nee we hadden het over Milfs, Youtube, Mexico, afkomst,quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:08 schreef Cairon het volgende:
Altijd succesvol
- opmerkingen over Ryan Seacrest... en dat hij een kasthomo is... net als Zac Efron
- opmerkingen over Barack Obama's catchphrase "I CAN!" en "Change!"
- Living Lohan - Keeping up with the Kardassians - It's Complicated - Dr. 90210 - Sunset Tan - en nog een zwik andere realityseries
- maak opmerkingen over de domheid van valleygirls, en doe vooral het accent na vol sarcasme en neerbuigendheid.
- McCain is zo oud dat.... (de nieuwe yo momma)
- Hanna Montana is Miley Cyrus!? vooral doen alsof het een schok is....
Ik mis mijn dosis Amerikaanse humorquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Cybart het volgende:
" I'm black"
waarop ik antwoorde: "ja, dat had ik opzich al wel door"
Die ik gister of eergisteren of zo al had verstuurdquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:38 schreef Cairon het volgende:
welke sms?
Black is toch geen ras of land.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee we hadden het over Milfs, Youtube, Mexico, afkomst,
"familie oorspronkelijk duits"
"familie eigenlijk canadees"
"familie oorspronkelijk italiaans"
" I'm black"
waarop ik antwoorde: "ja, dat had ik opzich al wel door"
ik zat vandaag niet in de trein maar in de auto, en moest zelf sturen, dus vandaar dat ik niet kon reagerenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zet je tegenwoordig alleen de koffie en zo klaar en blijf je dan weg, ben je druk of zo ?
Jullie kunnen met zijn 2en af wat normaal 6 mensen doen, tijd voor een reorganisatiequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zat vandaag niet in de trein maar in de auto, en moest zelf sturen, dus vandaar dat ik niet kon reageren
en ja in plaats van 6 mensen zitter er nu 2 hier op de kamer, dus is het inderdaad drukker dan gemiddeld
ik vrees dat onze DGA je te duur vindtquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jullie kunnen met zijn 2en af wat normaal 6 mensen doen, tijd voor een reorganisatie
en nu ga je die cd vandaag vast direct in de winkel halen, of heb je hem gisteren al gekregen inclusief handtekening??quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef MisterO het volgende:
Zijn hier nog fans van Jannes de volkszanger? Gisteren was zijn cd presentatie in de Smelt in Assen en voor ruim 2000 man/boer'n achter de bar staan, is niet fijn! Ik verstond nauwelijks wat ze wilden bestellen, het was telkens weer: wat zeg je?
Gut ik ken zn cd nu wel helemaal uit mn hoofd, das ook niet zo moeilijk, elk nummer klinkt hetzelfde
Oww ok, ik zag wel een boel camera's, maar ik had dit verder niet meegekregen.. Heb je mij niet op tv gezien??quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu ga je die cd vandaag vast direct in de winkel halen, of heb je hem gisteren al gekregen inclusief handtekening??
bij SBS was er nogal nadruk gelegd op het feit dat Jannes heel veel had moeten huilen omdat CD was opgedragen aan overleden vriend/manager van hem
op dat moment zat ik door slaap overmand op de bank, dus nee dan ben ik niet op mijn scherpst om eventueel MisterO op de TV te ontwarenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oww ok, ik zag wel een boel camera's, maar ik had dit verder niet meegekregen.. Heb je mij niet op tv gezien??En nee, ik hoef zn cd niet. Serieus, elk nummer is hetzelfde, hollladieejeeeeee, lieeeefdeeeee, hou toch je kop dicht
En toen hij klaar was met optreden, werd zijn cd op repeat aangezet, my god!
Je had toch wel oordopjes in he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oww ok, ik zag wel een boel camera's, maar ik had dit verder niet meegekregen.. Heb je mij niet op tv gezien??En nee, ik hoef zn cd niet. Serieus, elk nummer is hetzelfde, hollladieejeeeeee, lieeeefdeeeee, hou toch je kop dicht
Je hebt niet op uizendinggemist gekeken of je te zien was. (zonder geluid aan natuurlijk)quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
bij SBS heet dat programmagemist.nlquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt niet op uizendinggemist gekeken of je te zien was. (zonder geluid aan natuurlijk)
stiutert van plezier weer door kantoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:37 schreef Xiance het volgende:
*p0mp0mp0m*
de naam rein komt mij bekend voor...quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Bijna weekend!
Bijna vakantie!
Bijna verjaardag!
Bijna Rein!
Nee, dan kan ik toch geen bestellingen aannemen? hoor ik niks.quote:
liefste!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stiutert van plezier weer door kantoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar was je toch al die tijd ?
| Forum Opties | |