quote:
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bah heb voor het eerst sinds tijden weer eens een AKQ topic moeten openen wat een gedoen eigenlijk als je er niet aan gewend bent
Kunnen we een steungroepje oprichten?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:41 schreef iamredleader het volgende:
Ik zag ook een heel schap vol met sinterklaaslekkers bij de Albert Heijn om de hoek, ben ook sterk geweest
Precies.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook echt ontzettende onzin om al op 1 September pepernoten in de supermarkten te verkopen. Dat is zijn drie hele maanden, een kwartaal!, tot Sinterklaas.![]()
Waarom kunnen ze niet op z'n minst wachten tot de herfstvakantie?
Ook niet altijd. Eikels.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Mee eens, men wacht toch ook tot na sinterklaas om de kerstspullen in de vitrines te zetten?
Rond die tijd komt Sinterklaas ook altijd in het landquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Mee eens, men wacht toch ook tot na sinterklaas om de kerstspullen in de vitrines te zetten? Da's een dikke 3 1/2 week, dus terugrekenend vanaf sinterklaas: rond 10 november beginnen
Jullie baby heeft een werktitel?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef iamredleader het volgende:
Steungroepje oprichten
Neuh, ik denk dat ik nog in oktober zal zwichten voor al het reclamegeweld. Hoewel het van mij persoonlijk best vanaf midden oktober mag, da's lekker 6 weken genieten
Ik bedenk me ineens dat we dit jaar, eventueel bij het schoenzetten, ook een heel lief klein schoentje voor Nemo zouden kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |