spelen zaterdag ?quote:Mogguh
ik gok dat eindtijd van verjaardag later is dat het slot applaus van Les Misquote:Op donderdag 11 september 2008 11:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn Big Boss zegt altijd: iedereen is vervangbaar, ook jij![]()
[..]
Koffie veel Koffie. Trouwens komt ie dan niet op je verjaardag als ie moet spelen zaterdag ?
Die kan ze zaterdag komen brengen bij mijquote:Op donderdag 11 september 2008 12:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn nichtje had slingers en taart voor Stephan in huis gehaald
Waarschijnlijk. Mara ik betwijfel of het verstandig is dat hij daarna nog komt aangezien ie de dag daarna de laatste voorstelling heeft en die 's middags al is.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gok dat eindtijd van verjaardag later is dat het slot applaus van Les Mis
wat een eigen belang weer om dat uitslapen veilig te stellenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Mara ik betwijfel of het verstandig is dat hij daarna nog komt aangezien ie de dag daarna de laatste voorstelling heeft en die 's middags al is.
Ach dan komt ie toch gewoon zondagavond...quote:Op donderdag 11 september 2008 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een eigen belang weer om dat uitslapen veilig te stellen![]()
da's wel romantischer voor hun 2 zelf zo zonder publiekquote:Op donderdag 11 september 2008 13:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach dan komt ie toch gewoon zondagavond...
Tuurlijk hij kan toch wel uitslapenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Mara ik betwijfel of het verstandig is dat hij daarna nog komt aangezien ie de dag daarna de laatste voorstelling heeft en die 's middags al is.
En deze keer is't er best 1 om vol trots mee te showenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's wel romantischer voor hun 2 zelf zo zonder publiek, maar dan kan Ang3l hem weer niet vol trots aan iedereen laten zien
Nee. Want ik ga 's middags naar Mitchell en hij moet op 't toneel staan.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Tuurlijk hij kan toch wel uitslapen
Ben je je taart aan het voorproeven?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een vieze smaak in mijn mond
En wanneer is hij ingepland in je drukke schemaquote:Op donderdag 11 september 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want ik ga 's middags naar Mitchell en hij moet op 't toneel staan.
Alsof dat zou werken in Nederlandquote:Op donderdag 11 september 2008 05:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil ook een homo district in Rotterdam! Bizar wel. Lopen zo onwijs veel homo's hier op straat in SF. Nou ja, gisteren dus maar uitgeweest in het Castro district (mega regenboog vlag bij de hoofd straat, aan alle lantaarnpalen hangen regenboog vlaggen, en alles is op homo's gericht), was erg leuk! En vandaag gaan fietsen over de golden gate bridge, ook wel gaaf om te doen.
En vanavond gaan we weer stappen![]()
Ik ben pas overmorgen jarigquote:Op donderdag 11 september 2008 15:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee, ik heb geen ingredienten en ik krijg vanavond bezoek...
Zaterdagmiddag.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En wanneer is hij ingepland in je drukke schema
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:50 schreef wonderer het volgende:
Hee, mag ik ook een plekje in jouw drukke schema? Ik heb nog wat voor je namelijk
Schande dan maak je maar tijd. Koffers pakken duurt echt geen 2 dagenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag.
Ik zei toch al, heb helemaal geen tijd voor een vriendje
Oktober is ook goedquote:Op donderdag 11 september 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ik de 17e naar Barcelona vertrek en de 25e pas terugkom?
Ik heb........ maandag 15 en dinsdag 16 tussen het spullen kopen en koffers inpakken nog tijd
maar weer niet 's avonds want dan moet ik beide avonden trainen......
Dierendag?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oktober is ook goed4 oktober of zo...
Preciesquote:Op donderdag 11 september 2008 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l is natuurlijk wel befaamd om zijn hekel aan koffers pakken. Je kan dus vanalles verwachten.
Ik doe mijn best.quote:
Echt wel. Zie bovenstaande post!quote:Koffers pakken duurt echt geen 2 dagen
quote:
quote:
2 dagen koffers pakkenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
[..]
Echt wel. Zie bovenstaande post!
O wacht, het was ook Pann dan. In een of andere uithoek.quote:
Ja, jij leeft ook voornamelijk uit koffers!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
2 dagen koffers pakken2 uur hooguit en dan ben ik nog niet eens veel vergeten
Dat had ik met Gossip Girl, True Blood en 90210 gisterquote:Op donderdag 11 september 2008 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Project Runway, Top Design en ANTM zijn binnen <3
ik had dinsdag Gossip Girl, One Tree Hill, The Hills, Terminator: Sarah Connor Chronicles en Entourage. woensdag: 90210, Privileged, Fringe en I Want To Work For Diddy.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat had ik met Gossip Girl, True Blood en 90210 gister
Dat was ff een serie-genot!
Ja dat past allemaal niet in m'n levenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik had dinsdag Gossip Girl, One Tree Hill, The Hills, Terminator: Sarah Connor Chronicles en Entourage. woensdag: 90210, Privileged, Fringe en I Want To Work For Diddy.![]()
Ik zit ziek thuis enzo.
Dat klinkt wel goedquote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef Ang3l het volgende:
True Blood is trouwens wel een leuke HBO aanrader
Vampire-serie van de maker van Six Feet Under (en American Beauty).
Lost is toch pas in januari weer op TV dus heb je nog wel tijd voor.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat past allemaal niet in m'n leven
Moet Kyle XY, Deadwood, Desp. Housewives, Gooise Vrouwen en Lost ook nog eens een keer kijken.
Liggen stof te happen inmiddels.
Komt Lost WEER terug?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lost is toch pas in januari weer op TV dus heb je nog wel tijd voor.
True Blood vond ik niet zó. Wat ik wel aan het doen ben is de Twilight boeken serie lezen..ook met vampieren enzo. Edward
![]()
maar die middag toch wel in Villa Lila als Arthur aan het Nederlandse volk getoond wordt om 16.00 uur ?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht, het was ook Pann dan. In een of andere uithoek.
Ik weet nog helemaal niet of ik daar wel ga en kan zijn
nu ligt het wel heel voor de hand om een opmerking over duiken te maken, maar die hou ik voor mequote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, jij leeft ook voornamelijk uit koffers!
dank uquote:Op donderdag 11 september 2008 18:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ligt het wel heel voor de hand om een opmerking over duiken te maken, maar die hou ik voor me
proostquote:Op donderdag 11 september 2008 18:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank u![]()
Het is een keer heerlijk om vroeg thuis te zijn, lekker glas wijn inschenken..
LOST is niet afgelopen? Nog 2 seizoen van 17 afleveringen. Dan is het voorbij.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:24 schreef Bartjebart het volgende:
Komt Lost WEER terug?
Laat maar. Als het nu nog niet tot hem is doorgedrongen...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die middag toch wel in Villa Lila als Arthur aan het Nederlandse volk getoond wordt om 16.00 uur ?
wat is dar allemaal, films denk ik. Ja geen wonder dat je geen tijd hebt voor andere dingenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat past allemaal niet in m'n leven
Moet Kyle XY, Deadwood, Desp. Housewives, Gooise Vrouwen en Lost ook nog eens een keer kijken.
Liggen stof te happen inmiddels.
die vlinders zitten vlinder in de weg bij logisch denkenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat maar. Als het nu nog niet tot hem is doorgedrongen...
dank je. Wist je trouwens dat Portugese wijn hier heel duur is, 14 pond of zo voor een fles die thuis 6 euro is. de accijns is hier veels te hoogquote:
bijna goed. Langlopende tv series uit USAquote:Op donderdag 11 september 2008 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is dar allemaal, films denk ik. Ja geen wonder dat je geen tijd hebt voor andere dingen
1 hele lange film dusquote:Op donderdag 11 september 2008 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bijna goed. Langlopende tv series uit USA
Alleen de golden gate natuurlijk. Weet je hoe moe we nu al waren van het fietsen?quote:Op donderdag 11 september 2008 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen golden gate of ook lombartstreet op de fiets ?
maar dan beter en verslavender.quote:
ja dan is het geen wonder dat ie nooit tijd heeft. Ik heb alleen Queer as folk en oh ja sind kort Shameless maar die zal wel niemand kennen want dat is engels. Maar wel heeeeel leuk, zeker als je hier woont en de praktijk om je heen zietquote:Op donderdag 11 september 2008 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bijna goed. Langlopende tv series uit USA
Shameless is geweldig. Lip is geil en Frank is een held!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
ja dan is het geen wonder dat ie nooit tijd heeft. Ik heb alleen Queer as folk en oh ja sind kort Shameless maar die zal wel niemand kennen want dat is engels. Maar wel heeeeel leuk, zeker als je hier woont en de praktijk om je heen ziet
We gaan vandaag wel heel fijn in zo'n streetcar tegen die stille straatjes op. Heel suf, maar goed.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch die'n hulle steile stroat?
Ik zou naar 't Full House huis gaan kijken
Meestal welquote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
maar dan beter en verslavender.
Nee vast niet. Maar ik vind het wel gaaf. Gewoon iets van 5 blokken breed, 3 blokken lang alleen maar homo horeca, winkels en bedrijven gericht op homo's.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof dat zou werken in Nederland
shameless is leukquote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja dan is het geen wonder dat ie nooit tijd heeft. Ik heb alleen Queer as folk en oh ja sind kort Shameless maar die zal wel niemand kennen want dat is engels. Maar wel heeeeel leuk, zeker als je hier woont en de praktijk om je heen ziet
Zijn we het toch een keer eensquote:Op donderdag 11 september 2008 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shameless is geweldig. Lip is geil en Frank is een held!
die vent van fiona heeft ook wel watquote:Op donderdag 11 september 2008 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shameless is geweldig. Lip is geil en Frank is een held!
Dan krijg je dat gezeik weer van "ze willen toch gelijk behandeld worden, waarom hebben ze dan weer een eigen wijk nodig?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee vast niet. Maar ik vind het wel gaaf. Gewoon iets van 5 blokken breed, 3 blokken lang alleen maar homo horeca, winkels en bedrijven gericht op homo's.
Op zich, is het ook wel zo. Iedere homo wil gelijk behandeld worden, maar tegelijkertijd ook allerlei dingen voor "zichzelf". Op het moment dat ik met mijn vriend hand in hand over straat kan lopen, zonder me zorgen hoef te maken over te moeten gaan knokken, zou het ook meteen afgeschaft moeten worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan krijg je dat gezeik weer van "ze willen toch gelijk behandeld worden, waarom hebben ze dan weer een eigen wijk nodig?
Nederlanders kunnen zo treurig zijn.
Wat een onzin. Het is nu eenmaal een doelgroep met bepaalde behoefte die redelijk specifiek zijn. Net zoals vrouwen een doelgroep zijn, en allochtonen, en gehandicapten, en ajax-supporters, en motorrijders, en goths en hardrockliefhebbers en 55+'ers.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op zich, is het ook wel zo. Iedere homo wil gelijk behandeld worden, maar tegelijkertijd ook allerlei dingen voor "zichzelf". Op het moment dat ik met mijn vriend hand in hand over straat kan lopen, zonder me zorgen hoef te maken over te moeten gaan knokken, zou het ook meteen afgeschaft moeten worden.
Tot die tijd, is het denk ik wel nodig, DAT die dingen er zijnal vind ik het meeste persoonlijk te erg voor woorden
Dat ben ik ook helemaal met je eensquote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is nu eenmaal een doelgroep met bepaalde behoefte die redelijk specifiek zijn. Net zoals vrouwen een doelgroep zijn, en allochtonen, en gehandicapten, en ajax-supporters, en motorrijders, en goths en hardrockliefhebbers en 55+'ers.
Die willen ook allemaal gelijkwaardig behandeld worden. Maar dat betekent niet dat ze geen cafe mogen hebben of mogen samenhokken in een bejaardentehuis.
Niemand is hetzelfde, maar ik zie niet in waarom naakte kerels (ok, zijn maar een paar boten, maar die komen overal op het nieuws en in de media) moeten bijdrage aan de acceptatie van homo's ?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:05 schreef wonderer het volgende:
Gelijke behandeling geldt juist in ongelijke situaties. Wanneer snappen mensen dat nou eens't Is makkelijk om iedereen gelijk te behandelen als iedereen hetzelfde is!
*gaat even ergens afkoelen*
Inderdaad ja. Maar volgens mij werken die buurten prima. Geen gezeik met integratie ofzo.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan krijg je dat gezeik weer van "ze willen toch gelijk behandeld worden, waarom hebben ze dan weer een eigen wijk nodig?
Nederlanders kunnen zo treurig zijn.
Nee, tuurlijk. Zet iedereen maar in een buurt. Alle marokkanen bij elkaar, alle negers, alle christenen en joden.. 1940s anyone?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:07 schreef Vlarp het volgende:
Inderdaad ja. Maar volgens mij werken die buurten prima. Geen gezeik met integratie ofzo.
De buurten werken ook wel. Gay town, China town, de ghetto's etc.. De vraag is wat er gebeurd als al die groepen bij elkaar komen... En dat is in nederland nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Maar volgens mij werken die buurten prima. Geen gezeik met integratie ofzo.
O ja!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die middag toch wel in Villa Lila als Arthur aan het Nederlandse volk getoond wordt om 16.00 uur ?
Daar is in Nederland geen ruimte voor.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat als homo's niet zichtbaar blijven, men graag vergeet dat ze bestaan. Homo's mogen van een gedeelte van de bevolking best bestaan, "als ik het maar niet zie".quote:Op donderdag 11 september 2008 20:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niemand is hetzelfde, maar ik zie niet in waarom naakte kerels (ok, zijn maar een paar boten, maar die komen overal op het nieuws en in de media) moeten bijdrage aan de acceptatie van homo's ?
En met een groot gedeelte van die bevolking is het: Integratie.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat als homo's niet zichtbaar blijven, men graag vergeet dat ze bestaan. Homo's mogen van een gedeelte van de bevolking best bestaan, "als ik het maar niet zie".
En verder is het natuurlijk gewoon een leuk feest waar media op afkomen, waar homo's een keer in de meerderheid kunnen zijn (hoewel dat nu ook niet meer het geval is met al die hetero's die aapjes komen kijken), en waar Amnesty en de PvdA kunnen laten zien dat er nog heel wat gedaan moet worden aan tolerantie, hier en in het buitenland.
Hoiquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef MrBrightside het volgende:
Hallo dan!
Waarom lijkt dat je niet de bedoeling? Dat was juist debedoeling, alleen is dat nu een beetje ondergesneeuwdquote:Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En het lijkt mij niet de bedoeling, dat het een springplank wordt voor amnesty en politieke partijen. Het lijkt me ook geen springplank voor gay subculturen, waar de meeste homo's niks van willen weten.
Dat er wat aan gedaan moet worden, klopt helemaal, maar de manier waarop vind ik vaak, slecht.
Ik weet niet precies welke van de 2 je bedoeld, maar suikerfeest als springplank voor alle moslimextremisten, lijkt me ook niet geweldig.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom lijkt dat je niet de bedoeling? Dat was juist debedoeling, alleen is dat nu een beetje ondergesneeuwd
<<<< dat is de echte MrBrightsidequote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
medeamsterdammert(toch?
)
Ja zeker! Amsterdamquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
medeamsterdammert(toch?
)
She's touching his chest now!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
<<<< dat is de echte MrBrightside
Zonder is sexy schattig, met is rauw geil.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:28 schreef Juicyhil het volgende:
Laatst zag ik Brandon Flowers, zonder snor/baardje, zag er zeker goed uit
I agree.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder is sexy schattig, met is rauw geil.
Heb hem nu iets van 3x live mogen aanschouwen... hottdamn!
My kinda guy!
Eensch.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef Ang3l het volgende:
Zonder is sexy schattig, met is rauw geil.
En The Killers zijn live echt zo heerlijk knallend!quote:
Ik had ze op Sziget gezien, ze waren de afsluiter. Maar heb echt staan meeblairen joh, zo gaaf! When You Were Young is echt duidelijk mijn favorietquote:Op donderdag 11 september 2008 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En The Killers zijn live echt zo heerlijk knallend!
Met Mr Brightside heb ik een beetje iets, aangezien het opstond toen mijn vriend het na 3j uitmaakte.
Maar desalniettemin blijft het een heerlijk nummer.
Jenny was a friend of mine
Mr Brightside
Somebody told me
On top
Sam's town
When you were young
Die laatste werd op Lowlands gecoverd door Amy McDonald!
He doesn't look a thing like Jesus!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had ze op Sziget gezien, ze waren de afsluiter. Maar heb echt staan meeblairen joh, zo gaaf! When You Were Young is echt duidelijk mijn favorietik kan niet wachten tot hun volgende album die eerdaags uitkomt.
Ik had ze overigens ook vorig jaar op Lowlands gezien
Ja was echt geweldig, super lekker weer ca. 35 graden elke dag! 24 uur per dag helemaal los bij de 60 verschillende podiaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He doesn't look a thing like Jesus!
Heb ze idd op LL gezien en op Werchter. Pinkpop weet ik niet meer of ze daar ook stonden. If so, dan daar ook nog (ik hou 't allemaal niet meer bij).
Ohh, je bent naar Sziget geweest!
Naja op zich zou Lost in eerste instantie maar 3 seizoenen duren of zo. We hebben net seizoen 4 gehad waarin de 6 weer in de bewoonde wereld zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
LOST is niet afgelopen? Nog 2 seizoen van 17 afleveringen. Dan is het voorbij.
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
Naja op zich zou Lost in eerste instantie maar 3 seizoenen duren of zo.SPOILERS! Dank u voor diegene die het nog moeten zien. Lost zou altijd meer dan 3 seizoenen durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Dit is hier allang op de buis geweest hoor...quote:Op donderdag 11 september 2008 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SPOILERS! Dank u voor diegene die het nog moeten zien. Lost zou altijd meer dan 3 seizoenen duren
En toch kijken er nog mensen op DVD enzoquote:Op donderdag 11 september 2008 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
Dit is hier allang op de buis geweest hoor...
Ow en als je zelf nou ook eens wat voorzichtiger zou zijn... dan heb je inderdaad recht van spreken
Naja het ging niet bewust in ieder geval... Sorryquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben pas halverwege S3 bij Lost, bijvoorbeeld
Phonecall?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Ang3l het volgende:
Hottverrrdomme dat was een sexy scene in Eating Out :p
quote:
Bellen? Laat iemand anders maar bellen if you know what I meanquote:
Een snurkelo!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:37 schreef Stroekie het volgende:
@ HIW
ze zijn binnen hoor![]()
je had dit keer ook de giechelo
Maar met wie zou jij het niet doen...quote:Op donderdag 11 september 2008 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
als klein Nunootje had ik een crush op Marc Owen van take that en nu zitten we net de reunion tour te kijken van hun, en daar is ie. Dus ik vertel dat tegen R. Vraagt ie aan mij zou je nu nog met hem naar bed gaan als dat kon. Ik even nadenken en ja ik zou het doen. Hij moest erom lachen maar is dat raar dat je alsnog met iemand wat zou doen die je jeudgcrush was. Ik weet dit klinkt als een tienermeisje maar we hadden het erover en ik zei weet je wat ik vraag het de experts even![]()
heel veel mensen niet, maar ik ga geen namen noemenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar met wie zou jij het niet doen...
Nee tuurlijk is dat niet vreemd! Het is je jeugdcrushquote:Op donderdag 11 september 2008 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
als klein Nunootje had ik een crush op Marc Owen van take that en nu zitten we net de reunion tour te kijken van hun, en daar is ie. Dus ik vertel dat tegen R. Vraagt ie aan mij zou je nu nog met hem naar bed gaan als dat kon. Ik even nadenken en ja ik zou het doen. Hij moest erom lachen maar is dat raar dat je alsnog met iemand wat zou doen die je jeudgcrush was. Ik weet dit klinkt als een tienermeisje maar we hadden het erover en ik zei weet je wat ik vraag het de experts even![]()
ahhh, toe! je maakt mij nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heel veel mensen niet, maar ik ga geen namen noemen
Ik heb eigenlijk geen jeugdcrush..... tenminste, geen popster of filmster of zo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is dat niet vreemd! Het is je jeugdcrush
Mja, zitten tot nu toe best aardige dingen bijquote:
Ja, dat was bij de USA versie ook. Kwamen we af en toe belachelijke voor (zoals "Sex", die ook te zien is in het filmpe over Dan Karate) maar niet zo veel als bij een idols o.i.d.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja de jury is vervelend. Maar ik vind het tof van de audities dat ze (in vergelijking met andere talentenshows) vrij veel goede laten zien, en niet een uitzending volstoppen zonder talent.
Reageer nou 's op mijn SMS jij homoquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:23 schreef Cairon het volgende:
is met Can't Buy me Love een nieuw dieptepunt bereikt...
ik vind het wel heel erg banaal, het heeft een nogal hoog prostitutie karakter...
dan heb je het bij deze de hele dag in je kop, graag gedaan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:50 schreef Cairon het volgende:
Shut
the
fuck
up!
Dat nummer vind ik zo gruwelijk aanstekelijk!
Coldplay - Viva La Vida (live in london)quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:54 schreef Cairon het volgende:
en nu staat Mystery Repeats op
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
dank je fris, de twee nummers die ik dus niet kan uitstaan!
zou dat het zijn...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:59 schreef Cairon het volgende:
Amerikanen zijn ook best cool... maar dan moet je ze wel uit Amerika halen...
zet je tegenwoordig alleen de koffie en zo klaar en blijf je dan weg, ben je druk of zo ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:33 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
nee we hadden het over Milfs, Youtube, Mexico, afkomst,quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:08 schreef Cairon het volgende:
Altijd succesvol
- opmerkingen over Ryan Seacrest... en dat hij een kasthomo is... net als Zac Efron
- opmerkingen over Barack Obama's catchphrase "I CAN!" en "Change!"
- Living Lohan - Keeping up with the Kardassians - It's Complicated - Dr. 90210 - Sunset Tan - en nog een zwik andere realityseries
- maak opmerkingen over de domheid van valleygirls, en doe vooral het accent na vol sarcasme en neerbuigendheid.
- McCain is zo oud dat.... (de nieuwe yo momma)
- Hanna Montana is Miley Cyrus!? vooral doen alsof het een schok is....
Ik mis mijn dosis Amerikaanse humorquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Cybart het volgende:
" I'm black"
waarop ik antwoorde: "ja, dat had ik opzich al wel door"
Die ik gister of eergisteren of zo al had verstuurdquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:38 schreef Cairon het volgende:
welke sms?
Black is toch geen ras of land.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee we hadden het over Milfs, Youtube, Mexico, afkomst,
"familie oorspronkelijk duits"
"familie eigenlijk canadees"
"familie oorspronkelijk italiaans"
" I'm black"
waarop ik antwoorde: "ja, dat had ik opzich al wel door"
ik zat vandaag niet in de trein maar in de auto, en moest zelf sturen, dus vandaar dat ik niet kon reagerenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zet je tegenwoordig alleen de koffie en zo klaar en blijf je dan weg, ben je druk of zo ?
Jullie kunnen met zijn 2en af wat normaal 6 mensen doen, tijd voor een reorganisatiequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zat vandaag niet in de trein maar in de auto, en moest zelf sturen, dus vandaar dat ik niet kon reageren
en ja in plaats van 6 mensen zitter er nu 2 hier op de kamer, dus is het inderdaad drukker dan gemiddeld
ik vrees dat onze DGA je te duur vindtquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jullie kunnen met zijn 2en af wat normaal 6 mensen doen, tijd voor een reorganisatie
en nu ga je die cd vandaag vast direct in de winkel halen, of heb je hem gisteren al gekregen inclusief handtekening??quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef MisterO het volgende:
Zijn hier nog fans van Jannes de volkszanger? Gisteren was zijn cd presentatie in de Smelt in Assen en voor ruim 2000 man/boer'n achter de bar staan, is niet fijn! Ik verstond nauwelijks wat ze wilden bestellen, het was telkens weer: wat zeg je?
Gut ik ken zn cd nu wel helemaal uit mn hoofd, das ook niet zo moeilijk, elk nummer klinkt hetzelfde
Oww ok, ik zag wel een boel camera's, maar ik had dit verder niet meegekregen.. Heb je mij niet op tv gezien??quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu ga je die cd vandaag vast direct in de winkel halen, of heb je hem gisteren al gekregen inclusief handtekening??
bij SBS was er nogal nadruk gelegd op het feit dat Jannes heel veel had moeten huilen omdat CD was opgedragen aan overleden vriend/manager van hem
op dat moment zat ik door slaap overmand op de bank, dus nee dan ben ik niet op mijn scherpst om eventueel MisterO op de TV te ontwarenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oww ok, ik zag wel een boel camera's, maar ik had dit verder niet meegekregen.. Heb je mij niet op tv gezien??En nee, ik hoef zn cd niet. Serieus, elk nummer is hetzelfde, hollladieejeeeeee, lieeeefdeeeee, hou toch je kop dicht
En toen hij klaar was met optreden, werd zijn cd op repeat aangezet, my god!
Je had toch wel oordopjes in he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oww ok, ik zag wel een boel camera's, maar ik had dit verder niet meegekregen.. Heb je mij niet op tv gezien??En nee, ik hoef zn cd niet. Serieus, elk nummer is hetzelfde, hollladieejeeeeee, lieeeefdeeeee, hou toch je kop dicht
Je hebt niet op uizendinggemist gekeken of je te zien was. (zonder geluid aan natuurlijk)quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
bij SBS heet dat programmagemist.nlquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt niet op uizendinggemist gekeken of je te zien was. (zonder geluid aan natuurlijk)
stiutert van plezier weer door kantoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:37 schreef Xiance het volgende:
*p0mp0mp0m*
de naam rein komt mij bekend voor...quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Bijna weekend!
Bijna vakantie!
Bijna verjaardag!
Bijna Rein!
Nee, dan kan ik toch geen bestellingen aannemen? hoor ik niks.quote:
liefste!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stiutert van plezier weer door kantoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar was je toch al die tijd ?
wel goed hoor, heb deze week weer schandalig veel geld uitgegeven op de site van KLMquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefste!
achja druk he..
dood, liefde, zonneschijn, winterse stormen.. ive seen it all
maar het gaat weer beter met me, woon sinds kort weer in arnhem, en ben nu opzoek naar werk enzo
hoest met jou dan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |