Was het geen leuke nicht dan ?quote:Op maandag 15 september 2008 13:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het had echt niet langer moeten duren.. dan had ik de purser vermoord
Was het geen lekker ding ?quote:Op maandag 15 september 2008 13:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het had echt niet langer moeten duren.. dan had ik de purser vermoord
quote:Op maandag 15 september 2008 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom Nuno denkt dat ik ruzie met Melanie heb...
Maar ik heb op 1 vlucht vanuit Zuid America wel een stoere actie gezien van de co piloot en de rest van de mannelijke crew.quote:Op maandag 15 september 2008 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Purser, steward, crew-fag... wat is 't verschik?
Ruzie, dat heb ik toch niet gezegd. Ik had wat gelezen in het verslag van Ang3l. Maar dat ging over kussen geloof ik. Ik zal het wel weer verkeerd gelezen hebben. Dus trek het je niet aanquote:Op maandag 15 september 2008 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom Nuno denkt dat ik ruzie met Melanie heb...
Rein komt geen afscheid nemen, denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
and yet... we don't seem to hate each other...
ik denk dat Nuno gewoon weer aan het teven is omdat hij jaloers is op mijn skattie, en op de jeugd in zijn algemeenheid...
zeg Ang3l, wanneer komt Rein afscheid nemen? Hij komt best vaak opdagen niet waar? Hihihi, ik bedoel natuurlijk dat hij best vaak langskomt...
Jalours op jouwquote:Op maandag 15 september 2008 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
and yet... we don't seem to hate each other...
ik denk dat Nuno gewoon weer aan het teven is omdat hij jaloers is op mijn skattie, en op de jeugd in zijn algemeenheid...
Ik ben jong.quote:
hier kan ik alleen maar om lachenquote:Op maandag 15 september 2008 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ben jong.
Ik oog jong.
Ik weet hoe ik jaloers moet spellen.
Ik kom opdagen als ik zeg op te komen dagen.
En mijn tijger is zo veel leuker, knapper, jonger, grappiger, en intelligenter dan jouw vriend.
Mja, hope so.quote:Op maandag 15 september 2008 14:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar wel 4 keer dat het effectief was...
Komt allemaal goedquote:
Minder dan mijn Spaans, en dat is al belabberdquote:Op maandag 15 september 2008 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Komt allemaal goed
Wat ik me afvroeg trouwens, hoe is je Catalan ?
Dat zal wel meevallenquote:Op maandag 15 september 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder dan mijn Spaans, en dat is al belabberd
zeg hou jij daar eens mee opquote:Op maandag 15 september 2008 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt vreeeeeeeeeeeeeeeeselijk vervelend onzeker!
[Margreet Dolman mode]quote:Op maandag 15 september 2008 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt vreeeeeeeeeeeeeeeeselijk vervelend onzeker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |