Ja vort ga jij eens flink aan de slagquote:Op maandag 15 september 2008 10:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe het ook even bij mij...

en een briefje op de keukentafel achter gelaten dat je vanavond thus wil komen in een huis dat weer netjes aan kant gemaakt is, en dat de aardappelen klaar staan als je thuis komt ?quote:Op maandag 15 september 2008 10:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Niet helemaal leeg, naast R waren er nog 2 vanmorgen. Maar ik ben de hele boel ontvlucht ze zoeken het maar uit

hij zong vroeger bij Soft sell en had een bepaalde reputatie als relnichtquote:Op maandag 15 september 2008 10:45 schreef hierissieweer het volgende:
Somthings got a hold of my heart, yeah yeah yeah

quote:Op maandag 15 september 2008 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een briefje op de keukentafel achter gelaten dat je vanavond thus wil komen in een huis dat weer netjes aan kant gemaakt is, en dat de aardappelen klaar staan als je thuis komt ?![]()

Marc almond ja, niet gene pitney...quote:Op maandag 15 september 2008 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij zong vroeger bij Soft sell en had een bepaalde reputatie als relnicht

nou ik had dus vroeger een collega uit Woudenberg en die had zijn vrouw ( ja ja trouwen als je 21 bent) toch echt zo onder de duim dat ze thuis met dampende aardappelen haar man met de krant en pantoffels bij de deur stond op te wachtenquote:Op maandag 15 september 2008 11:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en je denkt dat dat bij mij thuis normaal is. Nee dus als ze de lege flessen en rotzooi maar opruimen.

Marc is ooit eens opggenomen geweest voor een "voedselvergiftiting"quote:Op maandag 15 september 2008 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Marc almond ja, niet gene pitney...

quote:Op maandag 15 september 2008 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik had dus vroeger een collega uit Woudenberg en die had zijn vrouw ( ja ja trouwen als je 21 bent) toch echt zo onder de duim dat ze thuis met dampende aardappelen haar man met de krant en pantoffels bij de deur stond op te wachten

verkeerde kip gegeten...quote:Op maandag 15 september 2008 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Marc is ooit eens opggenomen geweest voor een "voedselvergiftiting"
en nee hij had geen PILLEN of ander vergif geslikt, maar vast wel blaren van het op de knietjes zitten

R schenkt altijd wel een glas wijn in als ik thuiskomquote:Op maandag 15 september 2008 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik had dus vroeger een collega uit Woudenberg en die had zijn vrouw ( ja ja trouwen als je 21 bent) toch echt zo onder de duim dat ze thuis met dampende aardappelen haar man met de krant en pantoffels bij de deur stond op te wachten

Wellicht kan CDP dit je vertellen, hij is meer into Celebs dan ikquote:Op maandag 15 september 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
verkeerde kip gegeten...
ok stroek, hoe ziet deze beste man er vandaag de dag uit?

zie je nu wel dat je een lot uit de loterij gevonden hebtquote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R schenkt altijd wel een glas wijn in als ik thuiskom

quote:Op maandag 15 september 2008 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wellicht kan CDP dit je vertellen, hij is meer into Celebs dan ik

Denk dat ik daar maar even ga zondigen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt een glas actimel aan![]()
hebben ze dat in Barca ook of neem je een voorraad uit NL mee ?

Sangriaquote:Op maandag 15 september 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat ik daar maar even ga zondigen.

Morgen Bonitinho. Hup hup douchen aankleden en aan de gang, winkelen,inpakkken etcquote:

In de morgenquote:

alsof je dat afgelopen weekend niet al in ruime mate gedaan hebtquote:Op maandag 15 september 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat ik daar maar even ga zondigen.

Nee joh, 's ochtends hoor je nog gewoon te slapenquote:

Kheb geen zinquote:Op maandag 15 september 2008 11:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Morgen Bonitinho. Hup hup douchen aankleden en aan de gang, winkelen,inpakkken etc

Dat viel reuze mee! Ik heb wat gedronken maar geen liters en geen kater. Ik heb wat gezoend, maar met maar 1 jongen. Ik heb wat gedanstquote:Op maandag 15 september 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof je dat afgelopen weekend niet al in ruime mate gedaan hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |