Ik heb al geleerd dat ik op sommige momenten maar beter niks kan zeggenquote:
Das te duur en te ingewikkeld voor mijquote:Op woensdag 10 september 2008 20:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
soep caldo verde en zo, EN warme cognac met honing en kruidnagel
Oh ja, hoezo dan? deel het met ons meequote:Op woensdag 10 september 2008 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb al geleerd dat ik op sommige momenten maar beter niks kan zeggen
Caldo verde is heel makkelijk en goedkoop. Cognac en honing en een kruidnagel vallen ook wel mee. Maar goed het is dinner tijd en nee ik ga niet koken vanavond, misschien het weekend als ik wat gevonden heb. Ciao bonitos.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Das te duur en te ingewikkeld voor mijGelukkig dat ik nooit langer dan een dag ziek ben, dus morgen gewoon weer fris en fruitig aant werk
Soms kun je maar gewoon wijselijk stil zijn, anders ga je dingen zeggen, waar je spijt van kunt krijgenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja, hoezo dan? deel het met ons mee
jouw natuurlijke tegenpolen laten inderdaad lang op zich wachtenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Soms kun je maar gewoon wijselijk stil zijn, anders ga je dingen zeggen, waar je spijt van kunt krijgenof net niet, maar je kunt beter eerst ff w88
Njoy your mealquote:Op woensdag 10 september 2008 21:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Caldo verde is heel makkelijk en goedkoop. Cognac en honing en een kruidnagel vallen ook wel mee. Maar goed het is dinner tijd en nee ik ga niet koken vanavond, misschien het weekend als ik wat gevonden heb. Ciao bonitos.
Jou deel ik het misschien dan nog wel eens medequote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja, hoezo dan? deel het met ons mee
niet alleen in de treinquote:Op woensdag 10 september 2008 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Thuis
O ja, dáárom had ik geen kinderenAl kun je wel erg met ze lachen als je ze vanalles wijsmaakt in de trein
Mag dat wel met je Christelijke inslag? Las een artikel dat ze in Amerika iig niet al te blij waren met de game..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:47 schreef Weemz het volgende:
Nou, ik heb Spore gekocht. Ik ben benieuwd...
Tja, je kunt er weer hele discussies over houden (kopen, spelen, geloven dat het zo is)... Maar ik ben altijd al iemand geweest die gewoon zelf een mening vormt door alles mee te maken. Daarnaast ben ik helemaal niet iemand die zo zwart-wit over dit soort zaken denkt...quote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag dat wel met je Christelijke inslag? Las een artikel dat ze in Amerika iig niet al te blij waren met de game..
Wat is het dan voor een spel?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:18 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja, je kunt er weer hele discussies over houden (kopen, spelen, geloven dat het zo is)... Maar ik ben altijd al iemand geweest die gewoon zelf een mening vormt door alles mee te maken. Daarnaast ben ik helemaal niet iemand die zo zwart-wit over dit soort zaken denkt...
Evolutie. Je ontwerpt een beest en dan kijkt je hoe die evolueert van eencellige (bij wijze van spreken) tot ruimtevarend volkje.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is het dan voor een spel?
alleen golden gate of ook lombartstreet op de fiets ?quote:Op donderdag 11 september 2008 05:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil ook een homo district in Rotterdam! Bizar wel. Lopen zo onwijs veel homo's hier op straat in SF. Nou ja, gisteren dus maar uitgeweest in het Castro district (mega regenboog vlag bij de hoofd straat, aan alle lantaarnpalen hangen regenboog vlaggen, en alles is op homo's gericht), was erg leuk! En vandaag gaan fietsen over de golden gate bridge, ook wel gaaf om te doen.
En vanavond gaan we weer stappen![]()
Da's toch die'n hulle steile stroat?quote:Op donderdag 11 september 2008 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen golden gate of ook lombartstreet op de fiets ?
ja, en omdat we heel lang moesten wachten in de rij voor een plek op cablecar zijn we toen maar gaan lopen wat niet meevielquote:Op donderdag 11 september 2008 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch die'n hulle steile stroat?
Ik zou naar 't Full House huis gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |