Net 23 geworden (paar maanden geleden). En ik net 30 (vorige week).quote:
Ging meer over de studielast, maar wat jij zegt klopt ook wel (maar heb je denk ook bij psychologie rekening mee te houden)quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij SPH wordt je zelf prive door gezaagd, daarom denk k ....
In ieder geval een beter motivatie en een beter bedrijfsplan dan "lijkt me enig"quote:Op maandag 15 september 2008 22:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil een antiekzaak openen.... Lijkt mij enig. Wat komt daar allemaal bij kijken?
Hebben jullie gym?quote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens mijn klasgenoot is erg leuk/lekker zelfs nu hij 5 kilo is aangekomen sinds de vakantie (ik heb hem halfnaakt gezien, we hadden gym)
Bedrijfsplan? Is dat net zoiets als een begeleidingsplan, dan kan ik het wel schrijven. Moeten de doelen daarvan ook SMART?quote:Op maandag 15 september 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In ieder geval een beter motivatie en een beter bedrijfsplan dan "lijkt me enig"
Nou ja, gym, MAM maar vrijvertaald gym. Zelfde als dat jullie Sport en spel hebben, lijkt het op. Doormiddel van sport en spel werken aan (ped)agogische doelen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hebben jullie gym?
Das de eerste SPH waar ik dat van hoor...
Euhm... in een bedrijfsplan staat hoe je van plan bent zoveel mogelijk omzet binnen te halen. Waar je het geld vandaan haalt om te kunnen starten en hoe je dit gaat terug betalen. Wat je maandelijkse kosten kunnen zijn en zo voort en zo voortquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bedrijfsplan? Is dat net zoiets als een begeleidingsplan, dan kan ik het wel schrijven. Moeten de doelen daarvan ook SMART?
Motivatie: Het lijkt mij enig om oude meubels weer een plekje in de maatschappij te geven en de eer toekennen die hun toe hoort te komen. Het is immers geschiedenis en die moet je koesteren en liefhebben. Liefde voor meubels en die liefde overdragen op de klant, dat is mijn motto (zoiets?)
Sport en Spel? Dat was op het mboquote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou ja, gym, MAM maar vrijvertaald gym. Zelfde als dat jullie Sport en spel hebben, lijkt het op. Doormiddel van sport en spel werken aan (ped)agogische doelen.
Jap doed ik toen ook al en doe nu precies het zelfde, alleen moet ik er nu een reflectieverslag over schrijven en hoe ik het in kan toepassen als agogisch middel. Maar goed krijg geen vrijstelling omdat het zogenaamd totaal anders is... NOTquote:Op maandag 15 september 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sport en Spel? Dat was op het mbo
ik heb serieus ringen moeten zwaaien en zo...
Ehm... Ik blijf wel gewoon begeleiden, heb ik meer kaas van gegeten.quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... in een bedrijfsplan staat hoe je van plan bent zoveel mogelijk omzet binnen te halen. Waar je het geld vandaan haalt om te kunnen starten en hoe je dit gaat terug betalen. Wat je maandelijkse kosten kunnen zijn en zo voort en zo voort
Ooow ja 3 jaar lang gymnastiek gehad inderdaad. IN het eerste jaar vooral algemene dingen. en kleutergym.quote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap doed ik toen ook al en doe nu precies het zelfde, alleen moet ik er nu een reflectieverslag over schrijven en hoe ik het in kan toepassen als agogisch middel. Maar goed krijg geen vrijstelling omdat het zogenaamd totaal anders is... NOT
Maar heb jij op de PABO niet iets met sport en spel of gym gedaan (in het kader van dat jij dat ook moet toepassen in je werk als leraar?)
Pechtold is van D66...quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
Zal ik de volgende keer groen links stemmen, ik vind pechteld wel aardig,
Welke mbo opleiding heb je gedaan? SPW/onderwijsassistent?quote:Op maandag 15 september 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ja 3 jaar lang gymnastiek gehad inderdaad. IN het eerste jaar vooral algemene dingen. en kleutergym.
In het tweede jaar zaken die behandeld worden tijdens de gymlessen. Zodat wij als leerkracht daarvan op de hoogte zijn. Dus moesten wij ook koprollen, touwklimmen en ringen zwaaien...
In het derde jaar grote spellen begeleiden. Softbal, trefbal, voetbal... dus heb spelregels moeten stampen... En een groot circus project moeten opzetten waarbij wij zelf een soort workshop hadden en hebben moeten draadlopen, ballopen, jongleren, diabolo'en en eenwieleren...
Maar ben niet bevoegd om gymles te geven aan groepen boven de kleuterklassen...
Wel compleet anders dan op het mbo... Daar deden we telkens een kort spel. Zakdoekje leggen en zo...
Onderwijsassistent...quote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Welke mbo opleiding heb je gedaan? SPW/onderwijsassistent?
Op de SPW hebben we ook wel spelen moeten begeleiden en projecten moeten organiseren.
Nijholt spreekt over accenten en taal, ben het wel met hem eens
Dan hebben we tegelijkertijd gekeken!quote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef Ang3l het volgende:
True Blood![]()
![]()
Ohh wat waren die 3 Vampires geil in de laatste scene. Diane
Ik moet me er denk meer in verdiepen... D66, ook links, dus het mag... (volgens mij heb ik allemaal CU en SGP stemmers in mijn klas...)quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pechtold is van D66...
Halsema is van Groen Links
GL zou linkser moeten zijn dan D66...quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moet me er denk meer in verdiepen... D66, ook links, dus het mag... (volgens mij heb ik allemaal CU en SGP stemmers in mijn klas...)
Ik mis 2 DK's en dan heb ik ook mijn onderwijsassistenten diploma. Maar ik wou liever in de gehandicaptenzorg dan het onderwijs stage lopen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Onderwijsassistent...
oow nee heb daar ook echt echt gym gehad... we hadden en sport en spel en gym...
Ik stem altijd SP, maar volgens mij begin ik toch weer wat richting de iets minder extreem linkse kant te schuivenquote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
GL zou linkser moeten zijn dan D66...
Die hebben wel hele verschillende standpunten
2 DK's? Geen idee waar je het over hebt... ik heb echt puur de opleiding O.A. gedaan. geen SPW met onderwijsassistent.quote:Op maandag 15 september 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik mis 2 DK's en dan heb ik ook mijn onderwijsassistenten diploma. Maar ik wou liever in de gehandicaptenzorg dan het onderwijs stage lopen.
Ik heb niet zo heel veel met gym. Ik ben gewoon zwaar motorisch gestoord, het komt er gewoon niet uitGelukkig heb ik andere kwaliteiten
Zo was 't in New Orleans ook echtquote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dan hebben we tegelijkertijd gekeken!
I just lurveeee them there Southern accents... y'all can keep yer mouths shut about them swooning Southerners, thems the bees knees if y'all ask me.
Ik beiden gedaan. Ik mis 2 deel kwalificaties. Maar bij ons (ROC a12) is de opleiding onderwijsassistent pas sinds 2 jaar onafhankelijk van de SPW, Dat was bij jullie al eerder?quote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
2 DK's? Geen idee waar je het over hebt... ik heb echt puur de opleiding O.A. gedaan. geen SPW met onderwijsassistent.
Die donkere dame knauwt echt alles aan elkaar vast hequote:Op maandag 15 september 2008 23:39 schreef Cairon het volgende:
Them there's a purdy line you been feedin' the people, 'cept we all just know none of them there dull apples are takin' the bait...
Eey psst, ik had een eating out telefoon scene laatstquote:
Awesome!quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Eey psst, ik had een eating out telefoon scene laatst
Nou ja, sort of
Ja hij viel me net al opquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Awesome!Details hoor ik nog wel?
en ik heb een nieuwe avatar..
Ja joh... 8 jaar terug het eerste jaar. Toen ben ik ook begonnen...quote:Op maandag 15 september 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik beiden gedaan. Ik mis 2 deel kwalificaties. Maar bij ons (ROC a12) is de opleiding onderwijsassistent pas sinds 2 jaar onafhankelijk van de SPW, Dat was bij jullie al eerder?
Keek net in mijn cijferlijst, ben van 47 studiepunten naar 30,5 studiepunt terug gevallen. Wat een rotzooi, ik behoor er 60 te hebben! Wat dat betreft een rotschool!
Das best lang geleden... 8 jaar geleden was ik 15, toen kwam ik uit het kassie... en zat ik in 2 mavoquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja joh... 8 jaar terug het eerste jaar. Toen ben ik ook begonnen...
Heb je een keer gedoubleerd?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das best lang geleden... 8 jaar geleden was ik 15, toen kwam ik uit het kassie... en zat ik in 2 mavo![]()
ik heb groep 3 overgedaan (toen al last van de dyslectie... alleen kwam men daar pas later achter) Toen ik 17 jaar was een oriëntatie jaar gedaan omdat de mode-academie wou gaan doen, maar niet het geld had voor de trein-traject-kaart dus tot mijn 18de en dus ov-jaarkaart moest wachten. En eigenlijk twijfelde ik of ik dat wel moest doen (of het een redelijk inkomen kon bieden in de toekomst) Toen dus stagegelopen in het onderwijs, de keuze gemaakt om de SPW te gaan doen en dan in te stromen in de PABO. Maar toen moest ik stagelopen bij gehandicapten (ik dacht altijd dat er maar een soort was en dat was het kwijlende soort, maar er ging een wereld voor mij open) Toen zag ik dus het licht en ben verder gegaan in de gehandicaptenzorg. Maar denk dat ik over een jaar of 10 wel voor een lesbevoegdheid ga om les te geven op de SPW.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je een keer gedoubleerd?
Kut het is zelfs 9 jaar terug
toen was ik net 16...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |