abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61359106

Voorgaande delen:
Al het occulte is Luciferiaans
Al het occulte komt van Lucifer deeltje 2
Al het occulte komt van Lucifer, deel 3
Al het slechte en occulte komt van Lucifer deeltje 4.
Al het occulte komt van Lucifer deel 5
Al het occulte komt van Satan deel 6
Al het occulte komt van Lucifer Deeltje 7 alweer
Al het occulte komt van Lucifer deel 8
Al het occulte komt van Lucifer deel 9
Al het occulte komt van Lucifer, deel 10
Al het occulte komt van Lucifer #11
Al het occulte komt van lucifer deeltje #12
Al het occulte komt van Lucifer deel 13
Al het occultisme komt van Lucifer deel 14 :)
Al het occulte komt van Lucifer deel 15
Al het occulte komt van Lucifer deel # 16
Al het occulte komt van lucifer #17
Al het occulte komt van Lucifer #18
[SC] Al het occulte komt van Lucifer deel # 19
[SC] Al het occulte komt van Satan of God deel 20

Is al het extra in het leven zoals Reiki en trancedente meditatie's en hand oplegging nou een extra van God, of is het een verleiding van Lucifer zodat je een stukje van de aardse bedoelingen (zoals God wil dat je leeft?) verheven wordt, en niet meer in contact met God mag komen.......Afijn hier verder

Wat Lucifer zijn motto is: Greed gets them all in the end!

God heeft ons slechts een boek en een keuze achter gelaten,althands zo lijkt het, of is dat nou niet waar?

De aarde fungeert ook als een DOGMA-TIL (als in dogma en duiventil )

Een dogma is een fundamenteel concept ter onderbouwing van een gedachtegoed,
daarom wordt de aanhanger van dit gedachtegoed verwacht er niet van af te wijken en het nooit te betwisten of te betwijfelen.

Elk hokje heeft een eigen waarheid oftewel geloof

Heerlijk al die hokjes voor een ieder is er mischien wel 1

En wie hebben al deze hokjes gemetseld?

Denk aan het woordje zalig (een zaal kan een veredelde gemetselde garage zijn)

Er is een oud romeins gezegde: verdeel en heers; veel verschillende geloven, met allemaal een leider.
Maar wie heeft nou de waarheid in pacht, wie heeft de juiste hersenspoeling?
Daar zijn oorlogen uit voort gekomen: oor-log --> het opslaan van gedachtengoed via het oor (een vd deuren naar) in de hersenen en er naar leven!

En lezen is denken met andermans hoofd

[ Bericht 52% gewijzigd door neo567 op 03-09-2008 22:12:00 ]
pi_61359454
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:04 schreef Windigo het volgende:
Sorry ik lees me nu pas in, heb t erg druk gehad de afgelopen dagen..

Wat naar om te horen Neo, doe vooral wat voor jou het beste voelt tegen de stemmen, meestal werkt dat het beste. En hulp zoeken is natuurlijk altijd goed
Sorry
Nog 1 keer Windigo dan...
Ik doe wat het beste voor mij is, hulp .....Dat heb ik al en daar schiet ik geen ene fuck mee op; dus eigenlijk is het geen hulp...
Mijn leven is het afgelopen jaar in de afvalbak getrapt, door de stemmen, maar nu ik weer begin op te leven, komen ze er als vliegen op af, ze laten me niet met rust, ipv in me hoofd (wat nog regelmatig voorkomt) zitten ze ook in de mensen om mij heen, soort matrix achtig idee, maar dan harder veel harder, ik zeg ook tegen die stemmen; wie z'n leven is het nou eigenlijk gvd (sorry).
Maar ik voel me wel is dat persoon uit het liedje van metallica:

stukje van de tekst The Unforgiven;

New blood joins this earth
And quickly he's subdued
Through constant pained disgrace
The young boy learns their rules

With time, the child draws in
This whipping boy done wrong
Deprived of all his thoughts
The young man struggles on and on, he's known
Ohh A vow unto his own
That never from this day
His will they'll take away YEAH

Ik denk ook dat het demonen zijndie mij lastig vallen, want verschillende mensen hebben al gezegd dat God niet op die manier werkt, maar goed ondertussen heb ik die "fucking thorn" in me zij

"thorn" zoals beschreven in dit liedje:

Ze saboteren mijn leven eigenlijk, maar dat is mijn gevecht tegen het kwaad!

[ Bericht 5% gewijzigd door neo567 op 03-09-2008 21:58:21 ]
  woensdag 3 september 2008 @ 21:36:00 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61359472
Ik gok op God! (hij heeft toch alles gemaakt?)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61359543
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik gok op God! (hij heeft toch alles gemaakt?)
Nee deze wereld is gemaakt door Lucifer mischien iov God, tenminste dat denk ik
pi_61365129
Als je dat echt denkt Neo, en je gelooft echt dat er boze geesten met je aan het werk zijn, waarom ga je dan niet naar een exorcist als je een psycholoog geen optie vindt? Zeker als dat al een jaar duurt
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 4 september 2008 @ 00:21:29 #6
pi_61365319
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef neo567 het volgende:

[..]

Nee deze wereld is gemaakt door Lucifer mischien iov God, tenminste dat denk ik
Hoor je stemmen neo? Dat was lang geleden heel normaal voor mensen. Tegenwoordig noemen ze dat schizofrenie en hebben ze daar pilletjes voor. Probeer het eens.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_61365414
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef ElizabethR het volgende:
Als je dat echt denkt Neo, en je gelooft echt dat er boze geesten met je aan het werk zijn, waarom ga je dan niet naar een exorcist als je een psycholoog geen optie vindt? Zeker als dat al een jaar duurt
Exorcist, c'mon !
Het is aan het afnemen, als ik het vergelijk met een jaar geleden --> toen was het aan het toenemen rond dezelfde tijd.
Psychologen zijn geen hersenchirurgen, en zelfs die kunnen zo iets niet oplossen, die kunnen alleen snijden maar meer niet.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hoor je stemmen neo? Dat was lang geleden heel normaal voor mensen. Tegenwoordig noemen ze dat schizofrenie en hebben ze daar pilletjes voor. Probeer het eens.
Grappemaker ben je!
Pilletjes, symptoon bestrijding is dat, heb je 'r enige ervaring ermee?
Zo nee, dan vind ik het nogal kort door de bocht wat je zegt, pilletje nemen en gewoon weer doorgaan, alsof het geen oorzaak heeft
  donderdag 4 september 2008 @ 01:00:48 #8
pi_61365907
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:28 schreef neo567 het volgende:

[..]

Exorcist, c'mon !
Het is aan het afnemen, als ik het vergelijk met een jaar geleden --> toen was het aan het toenemen rond dezelfde tijd.
Psychologen zijn geen hersenchirurgen, en zelfs die kunnen zo iets niet oplossen, die kunnen alleen snijden maar meer niet.
[..]

Grappemaker ben je!
Pilletjes, symptoon bestrijding is dat, heb je 'r enige ervaring ermee?
Zo nee, dan vind ik het nogal kort door de bocht wat je zegt, pilletje nemen en gewoon weer doorgaan, alsof het geen oorzaak heeft
Schizofrenie is een ontwikkelingsstoornis en is niet te genezen. Je kan als een dwaas rond blijven dolen (en jezelf en anderen schade berokkenen) of pilletjes nemen en er een redelijk normaal leven op na houden.

Go to the docter. Stemmen horen is niet normaal tenzij er mensen tegen je zitten te praten.
  donderdag 4 september 2008 @ 01:12:49 #9
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61366077
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Schizofrenie is een ontwikkelingsstoornis en is niet te genezen. Je kan als een dwaas rond blijven dolen (en jezelf en anderen schade berokkenen) of pilletjes nemen en er een redelijk normaal leven op na houden.

Go to the docter. Stemmen horen is niet normaal tenzij er mensen tegen je zitten te praten.
Niet meteen in paniek raken hoor , je bent wel een beetje kort door de bocht idd en leest niet verder .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 4 september 2008 @ 01:23:51 #10
pi_61366184
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet meteen in paniek raken hoor , je bent wel een beetje kort door de bocht idd en leest niet verder .
Ik heb genoeg gelezen. Als je hem aanmoedig zal je je aardig schuldig voelen als hem wat overkomt.
  donderdag 4 september 2008 @ 01:30:55 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61366236
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb genoeg gelezen. Als je hem aanmoedig zal je je aardig schuldig voelen als hem wat overkomt.
aanmoedig in wat ?
  donderdag 4 september 2008 @ 01:51:13 #12
pi_61366385
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:30 schreef Summers het volgende:

[..]

aanmoedig in wat ?
Dat ie het zelf wel aan kan.
  donderdag 4 september 2008 @ 01:55:05 #13
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61366407
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat ie het zelf wel aan kan.
Dat heeft niemand hier gezegt .
  donderdag 4 september 2008 @ 02:05:19 #14
pi_61366461
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat heeft niemand hier gezegt .
Lees jezelf eens terug anders.
  donderdag 4 september 2008 @ 02:14:03 #15
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61366491
quote:
Op donderdag 4 september 2008 02:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik weet wat ik heb gezegt dus hoef niet terug te lezen , jij mag wel teruglezen , dan lees je misschien dat hij al reguliere hulp heeft en dat jouw opmerking/ vooroordeel gewoon bot is en ongevoelig .
pi_61366539
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:28 schreef neo567 het volgende:

[..]

Exorcist, c'mon !

Nou ja, de rationele manier verwerp je meteen, dus ik dacht, dan maar op zijn irrationeel.
Ik denk dat je zelf heel goed weet wat er met je aan de hand is. En dat is niets om je voor te schamen of geen hulp voor te accepteren van deskundigen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61367072
Ik blijf idd professionele hulp ook het meer verstandig vinden, maar het is natuurlijk jouw leven en wij kennen jou feitelijk absoluut niet. We weten niet hoe jouw leven er uit ziet, met wie je er over praat, hoe die stemmen zich precies manifesteren, wat ze zeggen enz.
pi_61369509
quote:
Op donderdag 4 september 2008 02:27 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nou ja, de rationele manier verwerp je meteen, dus ik dacht, dan maar op zijn irrationeel.
Ik denk dat je zelf heel goed weet wat er met je aan de hand is. En dat is niets om je voor te schamen of geen hulp voor te accepteren van deskundigen.
Ik heb al prof. hulp, maar een beetje slap ouwenelen over hoe ik leef en tegen de dingen aankijk, leuk, maar het lost niet mijn problemen op, zo als het is gekomen zal het waarschijnlijk ook weer verdwijnen.
Ik post dit probleem omdat ik weet dat het demonen zijn, zoals ik eerder heb aangegeven.
Ik waardeer jullie adviezen en weet dat jullie ook niet in staat zijn om ook maar iets eraan te kunnen veranderen, evengoed bedankt voor de goed en wel gemeende adviezen!
quote:
Op donderdag 4 september 2008 02:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Summers heeft niet gezegd dat ik het zelf wel aankan, tenminste zo heb ik dat nergens opgevat, ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik de zogenaamde prof. hulp al heb ingeschakeld, maar ik kan er niets mee; ik zit niet met mezelf in de knoop oid, ik wordt in de knoop gelegd
Ik weet dat alle adviezen wel gemeend zijn! Het is hier geen onzin

Alle wel gemeende adviezen over prof. hulp --> bedankt maar ik wil haast zeggen: bezoek zelf eens een psycholoog of psychiater, dan kom jer erachter dat het geen ene fuck voorstelt, als je zelf al goed over je leven nadenkt, enige reflectie; daar is nooit iemand slechter van geworden, maar het haalt bv geen geesten (lees stemmen) weg, verder als ik zou hallicuneren, dan bestaan daar goede medicijnen voor, en praatjes van dure psychiaters vullen niet dat soort gaatjes. Ik laat me niets aanpraten: wie kent mezelf beter? zij of ik?
Anyway, ik gebruik geen drugs, ik rook af en toe een sigaret en drink soms koffie that's it, en oja natuurlijk wel eens een biertje.
Iedereen even goed bedankt voor de goed bedoelde adviezen aan mij!
pi_61370712
Gatverdamme Papierversnipperaar wat een walgelijk mannetje ben jij, de Psychiatrie is terrorisme voor de mensheid. en jij gaat mensen een beetje aanraden om naar een psychiater te gaan. bespottelijk werkelijk, jij hebt echt geen enig idee hoe gevaarlijk dat is he. ten eerste kan het Neo niet helpen om van z,n problemen af te komen maar dat is vanzelfsprekend want een psychiater heeft nog nooit iemand geholpen dat is een feit dat ook door psychiaters zelf is toegegeven. en met 1 bezoekje aan de psychiater kan die je al labelen als Schizofreen of iets dergelijk. terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn bij Neo. naar een psychiater gaan is zelfvernietiging. en stel nou als Neo echt naar de psychiater gaat ( geindoctrineerd door Papierversnipperaars verdraaide visie ) en onterecht gelabeld wordt. zou jij je dan niet schuldig voelen dat je mensen aanzet tot zulke zelfvernietigende daden ? want dat is het wel de psychiatrie heeft een helpende hand in bijna alle grote misdaden die er op aarde gepleegt zijn ( denk aan 9-11 )

En Neo in de naam van alles wat heilig, is ga nooit maar dan ook nooit in je leven naar een psychiater je weet niet half hoe gevaarlijk dat is. als je echt zeker weet dat je demonen hoort dan neem ik je serious en verklaar je niet meteen voor gek zoals mensen als Papierversnipperaar dat doen. maar ik denk dat je het beste uitkomt bij spirituele hulp of misschien exorcisme alhoewel dat me niet echt logisch lijkt maar toch. dus mijn advies is als die stemmen echt niet weggaan vanzelf, zoek spirituele hulp wil dat niet helpen dan valt misschien exorcisme te proberen.
pi_61371067
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:54 schreef Ascension het volgende:
Gatverdamme Papierversnipperaar wat een walgelijk mannetje ben jij, de Psychiatrie is terrorisme voor de mensheid. en jij gaat mensen een beetje aanraden om naar een psychiater te gaan. bespottelijk werkelijk, jij hebt echt geen enig idee hoe gevaarlijk dat is he. ten eerste kan het Neo niet helpen om van z,n problemen af te komen maar dat is vanzelfsprekend want een psychiater heeft nog nooit iemand geholpen dat is een feit dat ook door psychiaters zelf is toegegeven. en met 1 bezoekje aan de psychiater kan die je al labelen als Schizofreen of iets dergelijk. terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn bij Neo. naar een psychiater gaan is zelfvernietiging. en stel nou als Neo echt naar de psychiater gaat ( geindoctrineerd door Papierversnipperaars verdraaide visie ) en onterecht gelabeld wordt. zou jij je dan niet schuldig voelen dat je mensen aanzet tot zulke zelfvernietigende daden ? want dat is het wel de psychiatrie heeft een helpende hand in bijna alle grote misdaden die er op aarde gepleegt zijn ( denk aan 9-11 )

En Neo in de naam van alles wat heilig, is ga nooit maar dan ook nooit in je leven naar een psychiater je weet niet half hoe gevaarlijk dat is. als je echt zeker weet dat je demonen hoort dan neem ik je serious en verklaar je niet meteen voor gek zoals mensen als Papierversnipperaar dat doen. maar ik denk dat je het beste uitkomt bij spirituele hulp of misschien exorcisme alhoewel dat me niet echt logisch lijkt maar toch. dus mijn advies is als die stemmen echt niet weggaan vanzelf, zoek spirituele hulp wil dat niet helpen dan valt misschien exorcisme te proberen.
Jij hebt een visie die in de buurt komt van de mijne!
Ik heb mijn visie opgedaan door eigen ervaring, ik denk dat het psychiatrische wereldje een onderdeel is van de hokjes geest, made by Lucifer, maar goed, waar stopt het?
Iig bedankt voor je visie en advies!
Ik ben niet labiel oid, dus ik trek me eigen conclusie's gebaseerd op wat ik vind, ik neem de adviezen wel mee in overweging, maar laat ze nooit te zwaar doorwegen.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:13:26 #21
pi_61371093
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:54 schreef Ascension het volgende:
de Psychiatrie is terrorisme voor de mensheid.
Natuurlijk. Stemmen horen is heel normaal en God, de duivel en geesten bestaan echt.
pi_61371189
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Natuurlijk. Stemmen horen is heel normaal en God, de duivel en geesten bestaan echt.
Jij bestaat niet echt wil je zeggen

Alles wat vergankelijk is is tijdelijk en niet ever lasting!

Maar goed, als je dat denkt dan kun je geen mening vormen in dit topic, kortom; wat doe je hier.

Het lijkt wel alsof je niets zoekt achter het feit dat de aarde "zomaar" rondjes om de zon draait en zomaar iets van 1500 km p/u om z'n as draait as we speak.

Naief, of niet

[ Bericht 10% gewijzigd door neo567 op 04-09-2008 11:23:13 ]
pi_61371355
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Stemmen horen is niet normaal nee, maar om dan gelijk iemand voor psychisch gestoord te verklaren is een beetje extreem kort door de bocht vind je niet ? en we kunnen er eeuwig over discusseren maar zullen uiteindelijk tot maar 1 conclusie komen: Geen enkele sterverling kan weten of God, de Duivel en geesten echt bestaan, het valt niet 100% te erkennen en uitsluiten is al helemaal waanzin.

En als je nog een keer met zo,n domme en inhoudloze post komt zal ik niet reageren omdat ik geen zin heb om me tijd te verdoen aan domme en inhoudloze comments.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:25:09 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61371364
Psychiaters kunnen niks met paranormale zaken , alleen mensen met verstand ervan kunnen er iets mee , ik hoor zoveel klachten over mensen die nergens terecht kunnen met hun zaken .
De huisarts stuurt je door naar de psychaiter of geeft medicijnen ,
Als je erover begint sluiten ze zich meteen af , kijken naar de grond, gaan er niet op in en praten eroverheen , ze NEGEREN het dus omdat ze er niks mee kunnen , is dat hulp ??
  donderdag 4 september 2008 @ 11:43:38 #25
pi_61371802
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:25 schreef Summers het volgende:
Psychiaters kunnen niks met paranormale zaken , alleen mensen met verstand ervan kunnen er iets mee , ik hoor zoveel klachten over mensen die nergens terecht kunnen met hun zaken .
De huisarts stuurt je door naar de psychaiter of geeft medicijnen ,
Als je erover begint sluiten ze zich meteen af , kijken naar de grond, gaan er niet op in en praten eroverheen , ze NEGEREN het dus omdat ze er niks mee kunnen
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:24 schreef Ascension het volgende:

Geen enkele sterverling kan weten of God, de Duivel en geesten echt bestaan, het valt niet 100% uit te sluiten maar erkennen is al helemaal waanzin.
Wat zou jij doen? Iemand die in de war is en stemmen hoort een fantasieverhaal vertellen over dingen waar we niets van af weten of hem proberen te helpen met zaken waar wel wel iets vanaf weten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')