Sommige woorden zijn wel okay.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:22 schreef DaMart het volgende:
cipot _lebbirD
Dat klinkt als een eng Frans woord.... al is dat eigenlijk een beetje dubbelop, aangezien elk Frans woord eng is.
Strak plan.quote:
Het ís ook een frans woordquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:22 schreef DaMart het volgende:
cipot _lebbirD
Dat klinkt als een eng Frans woord.... al is dat eigenlijk een beetje dubbelop, aangezien elk Frans woord eng is.
Hier ook al 3x in een half uurquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Bah, de telefoon gaat nu al.
No thanks.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:32 schreef es70 het volgende:
Zijn er echt mensen die hier graag in willen. Rondjes draaien op 55 meter
.
[ afbeelding ]
tof. al doe ik liever aan skydivingquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:32 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
Oh, begin nou alsjeblieft geen rage vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, begin nou alsjeblieft geen rage vandaag.
ik zei maar Mogguh in stijl van het topicquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, begin nou alsjeblieft geen rage vandaag.
Ah, dat doe ik ook al nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
tof. al doe ik liever aan skydiving
Ja, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:37 schreef Ladylike het volgende:
ik zei maar Mogguh in stijl van het topic
dnerrawrev raabkjilb tkrew, noed teiNquote:
hoe lang doe je daar nu over om dat zo te typen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dnerrawrev raabkjilb tkrew, noed teiN
Sommige mensen zijn zelfs daartoe niet in staatquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
Dribbel_ lelijke mongool, je kunt verdomme toch wel een stukje copy paste uit een wiki doen...l
Kuthond die nog niet eens de tijd wilt nemen te copy pasten. Terwijl hij geen flikker te doen heeftquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
Dribbel_ lelijke mongool, je kunt verdomme toch wel een stukje copy paste uit een wiki doen...l
20 seconden?quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe lang doe je daar nu over om dat zo te typen?
Ik ben aan eht werkquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
Moet hij niet uitgelaten worden. Op zo'n vies poepveld?quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefixt.... al had die luie hond dat ook zelf kunnen editten.
Kusje op je neusquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefixt.... al had die luie hond dat ook zelf kunnen editten.
Mijn tactiek was juist om het andersom te doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
dank je, ik vond het nodig om hem eerst even uit te schelden, OP was het tweede deel van mijn geniale plan
Ga dan werken!quote:
langs een drukke snelweg en dan een tak pakken en zoek roepenquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet hij niet uitgelaten worden. Op zo'n vies poepveld?
samenwerking optimaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn tactiek was juist om het andersom te doen.
Ga ook fobo hoppen!quote:
we geven hem echt een welkom gevoel zoquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Zoek jij nu een stok? Trap ik die hond naar buiten!.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
we geven hem echt een welkom gevoel zo
Zo aardig zijn wij nu eenmaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
we geven hem echt een welkom gevoel zo
quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:45 schreef Klonk het volgende:
Zo, mijn laatste post voor de komende paar uurtjes, ben naar Eindhoven
Wil je niet zo pratenquote:
Eindhovenquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:45 schreef Klonk het volgende:
Zo, mijn laatste post voor de komende paar uurtjes, ben naar Eindhoven
Sorryquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wil je niet zo praten
boytoys horen alleen maar mooi te wezen
Fileleedquote:
Kom maar goedmaken danquote:
Nooit last van gehad daar, beide nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fileleed
Kutdorp met teveel kerstverlichting,.
Dribbel_ komt uit ONZ, daar is het normaal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit last van gehad daar, beide niet
quote:Marcb..
je hebt me geblocked
Hoe wil ik nou reageren op je PM?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:57 schreef Ladylike het volgende:
heb je je verwijderde items ook verwijderd?
Die stond ook in Eindhoven, niet in geweest overigens.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:32 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
.quote:
Aan m'n postgeschiedenis te zien valt dat best meequote:Op vrijdag 5 september 2008 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dribbel_ komt uit ONZ, daar is het normaal.
Zie het als een gebrek.
Duh, eindhoven...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:06 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Die stond ook in Eindhoven, niet in geweest overigens.
Ohja, mogge
Mogguhquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:06 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ohja, mogge
LLquote:
In Eindhoven, of die kermisattractie?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb er gewerkt (met heel veel plezier)
Smorgensquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:06 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ohja, mogge
Ze is blontquote:
Staat hier dus ook, ga er ook niet inquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:06 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ohja, mogge
Haha, en, waar is hier?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Staat hier dus ook, ga er ook niet in.
een typvaudquote:
quote:
Blont is okay.quote:
quote:
quote:
Heey lekkere beebquote:
Esquote:
Ik ben ook alleenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heey lekkere beeb![]()
![]()
![]()
[..]
Es![]()
![]()
Werken ja
Collega's vrij, baas ziek
Helemaal alleen
Maar ja, das ook wel weer klote, harder doorwerken dus
jammer dat ik nu geen lekkere collega heb die me bureau komt afstoffen![]()
smiley-overkillquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heey lekkere beeb![]()
![]()
![]()
[..]
Es![]()
![]()
Werken ja
Collega's vrij, baas ziek
Helemaal alleen
Maar ja, das ook wel weer klote, harder doorwerken dus
jammer dat ik nu geen lekkere collega heb die me bureau komt afstoffen![]()
Idd Fruts.... heb je nou helemaal niets geleerd?quote:
Over 2 uurtjesquote:
van mij mag je er zo veel posten als je wiltquote:
quote:
Mag ik ook een keertjequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Over 2 uur al weekend?. Ik pas over eh.. nouja. Lang.
hoppa.. verrassing naar de klotequote:
Ik was jullie kwijtquote:
Maar door de oproep via de intercom heb je ons weer gevonden?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar door de oproep via de intercom heb je ons weer gevonden?
wat een lieve omroepster!
quote:
Ga nou niet moeilijk doenquote:
En ik NEEM om 3 uur weekend...ben tequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:52 schreef vdvorst het volgende:
ik krijg om 3 uur weekend...
En, waar ik nu achterkom.
Ik moet voortaan woensdag naar tilburg naar school (ipv Eindhoven) een aangezien dat voor geen meter aansluit met de bus doe ik daar ongeveer anderhalf uur over! dat wordt nogal wat reizen..
Hebbie vrij vanmiddag? of heb je gewoon niks te doen? Of werk je niet op vrijdagmiddag?quote:
Hoe kan ik daar nou postenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ga nou niet moeilijk doen
je vroeg toch waar?
nou ik zeg: daar
nog een half uurtje..quote:
Thanks, maar ik moet de kermis opquote:
In de draaimolenquote:
Muckjequote:
Dank jequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:41 schreef Muck het volgende:
dan mag hier dus een slotje op
nee, klonk, au, niet doen, ik deed alleen maar gastmodden voor de goede bedoelingen en zulks
Ik moet gewoon tot 5 uur. Daarna sporten, dus mijn weekend begint rond een uur of 7 pasquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Muck het volgende:
Ik heb om half 2 nog college, en dan om kwart over 2 ook weeeekend
Ik heb medelijdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon tot 5 uur. Daarna sporten, dus mijn weekend begint rond een uur of 7 pas
Bleeeeedquote:
anytimequote:[..]
Dank je![]()
he bah...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon tot 5 uur. Daarna sporten, dus mijn weekend begint rond een uur of 7 pas
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:06 schreef Muck het volgende:
he bah...
ik heb er overigens al 4 tussenuren opzitten
quote:
ja, belachelijk he?quote:
Vrij erg zelfsquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, belachelijk he?
om 8.45 had ik een werkcollege, daar was ik om ongeveer 9.15 mee klaar, en om 13.30 is het volgende college pas
ja johquote:
het is mijn eerste week, ik doe nog alsof ik leuk ben en aandacht heb enzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrij erg zelfs
Ik zou ook niet zijn gebleven
Nee, nee, nee, nee, nee en misschien. En dan nog neequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de draaimolen
En de botsauto's, na een grote zak snoep, suikerspin, milkshake en oliebollen natuurlijk. En dan nog in de mini achtbaan
Ze beginnen al goed met het maken van roosters dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:17 schreef Muck het volgende:
het is mijn eerste week, ik doe nog alsof ik leuk ben en aandacht heb enzo
Ik vergat nog het er alles weer uit kotsenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee en misschien. En dan nog nee.
rooster voor volgende week is een stuk beter geregeld hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze beginnen al goed met het maken van roosters dus
das waar...quote:In je eerste week valt het vaak wel iets makkelijker te doen, dan moet je een boel mensen nog leren kennen. Dat houdt je vaak wel bezig
indahquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, waarom is Fok ingelogd via Chrome??
Of had ik dat gisteren dan al gedaan?
Have funquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:23 schreef Ladylike het volgende:
nog even naar de wc en dan zet ik de telefoon uitweekend
Dank je wel, denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef Muck het volgende:
je gaat zelf op de kermis staan? zó gek zie je er nou toch ook niet uit?
Dat ga je wel, alleen weet je dat nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je wel, denk ik.
Als je hier bent moét je de kermis over, kinderen worden totaal gehersenspoelt. Ik ga dus wel de kermis over, maar zelf nergens in.
Dat zéker niet, kotsenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vergat nog het er alles weer uit kotsen
Bizar kleine kans dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je wel, alleen weet je dat nog niet
Fijn weekendquote:
Gratis van JavaScript Fok.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zéker niet, kotsen.
Ik deed verdomme niks geks met mijn pc (nou ja, dit topic aanklikken) en ik had een blauw scherm
.
Juist, en die oliebol zit in jou te wachten tot ie er weer uit mag hequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Bizar kleine kans dat dat gaat gebeuren. Heb er zelf iig geen geld voor over... Geef mij in plaats van een of ander ritje dan maar een oliebol.
Martquote:
bestquote:Hoe is't nou?![]()
Minder verkouden, alquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart
[..]
bestbeetje verkouden alleen
en met jou dan?
Dat valt nog te bezienquote:
Blijf dan lekker in je eigen land,quote:
Ik heb al een preek aan de Apple Supportlijn gedaan, ik denk het niet.quote:
Naar Chipmunkquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al een preek aan de Apple Supportlijn gedaan, ik denk het niet.
is de helpdesk van Apple oook zo mooi ontworpen ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al een preek aan de Apple Supportlijn gedaan, ik denk het niet.
Ik heb wel een mooie tien minuten feedback ingesprokenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
is de helpdesk van Apple oook zo mooi ontworpen ?
je hebt een paar hoofdstukken van de bijbel ingesprokenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie tien minuten feedback ingesproken
Nee, het pinguinlied.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt een paar hoofdstukken van de bijbel ingesproken
En toch mis je hetquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven is tenminste wel nummer 1.... crimineelste stad van Nederland
Guns achterlaten. Niet slim hoor als je naar Indonesie gaat. Of heb je daar goedkoop een nieuwe collectie kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tuurlijk, mijn matties en mijn guns moeten achterlaten he...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tuurlijk, mijn matties en mijn guns moeten achterlaten he...
ik mis eindhoven als een butplug van een halve meter doorsnee...quote:
Nu begin ik je eng te vindenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik mis eindhoven als een butplug van een halve meter doorsnee...
jij denkt nu dat ik een kontgat heb met doorsnee van een rioolbuisquote:
Dat zou wel makkelijk zijn met een inwendig onderzoekquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij denkt nu dat ik een kontgat heb met doorsnee van een rioolbuis
Zo ongeveer jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij denkt nu dat ik een kontgat heb met doorsnee van een rioolbuis
Die komt uit Frieslandquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou als ik die verhalen van Alexxxx mag geloven
Lilliputter naar binnen en klaarquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou wel makkelijk zijn met een inwendig onderzoek
Alles dat van ver gehaald moet worden is lekker zei mn moeder altijdquote:
En dan zeur jij over die mental imagequote:Op vrijdag 5 september 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lilliputter naar binnen en klaar
dan krijgt de naam kabouter plop wel in eens een heel andere betekenisquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan krijgt de naam kabouter plop wel in eens een heel andere betekenis
Ik ben een vrouw, zeur altijdquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan zeur jij over die mental image
anders leg je het even uit, dan begrijpt ze het vast en zekerquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonmoeder kijkt raar.. lachen naar je beeldscherm is blijkbaar vreemd
Het is een Dribbel topic, dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
Dit topic gaat niet vanzelf in de stats komen denk ik
Precies, die komen appart in de kwaliteitsbak terechtquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een Dribbel topic, dat hoeft ook niet.
En dan zo'n echo horenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het toilet bedoel je, zodat ik er nog even dikke bruine dampende drol op kan leggenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies, die komen appart in de kwaliteitsbak terecht
kom je daar nu pas achter?quote:
"Mam, klonk zegt dattie een eindhoven mist als een dildo van een halve meter"quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
anders leg je het even uit, dan begrijpt ze het vast en zeker
Hier ben ik voorzien van verschillende groottes steekwapens inderdaad, dus genoeg compensatie. Ze hangen wel als decoratie aan de muur, maar dat ter zijde.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Guns achterlaten. Niet slim hoor als je naar Indonesie gaat. Of heb je daar goedkoop een nieuwe collectie kunnen krijgen?
Precies zoals je het zegt, ik zorg voor kwaliteit, jij schijt erop/in waardoor het bagger wordtquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
het toilet bedoel je, zodat ik er nog even dikke bruine dampende drol op kan leggen
"het is hier donker-onker-onker"quote:
kloptquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alles dat van ver gehaald moet worden is lekker zei mn moeder altijd
tenzij je een neger bentquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"het is hier donker-onker-onker"
* lilliputter doet hoofdlampje op
en dan zo'n roze schijn door je huid heen
aah, er is animo voor dat ding van je Klonk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou wel makkelijk zijn met een inwendig onderzoek
kabouter Plop is gewoon te boeken via Studio 100quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, er is animo voor dat ding van je Klonk.
die hebben geen rood bloed?quote:
Waarom denk je anders dat ik in Indonesie zit? Hier is de rijst veel lekkurdur!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alles dat van ver gehaald moet worden is lekker zei mn moeder altijd
die zullen in ieder geval niet roze oplichten als je er een zaklamp in duwtquote:
niet ZO roze neequote:Op vrijdag 5 september 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
die zullen in ieder geval niet roze oplichten als je er een zaklamp in duwt
tja, de keuze Eindhoven of Indonesie lijkt mij ook niet al te lastigquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik in Indonesie zit? Hier is de rijst veel lekkurdur!
Je editquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik in Indonesie zit? Hier is de rijst veel lekkurdur!
Dan moet je zo'n Ethiopische hongerneger pakken, wedden dat die oplicht?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
die zullen in ieder geval niet roze oplichten als je er een zaklamp in duwt
mental imagequote:Op vrijdag 5 september 2008 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n Keniaanse hongerneger pakken, wedden dat die oplicht?
Buiten de rijst ook niet inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, de keuze Eindhoven of Indonesie lijkt mij ook niet al te lastig
zo testen ze of de vrouwen zwanger zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n Ethiopische hongerneger pakken, wedden dat die oplicht?
ik wil iets andersquote:
ik ben de lucky luke onder de kwooters, ik kwoot sneller dan mijn schaduwquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lambal, mij quoten voor mijn edit, wat doe je!
Shit, je hebt me doorquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
toch geen butplug van een halve meter doorsnee
Als er iemand een dikke buik heeft, zou dat ook van een overdaad aan eten kunnen zijn dan:?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo testen ze of de vrouwen zwanger zijn
* Klonk geeft de groothandelsverpakking glijmiddel aanquote:
25 cm is genoeg zegt ie dan dadelijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
toch geen butplug van een halve meter doorsnee
Dan moet ik ervoor zorgen dat ik de volgende keer edit voordat mijn schaduw het doetquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben de lucky luke onder de kwooters, ik kwoot sneller dan mijn schaduw
of langer nadenken voordat je op invoeren kliktquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan moet ik ervoor zorgen dat ik de volgende keer edit voordat mijn schaduw het doet
daar wel hebben ze allemaal dikke buikjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als er iemand een dikke buik heeft, zou dat ook van een overdaad aan eten kunnen zijn dan:?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanxquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk geeft de groothandelsverpakking glijmiddel aan
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Vaseline ExtraSlippery TMquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk geeft de groothandelsverpakking glijmiddel aan
Als je hier te lang denkt is het topic dichtquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
of langer nadenken voordat je op invoeren klikt
niet alleen als je te lang nadenktquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je hier te lang denkt is het topic dicht
Ah! een man met ervaringquote:
viel wel meequote:
Zoon van je moeder!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:11 schreef Klonk het volgende:
sorry, flauw
netjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:12 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens wel een mooie OP gemaakt: Google Chrome #4. Waar steeds meer features ontdekt worden!
Mja, mods die hun penetrale macht abusen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Hee, het topic was dicht.. komt dat omdat ik dacht?
Too slowquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar gaan mijn speciale krachten ...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, mods die hun penetrale macht abusen.
nee, ik dacht, grappig te zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga vanavond gewoon naar de gogo-bar denk ik. Ik wil ook tieten zien, echte tieten. Gewoon omdat het kan, ook tijdens de Ramadan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef Pheno het volgende:
TETTEN!
ik heb weer eens snel internetquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef OA het volgende:
Het is maar een klein beetje druk vandaag. Altijd fijn op vrijdag...
Tijdens ramadanquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga vanavond gewoon naar de gogo-bar denk ik. Ik wil ook tieten zien, echte tieten. Gewoon omdat het kan, ook tijdens de Ramadan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |