Supertofquote:
Nee, ik ben aan het studeren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
Hoeven jullie geen Nederlands elftal te kijken eigenlijk?
Het is vanavond ook nog..en morgen ook nogquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:31 schreef Soempie het volgende:
Lol![]()
Ik had verwacht dat het vanavond ook nog zou zijn trouwens.
Eeehhh is dat interessant dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
ik wist niet eens dat dat moest spelenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
Och.. zojuist ging Stekelenburg er af met rood, en scoorde australie 1-1 uit de penalty die er op volgde.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeehhh is dat interessant dan?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och.. zojuist ging Stekelenburg er af met rood, en scoorde australie 1-1 uit de penalty die er op volgde.
Oefenwedstrijd Nederland-Australiequote:
Heitinga gaf een te korte terugspeelbal, aanvaller speelde de bal langs Stekelenburg, en die haalde hem onderuit (en hij miste de bal volledig).quote:
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde waar Soempie en Nem het over hadden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:38 schreef Whiteguy het volgende:
Oefenwedstrijd Nederland-Australie
Brussels Bierweekend waar ik net van terug benquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde waar Soempie en Nem het over hadden.
Ja. Ik moet alles opnieuw aanschaffen. Het is best aardig gelukt voor de eerste poging maar de smaak is nog niet vol genoeg. Dus met een iets aangepast recept(dat ik dus eigenlijk niet meer hebquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
Oh dat. Voor mij niet interessant. Hoe staat te nou met je eigen bier. Ga je dat pas weer oppikken als je weer in je oude huis kan?
klinkt volgens mij zoveel logischerquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga op bed een boek lezen slapen, ben brak
Kom je nu mee. Het is afgelopen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Arie & Sylvester op Nederland 3/BNN
Ja hè.quote:Op zondag 7 september 2008 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist Delicatessen gezien. Heerlijk absurde film
Tsja, ben niet meer zo'n partypooper, maar dit weekend is het dus goed raak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |