Ben je je taart aan het voorproeven?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een vieze smaak in mijn mond
En wanneer is hij ingepland in je drukke schemaquote:Op donderdag 11 september 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want ik ga 's middags naar Mitchell en hij moet op 't toneel staan.
Alsof dat zou werken in Nederlandquote:Op donderdag 11 september 2008 05:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil ook een homo district in Rotterdam! Bizar wel. Lopen zo onwijs veel homo's hier op straat in SF. Nou ja, gisteren dus maar uitgeweest in het Castro district (mega regenboog vlag bij de hoofd straat, aan alle lantaarnpalen hangen regenboog vlaggen, en alles is op homo's gericht), was erg leuk! En vandaag gaan fietsen over de golden gate bridge, ook wel gaaf om te doen.
En vanavond gaan we weer stappen![]()
Ik ben pas overmorgen jarigquote:Op donderdag 11 september 2008 15:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee, ik heb geen ingredienten en ik krijg vanavond bezoek...
Zaterdagmiddag.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En wanneer is hij ingepland in je drukke schema
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:50 schreef wonderer het volgende:
Hee, mag ik ook een plekje in jouw drukke schema? Ik heb nog wat voor je namelijk
Schande dan maak je maar tijd. Koffers pakken duurt echt geen 2 dagenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag.
Ik zei toch al, heb helemaal geen tijd voor een vriendje
Oktober is ook goedquote:Op donderdag 11 september 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ik de 17e naar Barcelona vertrek en de 25e pas terugkom?
Ik heb........ maandag 15 en dinsdag 16 tussen het spullen kopen en koffers inpakken nog tijd
maar weer niet 's avonds want dan moet ik beide avonden trainen......
Dierendag?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oktober is ook goed4 oktober of zo...
Preciesquote:Op donderdag 11 september 2008 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l is natuurlijk wel befaamd om zijn hekel aan koffers pakken. Je kan dus vanalles verwachten.
Ik doe mijn best.quote:
Echt wel. Zie bovenstaande post!quote:Koffers pakken duurt echt geen 2 dagen
quote:
quote:
2 dagen koffers pakkenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
[..]
Echt wel. Zie bovenstaande post!
O wacht, het was ook Pann dan. In een of andere uithoek.quote:
Ja, jij leeft ook voornamelijk uit koffers!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
2 dagen koffers pakken2 uur hooguit en dan ben ik nog niet eens veel vergeten
Dat had ik met Gossip Girl, True Blood en 90210 gisterquote:Op donderdag 11 september 2008 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Project Runway, Top Design en ANTM zijn binnen <3
ik had dinsdag Gossip Girl, One Tree Hill, The Hills, Terminator: Sarah Connor Chronicles en Entourage. woensdag: 90210, Privileged, Fringe en I Want To Work For Diddy.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat had ik met Gossip Girl, True Blood en 90210 gister
Dat was ff een serie-genot!
Ja dat past allemaal niet in m'n levenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik had dinsdag Gossip Girl, One Tree Hill, The Hills, Terminator: Sarah Connor Chronicles en Entourage. woensdag: 90210, Privileged, Fringe en I Want To Work For Diddy.![]()
Ik zit ziek thuis enzo.
Dat klinkt wel goedquote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef Ang3l het volgende:
True Blood is trouwens wel een leuke HBO aanrader
Vampire-serie van de maker van Six Feet Under (en American Beauty).
Lost is toch pas in januari weer op TV dus heb je nog wel tijd voor.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat past allemaal niet in m'n leven
Moet Kyle XY, Deadwood, Desp. Housewives, Gooise Vrouwen en Lost ook nog eens een keer kijken.
Liggen stof te happen inmiddels.
Komt Lost WEER terug?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lost is toch pas in januari weer op TV dus heb je nog wel tijd voor.
True Blood vond ik niet zó. Wat ik wel aan het doen ben is de Twilight boeken serie lezen..ook met vampieren enzo. Edward
![]()
maar die middag toch wel in Villa Lila als Arthur aan het Nederlandse volk getoond wordt om 16.00 uur ?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht, het was ook Pann dan. In een of andere uithoek.
Ik weet nog helemaal niet of ik daar wel ga en kan zijn
nu ligt het wel heel voor de hand om een opmerking over duiken te maken, maar die hou ik voor mequote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, jij leeft ook voornamelijk uit koffers!
dank uquote:Op donderdag 11 september 2008 18:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ligt het wel heel voor de hand om een opmerking over duiken te maken, maar die hou ik voor me
proostquote:Op donderdag 11 september 2008 18:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank u![]()
Het is een keer heerlijk om vroeg thuis te zijn, lekker glas wijn inschenken..
LOST is niet afgelopen? Nog 2 seizoen van 17 afleveringen. Dan is het voorbij.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:24 schreef Bartjebart het volgende:
Komt Lost WEER terug?
Laat maar. Als het nu nog niet tot hem is doorgedrongen...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die middag toch wel in Villa Lila als Arthur aan het Nederlandse volk getoond wordt om 16.00 uur ?
wat is dar allemaal, films denk ik. Ja geen wonder dat je geen tijd hebt voor andere dingenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat past allemaal niet in m'n leven
Moet Kyle XY, Deadwood, Desp. Housewives, Gooise Vrouwen en Lost ook nog eens een keer kijken.
Liggen stof te happen inmiddels.
die vlinders zitten vlinder in de weg bij logisch denkenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat maar. Als het nu nog niet tot hem is doorgedrongen...
dank je. Wist je trouwens dat Portugese wijn hier heel duur is, 14 pond of zo voor een fles die thuis 6 euro is. de accijns is hier veels te hoogquote:
bijna goed. Langlopende tv series uit USAquote:Op donderdag 11 september 2008 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is dar allemaal, films denk ik. Ja geen wonder dat je geen tijd hebt voor andere dingen
1 hele lange film dusquote:Op donderdag 11 september 2008 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bijna goed. Langlopende tv series uit USA
Alleen de golden gate natuurlijk. Weet je hoe moe we nu al waren van het fietsen?quote:Op donderdag 11 september 2008 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen golden gate of ook lombartstreet op de fiets ?
maar dan beter en verslavender.quote:
ja dan is het geen wonder dat ie nooit tijd heeft. Ik heb alleen Queer as folk en oh ja sind kort Shameless maar die zal wel niemand kennen want dat is engels. Maar wel heeeeel leuk, zeker als je hier woont en de praktijk om je heen zietquote:Op donderdag 11 september 2008 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bijna goed. Langlopende tv series uit USA
Shameless is geweldig. Lip is geil en Frank is een held!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
ja dan is het geen wonder dat ie nooit tijd heeft. Ik heb alleen Queer as folk en oh ja sind kort Shameless maar die zal wel niemand kennen want dat is engels. Maar wel heeeeel leuk, zeker als je hier woont en de praktijk om je heen ziet
We gaan vandaag wel heel fijn in zo'n streetcar tegen die stille straatjes op. Heel suf, maar goed.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch die'n hulle steile stroat?
Ik zou naar 't Full House huis gaan kijken
Meestal welquote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
maar dan beter en verslavender.
Nee vast niet. Maar ik vind het wel gaaf. Gewoon iets van 5 blokken breed, 3 blokken lang alleen maar homo horeca, winkels en bedrijven gericht op homo's.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof dat zou werken in Nederland
shameless is leukquote:Op donderdag 11 september 2008 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja dan is het geen wonder dat ie nooit tijd heeft. Ik heb alleen Queer as folk en oh ja sind kort Shameless maar die zal wel niemand kennen want dat is engels. Maar wel heeeeel leuk, zeker als je hier woont en de praktijk om je heen ziet
Zijn we het toch een keer eensquote:Op donderdag 11 september 2008 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shameless is geweldig. Lip is geil en Frank is een held!
die vent van fiona heeft ook wel watquote:Op donderdag 11 september 2008 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shameless is geweldig. Lip is geil en Frank is een held!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |