samenvattingquote:Op zondag 7 september 2008 23:51 schreef GasTurbine het volgende:
Godverdomme, kom ik net van het politiebureau, klotejoden![]()
Ze hebben me godverdomme een kans op batsen laten lopen![]()
Ik reed met m'n dronekn kop tegen het verkeer in op de fiets, omdat ik haast had, zonder licht, met een meizje achterop. Ben nu nogs teeds loesoequote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede topictitel en dat is precies de router die ik heb
wel die slet gepaald ?quote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik reed met m'n dronekn kop tegen het verkeer in op de fiets, omdat ik haast had, zonder licht, met een meizje achterop. Ben nu nogs teeds loesoe![]()
Hufters![]()
Oja joh! Ff teruglezen.quote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo .. flink wat klb bans vandaag .. keurig!
Ik heb 'm ook. Goed ding.quote:Op zondag 7 september 2008 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede topictitel en dat is precies de router die ik heb
Nou tof.quote:
Nee en dat is het juist, moest nog ff naar de avondwinkel voor connies, en echt 5 straten ervoor komen die klotejodenquote:
Sorry ik ben wereldvreemd, wat zijn 'connies'?♠quote:Op zondag 7 september 2008 23:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee en dat is het juist, moest nog ff naar de avondwinkel voor connies, en echt 5 straten ervoor komen die klotejoden
Ok.quote:
help 4ebe dan even met haar routerquote:
waren er ajaxcieden bij de politie ?quote:Op zondag 7 september 2008 23:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee en dat is het juist, moest nog ff naar de avondwinkel voor connies, en echt 5 straten ervoor komen die klotejoden
quote:Op maandag 8 september 2008 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
waren er ajaxcieden bij de politie ?
schrijf je dat zoquote:
was er met hunquote:
Zij respecteren topusers/kwaliteitstopics niet.quote:
het zijn mods die staan boven de wet ofzoquote:Op maandag 8 september 2008 00:10 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Zij respecteren topusers/kwaliteitstopics niet.
Sorry ludo dat ik het verkeerd schreefquote:
Geen probleem man.quote:Op maandag 8 september 2008 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
Sorry ludo dat ik het verkeerd schreef
Kan er wel uitquote:Op maandag 8 september 2008 00:09 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
VAN WIE IS DEZE NOU WEER
Jij hebt toch gewoon je bezem?quote:Op maandag 8 september 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KUTTTTT, vergeten redbull (oid) te kopen
quote:Op maandag 8 september 2008 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon je bezem?
quote:Op maandag 8 september 2008 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon je bezem?
eerste divisie FTWquote:Op maandag 8 september 2008 00:18 schreef afcajos het volgende:
Kloteinterlandvoetbal, ik wil verdomme weer competitie!!
dat hotdog ofzo wat behoorlijk slecht isquote:Op maandag 8 september 2008 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige die dat debat programma met jongeren aan het volgen is, tenenkrommend dit. Wat een moraalridders zitten daar aan tafel.
geen homemade video met random smaaatje ?quote:Op maandag 8 september 2008 00:27 schreef afcajos het volgende:
Als ik mn tv aanzet zal het wel weer private spice worden. Ik laat em dus maar ff uit
Ik haat discussieprogramma's.quote:Op maandag 8 september 2008 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige die dat debat programma met jongeren aan het volgen is, tenenkrommend dit. Wat een moraalridders zitten daar aan tafel.
Ik heb geen webcamquote:Op maandag 8 september 2008 00:28 schreef gers het volgende:
[..]
geen homemade video met random smaaatje ?
Kanaal 752?quote:Op maandag 8 september 2008 00:27 schreef afcajos het volgende:
Als ik mn tv aanzet zal het wel weer private spice worden. Ik laat em dus maar ff uit
Van de postbank?quote:Op maandag 8 september 2008 00:31 schreef gers het volgende:
iemand trouwens kassa gezien dit weekend met die vrouw die haar tan-codes gewoon invulde
jaquote:
Dat heb ik vanuit mijn ooghoeken inderdaad gezien. Verdomme zeg.quote:
Ja maar de site zag er echt uitquote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb ik vanuit mijn ooghoeken inderdaad gezien. Verdomme zeg.
Zo goed heb ik het niet gezien, was mossels eten bij schoonouders.quote:Op maandag 8 september 2008 00:35 schreef gers het volgende:
[..]
Ja maar de site zag er echt uit![]()
nee oplichters maken een site die pimpelpaars is![]()
En maar huil ja ik wist het echt niet
de mossel gegeten van je schoonouderquote:Op maandag 8 september 2008 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo goed heb ik het niet gezien, was mossels eten bij schoonouders.
KUSJE NTB JOSKEquote:
Na al die maanden wilde mijn schoonmoeder nu ook wel eens weten waarom ik de uitverkorene ben geworden.quote:Op maandag 8 september 2008 00:40 schreef gers het volgende:
[..]
de mossel gegeten van je schoonouder
quote:Op maandag 8 september 2008 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na al die maanden wilde mijn schoonmoeder nu ook wel eens weten waarom ik de uitverkorene ben geworden.
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga ook maar slaapjes bouwen...
quote:
Goede combiquote:
Ik sta er al in:quote:Op maandag 8 september 2008 11:11 schreef BobbyB het volgende:
Gaat er nog iemand zijn best doen om in het schouderklopjes topic een vermelding te krijgen?
Schouderklopjes meldtopic.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:14 schreef Jump het volgende:
Alle lieve FOK!usertjes natuurlijk ook een schouderklopje hé
ik bedoelde een persoonlijke vermeldingquote:
ga je niet naar je vriendin ?quote:Op maandag 8 september 2008 11:31 schreef afcajos het volgende:
GOEIEMORGGEEEE
Dagje vrij vandaag
Dat wordt lekker films kijken en fappen op hayden!
quote:
Kap eens met mijn quotes aanpassenquote:
Komt omdat de de helft van de SCers een ban heeftquote:Op maandag 8 september 2008 11:42 schreef afcajos het volgende:
Wat gaat deze SC trouwens heerlijk sloom.
quote:Op maandag 8 september 2008 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kap eens met mijn quotes aanpassen![]()
INderdaad, lekker rustigquote:Op maandag 8 september 2008 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kap eens met mijn quotes aanpassen![]()
[..]
Komt omdat de de helft van de SCers een ban heeft
Hoi BT!!! Ja, alles goed hier, met jou?quote:Op maandag 8 september 2008 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
HALLO! Ik kom de lekkere rust even verstorenalles goed hier?
Hoi!quote:Op maandag 8 september 2008 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
HALLO! Ik kom de lekkere rust even verstorenalles goed hier?
Jaaa hoorquote:Op maandag 8 september 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi BT!!! Ja, alles goed hier, met jou?
Is dat niet koud dan?quote:
Ja, maar wel minder snurken voortaan.quote:Op maandag 8 september 2008 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yesyes, hier ook!
Ooh en ik heb heerlijk geslapen hoor afcajos!
Wat is dat?quote:
Zal ik hem inkoppen of zal ik Juicy deze keer niet pesten.quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik hem inkoppen of zal ik Juicy deze keer niet pesten.
Ik snurk wel echtquote:Op maandag 8 september 2008 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wel minder snurken voortaan.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
[..]
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hoi!quote:
Jahaaaquote:Op maandag 8 september 2008 12:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoi!
Prima, ook alles goed met jou?
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt...quote:Op maandag 8 september 2008 12:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jahaaaik sterf alleen uit verveling hier.
Ciaoquote:Op maandag 8 september 2008 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Oeps. les voorbij. Fijne dag nog!
Een minuut te vroeg!quote:Op maandag 8 september 2008 11:59 schreef TI_2008 het volgende:
Goeiemiddag!!
Hihi een Failklok!quote:Op maandag 8 september 2008 13:20 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
ghehe, op mijn eigen klokkie was het al 12 uur
Gers komt binnen en post gelijk op 1337 uur!!quote:
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 8 september 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
Maar ik weet het ook niet. Ik heb geen UIs verwijderd.
Dan niet.quote:
Ik heb ook een Dellquote:Op maandag 8 september 2008 13:57 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
tja de klok van een dell computer he
Hmm, verleidelijk om deze quote om te bouwenquote:
Gelukkig ben je niet zooo kinderachtigquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, verleidelijk om deze quote om te bouwen
quote:Op maandag 8 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet zooo kinderachtig![]()
zou te makkelijk zijn hequote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, verleidelijk om deze quote om te bouwen
Jaja, ben nu thuis. Maar moet 5 uur werkenquote:Op maandag 8 september 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Maar nog steeds alles goed? Hier is het echt fuckin saai. Momenteel niet veel te doen.
Wat doe jij eigenlijk voor de kost? Werk of studeer je wel?quote:Op maandag 8 september 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Maar nog steeds alles goed? Hier is het echt fuckin saai. Momenteel niet veel te doen.
slachthuis verdiend goedquote:Op maandag 8 september 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja, ben nu thuis. Maar moet 5 uur werkenkutzooi. Ik haat mn werk
ik zoek nieuw werk hahaha. Maar het moet wel goed verdienen en ik ga niet meer dan 15 uur per week werken!
Ik werk. Studeren doe ik al lang niet meer.quote:Op maandag 8 september 2008 14:44 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor de kost? Werk of studeer je wel?
Gefeli!quote:
dankjequote:Op maandag 8 september 2008 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik werk. Studeren doe ik al lang niet meer.Daarnaast ben ik professioneel FOK!Baggeraar.
[..]
Gefeli!
Haha, bij watquote:
Nou, ik ken toch een aantal mensen die dat wel willen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, bij wat?
En ik ga geen dieren slachten of bejaarden wassen ofzoen niemand wil mij naakt op de foto zien hoor
Bij een van de grootste blikjesfabrikant van europaquote:Op maandag 8 september 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, bij wat?
En ik ga geen dieren slachten of bejaarden wassen ofzoen niemand wil mij naakt op de foto zien hoor
Ja woeh, met fok erbij zal er vast een grote markt voor zijnquote:Op maandag 8 september 2008 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik ken toch een aantal mensen die dat wel willen.
owquote:Op maandag 8 september 2008 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja woeh, met fok erbij zal er vast een grote markt voor zijn
@ Gers - Ik ben al belteef en goede doelen hosselaar!
Productiewerk? Hoe bedoel je datquote:Op maandag 8 september 2008 15:02 schreef gers het volgende:
[..]
owwist ik niet
![]()
productiewerk verdient ook redelijk
Ja ik heb dus geen idee, de horeca bevalt me niet echt, dit bellen al helemaal nietquote:Op maandag 8 september 2008 15:03 schreef BobbyB het volgende:
Maar effe serieus, waar zit je zelf aan te denken dan?
Dan ga ik iedere dag bellenquote:Op maandag 8 september 2008 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb dus geen idee, de horeca bevalt me niet echt, dit bellen al helemaal niet!
Ik wil liever iets vanuit huis ofzo doen, maar wat?
Als ik studeer ga ik wel bij een sekslijn werken ofzo, dat is tenminste nog grappig.
quote:
bevoorbeeld blikjes maken en dergelijkequote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Productiewerk? Hoe bedoel je dat?
Iets met blikjes golden powerquote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Productiewerk? Hoe bedoel je dat?
quote:Op maandag 8 september 2008 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik VERVEEEEEL me, moet van school opdrachten doen enzo
Ja maar...quote:
NIKS TE MAREN GEWOON WERKEN AAN SCHOOLquote:
Ja, moet toch wat? M'n vriendin is steeds weg en zo.quote:
ik hoor nu heel stoer uurtjes te doenquote:Op maandag 8 september 2008 15:26 schreef gers het volgende:
[..]
NIKS TE MAREN GEWOON WERKEN AAN SCHOOL
Hou je niet meer van me danquote:Op maandag 8 september 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, moet toch wat? M'n vriendin is steeds weg en zo.
Hou je niet meer van me danquote:Op maandag 8 september 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, moet toch wat? M'n vriendin is steeds weg en zo.
Tuurlijk welquote:Op maandag 8 september 2008 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je niet meer van me dan?
quote:
Je bent trouwens 9 dagen ouder dan mijquote:
Morgen weer zo'n dagquote:Op maandag 8 september 2008 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Weer een saaie schooldag eropzitten
Gnagnagna.quote:Op maandag 8 september 2008 15:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent trouwens 9 dagen ouder dan mij IK
quote:
Sssssshtquote:Op maandag 8 september 2008 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Oke, en nu? Nu weet iedereen van onze geheime relatie af.
Tsss, ook nog wijs doenquote:
Kun je zien wat 9 dagen voor een verschil maakt!quote:
Hahahaquote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zien wat 9 dagen voor een verschil maakt!
BT is lief, knap, sexy en intelligent! Kortom: de ideale vrouw.quote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja, wat kan ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, en "aangeboren geil" was het toch?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 8 september 2008 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is lief, knap, sexy en intelligent! Kortom: de ideale vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, en "aangeboren geil" was het toch?
en dat heb ik niet gezegd hoor
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh en afcajos, Noord Holland. En sorry, ik ga niet met jongens die van dikke chicks houden!
quote:Op maandag 8 september 2008 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en dat heb ik niet gezegd hoor
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Dat forum maakt me ook niet geilik ben gewoon aangeboren geil
Bwahahahahahaquote:Op maandag 8 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh en afcajos, Noord Holland. En sorry, ik ga niet met jongens die van dikke chicks houden!
Muwhahaha, zou ik ook zeggenquote:
Geloof je me niet of zoquote:
Dat was ze al vanaf haar 13 hoorquote:Op maandag 8 september 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
Zo, die JoJo is ook wel een beetje knap geworden!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh? Ik vond er nooit veel aan, maar hier is ze aardig bangable!quote:
UEFA CUP MEETquote:Op maandag 8 september 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
Fok meet:
4 october half 9 Amsterdam Arena Ajax - fc Borak
Aanwezig:
de_ananas
afcajos
SPOILER: Volledige Heroes S3 castOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Und ik.quote:
En daarna kapot zuipen in de stad ja!!quote:
Sorry, moest ffquote:Op maandag 8 september 2008 16:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben 4 oktober wel in Amsterdam trouwens, maar dan voor iets anders, de hoeren.
Bedankt voor de informatiequote:Op maandag 8 september 2008 16:43 schreef BobbyB het volgende:
Nee, niet de hoeren.
quote:Op maandag 8 september 2008 16:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben 4 oktober wel in Amsterdam trouwens, maar dan voor iets anders.
Nee, niet de hoeren.
http://www.totheildesvolks.nl/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=164quote:Symposium 4 oktober
Stichting tot Heil des Volks organiseert op zaterdag 4 oktober een symposium in Amsterdam met als thema: Het evangelie in de uitverkoop? Aanleiding voor dit symposium is de Nederlandse uitgave van het boek This little church went to market van Gary Gilley. Het boek is een uitgave van Oogstpublicaties, onderdeel van Stichting Tot Heil des Volks, in samenwerking met de George Whitefield Stichting. Marktdenken in de kerk en het symposium daarover zijn bedoeld als een prikkelende en stimulerende bijdrage aan debat over de vormgeving van de christelijke kerk.
Op het symposium van 4 oktober gaan Hans Eschbach (Evangelisch Werkverband binnen de PKN), Jeroen Bol (George Whitefield Stichting), Wim Dekker (IZB), Jaap Ketelaar (EA) en Sake Stoppels (VU) met elkaar in debat over het marktdenken in de kerk. Onder andere de volgende stellingen komen daarbij aan bod:
- Als de markt de vorm en inhoud van de kerk gaat bepalen, belandt het evangelie in de uitverkoop.
- Marketing is een goede manier om invulling te geven aan de missionaire opdracht van de kerk.
- Marktdenken in de kerk leidt tot desoriëntatie en ketterij.
- Omdat er op religieus gebied veel te kiezen valt, is het belangrijk dat de kerk zijn product aan de man brengt.
- De evangelische beweging heeft door de groeiende aandacht voor bezoekersaantallen en entertainment een verkeerde focus.
Voor wie inzicht wil krijgen in de achtergrond van de vele veranderingen in kerken de afgelopen jaren, is dit symposium zeker de moeite waard. Opgave voor het symposium door een e-mail te sturen naar lottalorier@totheildesvolks.nl .
Het boek Marktdenken in de kerk: gaat het evangelie in de uitverkoop? is verkrijgbaar voor ¤ 14,95. Wilt u een exemplaar bestellen? Stuur dan een e-mail naar lottalorier@totheildesvolks.nl .
Datum symposium
Zaterdag 4 oktober.
Tijd
Van 9.00 tot 12.30 uur.
Plaats
Mozes en Aaronkerk, Waterlooplein 205 in Amsterdam.
Achteraf is er de mogelijkheid om te lunchen bij een van onze jeugdhostels: Shelter City. Een lunch kost 5 euro per persoon.
Ik ga Bobby gewoon stalkenquote:Op maandag 8 september 2008 16:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
http://www.totheildesvolks.nl/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=164
Nouwe, ok bedankt. Kus terugquote:
Hier was ik gestopt met lezen.quote:
Je denkt echt dat je nu helemaal geweldig bent, half vrouw/half man? Ben je eigenlijk wel helemaal gezond, of ben je zo'n psychoot die zich meer meisje voelt dan jongen?quote:
Stuur is een klassenfoto ofzoquote:Op maandag 8 september 2008 16:59 schreef GasTurbine het volgende:
Dit is het toppunt. Mijn klas kan niet lager zakken_!
Jongen X zit al het hele tussenuur alleen. GT en compagnons vragen hem of hij erbij komt zitten.
Meisje Z (![]()
): 'Waarom draag jij altijd joggingbroeken, jongen X?'
Jongen X: Anders scheuren ze. De laatste keer dat ik een spijkerbroek droeg was 2 jaar geleden.
Meisje en GT in koor (): scheuren?
X: Ja, scheuren!
Gaattie op een tafel zitten en legt'ie zijn been in z'n nek_!_!
Zijn nog niet gemaaktquote:Op maandag 8 september 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stuur is een klassenfoto ofzo
Anders zou ik niet online zijn he.quote:Op maandag 8 september 2008 17:03 schreef GasTurbine het volgende:
Ben je eigenlijk wel helemaal gezond?
Ook met ziekte kan je online zijnquote:Op maandag 8 september 2008 17:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Anders zou ik niet online zijn he.
Vandaag waren die van ons, blijken ze het 2e uur te zijn, net het uur dat ik altijd spijbel omdat de leraar me nooit opschrijftquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook met ziekte kan je online zijn
quote:
Misschien ga je wel doodquote:Op maandag 8 september 2008 17:13 schreef Noorsbloed het volgende:
Normaal heb ik het praktisch nooit koud !
Misschien word ik wel ziek
Een foto van meisje Z is ook goedquote:Op maandag 8 september 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stuur is een klassenfoto ofzo
Wel dan heb ik het niet meer koud denk ik zoquote:
Best koud, zo onder de grond.quote:Op maandag 8 september 2008 17:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel dan heb ik het niet meer koud denk ik zo
Dat zijn ze ookquote:Op maandag 8 september 2008 17:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
De Vikingen zouden trots op je zijn.
Je zegt werden, maar in je sig staat "Vikingen zijn niet dood"quote:Op maandag 8 september 2008 17:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook![]()
Ook Vikingen werden wel eens ziek of hadden het koud![]()
Bron?quote:Op maandag 8 september 2008 17:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook![]()
Ook Vikingen werden wel eens ziek of hadden het koud![]()
Dus jij wil zeggen dat er ook nog negers bestaan?quote:Op maandag 8 september 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
@ BigKahuna
Er waren vroeger ook Vikingen en een bloedlijn zet zich voort
IK WIST HET !! AL DAT NOORWEGENGESPUIS LUISTERT DAARNAAR!quote:En ja ik luister naar metal,
quote:Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat er ook nog negers bestaan?
[..]
IK WIST HET !! AL DAT NOORWEGENGESPUIS LUISTERT DAARNAAR!
Metal.quote:Op maandag 8 september 2008 17:24 schreef BigKahuna het volgende:
Oh, en luister je toevallig naar metal? Ja he?
Buiten? Linkje?quote:Op maandag 8 september 2008 17:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Genetisch gezien bestaan ze vast nog wel.
En kom jij nooit buiten ? Negers genoeg![]()
Ik vind metal beter dan sensation black. White is wel puik.quote:En het feit dat ik ook naar andere muziek luister negeer je gelijk maar ?
Hiphopquote:
Waar heb jij het over danquote:Op maandag 8 september 2008 17:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Genetisch gezien bestaan ze vast nog wel.
En kom jij nooit buiten ? Negers genoeg![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 16:59 schreef GasTurbine het volgende:
Dit is het toppunt. Mijn klas kan niet lager zakken_!
Jongen X zit al het hele tussenuur alleen. GT en compagnons vragen hem of hij erbij komt zitten.
Meisje Z (![]()
): 'Waarom draag jij altijd joggingbroeken, jongen X?'
Jongen X: Anders scheuren ze. De laatste keer dat ik een spijkerbroek droeg was 2 jaar geleden.
Meisje en GT in koor (): scheuren?
X: Ja, scheuren!
Gaattie op een tafel zitten en legt'ie zijn been in z'n nek_!_!
Kijk eens uit je raam, er is nog een hele wereld daarbuitenquote:Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Buiten? Linkje?
[..]
Ik vind metal beter dan sensation black. White is wel puik.[ afbeelding ]
Wtf HOAXquote:Op maandag 8 september 2008 17:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kijk eens uit je raam, er is nog een hele wereld daarbuiten![]()
Ik ookquote:Och ik kan bijna alles wel waarderen.
Ik nietquote:Maar naar metal luister ik het meest
Hiphop.quote:Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hiphop![]()
En nu ga ik naar mijn oma rijst eten, om vervolgens te trainen
Denk je nou echt dat vikingen mensen zijn?quote:Op maandag 8 september 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
@ Gasturbine
Wel iedereen heeft het wel eens koud en ziek dus het is meer logisch nadenken
quote:
NEIN! Wat erg dit.quote:
I'm standing here outside your doorquote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef Paaskonijn het volgende:
"All my bags are packed, I'm ready to go."![]()
![]()
Whehhehee jij bent echt een indoquote:Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En nu ga ik naar mijn oma rijst eten, om vervolgens te trainen
quote:Op maandag 8 september 2008 17:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
I'm standing here outside your door![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
Fok meet:
4 october half 9 Amsterdam Arena Ajax - fc Borak
Aanwezig:
de_ananas
afcajos
McFearless.
quote:
Onder het genot van een jointje een potje voetbal aanschouwen om vervolgens lam te worden in de stad.. Niks mis meequote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga een beetje naar zoeen flutwedstrijd voor de Uefa Cup_!
Bezoek dan een fatsoenlijke wedstrijd.quote:Op maandag 8 september 2008 18:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Onder het genot van een jointje een potje voetbal aanschouwen om vervolgens lam te worden in de stad.. Niks mis mee
Ik begrijp dat je niet vaak naar PSV kijkt?quote:Op maandag 8 september 2008 18:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bezoek dan een fatsoenlijke wedstrijd.
Lief hè?quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 18:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet vaak naar PSV kijkt?
Colbie, wat zou ik die graag eens een keer flink hard...quote:
Nee. Maar de tieten post heb je nu wel gemist.quote:Op maandag 8 september 2008 18:19 schreef postmortum het volgende:
heeft BT al een x de LAPO gehad?
..in der oor schreeuwenquote:Op maandag 8 september 2008 18:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Colbie, wat zou ik die graag eens een keer flink hard...
in welk topic stond dat dan ? linkje svpquote:Op maandag 8 september 2008 18:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Maar de tieten post heb je nu wel gemist.
Hoe wist je dat?quote:
Ja, die pics heeft ze al weggehaald.quote:Op maandag 8 september 2008 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
in welk topic stond dat dan ? linkje svp
Ik voelde het aan mijn water.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |