Mag ik ook een keertjequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Over 2 uur al weekend?. Ik pas over eh.. nouja. Lang.
hoppa.. verrassing naar de klotequote:
Ik was jullie kwijtquote:
Maar door de oproep via de intercom heb je ons weer gevonden?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar door de oproep via de intercom heb je ons weer gevonden?
wat een lieve omroepster!
quote:
Ga nou niet moeilijk doenquote:
En ik NEEM om 3 uur weekend...ben tequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:52 schreef vdvorst het volgende:
ik krijg om 3 uur weekend...
En, waar ik nu achterkom.
Ik moet voortaan woensdag naar tilburg naar school (ipv Eindhoven) een aangezien dat voor geen meter aansluit met de bus doe ik daar ongeveer anderhalf uur over! dat wordt nogal wat reizen..
Hebbie vrij vanmiddag? of heb je gewoon niks te doen? Of werk je niet op vrijdagmiddag?quote:
Hoe kan ik daar nou postenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ga nou niet moeilijk doen
je vroeg toch waar?
nou ik zeg: daar
nog een half uurtje..quote:
Thanks, maar ik moet de kermis opquote:
In de draaimolenquote:
Muckjequote:
Dank jequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:41 schreef Muck het volgende:
dan mag hier dus een slotje op
nee, klonk, au, niet doen, ik deed alleen maar gastmodden voor de goede bedoelingen en zulks
Ik moet gewoon tot 5 uur. Daarna sporten, dus mijn weekend begint rond een uur of 7 pasquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Muck het volgende:
Ik heb om half 2 nog college, en dan om kwart over 2 ook weeeekend
Ik heb medelijdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon tot 5 uur. Daarna sporten, dus mijn weekend begint rond een uur of 7 pas
Bleeeeedquote:
anytimequote:[..]
Dank je![]()
he bah...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon tot 5 uur. Daarna sporten, dus mijn weekend begint rond een uur of 7 pas
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:06 schreef Muck het volgende:
he bah...
ik heb er overigens al 4 tussenuren opzitten
quote:
ja, belachelijk he?quote:
Vrij erg zelfsquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, belachelijk he?
om 8.45 had ik een werkcollege, daar was ik om ongeveer 9.15 mee klaar, en om 13.30 is het volgende college pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |