I agree.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder is sexy schattig, met is rauw geil.
Heb hem nu iets van 3x live mogen aanschouwen... hottdamn!
My kinda guy!
Eensch.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef Ang3l het volgende:
Zonder is sexy schattig, met is rauw geil.
En The Killers zijn live echt zo heerlijk knallend!quote:
Ik had ze op Sziget gezien, ze waren de afsluiter. Maar heb echt staan meeblairen joh, zo gaaf! When You Were Young is echt duidelijk mijn favorietquote:Op donderdag 11 september 2008 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En The Killers zijn live echt zo heerlijk knallend!
Met Mr Brightside heb ik een beetje iets, aangezien het opstond toen mijn vriend het na 3j uitmaakte.
Maar desalniettemin blijft het een heerlijk nummer.
Jenny was a friend of mine
Mr Brightside
Somebody told me
On top
Sam's town
When you were young
Die laatste werd op Lowlands gecoverd door Amy McDonald!
He doesn't look a thing like Jesus!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had ze op Sziget gezien, ze waren de afsluiter. Maar heb echt staan meeblairen joh, zo gaaf! When You Were Young is echt duidelijk mijn favorietik kan niet wachten tot hun volgende album die eerdaags uitkomt.
Ik had ze overigens ook vorig jaar op Lowlands gezien
Ja was echt geweldig, super lekker weer ca. 35 graden elke dag! 24 uur per dag helemaal los bij de 60 verschillende podiaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He doesn't look a thing like Jesus!
Heb ze idd op LL gezien en op Werchter. Pinkpop weet ik niet meer of ze daar ook stonden. If so, dan daar ook nog (ik hou 't allemaal niet meer bij).
Ohh, je bent naar Sziget geweest!
Naja op zich zou Lost in eerste instantie maar 3 seizoenen duren of zo. We hebben net seizoen 4 gehad waarin de 6 weer in de bewoonde wereld zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
LOST is niet afgelopen? Nog 2 seizoen van 17 afleveringen. Dan is het voorbij.
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
Naja op zich zou Lost in eerste instantie maar 3 seizoenen duren of zo.SPOILERS! Dank u voor diegene die het nog moeten zien. Lost zou altijd meer dan 3 seizoenen durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Dit is hier allang op de buis geweest hoor...quote:Op donderdag 11 september 2008 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SPOILERS! Dank u voor diegene die het nog moeten zien. Lost zou altijd meer dan 3 seizoenen duren
En toch kijken er nog mensen op DVD enzoquote:Op donderdag 11 september 2008 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
Dit is hier allang op de buis geweest hoor...
Ow en als je zelf nou ook eens wat voorzichtiger zou zijn... dan heb je inderdaad recht van spreken
Naja het ging niet bewust in ieder geval... Sorryquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben pas halverwege S3 bij Lost, bijvoorbeeld
Phonecall?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Ang3l het volgende:
Hottverrrdomme dat was een sexy scene in Eating Out :p
quote:
Bellen? Laat iemand anders maar bellen if you know what I meanquote:
Een snurkelo!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:37 schreef Stroekie het volgende:
@ HIW
ze zijn binnen hoor![]()
je had dit keer ook de giechelo
Maar met wie zou jij het niet doen...quote:Op donderdag 11 september 2008 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
als klein Nunootje had ik een crush op Marc Owen van take that en nu zitten we net de reunion tour te kijken van hun, en daar is ie. Dus ik vertel dat tegen R. Vraagt ie aan mij zou je nu nog met hem naar bed gaan als dat kon. Ik even nadenken en ja ik zou het doen. Hij moest erom lachen maar is dat raar dat je alsnog met iemand wat zou doen die je jeudgcrush was. Ik weet dit klinkt als een tienermeisje maar we hadden het erover en ik zei weet je wat ik vraag het de experts even![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |