Ik gebruik ze ook nooit. Onzin dingen zijn hetquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die van mij serieus nog nóóóóóit gebruikt (Drs en Ba).
Half... Meesten doen MBO hoor...quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dan zijn die van jou toch nog weer net wat zwaarder als dat ING van mij waar half Nederland al in bezit van is
Vind het wel leuk staanquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook nooit. Onzin dingen zijn het
quote:
Daar hebben we 't inderdaad over gehad. Maar heb hem nog niet gezienquote:Al is Bring it on wel een toffe film(deel 1 that is)
Mja, ik ben zo dom dat ik meteen mijn leren winterjas heb aangedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is frisjes, de zomer is goed en wel voorbij
Die info klopt niet schat.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik ben niet zo van het na 1 date al vriend noemen en na 2 maanden samenwonen
*duikt weg*
Dat is wel zoals het hier verteld werdquote:
er zit ook altijd ruis in de communicatie tussen de zender en ontvangerquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel zoals het hier verteld werd
vertel dan eens hoe het allemaal wel in elkaar steekt dan?quote:
En toen was het weer stil bij PJOquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel zoals het hier verteld werd
Ben je al helemaal klaar voor de tripquote:
geeft Xi een dikke knuffelquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef Xiance het volgende:
op de valreep van het einde van dit topic kom ik me ook nog even melden!
*present*
Laat Pjo anders eerst eens rustig ruggespraak hebben met de achterbanquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En toen was het weer stil bij PJO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |