Gut het komt vast inderdaad door al jou kusjesquote:Op woensdag 10 september 2008 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je aangestoken? Zo zat ik gister de hele dag thuis
Kusje erop, dan gaat het zo over
Dan zal ik dat niet meer doen als ik ziek benquote:Op woensdag 10 september 2008 19:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gut het komt vast inderdaad door al jou kusjesniet meer doen
Oh dear, PMS tijd dus weer een schreeuwende behoefte aan troostvoedsel ?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat ik zo ff naar de C1000 loop en een boel chocolate koop
chocola als je ziek bentquote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat ik zo ff naar de C1000 loop en een boel chocolate koop
chocolade kan altijd toch?quote:
nooit behoefte aan troostvoedsel, of pak jij dat iets anders lekkers om jezelf te verwennen/goed te voelen en nee niet direct met R op de proppen komenquote:
vast en zeker spruitjesquote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eet jij brocolli als je ziek bent?
Kwil ook een hapjequote:Op woensdag 10 september 2008 20:02 schreef MisterO het volgende:
Ik ben alweer terug, gerend naar de supermarkt, het sloot bijna![]()
Heb een dikke vette bak Mona chocolade mousse![]()
![]()
![]()
Be carefull what you wish for, it might come truequote:
En niemand die mij ff uitnodigd hequote:Op woensdag 10 september 2008 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dichterbij dan de laatste meet in Eindhoven zal Burner wel niet krijgen
De Hollandse keuken biedt wat dat betreft dan erg weinig voor je, de stamppot en de pannekoek/poffertjes daar blijft het bij wat echte gerechten betreftquote:Op woensdag 10 september 2008 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee nog niet ben te druk geweest. Ik hou niet zo van die door elkaar gehusselde gerechten en pannekoeken vind ik meer een tussendoortjeMaar ik zal morgen een door de websites gaan die je genoemd hebt
het heeft er hier ruim 2 maanden van gegonsd in dit topic en we hebben er zelfs 2 volle meet topics aan vol gekregen dus had het toch op fok redelijk zichtbaar moeten zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En niemand die mij ff uitnodigd he
Maar toen was ik hier nietquote:Op woensdag 10 september 2008 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het heeft er hier ruim 2 maanden van gegonsd in dit topic en we hebben er zelfs 2 volle meet topics aan vol gekregen dus had het toch op fok redelijk zichtbaar moeten zijn
Ik heb niks te verliezenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for, it might come true
Vandaag bij de inburgering/naturalisatie van Veronika heb ik geleerd dat het hutspot, stamppot, hete bliksem, oliebollen en pannenkoeken zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De Hollandse keuken biedt wat dat betreft dan erg weinig voor je, de stamppot en de pannekoek/poffertjes daar blijft het bij wat echte gerechten betreft
soep caldo verde en zo, EN warme cognac met honing en kruidnagelquote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eet jij brocolli als je ziek bent?
Er moet toch wel wat zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De Hollandse keuken biedt wat dat betreft dan erg weinig voor je, de stamppot en de pannekoek/poffertjes daar blijft het bij wat echte gerechten betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |