Sommige woorden zijn wel okay.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:22 schreef DaMart het volgende:
cipot _lebbirD
Dat klinkt als een eng Frans woord.... al is dat eigenlijk een beetje dubbelop, aangezien elk Frans woord eng is.
Strak plan.quote:
Het ís ook een frans woordquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:22 schreef DaMart het volgende:
cipot _lebbirD
Dat klinkt als een eng Frans woord.... al is dat eigenlijk een beetje dubbelop, aangezien elk Frans woord eng is.
Hier ook al 3x in een half uurquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Bah, de telefoon gaat nu al.
No thanks.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:32 schreef es70 het volgende:
Zijn er echt mensen die hier graag in willen. Rondjes draaien op 55 meter
.
[ afbeelding ]
tof. al doe ik liever aan skydivingquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:32 schreef es70 het volgende:
Zijn er echt mensen die hier graag in willen. Rondjes draaien op 55 meter
.
[ afbeelding ]
Oh, begin nou alsjeblieft geen rage vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, begin nou alsjeblieft geen rage vandaag.
ik zei maar Mogguh in stijl van het topicquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, begin nou alsjeblieft geen rage vandaag.
Ah, dat doe ik ook al nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
tof. al doe ik liever aan skydiving
Ja, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:37 schreef Ladylike het volgende:
ik zei maar Mogguh in stijl van het topic
dnerrawrev raabkjilb tkrew, noed teiNquote:
hoe lang doe je daar nu over om dat zo te typen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dnerrawrev raabkjilb tkrew, noed teiN
Sommige mensen zijn zelfs daartoe niet in staatquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
Dribbel_ lelijke mongool, je kunt verdomme toch wel een stukje copy paste uit een wiki doen...l
Kuthond die nog niet eens de tijd wilt nemen te copy pasten. Terwijl hij geen flikker te doen heeftquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
Dribbel_ lelijke mongool, je kunt verdomme toch wel een stukje copy paste uit een wiki doen...l
20 seconden?quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe lang doe je daar nu over om dat zo te typen?
Ik ben aan eht werkquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
Moet hij niet uitgelaten worden. Op zo'n vies poepveld?quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefixt.... al had die luie hond dat ook zelf kunnen editten.
Kusje op je neusquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefixt.... al had die luie hond dat ook zelf kunnen editten.
Mijn tactiek was juist om het andersom te doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
dank je, ik vond het nodig om hem eerst even uit te schelden, OP was het tweede deel van mijn geniale plan
Ga dan werken!quote:
langs een drukke snelweg en dan een tak pakken en zoek roepenquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet hij niet uitgelaten worden. Op zo'n vies poepveld?
samenwerking optimaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn tactiek was juist om het andersom te doen.
Ga ook fobo hoppen!quote:
we geven hem echt een welkom gevoel zoquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Zoek jij nu een stok? Trap ik die hond naar buiten!.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
we geven hem echt een welkom gevoel zo
Zo aardig zijn wij nu eenmaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
we geven hem echt een welkom gevoel zo
quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:45 schreef Klonk het volgende:
Zo, mijn laatste post voor de komende paar uurtjes, ben naar Eindhoven
Wil je niet zo pratenquote:
Eindhovenquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:45 schreef Klonk het volgende:
Zo, mijn laatste post voor de komende paar uurtjes, ben naar Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |