en 's middags als je wakker wordt gelijk aan de sangria mmmmmquote:Op maandag 15 september 2008 12:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee joh, 's ochtends hoor je nog gewoon te slapen
die lange haren van je hebben de plaats van de wilde haren toch niet overgenomen ?quote:Op maandag 15 september 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee! Ik heb wat gedronken maar geen liters en geen kater. Ik heb wat gezoend, maar met maar 1 jongen. Ik heb wat gedanstNah. Niks bijzonders dus!
Alleen met Rein ? Goh je bent wel erg verliefdquote:Op maandag 15 september 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee! Ik heb wat gedronken maar geen liters en geen kater. Ik heb wat gezoend, maar met maar 1 jongen. Ik heb wat gedanstNah. Niks bijzonders dus!
Of jij bent een sletquote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alleen met Rein ? Goh je bent wel erg verliefd
quote:
maar jullie hadden dan ook "insprirerende" gasten over de vloerquote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hallo ik heb ook alleen met R. gezoend dit weekend
Erg he....quote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alleen met Rein ? Goh je bent wel erg verliefd
heb je al extra europees sms/bel tegoed geregeld voor je phone ?quote:Op maandag 15 september 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he....
Ik heb zaterdag een jongen afgewezen, gister een trio afgewezen.
Ik word saaaaaaaai!!!
Daar heb ik geen inspiratie voor nodigquote:Op maandag 15 september 2008 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jullie hadden dan ook "insprirerende" gasten over de vloer![]()
![]()
Pas maar op, voor je het weet zit je achter de geraniumsquote:Op maandag 15 september 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he....
Ik heb zaterdag een jongen afgewezen, gister een trio afgewezen.
Ik word saaaaaaaai!!!
Ik doe niet aan beltegoed (alleen aan verrassend hoge rekeningen)quote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je al extra europees sms/bel tegoed geregeld voor je phone ?
die labrador komt toch nog eerstquote:Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet zit je achter de geraniums
ja beltegoed/abo aanpassing whateverquote:Op maandag 15 september 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan beltegoed (alleen aan verrassend hoge rekeningen)
Hey homo!quote:
Ik ben echt totaaaaaal niet moe!quote:
Neuh.. nog niet..quote:
Geloof ik graag, daar heb je vanuit Frisco ook tijd genoeg voorquote:Op maandag 15 september 2008 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. nog niet..
Denk ook niet dat dat komt. Vanavond gewoon om een uurtje of 10 naar bed en dan komt het wel goed. Ben echt verbaasd hoe weinig last ik heb nu. Maar ik heb wel wat hazenslaapjes gedaan in het vliegtuig terug
Overstap?quote:Op maandag 15 september 2008 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geloof ik graag, daar heb je vanuit Frisco ook tijd genoeg voor![]()
had je aan de oostkust nog lang op je overstap moeten wachten ?
oeh da's wel relaxt ja, maar naderhand denk ik wel heel blij dat je die buis uit mag?quote:Op maandag 15 september 2008 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Overstap?
We hadden een rechtstreekse vlucht van de KLM
Heen duurde 10,5 uurquote:Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeh da's wel relaxt ja, maar naderhand denk ik wel heel blij dat je die buis uit mag?
hoe land duurt die vlucht dan?
ik vind die 12 uur naar Zuid Afica toch wel elke keer lang genoeg.
oh dat nog wel te doen, ik had gegokt dat je langer onderweg zou zijnquote:Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heen duurde 10,5 uur
Terug maar 9,5 uur![]()
Het had echt niet langer moeten duren.. dan had ik de purser vermoordquote:Op maandag 15 september 2008 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh dat nog wel te doen, ik had gegokt dat je langer onderweg zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |