Dat subforum gaat over School en Studie, dus lijkt me beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef hardstylesage het volgende:
Prima, als dat een antwoord oplevert ben ik voor!
'Schoolverlater'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef hardstylesage het volgende:
niet offtopic gaan A.U.B.
Ik wil alleen weten welke titel je mag voeren na het afronden van een technische HBO opleiding.
quote:Na het behalen van het hbo-diploma mag men de volgende titels voeren:
bc. (baccalaureus) graad bij een afgeronde studie aan een hogeschool met een niet-technische of natuurwetenschappelijke achtergrond. In de praktijk gebruiken afgestudeerden zelden deze titel.
ing. (ingenieur) graad bij een afgeronde studie aan een hogeschool met een technische of natuurwetenschappelijke achtergrond. Deze titel wordt in praktijk (ook na invoering van het BaMa-stelsel) wèl vaak gebruikt, en dan vooral in de wetenschappelijke wereld.
Ing. Mits je diploma dit vermeldt. Anders Bc. (Bachelor) of geen titel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef hardstylesage het volgende:
niet offtopic gaan A.U.B.
Ik wil alleen weten welke titel je mag voeren na het afronden van een technische HBO opleiding.
Ing. mag GEEN B.Sc. voerenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:40 schreef LuxXxie het volgende:
MPG heeft gelijk, de titels blijven bescherm al worden ze niet meer uitgegeven.
Het dient expliciet op je diploma vermeld te zijn, zowel je nationale "Ing/Ir" als internationale "BSc/MSc".
Bijvoorbeeld, de oudere "Ing" mag zowel "Ing" als "B.Sc" maar niet allebei tegelijkertijd.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ing. mag GEEN B.Sc. voeren. B.Sc. is enkel voorbehouden aan academici. De aloude Ing. mag kiezen tussen Bc. en B. of de specifiekere variant zoals bijvoorbeeld BBE.
HBO is Bc.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:24 schreef Ramana het volgende:
HBO is gewoon Bachelor. Bij een universiteit heb je na 3 jaar ook je bachelor maar kun je daarna ook je master halen.
HBO technisch is Ing.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:24 schreef Ramana het volgende:
HBO is gewoon Bachelor. Bij een universiteit heb je na 3 jaar ook je bachelor maar kun je daarna ook je master halen.
Titel is weldegelijk andersquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:24 schreef Ramana het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |