heel veel mensen niet, maar ik ga geen namen noemenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar met wie zou jij het niet doen...
Nee tuurlijk is dat niet vreemd! Het is je jeugdcrushquote:Op donderdag 11 september 2008 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
als klein Nunootje had ik een crush op Marc Owen van take that en nu zitten we net de reunion tour te kijken van hun, en daar is ie. Dus ik vertel dat tegen R. Vraagt ie aan mij zou je nu nog met hem naar bed gaan als dat kon. Ik even nadenken en ja ik zou het doen. Hij moest erom lachen maar is dat raar dat je alsnog met iemand wat zou doen die je jeudgcrush was. Ik weet dit klinkt als een tienermeisje maar we hadden het erover en ik zei weet je wat ik vraag het de experts even![]()
ahhh, toe! je maakt mij nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heel veel mensen niet, maar ik ga geen namen noemen
Ik heb eigenlijk geen jeugdcrush..... tenminste, geen popster of filmster of zo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is dat niet vreemd! Het is je jeugdcrush
Mja, zitten tot nu toe best aardige dingen bijquote:
Ja, dat was bij de USA versie ook. Kwamen we af en toe belachelijke voor (zoals "Sex", die ook te zien is in het filmpe over Dan Karate) maar niet zo veel als bij een idols o.i.d.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja de jury is vervelend. Maar ik vind het tof van de audities dat ze (in vergelijking met andere talentenshows) vrij veel goede laten zien, en niet een uitzending volstoppen zonder talent.
Reageer nou 's op mijn SMS jij homoquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:23 schreef Cairon het volgende:
is met Can't Buy me Love een nieuw dieptepunt bereikt...
ik vind het wel heel erg banaal, het heeft een nogal hoog prostitutie karakter...
dan heb je het bij deze de hele dag in je kop, graag gedaan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:50 schreef Cairon het volgende:
Shut
the
fuck
up!
Dat nummer vind ik zo gruwelijk aanstekelijk!
Coldplay - Viva La Vida (live in london)quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:54 schreef Cairon het volgende:
en nu staat Mystery Repeats op
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
dank je fris, de twee nummers die ik dus niet kan uitstaan!
zou dat het zijn...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:59 schreef Cairon het volgende:
Amerikanen zijn ook best cool... maar dan moet je ze wel uit Amerika halen...
zet je tegenwoordig alleen de koffie en zo klaar en blijf je dan weg, ben je druk of zo ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:33 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |