wat is er mis met de layout danquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:40 schreef wyccie het volgende:
De vorige keer had ik ook al problemen met de Wiki. Nu kreeg ik ook weer een lege pagina na het bewerken. Uiteindelijk wel gelukt, maar nu zie ik dat de lay-out weer fout is. Ik ga het niet meer verbeteren, kans dat het dan niet meer goed komt.
Een mooie joker is "Je moet doen wat je hart je ingeeftquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word soms zo gestoord van mensen die constant tegenstrijdige dingen beweren....
Heb een vriendin waarbij ik nooit goed weet hoe ik nou moet reageren, want ze spreekt zichzelf constant tegen, en kan heel fel reageren als je iets verkeerds zegt. Maar de helft van de tijd is ze echt heel raar bezig, met name over jongens
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een mooie joker is "Je moet doen wat je hart je ingeeft". Voor jou een manier om geen advies te geven en zo makkelijk weg te komen en voor haar een manier om er niet meer over na te hoeven denken
Heb je een voorbeeld of geef je die liever niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wel de ideale nietszeggende opmerking ja
Overigens denk ik dat ze echt wel eens beter naar dr hart zou moeten luisteren
Ach, met een voorbeeld komt het zo slecht over..... het is haar hele persoonlijkheid natuurlijk, maar laten we het er op houden dat ze allerlei keuzes maakt (of niet maakt) om 1000 redenen, terwijl ze misschien best weet wat ze eigenlijk wil.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld of geef je die liever niet?
En ik word steeds om advies gevraagd..... ga er maar eens aan met zo'n wispelturig figuurquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach, met een voorbeeld komt het zo slecht over..... het is haar hele persoonlijkheid natuurlijk, maar laten we het er op houden dat ze allerlei keuzes maakt (of niet maakt) om 1000 redenen, terwijl ze misschien best weet wat ze eigenlijk wil.
Hehe.. en als je dan een keer eerlijk advies geeft... dan is het waarschijnlijk al he-le-maal foute boelquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ik word steeds om advies gevraagd..... ga er maar eens aan met zo'n wispelturig figuur
That's rightquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hehe.. en als je dan een keer eerlijk advies geeft... dan is het waarschijnlijk al he-le-maal foute boel
Nee, ik had er al lang in moeten liggen.quote:
je laat het klinken of er negen van de tien keer niets aan is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
gister naar de kroeg geweest, was eindelijk weer eens lekker gezellig
Ik was rond 17.55 uur bij de Lush en trof daar alleen een dame met blond haar en brilletje én een dame met lang rood/bruin haar aan. Waarschijnlijk Majo's nieuwe collega's...quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben aangenomen![]()
Ik hoop dat MM nog langs gaat want ik ben al weg![]()
Whehehe ik wist hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was rond 17.55 uur bij de Lush en trof daar alleen een dame met blond haar en brilletje én een dame met lang rood/bruin haar aan. Waarschijnlijk Majo's nieuwe collega's...
Heb ik je dus niet kunnen feliciteren met je nieuwe job...
Daarna tot 04.30 uur aan het eten en drinken geweest, waarna ik maar 4 uur geslapen heb.
Ben een beetje gammel nu en heb zo weer een nieuw feestje...![]()
onthoudt voor Pittquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:58 schreef Whiteguy het volgende:
Potverdomme.. een of andere HELD heeft ALLE mythbusters tot nu toe op usenet gezet.
Wat een koning.
staat dat ook op FTD of moet ik zelf gaan zoekenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:58 schreef Whiteguy het volgende:
Potverdomme.. een of andere HELD heeft ALLE mythbusters tot nu toe op usenet gezet.
Wat een koning.
quote:
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bah heb voor het eerst sinds tijden weer eens een AKQ topic moeten openen wat een gedoen eigenlijk als je er niet aan gewend bent
Kunnen we een steungroepje oprichten?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:41 schreef iamredleader het volgende:
Ik zag ook een heel schap vol met sinterklaaslekkers bij de Albert Heijn om de hoek, ben ook sterk geweest
Precies.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook echt ontzettende onzin om al op 1 September pepernoten in de supermarkten te verkopen. Dat is zijn drie hele maanden, een kwartaal!, tot Sinterklaas.![]()
Waarom kunnen ze niet op z'n minst wachten tot de herfstvakantie?
Ook niet altijd. Eikels.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Mee eens, men wacht toch ook tot na sinterklaas om de kerstspullen in de vitrines te zetten?
Rond die tijd komt Sinterklaas ook altijd in het landquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Mee eens, men wacht toch ook tot na sinterklaas om de kerstspullen in de vitrines te zetten? Da's een dikke 3 1/2 week, dus terugrekenend vanaf sinterklaas: rond 10 november beginnen
Jullie baby heeft een werktitel?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef iamredleader het volgende:
Steungroepje oprichten
Neuh, ik denk dat ik nog in oktober zal zwichten voor al het reclamegeweld. Hoewel het van mij persoonlijk best vanaf midden oktober mag, da's lekker 6 weken genieten
Ik bedenk me ineens dat we dit jaar, eventueel bij het schoenzetten, ook een heel lief klein schoentje voor Nemo zouden kunnen doen
Recept?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net kerriezuurkool gehad, dat is ook heel lekker! Mn moeder had er ook dadels, cashewnoten en stukjes (vega)worst doorgedaan, en gele rijst erbij
Ja, maar we noemen het hier altijd gewoon Patak.quote:
Het kan in principe met elke videokaart, je processor is dan gewoon verantwoordelijk voor het decoderen van het HD-materiaal. Als je videokaart HD ondersteunt doet hij het zelf en ontlast je de processor. AGP kaarten worden heel schaars tegenwoordig, ze zijn er wel maar lastig te vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:03 schreef Etcetera het volgende:
ik las patat![]()
wat is patak
oh, en ik heb een vraagje voor de computernerds-deskundigenals ik een aflevering van een serie in HD op m'n pc kijk, moet dan m'n videokaart HD ondersteunen of is dat standaard het geval (wat ik betwijfel)
en hoe duur is zoiets dan als ik een nieuwe videokaart wil? (heb een AGP nodig)
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef wyccie het volgende:
Currypasta heet zoiets buiten huize Soemp en Wiebel.![]()
Ze hebben verder ook naan, rijst, papadums, chapatti, chutney. Van alles dus.
Unox wel, Patak niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef Soempie het volgende:
Als je zegt: zuurkoolschotel met Unox weet ook iedereen wat je bedoelt.
dan ondersteunt de mijne het niet en moet ik denk toch eens gaan nadenken over een nieuw systeem. Videokaart ansich is best aardig hoor, Asus 9550, maar aangezien ik ook nog IDE heb ip SATA, is een upgrade waarschijnlijk wel handigquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het kan in principe met elke videokaart, je processor is dan gewoon verantwoordelijk voor het decoderen van het HD-materiaal. Als je videokaart HD ondersteunt doet hij het zelf en ontlast je de processor. AGP kaarten worden heel schaars tegenwoordig, ze zijn er wel maar lastig te vinden.
ah dat is balen jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef Irien het volgende:
baalt er een beetje van dat ze morgenochtend moet werken. Kan ik me niet helemaal laten gaan deze avondNiet echt weekend. vroeg naar bed. Tevens is het vriendje bezig aan een marathon kijksessie van de "nieuwe" Battlestar Galactica serie
Als je een scherm hebt met DVI aansluiting.. en een videokaart met DVI.. zou ik sowieso die aansluiting gebruiken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:46 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera heeft een helder moment
er zit ook zo'n andere aansluiting op, DIV geloof ik, misschien dat het beeld daar beter van wordt
Ja nee, ik heb Ro al laten weten dat ik niet naar Rauw ga. Gewoon ff doorbijten tot half december. Doe wel veel ervaring op en extra programma op m'n cv. daarna toedelodokiquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah dat is balen jaDan wordt rauw volgende week ook lastig of niet?
misschien wel een troostende gedachte dat wij vanavond ook saaie huismussen zijnben nu onderweg naar mijn ouders. Zo een van mijn gekregen bruisballen uitproberen
Ik ben voor mijn proefdag namelijk in natura uitbetaald
De 9550 is al bijna antiek en dat je op IDE draait heeft bijna tot geen invloed op de snelheidquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ondersteunt de mijne het niet en moet ik denk toch eens gaan nadenken over een nieuw systeem. Videokaart ansich is best aardig hoor, Asus 9550, maar aangezien ik ook nog IDE heb ip SATA, is een upgrade waarschijnlijk wel handig
Nope, het enige wat die converter doet, is het analoge signaal doorgeven, en zorgen dat de aansluiting past.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Dus dan helpt het niet dat ik op die DVI aansluiting een DVI/D-sub converter gooi? Heb nog steeds crt namelijk
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De 9550 is al bijna antiek en dat je op IDE draait heeft bijna tot geen invloed op de snelheid
Iedereen roept dat SATA enorm snel is (wel 300mb/sec!) maar vermelden er nooit bij dat dat alleen het draadje is. De interne schijf is gewoon een hele moderne IDE schijf, met een andere aansluiting. Meer dan 50bm/sec haal je daar meestal ook niet uit.
Als je een echte upgrade wil, laat maar weten wat je budget is en wat je wil doen. Het bedrijf waar ik werk levert zonder vezendkosten aan huis en in elkaar steken is doodeenvoudig. Je kunt ook een kant-en-klaar systeem kopen, handiger met garantie en geen eigen werk vereist.
Reken ook maar op een nieuwe voeding, aangezien je anders waarschijnlijk de correcte aansluiting op het moederbord gaat missen. En misschien een 6-pin aansluiting voor de videokaart als je een beetje fatsoenlijke videokaart aan wil gaan schaffen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]voor een antieke kaart ben ik er nog best blij mee hoor
ik kan alles spelen wat ik wil
verder gaat het mij er niet zozeer om dat ik meer snelheid wil met SATA, maar dat SATA domweg goedkoper is dan IDE - dat is tenminste mijn ervaring - en beter te verkrijgen is dan IDE.
en upgrade betekend geen nieuwe kast (die heb ik net gemod) maar moederbord/processor/videokaart/eventueel geheugen. En dat aanbod hou ik zeker in m'n achterhoofd
Hoe was het? MLI nog gezien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |