ik ben wel out en oud maar nog geen aow'erquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
stroekje met zijn acties ook altijd...

gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:06 schreef Weemz het volgende:
Goedendag!
Nou het is eindelijk gebeurd hoor, vanaf gister mag ik mezelf gelukkig prijzen met de BSc titel!

Nou ja zoveel voordeel heb ik tot op heden nog niet kunnen ontleden aan het voeren van de ING titelquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nog vele jaren.

Ik moet altijd lachen als mensen het in hun signature zetten XDquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja zoveel voordeel heb ik tot op heden nog niet kunnen ontleden aan het voeren van de ING titel

als ik het op geadresseerde post tegen kom kan het bijna altijd linea recta de oud papierbak inquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen het in hun signature zetten XD

Als mensen me met mijn titel aanspreken dan heb ik altijd zoiets van.. he heb je het tegen mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen het in hun signature zetten XD

Heb jij nu alweer een caffeïne tekort ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als mensen me met mijn titel aanspreken dan heb ik altijd zoiets van.. he heb je het tegen mij
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
![]()

dus hij was er toch wel, die jetlag, ook al dacht je gisteren nog van nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Met een jetlag knap je niet eens op van 12 uur slaap

Ik viel om 5 uur gisteren middag bijna in slaap. Maar goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus hij was er toch wel, die jetlag, ook al dacht je gisteren nog van niet

Slaaptekort R gaat vandaag naar Lisboa voor een paar dagen dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij nu alweer een caffeïne tekort ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

het bed bood dus weer plaats aan andere activiteiten dan slapenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Slaaptekort R gaat vandaag naar Lisboa voor een paar dagen dus

Enkel is een stuk dunner, maar ik huppel nog zeker niet vrolijk rond. Hij moest wel, verjaardag en wat andere dingen regelen, maar is vrijdag alweer terugquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het bed bood dus weer plaats aan andere activiteiten dan slapen![]()
en op zich dus wel een gunstig teken want dat betekend dat jij alleen gelaten worde en het dus de goede kant uit gaat met je enkel ?, want anders had R je vast niet alleen en hulpeloos achter gelaten

Stat toch leuk als de afschriften van de bank komen met Ing, G.J. Stroekel?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja zoveel voordeel heb ik tot op heden nog niet kunnen ontleden aan het voeren van de ING titel

Ik vind het maar niksquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stat toch leuk als de afschriften van de bank komen met Ing, G.J. Stroekel?
Moet je trouwens er zelf nog achteraan om de titel overal op papier te krijgen, ik bedoel ik ga niets voor niets naar school, dan wil ik ook over anderhalf jaar mijn Bsw titel kunnen voeren.

Gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Enkel is een stuk dunner, maar ik huppel nog zeker niet vrolijk rond. Hij moest wel, verjaardag en wat andere dingen regelen, maar is vrijdag alweer terug

Geen idee, want ik heb dat nergens opgegevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stat toch leuk als de afschriften van de bank komen met Ing, G.J. Stroekel?
Moet je trouwens er zelf nog achteraan om de titel overal op papier te krijgen, ik bedoel ik ga niets voor niets naar school, dan wil ik ook over anderhalf jaar mijn Bsw titel kunnen voeren.

Ik heb die van mij serieus nog nóóóóóit gebruikt (Drs en Ba).quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik het op geadresseerde post tegen kom kan het bijna altijd linea recta de oud papierbak in

ja en dan zijn die van jou toch nog weer net wat zwaarder als dat ING van mij waar half Nederland al in bezit van isquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die van mij serieus nog nóóóóóit gebruikt (Drs en Ba).

Ik gebruik ze ook nooit. Onzin dingen zijn hetquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die van mij serieus nog nóóóóóit gebruikt (Drs en Ba).

Half... Meesten doen MBO hoor...quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dan zijn die van jou toch nog weer net wat zwaarder als dat ING van mij waar half Nederland al in bezit van is

Vind het wel leuk staanquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook nooit. Onzin dingen zijn het

quote:
Daar hebben we 't inderdaad over gehad. Maar heb hem nog niet gezienquote:Al is Bring it on wel een toffe film(deel 1 that is)

Mja, ik ben zo dom dat ik meteen mijn leren winterjas heb aangedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is frisjes, de zomer is goed en wel voorbij

Die info klopt niet schat.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik ben niet zo van het na 1 date al vriend noemen en na 2 maanden samenwonen
*duikt weg*

Dat is wel zoals het hier verteld werdquote:

er zit ook altijd ruis in de communicatie tussen de zender en ontvangerquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel zoals het hier verteld werd

vertel dan eens hoe het allemaal wel in elkaar steekt dan?quote:

En toen was het weer stil bij PJOquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel zoals het hier verteld werd

Ben je al helemaal klaar voor de tripquote:

geeft Xi een dikke knuffelquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef Xiance het volgende:
op de valreep van het einde van dit topic kom ik me ook nog even melden!
*present*

Laat Pjo anders eerst eens rustig ruggespraak hebben met de achterbanquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En toen was het weer stil bij PJO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |