wat is er mis met de layout danquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:40 schreef wyccie het volgende:
De vorige keer had ik ook al problemen met de Wiki. Nu kreeg ik ook weer een lege pagina na het bewerken. Uiteindelijk wel gelukt, maar nu zie ik dat de lay-out weer fout is. Ik ga het niet meer verbeteren, kans dat het dan niet meer goed komt.
Een mooie joker is "Je moet doen wat je hart je ingeeftquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word soms zo gestoord van mensen die constant tegenstrijdige dingen beweren....
Heb een vriendin waarbij ik nooit goed weet hoe ik nou moet reageren, want ze spreekt zichzelf constant tegen, en kan heel fel reageren als je iets verkeerds zegt. Maar de helft van de tijd is ze echt heel raar bezig, met name over jongens
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een mooie joker is "Je moet doen wat je hart je ingeeft". Voor jou een manier om geen advies te geven en zo makkelijk weg te komen en voor haar een manier om er niet meer over na te hoeven denken
Heb je een voorbeeld of geef je die liever niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wel de ideale nietszeggende opmerking ja
Overigens denk ik dat ze echt wel eens beter naar dr hart zou moeten luisteren
Ach, met een voorbeeld komt het zo slecht over..... het is haar hele persoonlijkheid natuurlijk, maar laten we het er op houden dat ze allerlei keuzes maakt (of niet maakt) om 1000 redenen, terwijl ze misschien best weet wat ze eigenlijk wil.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld of geef je die liever niet?
En ik word steeds om advies gevraagd..... ga er maar eens aan met zo'n wispelturig figuurquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach, met een voorbeeld komt het zo slecht over..... het is haar hele persoonlijkheid natuurlijk, maar laten we het er op houden dat ze allerlei keuzes maakt (of niet maakt) om 1000 redenen, terwijl ze misschien best weet wat ze eigenlijk wil.
Hehe.. en als je dan een keer eerlijk advies geeft... dan is het waarschijnlijk al he-le-maal foute boelquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ik word steeds om advies gevraagd..... ga er maar eens aan met zo'n wispelturig figuur
That's rightquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hehe.. en als je dan een keer eerlijk advies geeft... dan is het waarschijnlijk al he-le-maal foute boel
Nee, ik had er al lang in moeten liggen.quote:
je laat het klinken of er negen van de tien keer niets aan is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
gister naar de kroeg geweest, was eindelijk weer eens lekker gezellig
Ik was rond 17.55 uur bij de Lush en trof daar alleen een dame met blond haar en brilletje én een dame met lang rood/bruin haar aan. Waarschijnlijk Majo's nieuwe collega's...quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben aangenomen![]()
Ik hoop dat MM nog langs gaat want ik ben al weg![]()
Whehehe ik wist hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was rond 17.55 uur bij de Lush en trof daar alleen een dame met blond haar en brilletje én een dame met lang rood/bruin haar aan. Waarschijnlijk Majo's nieuwe collega's...
Heb ik je dus niet kunnen feliciteren met je nieuwe job...
Daarna tot 04.30 uur aan het eten en drinken geweest, waarna ik maar 4 uur geslapen heb.
Ben een beetje gammel nu en heb zo weer een nieuw feestje...![]()
onthoudt voor Pittquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:58 schreef Whiteguy het volgende:
Potverdomme.. een of andere HELD heeft ALLE mythbusters tot nu toe op usenet gezet.
Wat een koning.
staat dat ook op FTD of moet ik zelf gaan zoekenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:58 schreef Whiteguy het volgende:
Potverdomme.. een of andere HELD heeft ALLE mythbusters tot nu toe op usenet gezet.
Wat een koning.
quote:
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bah heb voor het eerst sinds tijden weer eens een AKQ topic moeten openen wat een gedoen eigenlijk als je er niet aan gewend bent
Kunnen we een steungroepje oprichten?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:41 schreef iamredleader het volgende:
Ik zag ook een heel schap vol met sinterklaaslekkers bij de Albert Heijn om de hoek, ben ook sterk geweest
Precies.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook echt ontzettende onzin om al op 1 September pepernoten in de supermarkten te verkopen. Dat is zijn drie hele maanden, een kwartaal!, tot Sinterklaas.![]()
Waarom kunnen ze niet op z'n minst wachten tot de herfstvakantie?
Ook niet altijd. Eikels.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Mee eens, men wacht toch ook tot na sinterklaas om de kerstspullen in de vitrines te zetten?
Rond die tijd komt Sinterklaas ook altijd in het landquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Mee eens, men wacht toch ook tot na sinterklaas om de kerstspullen in de vitrines te zetten? Da's een dikke 3 1/2 week, dus terugrekenend vanaf sinterklaas: rond 10 november beginnen
Jullie baby heeft een werktitel?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef iamredleader het volgende:
Steungroepje oprichten
Neuh, ik denk dat ik nog in oktober zal zwichten voor al het reclamegeweld. Hoewel het van mij persoonlijk best vanaf midden oktober mag, da's lekker 6 weken genieten
Ik bedenk me ineens dat we dit jaar, eventueel bij het schoenzetten, ook een heel lief klein schoentje voor Nemo zouden kunnen doen
Recept?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net kerriezuurkool gehad, dat is ook heel lekker! Mn moeder had er ook dadels, cashewnoten en stukjes (vega)worst doorgedaan, en gele rijst erbij
Ja, maar we noemen het hier altijd gewoon Patak.quote:
Het kan in principe met elke videokaart, je processor is dan gewoon verantwoordelijk voor het decoderen van het HD-materiaal. Als je videokaart HD ondersteunt doet hij het zelf en ontlast je de processor. AGP kaarten worden heel schaars tegenwoordig, ze zijn er wel maar lastig te vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:03 schreef Etcetera het volgende:
ik las patat![]()
wat is patak
oh, en ik heb een vraagje voor de computernerds-deskundigenals ik een aflevering van een serie in HD op m'n pc kijk, moet dan m'n videokaart HD ondersteunen of is dat standaard het geval (wat ik betwijfel)
en hoe duur is zoiets dan als ik een nieuwe videokaart wil? (heb een AGP nodig)
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef wyccie het volgende:
Currypasta heet zoiets buiten huize Soemp en Wiebel.![]()
Ze hebben verder ook naan, rijst, papadums, chapatti, chutney. Van alles dus.
Unox wel, Patak niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef Soempie het volgende:
Als je zegt: zuurkoolschotel met Unox weet ook iedereen wat je bedoelt.
dan ondersteunt de mijne het niet en moet ik denk toch eens gaan nadenken over een nieuw systeem. Videokaart ansich is best aardig hoor, Asus 9550, maar aangezien ik ook nog IDE heb ip SATA, is een upgrade waarschijnlijk wel handigquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het kan in principe met elke videokaart, je processor is dan gewoon verantwoordelijk voor het decoderen van het HD-materiaal. Als je videokaart HD ondersteunt doet hij het zelf en ontlast je de processor. AGP kaarten worden heel schaars tegenwoordig, ze zijn er wel maar lastig te vinden.
ah dat is balen jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef Irien het volgende:
baalt er een beetje van dat ze morgenochtend moet werken. Kan ik me niet helemaal laten gaan deze avondNiet echt weekend. vroeg naar bed. Tevens is het vriendje bezig aan een marathon kijksessie van de "nieuwe" Battlestar Galactica serie
Als je een scherm hebt met DVI aansluiting.. en een videokaart met DVI.. zou ik sowieso die aansluiting gebruiken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:46 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera heeft een helder moment
er zit ook zo'n andere aansluiting op, DIV geloof ik, misschien dat het beeld daar beter van wordt
Ja nee, ik heb Ro al laten weten dat ik niet naar Rauw ga. Gewoon ff doorbijten tot half december. Doe wel veel ervaring op en extra programma op m'n cv. daarna toedelodokiquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah dat is balen jaDan wordt rauw volgende week ook lastig of niet?
misschien wel een troostende gedachte dat wij vanavond ook saaie huismussen zijnben nu onderweg naar mijn ouders. Zo een van mijn gekregen bruisballen uitproberen
Ik ben voor mijn proefdag namelijk in natura uitbetaald
De 9550 is al bijna antiek en dat je op IDE draait heeft bijna tot geen invloed op de snelheidquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ondersteunt de mijne het niet en moet ik denk toch eens gaan nadenken over een nieuw systeem. Videokaart ansich is best aardig hoor, Asus 9550, maar aangezien ik ook nog IDE heb ip SATA, is een upgrade waarschijnlijk wel handig
Nope, het enige wat die converter doet, is het analoge signaal doorgeven, en zorgen dat de aansluiting past.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Dus dan helpt het niet dat ik op die DVI aansluiting een DVI/D-sub converter gooi? Heb nog steeds crt namelijk
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De 9550 is al bijna antiek en dat je op IDE draait heeft bijna tot geen invloed op de snelheid
Iedereen roept dat SATA enorm snel is (wel 300mb/sec!) maar vermelden er nooit bij dat dat alleen het draadje is. De interne schijf is gewoon een hele moderne IDE schijf, met een andere aansluiting. Meer dan 50bm/sec haal je daar meestal ook niet uit.
Als je een echte upgrade wil, laat maar weten wat je budget is en wat je wil doen. Het bedrijf waar ik werk levert zonder vezendkosten aan huis en in elkaar steken is doodeenvoudig. Je kunt ook een kant-en-klaar systeem kopen, handiger met garantie en geen eigen werk vereist.
Reken ook maar op een nieuwe voeding, aangezien je anders waarschijnlijk de correcte aansluiting op het moederbord gaat missen. En misschien een 6-pin aansluiting voor de videokaart als je een beetje fatsoenlijke videokaart aan wil gaan schaffen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]voor een antieke kaart ben ik er nog best blij mee hoor
ik kan alles spelen wat ik wil
verder gaat het mij er niet zozeer om dat ik meer snelheid wil met SATA, maar dat SATA domweg goedkoper is dan IDE - dat is tenminste mijn ervaring - en beter te verkrijgen is dan IDE.
en upgrade betekend geen nieuwe kast (die heb ik net gemod) maar moederbord/processor/videokaart/eventueel geheugen. En dat aanbod hou ik zeker in m'n achterhoofd
Hoe was het? MLI nog gezien?quote:
Supertofquote:
Nee, ik ben aan het studeren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
Hoeven jullie geen Nederlands elftal te kijken eigenlijk?
Het is vanavond ook nog..en morgen ook nogquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:31 schreef Soempie het volgende:
Lol![]()
Ik had verwacht dat het vanavond ook nog zou zijn trouwens.
Eeehhh is dat interessant dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
ik wist niet eens dat dat moest spelenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
Och.. zojuist ging Stekelenburg er af met rood, en scoorde australie 1-1 uit de penalty die er op volgde.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeehhh is dat interessant dan?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och.. zojuist ging Stekelenburg er af met rood, en scoorde australie 1-1 uit de penalty die er op volgde.
Oefenwedstrijd Nederland-Australiequote:
Heitinga gaf een te korte terugspeelbal, aanvaller speelde de bal langs Stekelenburg, en die haalde hem onderuit (en hij miste de bal volledig).quote:
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde waar Soempie en Nem het over hadden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:38 schreef Whiteguy het volgende:
Oefenwedstrijd Nederland-Australie
Brussels Bierweekend waar ik net van terug benquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde waar Soempie en Nem het over hadden.
Ja. Ik moet alles opnieuw aanschaffen. Het is best aardig gelukt voor de eerste poging maar de smaak is nog niet vol genoeg. Dus met een iets aangepast recept(dat ik dus eigenlijk niet meer hebquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
Oh dat. Voor mij niet interessant. Hoe staat te nou met je eigen bier. Ga je dat pas weer oppikken als je weer in je oude huis kan?
klinkt volgens mij zoveel logischerquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga op bed een boek lezen slapen, ben brak
Kom je nu mee. Het is afgelopen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Arie & Sylvester op Nederland 3/BNN
Ja hè.quote:Op zondag 7 september 2008 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist Delicatessen gezien. Heerlijk absurde film
Tsja, ben niet meer zo'n partypooper, maar dit weekend is het dus goed raak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 7 september 2008 15:03 schreef Etcetera het volgende:
je wordt ouder he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet natuurlijk niks en dat scheelt uiteraard wel.
Ik doe het allemaal uit vrije wil...
Ik zat vrijdag in de trein tussen ALLEEN maar eerstejaars studenten..... toen voelde ik me ook wel een ouwe taart die bovendien haar allerlaatste ritje met ov-jaarkaart zat te makenquote:Op zondag 7 september 2008 15:16 schreef MaJo het volgende:
Ik merk ook dat ik ouder word () ben nu nog kapot van het feestje van vrijdag
Hoezo wist jij dat?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehehe ik wist hetMaar zijn inderdaad mijn nieuwe collega's
![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 7 september 2008 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag in de trein tussen ALLEEN maar eerstejaars studenten..... toen voelde ik me ook wel een ouwe taart die bovendien haar allerlaatste ritje met ov-jaarkaart zat te maken
Ik had het vantevoren al gelezen maar expres niet geantwoordquote:Op zondag 7 september 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo wist jij dat?
Had IARL mijn komst al aangekondigd of...?
En wat zijn nu je werkdagen/-tijden?
Daar is een druilerige zondag toch bij uitstek geschikt voorquote:Op zondag 7 september 2008 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Sjonge, wat een klaagzang hier op een druilerige zondag...
Ik was ook zwaar verbaasd toen ik er als eerstejaars (18 jaar) achterkwam dat een paar studiegenoten 23 warenquote:Op zondag 7 september 2008 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
HerkenbaarHad het laatst met een paar nieuwe klasgenoten over mijn vorige studie. Toen vroegen ze hoe oud ik was. 26. Toen viel het even stil
Zij waren 20 en dachten dat ik dat ook was
Hehe dat zal best jaquote:Op zondag 7 september 2008 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was ook zwaar verbaasd toen ik er als eerstejaars (18 jaar) achterkwam dat een paar studiegenoten 23 waren
Ja leuk hequote:
Ook ja! Zelfs Cat Power zat erinquote:
Dan ben ik geloof ik wel beschikbaarquote:Heb jij volgende week zondag iets te doen trouwens? Verhuizing is uitgesteld...
Ik wil hem nog wel een keer zien, echt heel tofquote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook ja! Zelfs Cat Power zat erin
[..]
Dan ben ik geloof ik wel beschikbaar
Vroeger volgde ik een heleberg maar heb al tijden geen enkele aflevering meer gekeken, alleen Battlestar galatica ben ik nooit mee gestoptquote:
Hey deze post had ik gemistquote:Op zondag 7 september 2008 14:41 schreef Etcetera het volgende:
series
ik volg er meerdere
Weeds, Burn Notice, NCIS, Bones, Dead Like Me, Two Guys and a Girl, 8 Rules About Dating My Teenage Daughter, Heroes, How I Met Your Mother, Smallville, Heroes, That 70s Show, Veronica Mars
Als je bij een posting van mij op het envelopje klikt, kan je me een persoonlijk berichtje sturen...quote:Op zondag 7 september 2008 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had het vantevoren al gelezen maar expres niet geantwoordIk heb geen vaste werkdagen, dat verschilt per week. Overigens ga ik die hier ook niet neerzetten
Grey's vind ik zeikerig wordenquote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey deze post had ik gemist
ik volg ook een heleboel series
Lost, Heroes, House, Gray´s Anatomy, How I met your Mother, Dexter, My name is Earl. Veronica Mars ook helemaal gevolgd, is helaas gestoptEn Prison Break tot seizoen 3 gekeken, daarna vond ik het te ongeloofwaardig worden
Maar wat is NCIS nou precies?Weet het nog steeds niet
En belangrijker: NCIS is grappig, CSI niet.quote:Op zondag 7 september 2008 17:02 schreef Etcetera het volgende:
en NCIS is een serie over de 'politie' van de Amerikaanse Marine, gaat over een team dat misdaden oplost. Het is niet (zoals CSI) dat alles constant op de misdaden gericht is, het gaat meer om het team zelf.
Is het vergelijkbaar met house? Dat draait ook meer om het teamquote:Op zondag 7 september 2008 18:03 schreef Etcetera het volgende:
NCIS is idd grappig![]()
ik moet morgen weer naar school![]()
![]()
![]()
Ik ook. Van kwart voor 9 tot half 6.quote:
Moet je naar de videotheek lopenquote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil hem nog wel een keer zien, echt heel tofVooral dat duet tussen de twee, zo schattig
Nee hoorquote:Ah relaxed, daar zou M. erg blij mee zijnMaar alleen als je echt wil hoor, je hoeft je niet verplicht te voelen
Ja dat vroeg ik mij ook al af!quote:Op zondag 7 september 2008 18:28 schreef Soempie het volgende:
Wat volgen jullie veel series! Waar halen jullie in hemelsnaam de tijd vandaan?
ik kijk bij voorkeur op de pcquote:Op zondag 7 september 2008 18:14 schreef wyccie het volgende:
Jij kijkt de series niet op tv of wel, etcie?
half 9 tot half 2quote:Op zondag 7 september 2008 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Van kwart voor 9 tot half 6.
ik heb niet gewerkt in de vakantiequote:Op zondag 7 september 2008 18:28 schreef Soempie het volgende:
Wat volgen jullie veel series! Waar halen jullie in hemelsnaam de tijd vandaan?
Lees je nu zelf wat je post?quote:Op zondag 7 september 2008 19:10 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk series eigenlijk altijd ´s nachtsmaar ik vraag me soms ook wel eens af waar ik de tijd in mijn drukke leventje nog vandaan haal om series te kijken
quote:
Wyccie +1quote:Op zondag 7 september 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik volg helemaal niks. Ik kijk alleen af en toe wel eens wat crime-series.
it sounds like a duck. or somethingquote:
En heel erg nep hequote:
't Luxor vind ik een leuk hotelquote:Op zondag 7 september 2008 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Filmpje/gezin van een vriend van mij:
Is het heel erg dat ik daar niet meer goed naar kan kijken zonder te denken "bewegende beelden aan elkaar gemonteerd, camera moet stiller, meer close ups en minder wijd?"quote:Op zondag 7 september 2008 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Filmpje/gezin van een vriend van mij:
Ja hardstikke maar geweldig toch?quote:
Absoluutquote:Op zondag 7 september 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hardstikke maar geweldig toch?
Ja, da's heel erg...quote:Op zondag 7 september 2008 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik daar niet meer goed naar kan kijken zonder te denken "bewegende beelden aan elkaar gemonteerd, camera moet stiller, meer close ups en minder wijd?"![]()
I knowquote:
Ben benieuwd hoe jouw vakantiefilms er uit zien...quote:Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowMaar sinds ik mijn tv specialisatie heb gedaan kan ik niet anders meer kijken. Best frustrerend
Die maak ik niet, maar je mag me beoordelen op mijn filmpjes voor het filmfestivalquote:Op zondag 7 september 2008 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jouw vakantiefilms er uit zien...
da's niet zo raar hoorquote:Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowMaar sinds ik mijn tv specialisatie heb gedaan kan ik niet anders meer kijken. Best frustrerend
Die vind ik echt verschrikkelijk.quote:
Jij snapt mequote:Op zondag 7 september 2008 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's niet zo raar hoor
ik heb een blok Film & Animatie gevolgd, heb toen een periode gehad dat ik niet echt fatsoenlijk films/series kon kijken
ik nietquote:Op zondag 7 september 2008 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vind ik echt verschrikkelijk.
Haha precies dat inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef Etcetera het volgende:
preciesje ziet hoe zij het doen, wat ze fout doen en wat ze beter kunnen doen
en dan heb je bij sommige shots iets van: wow, da's een mooi shot! En dan mis je waar ze het over hebben
De hele CD van Williams met oude liedjes is wel een aardige CDquote:
kon je geen leukere versie vindenquote:Op zondag 7 september 2008 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hele CD van Williams met oude liedjes is wel een aardige CD
Vooral Mr Bojangles vind ik wel goed uitgevoerd.
(eerste 20seconden zijn stil en die ontzettende fag moet je even negeren)
Ik hou niet van de live versies.quote:Op zondag 7 september 2008 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kon je geen leukere versie vinden
Live
Ja dat vinden mensen vaakquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik ben weer thuis.
Ik werd om half 6 gebeld of ik zin had om nog ergens te komen eten, dus ik ging maar ff die kant op. Ik heb m'n sleutels nog niet gepakt of de telefoon gaat weer, of ik zelf het eten ff wilde gaan halen, aangezien ik toch met de auto ging
Zo had ik er nog niet over nagedachtquote:Op zondag 7 september 2008 21:11 schreef Etcetera het volgende:
dan ga je je toch afvragen hebellen ze jou nou omdat ze zo blij zijn met je gezelschap, of accepteren ze je gezelschap omdat jij er toch nog heen moet rijden met de auto
Wat een achterdochtquote:Op zondag 7 september 2008 21:11 schreef Etcetera het volgende:
dan ga je je toch afvragen hebellen ze jou nou omdat ze zo blij zijn met je gezelschap, of accepteren ze je gezelschap omdat jij er toch nog heen moet rijden met de auto
quote:Op zondag 7 september 2008 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik ben weer thuis.
Ik werd om half 6 gebeld of ik zin had om nog ergens te komen eten, dus ik ging maar ff die kant op. Ik heb m'n sleutels nog niet gepakt of de telefoon gaat weer, of ik zelf het eten ff wilde gaan halen, aangezien ik toch met de auto ging
quote:Op zondag 7 september 2008 21:11 schreef Etcetera het volgende:
En welke stelling moet jij gaan verdedigen?quote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ik heb morgen een debat. Moet nog beginnen met voorbereiden.
Geen idee.quote:Op zondag 7 september 2008 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En welke stelling moet jij gaan verdedigen?
Ah, je moet jezelf in een impasse gaan lullen, leukquote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee.Maar het gaat om het werken of juist thuisblijven van moeders met heel jonge kinderen.
Ik moet beide kanten voorbereiden. Natuurlijk is het duidelijk al dat er een middenweg gevonden moet worden.
Ik denk dat dat de bedoeling van het hele debat is, dat dat uitkomt.
Ik denk inderdaad dat ze willen dat je zo sterk stelling inneemt dat beide groepen vast komen te zitten. En dan de conclusie dat het niet zo zwart wit is. Zonde van m'n tijd.quote:Op zondag 7 september 2008 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, je moet jezelf in een impasse gaan lullen, leuk
ik ben gewoon scherp hoorquote:
Aan jou de taak met zulke sterke argumenten die ze niet goed kunnen weerleggen, dan ben je zo thuisquote:Op zondag 7 september 2008 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ze willen dat je zo sterk stelling inneemt dat beide groepen vast komen te zitten. En dan de conclusie dat het niet zo zwart wit is. Zonde van m'n tijd.Anders was ik mooi om 12.30 vrij geweest en nu moet ik tot 17.30 uur.
Wat was de vraag?quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie +1
Je antwoord was gewoon goed...quote:Op zondag 7 september 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat was de vraag?
Goh, ik heb al meer dan een jaar niet meer aan AKQ meegedaan. Nu de rest nog afzweren en ik heb weer zeeën van tijd.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een heerlijk lui dagje bij mijn moeder thuis, we hebben gewinkeld in Losseren heb een leuk jurkje gekocht
En vanavond naar de ProefeetGing jij ook nog Tim?
De vraag op zich heb ik niks tegen en er is verder niet op ingegaan, dus ik heb er ook geen last vanquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
ik zit me ineens af te vragen of tim er wel zo blij mee is
Als het alleen om SATA er bij gaat kan je voor minder dan een tientje al zo'n ding kopen. Als er dan ook SATA-voedingspluggen op de voeding zitten is het een kwestie van inbouwen, aansluiten, drivers en klaarquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ondersteunt de mijne het niet en moet ik denk toch eens gaan nadenken over een nieuw systeem. Videokaart ansich is best aardig hoor, Asus 9550, maar aangezien ik ook nog IDE heb ip SATA, is een upgrade waarschijnlijk wel handig
Lijkt het wel opquote:Op maandag 8 september 2008 00:36 schreef wyccie het volgende:
Je eet voor twee?
Hij sluit toevalligerwijs ook nog eens heel goed aan bij Yuri's verlangenquote:Op maandag 8 september 2008 01:02 schreef wyccie het volgende:
Hè, getsie!
Iewquote:
Ja, Wulffmorgenthaler zijn geweldigquote:
Dan zou ik niet te lang opblijven want dat is het stiekem toch weer heel vroegquote:Op maandag 8 september 2008 01:36 schreef MaJo het volgende:
Ik begin trouwens aan mijn nieuwe schema te wennen. Ik hoef morgen pas om half 9 op en vind dat nu vet laatHad me dat een half jaar geleden gezegd en ik had het echt niet gewild
Wel als je ze eigenlijk alleen maar koopt omdat je eigen oordopjes thuis liggen. Koop je ze met het idee om standaard te gebruiken dan valt het wel mee, maar nu hoefden ze het maar 2 keer 3 uur te doen. Daarna waren ze weer overbodig.quote:Op maandag 8 september 2008 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
Lekker verhaal Tim
Maarre....10tje voor oordopjes veel?
hehe true storyquote:Op maandag 8 september 2008 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik niet te lang opblijven want dat is het stiekem toch weer heel vroeg
ok, en nu serieus?quote:Op maandag 8 september 2008 10:37 schreef Etcetera het volgende:
eerste les moesten we op een gegeven moment op internet een spelletje gaan doenTower Defense
![]()
Pff, ik heb in de eerste periode al zelf een spelletje moeten makenquote:Op maandag 8 september 2008 11:11 schreef Etcetera het volgende:
ik doe de specialisatie Game Design & Development, het doel is om ons eigen spel te gaan maken. Eerste les ging o.a. erover dat je als designer zelf ook moet testen en je spellen laten testen
Wat een vage vraagquote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Etcetera het volgende:
oh, heeft iemand hier verstand van 3D Studio Maxdat gebruiken we ook moet ik nog even opzoeken op usenet en als iemand hier er verstand van heeft kan dat mij mss goed uitkomen
ik was de weg al kwijt toen hij over x, y en z assen begon te praten
Nope, geen verstand van. Van die assen wel een beetjequote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Etcetera het volgende:
oh, heeft iemand hier verstand van 3D Studio Maxdat gebruiken we ook moet ik nog even opzoeken op usenet en als iemand hier er verstand van heeft kan dat mij mss goed uitkomen
ik was de weg al kwijt toen hij over x, y en z assen begon te praten
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef Irien het volgende:
baalt er een beetje van dat ze morgenochtend moet werken. Kan ik me niet helemaal laten gaan deze avondNiet echt weekend. vroeg naar bed. Tevens is het vriendje bezig aan een marathon kijksessie van de "nieuwe" Battlestar Galactica serie
nog niks maar als ik er niet uit kom dan weet ik nu al of ik jullie hulp kan gebruikenquote:Op maandag 8 september 2008 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een vage vraag
Wat moet je weten? Er zijn enorm veel (digi)boeken over te vinden.
misschien dat ik die post maar als geheugensteuntje moet bewarenquote:Op maandag 8 september 2008 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nope, geen verstand van. Van die assen wel een beetje
----------------------------- = x-as
|
|
|
|
|
| = y-as
. = z-as (komt vanuit het scherm naar je toe. Als je je scherm op z'n rug zou leggen klopt het)
quote:Op maandag 8 september 2008 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog niks maar als ik er niet uit kom dan weet ik nu al of ik jullie hulp kan gebruiken
had net al gezien dat er erg veel dingen te vinden zijn
[..]
misschien dat ik die post maar als geheugensteuntje moet bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |