abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61318425
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef neo567 het volgende:

[..]

LOL, ik weet zeker na wat ik heb meegemaakt dat 9 vd 10 zelfmoord zou hebben gepleegd, hahaha wil niet zielig doen, maar het is veel erger geweest, het is nu nog af en toe, ze zijn nu vaker in de mensen om me heen als in m'n achterhoofd

Ik hoop dat er gerechtigheid bestaat in het hiernamaals, ik heb geen strafblad niets, en dan krijg ik op zo'n manier op me donder, maar ja --> "wass man nicht umbringt macht man starker" zeggen ze wel is

Knap van je Neo, dat je hebt volgehouden; zet door!

Ik zou je aanraden je zo weinig mogelijk van die stemmen aan te trekken, die komen echt niet van God, zo laat God zijn invloed niet merken.

Ik denk dat een van de beste dingen die je doen kunt is te proberen een zo zuiver mogelijk christelijk leven te leiden, zoals je dat kunt vinden in het Nieuwe Testament van de Bijbel, zonder iets af te willen doen aan de waarde van andere religies.

Ik denk bv. dat het christendom en het boeddhisme uit dezelfde bron stammen maar wij in het westen zijn nu eenmaal meer vertrouwd met het christendom, en misschien is dat ook geen toeval en is dat in praktische zin meer geschikt voor ons.

Wees ook zeker niet bang medische hulp in te roepen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:18:31 #252
34793 neo567
You know who
pi_61320498
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:45 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

Ik zou je aanraden je zo weinig mogelijk van die stemmen aan te trekken, die komen echt niet van God, zo laat God zijn invloed niet merken.

Ik denk dat een van de beste dingen die je doen kunt is te proberen een zo zuiver mogelijk christelijk leven te leiden, zoals je dat kunt vinden in het Nieuwe Testament van de Bijbel, zonder iets af te willen doen aan de waarde van andere religies.

Ik denk bv. dat het christendom en het boeddhisme uit dezelfde bron stammen maar wij in het westen zijn nu eenmaal meer vertrouwd met het christendom, en misschien is dat ook geen toeval en is dat in praktische zin meer geschikt voor ons.

Nou, ik leef gewoon m'n leven, voor zover dat mogelijk wordt gemaakt (stemmen).
Ik denk dat de wereld geregeerd wordt door een paar grote sterke gevallen engelen, ben er zeker van.
Hun vallen mij er lastig, omdat ze volgens mij een verkeerd beeld van me hebben en/of jaloers zijn.

Het moeilijkste is nog dat niemand het echt begrijpt behalve degene die eraan deelnemen (kwa stemmen), ik moet ze steeds vertellen en overtuigen, dood en dood moe wordt ik ervan....

Het lijkt alsof er ploegen aan het werk zijn, totdat ze het zat zijn, en dan komen er weer nieuwe geestjes, waar ik dan mee in conclaaf moet, lekker leven is dat!!!

Maar goed, ik hoop op gerechtigheid, maar volgens mij bestaat dat niet na de dood!
Anders zouden ze het mij niet aandoen toch ?
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:15:03 #253
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61321705
Ik zou toch maar eens ergens gaan praten Neo, want dit klinkt niet echt gezond, en ook met bidden tot een of andere god zul je niet van die 'stemmen' afkomen.

Ga eerst eens naar de huisarts en vertel hem dit alles en vraag dan een verwijzing naar een psycholoog? Pratende geesten bestaan niet Neo, net zo min als god. Je doet het allemaal zelf, in je gedachten, en je hebt gewoon effe hulp nodig om die gedachten weer op een rijtje te krijgen.

Heel veel sterkte en denk aan jezef!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:22:16 #254
34793 neo567
You know who
pi_61321900
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou toch maar eens ergens gaan praten Neo, want dit klinkt niet echt gezond, en ook met bidden tot een of andere god zul je niet van die 'stemmen' afkomen.

Ga eerst eens naar de huisarts en vertel hem dit alles en vraag dan een verwijzing naar een psycholoog? Pratende geesten bestaan niet Neo, net zo min als god. Je doet het allemaal zelf, in je gedachten, en je hebt gewoon effe hulp nodig om die gedachten weer op een rijtje te krijgen.

Been there done that, hoe kan je in iets goddelijks geloven als je denkt dat geesten niet bestaan?

Er bestaat trouwens geen grotere psychose dan in god te geloven; geloof in iets dat niemand ooit heeft gezien of heeft kunnen bewijzen dat het bestaat!

Psychologen en psychiaters doen aan symptoon bestrijding; kiespijn ? --> hier een aspirientje, en dan rot de volgende kies weg enz.

Enige waar ik op hoop, is gerechtigehid in het hiernamaals, dat alle schijnheiligen berecht zullen worden (zij die zich voordoen als goed), ze brengen dingen waarvan ik denk:
Leuk gebracht , maar "slecht" bedacht!

Ik heb niets aan hulp om me gedachte op een rijtje te krijgen, ik heb ze wel op een rijtje, hoe onmogelijk dat ook klinkt misschien.
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:53:48 #255
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61322683
Ok
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:10:44 #256
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61324688
Boykot McDood
Ronald met zijn plastic grijns
Maakt van mij een chagrijn
Kinderlokker met ballon
Indoktrinatie aan de bron
Plastic speeltjes voor een kind
Gemaakt onder een ziek bewind
Kinderarbeid, slavernij
Happy Meal maakt mij niet blij

Boykot McDood
Boykot Bagger King
Culinaire genocide
Smaakstoffen, geen vitamine
Boykot Mc Dood
Boykot Bagger King
Dieet der Nieuwe Wereld Orde
Voedsel voor de domme horde

Miljarden mensen niet te vreten
Corrupte leiders verkopen eten
Dat voor mensen is geteeld
Nu als veevoer wordt verdeeld
Een spoor van afval op de aarde
Eten zonder voedingswaarde
Auto's in de McDrive zorgen
Voor de ozongaten morgen

Boykot McDood
Boykot Bagger King
Culinaire genocide
Boykot Mc Dood
Boykot Bagger King

Groenteburger, Mc Kroket
Principes aan de kant gezet
Als de mensen erom vragen
Vullen zij de vega-magen
Gouden bogen hoge palen
Laten we ze neer gaan halen
Pizzahut en KFC
Nemen wij in onze woede mee

Boykot McDood
Boykot Bagger King
Culinaire genocide
Boykot Mc Dood
Boykot Bagger King
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:11:20 #257
34793 neo567
You know who
pi_61324707
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:53 schreef ElizabethR het volgende:
Ok
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:20:14 #258
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61326092
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:45 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

Ons ? ik heb meer met het boeddhisme hoor .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:41:59 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61326612
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:22 schreef neo567 het volgende:

[..]

Been there done that, hoe kan je in iets goddelijks geloven als je denkt dat geesten niet bestaan?

Er bestaat trouwens geen grotere psychose dan in god te geloven; geloof in iets dat niemand ooit heeft gezien of heeft kunnen bewijzen dat het bestaat!

Psychologen en psychiaters doen aan symptoon bestrijding; kiespijn ? --> hier een aspirientje, en dan rot de volgende kies weg enz.

Enige waar ik op hoop, is gerechtigehid in het hiernamaals, dat alle schijnheiligen berecht zullen worden (zij die zich voordoen als goed), ze brengen dingen waarvan ik denk:
Leuk gebracht , maar "slecht" bedacht!

Ik heb niets aan hulp om me gedachte op een rijtje te krijgen, ik heb ze wel op een rijtje, hoe onmogelijk dat ook klinkt misschien.
Lees dit eens , onderaan staat er een stukje over het project stemmen horen van een parapsycholoog van stichting platform paranormaal contact .
Als het entiteiten zijn en je hebt er echt last van dan kunnen ze je misschien wel helpen .

http://www.spiritualiteit.com/?sid=artikel&aid=35&t=nl
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:48:59 #260
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61326785
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef ElizabethR het volgende:

geesten bestaan wel , als je daar last van hebt kan de huisarts niks voor je doen .
Niet iedereen die stemmen hoort heeft een psychische stoornis , je hebt ook mensen die open staan en echt geesten horen of zien of voelen .
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:44:58 #261
34793 neo567
You know who
pi_61328406
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:48 schreef Summers het volgende:

[..]

geesten bestaan wel , als je daar last van hebt kan de huisarts niks voor je doen .
Niet iedereen die stemmen hoort heeft een psychische stoornis , je hebt ook mensen die open staan en echt geesten horen of zien of voelen .
Juist ik heb dat dus, maar ze vielen en vallen nog af en toe mij lastig, geen inmiddels dode, de meeste kan ik gewoonweg plaatsen .
Maar het zijn niet de eerste de beste.
Het leven c.q. mensen onderling is/zijn voor mij meer een "linkin park" geworden, met de onmiskenbare slogan: And in the end it doesn't even matter

It starts with one thing
I don't know why
It doesn't even matter how hard you try keep that in mind
I designed this rhyme
To explain in due time
All I know
Time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
It's so unreal
Didn't look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on, but didn't even know
Wasted it all just to watch you go
I kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory of a time when

I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter

One thing, I don't know why
It doesn’t even matter how hard you try, keep that in mind
I designed this rhyme, to explain in due time
I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me
I'm surprised it got so (far)
Things aren't the way they were before
You wouldn't even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me (in the end)
You kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory of a time when I

Chorus

I’ve put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know (2x) Chorus

[ Bericht 1% gewijzigd door neo567 op 02-09-2008 19:54:03 ]
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:30:21 #262
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61331663
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:44 schreef neo567 het volgende:

[..]

Juist ik heb dat dus, maar ze vielen en vallen nog af en toe mij lastig, geen inmiddels dode, de meeste kan ik gewoonweg plaatsen .
Maar het zijn niet de eerste de beste.
ik heb nooit geesten gehoord maar wel gezien en gevoeld .
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:55:37 #263
34793 neo567
You know who
pi_61332572
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef Summers het volgende:

[..]

ik heb nooit geesten gehoord maar wel gezien en gevoeld .
Ze gaan soms in mij zitten en dan merk ik aan de intonatie dat ik het niet ben, in het begin is dat raar, maar ja...
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:44:07 #264
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61334043
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Neo heeft last van vervelende, slechte stemmen, die hem tergen, waar hij last van heeft. Geesten zijn niet slecht. Ergo, Neo heeft geen last van geesten, maar van zijn eigen gedachten. En ik beweer nergens dat Neo een psychische ziekte heeft, en dat denk ik ook helemaal niet. Ik denk alleen dat een psycholoog wel kan helpen. Omdat die weet hoe je gedachten werken.
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:51:38 #265
34793 neo567
You know who
pi_61334281
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Neo heeft last van vervelende, slechte stemmen, die hem tergen, waar hij last van heeft. Geesten zijn niet slecht. Ergo, Neo heeft geen last van geesten, maar van zijn eigen gedachten. En ik beweer nergens dat Neo een psychische ziekte heeft, en dat denk ik ook helemaal niet. Ik denk alleen dat een psycholoog wel kan helpen. Omdat die weet hoe je gedachten werken.
Das het leuke niemand weet precies hoe de hersenen werken qua gedachtes dan, als je bv om mischien een slecht voorbeeld te noemen down the rabbit hole hebt gezien, daarin wordt beweert dat je hersenen zelfs terug in de tijd kunnen acteren, een signaal uit je elleboog dat er eigenlijk langer over doet komt eerder aan dan een prikkel die gegeven wordt boven op je hoofd.
Maar het is het meest complexe systeem op aarde, maar goed, ik verwijt niemand hier wat dan ook hoor, ik beschouw jullei als hele serieuze mensen die meer nadenken over het leven dan de gemiddelde mens op Fok!, en dank jullie voor de oprechte adviezen!
  woensdag 3 september 2008 @ 01:05:49 #266
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61337635
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Je hebt zeker ook slechte geesten die lastig zijn dmv nare stemmen maar ook die gaan spoken in je huis, raar maar waar .
  woensdag 3 september 2008 @ 01:12:02 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61337739
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:55 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ze gaan soms in mij zitten en dan merk ik aan de intonatie dat ik het niet ben, in het begin is dat raar, maar ja...
Dat gaat wel te ver , jij moet de baas blijven .
  woensdag 3 september 2008 @ 01:25:48 #268
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61337922
OK, ik ga me niet verder verantwoorden over geesten. Ik weet wat ik zelf heb meegemaakt en dat dat alleen maar goed was. Niet naar, niet eng, niet ingrijpend in mijn leven, en zeker geen stemmetjes enzo.

Afijn, even wat anders. Ik kan jullie aanraden om via www.uitzendinggemist.nl de aflevering van puberruil XL van 02-09-2008 te bekijken.
Daarin wordt een streng gereformeerd meisje geruild met een meid van de wereld uit Amsterdam. En wat mij daarin nu zo opviel is dat de vlotte tante uit Amsterdam zich volledig aanpaste aan de refo familie uit Allten, diep respect toonde voor hun overtuiging en overal aan meedeed, en het afscheid daarom ook zeer hartelijk en warm was, zelfs al werd glashard tegen haar gezegd dat ze in de hel zou komen. Terwijl de gereformeerde puber zich afzijdig hield, nergens aan meedeed, alles stom vond en totaal niet probeerde om zich in te leven in het leven van de mondaine amsterdammers. Dat afscheid was dan ook beduidend koeler.

Hetgeen bij mij voor de zoveelste keer de conclusie oproept dat streng gelovige mensen zo intolerant zijn als de pest. Mee eens?
pi_61338892
Mee eens, maar met een aantekening:

Die gelovige puber wilde zich (neem ik aan?) niet mee laten slepen in satanisch gedrag dat haar van God af zou leiden. Als ze zich in de manier van denken van de Amsterdammers zou verplaatsen, zou ze misschien van haar geloof kunnen vallen, of in ieder geval tenminste de scherpe randjes van haar geloof laten vallen, en dan kan het al mis gaan; de eerste stap naar de verleiding van het duistere is dan al gezet.

En die opmerking over de hel: tja, dat is hun overtuiging natuurlijk.

Dus intolerant? Absoluut, maar dan wel met een (voor henzelf) duidelijke reden.
pi_61339851
quote:
Op woensdag 3 september 2008 01:25 schreef ElizabethR het volgende:

Hetgeen bij mij voor de zoveelste keer de conclusie oproept dat streng gelovige mensen zo intolerant zijn als de pest. Mee eens?
Ze hebben vaak een sterkere identiteit dan niet-gelovigen, en als je dat tegen een andere leefomgeving afzet dan mondt dat al gauw uit in intolerantie

Ik zou het niet zo ongenuanceerd stellen, maar als jij veganist was geweest en je zou een paar dagen bij mensen verblijven waar rijkelijk vlees wordt gegeven, bont gedragen wordt en gejaagd wordt, dan zouden die mensen jou ook al vrij vlot als "intolerant" bestempelen. Het zijn alleen andere normen en/of waarden.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:16:41 #271
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61341350
Het ging mij met name om de karakterverschillen van beide meisjes. De Amsterdamse kon zich inleven in de Achterhoekse familie, maar het Achterhoekse meisje deed daar niet eens een poging toe.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:05:38 #272
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61342359
quote:
Op woensdag 3 september 2008 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
OK, ik ga me niet verder verantwoorden over geesten. Ik weet wat ik zelf heb meegemaakt en dat dat alleen maar goed was. Niet naar, niet eng, niet ingrijpend in mijn leven, en zeker geen stemmetjes enzo.
Ik heb slechte en goede ervaringen gehad met geesten , zeker eng , SF en horror , ingrijpend zeker weten , dat jij alleen maar goede ervaringen had dat is top , dan sta en stond je altijd heel sterk in je schoenen terwijl je daarvoor open stond , helaas staat niet iedereen die daarvoor open staat sterk in zijn schoenen , sommigen moeten dat eerst leren , jij maakt dan van nature meteen contact met een hogere trilling en ben je goed beschermd/afgeschermt .
sommige mensen staan wel open maar hebben de lagere trilling te pakken , kan je ook niet veel aan doen , je staat open of je staat niet open , niemand leert je iets over wat er na het openstaan komt of kan komen , sterker nog , de wereld doet simpelweg alsof openstaan niet bestaat en die paar groepen op de wereld die wel erkennen dat zoiets bestaat breit er weer van dat het dan van satan komt MAAR als die groepen het ook meemaken DAN telt het pas, hoe exclusief ....
quote:
Afijn, even wat anders. Ik kan jullie aanraden om via www.uitzendinggemist.nl de aflevering van puberruil XL van 02-09-2008 te bekijken.
Daarin wordt een streng gereformeerd meisje geruild met een meid van de wereld uit Amsterdam. En wat mij daarin nu zo opviel is dat de vlotte tante uit Amsterdam zich volledig aanpaste aan de refo familie uit Allten, diep respect toonde voor hun overtuiging en overal aan meedeed, en het afscheid daarom ook zeer hartelijk en warm was, zelfs al werd glashard tegen haar gezegd dat ze in de hel zou komen. Terwijl de gereformeerde puber zich afzijdig hield, nergens aan meedeed, alles stom vond en totaal niet probeerde om zich in te leven in het leven van de mondaine amsterdammers. Dat afscheid was dan ook beduidend koeler.

Tja een beetje sneu hoe ze niet wilt zondigen door niet op zondag te gaan winkelen en zichzelf dingen onthoud .
Voor de rest heb ik hier bij streng gelovigen niks dan warme harten, inlevingsvermogen en liefde en goddelijkheid gezien , ze straalden zo fel dat ik op een gegeven moment met mijn zonnebril op moest posten omdat het van het scherm knetterde .
  woensdag 3 september 2008 @ 11:13:55 #273
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61342559
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb slechte en goede ervaringen gehad met geesten , zeker eng , SF en horror , ingrijpend zeker weten , dat jij alleen maar goede ervaringen had dat is top , dan sta en stond je altijd heel sterk in je schoenen terwijl je daarvoor open stond , helaas staat niet iedereen die daarvoor open staat sterk in zijn schoenen , sommigen moeten dat eerst leren , jij maakt dan van nature meteen contact met een hogere trilling en ben je goed beschermd/afgeschermt .
sommige mensen staan wel open maar hebben de lagere trilling te pakken , kan je ook niet veel aan doen , je staat open of je staat niet open , niemand leert je iets over wat er na het openstaan komt of kan komen , sterker nog , de wereld doet simpelweg alsof openstaan niet bestaat en die paar groepen op de wereld die wel erkennen dat zoiets bestaat breit er weer van dat het dan van satan komt MAAR als die groepen het ook meemaken DAN telt het pas, hoe exclusief ....

Interessant! Ik heb geen idee of ik van nature contact maak met een hogere trilling, ik weet helemaal niet hoe een en ander werkt namelijk. Ik roep nooit iets op in ieder geval, ga niet bewust op zoek naar iets. Maar je hebt wel gelijk dat ik erg sterk in mijn schoenen sta.
pi_61343150
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:55 schreef neo567 het volgende:

[..]

Heb je weleens aan een vrijwillige opname gedacht, even wat verder dan huisarts of een losse psychiater, dat kan heel veel helpen, daar is meer kennis in huis bij elkaar, kunnen ze meer dingen achter elkaar proberen.

Helpt dat nog niet terwijl je je wel je best doet om je eigen genezing te bevorderen, dan zou je pas naar andere middelen buiten het reguleren kunnen kijken om dit op te lossen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:52:28 #275
34793 neo567
You know who
pi_61343434
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb je weleens aan een vrijwillige opname gedacht, even wat verder dan huisarts of een losse psychiater, dat kan heel veel helpen, daar is meer kennis in huis bij elkaar, kunnen ze meer dingen achter elkaar proberen.

Helpt dat nog niet terwijl je je wel je best doet om je eigen genezing te bevorderen, dan zou je pas naar andere middelen buiten het reguleren kunnen kijken om dit op te lossen.
Ik weet dat in bv Amerika het heel normaal is om bij een psychiater te uhm...lopen, zelfs huisdieren schijnen er daar baat bij te hebben
Ik heb geen behoefte aan de paas-afdeling, daar lopen geen uhm "normale"mensen, wel lieve mensen hoor .
Ik maak wel praatjes met een psycholoog en af en toe met een psychiater, maar ik ben zelf wel goed in dingen "shrinken", ben vrij nuchter wat dat betreft!
pi_61344543
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:52 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ik weet dat in bv Amerika het heel normaal is om bij een psychiater te uhm...lopen, zelfs huisdieren schijnen er daar baat bij te hebben
Ik heb geen behoefte aan de paas-afdeling, daar lopen geen uhm "normale"mensen, wel lieve mensen hoor .
Ik maak wel praatjes met een psycholoog en af en toe met een psychiater, maar ik ben zelf wel goed in dingen "shrinken", ben vrij nuchter wat dat betreft!
Schat, je hoort stemmen, vindt het leven zwaar kut, een beetje hulp is niet weg hoor...
Wat vooroordelen over vrijwilllige opname laten varen zou helemaal niet verkeerd zijn, zo er is het niet om toe te geven dat je wat hulp kan gebruiken.

Wat kan je gebeuren door het te proberen, in het ergste geval helpt het niet en ga je verder zoals het is, dat is alles.
Ik zou iig niet maar door willen blijven lopen met stemmen waarmee je continu strijd moet voeren, dat lijkt me 3* niks om eerlijk te zijn.

Maar goed, het is jouw leven, jouw keuze, doe wat je goed lijkt, ik zal mijn zeur houden verder
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 3 september 2008 @ 12:48:35 #277
34793 neo567
You know who
pi_61344666
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Schat, je hoort stemmen, vindt het leven zwaar kut, een beetje hulp is niet weg hoor...
Wat vooroordelen over vrijwilllige opname laten varen zou helemaal niet verkeerd zijn, zo er is het niet om toe te geven dat je wat hulp kan gebruiken.

Wat kan je gebeuren door het te proberen, in het ergste geval helpt het niet en ga je verder zoals het is, dat is alles.
Ik zou iig niet maar door willen blijven lopen met stemmen waarmee je continu strijd moet voeren, dat lijkt me 3* niks om eerlijk te zijn.

Maar goed, het is jouw leven, jouw keuze, doe wat je goed lijkt, ik zal mijn zeur houden verder
Eindelijk

Nee hoor, ik waardeer je oprechte bezorgdheid, ik ga toevallig zo ff een praatje maken.

Ben er over een paar uur mischien weer...
pi_61344829
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:48 schreef neo567 het volgende:

[..]

Eindelijk

Nee hoor, ik waardeer je oprechte bezorgdheid, ik ga toevallig zo ff een praatje maken.

Ben er over een paar uur mischien weer...
Grinnik
pi_61346249
Lijkt me inderdaad niet gezond die stemmen. Heb ook gehoord dat bepaalde mensen advies krijgen van stemmen waar ze daadwerkelijk iets mee kunnen doen in het leven structureel opbouwend. Was onderzoek naar gedaan en sommige mensen hebben dus raadgevers als stem in hun hoofd. Was hier op de frontpage een filmpje van een hele tijd terug.

Wat betreft stemmen denk ik dat je hersens de geluiden gaan aanmaken die je in het echt hoort als echte mensen praten, je vangt van alles op van geluiden en de hersens gaan een loopje nemen en gaan er wat van bakken.

Zelf nog nooit stemmen gehad, een keer een hele tijd terug was een stem moppen aan het tappen de hele tijd 2 uur lang maar dat kan aan gebrek aan slaap hebben gelegen

Ben verder niet meer zoveel online, ben bezig om de dag anders in te delen dus continu online hangen wil ik voorkomen. 2 uurtjes per dag is tot daaraantoe maar het moeten geen dag en nachtdiensten worden.
Genieten is toegestaan!!!
  woensdag 3 september 2008 @ 15:46:42 #280
34793 neo567
You know who
pi_61349288
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:59 schreef Topspin het volgende:
Lijkt me inderdaad niet gezond die stemmen. Heb ook gehoord dat bepaalde mensen advies krijgen van stemmen waar ze daadwerkelijk iets mee kunnen doen in het leven structureel opbouwend. Was onderzoek naar gedaan en sommige mensen hebben dus raadgevers als stem in hun hoofd. Was hier op de frontpage een filmpje van een hele tijd terug.

1)Wat betreft stemmen denk ik dat je hersens de geluiden gaan aanmaken die je in het echt hoort als echte mensen praten, je vangt van alles op van geluiden en de hersens gaan een loopje nemen en gaan er wat van bakken.

2)Zelf nog nooit stemmen gehad, een keer een hele tijd terug was een stem moppen aan het tappen de hele tijd 2 uur lang maar dat kan aan gebrek aan slaap hebben gelegen

Ben verder niet meer zoveel online, ben bezig om de dag anders in te delen dus continu online hangen wil ik voorkomen. 2 uurtjes per dag is tot daaraantoe maar het moeten geen dag en nachtdiensten worden.
1) hallicunatie's noem je dat, daar wordt je mee afgescheept, maar sommige Reiki masters weten wel beter, en ik ook

2) Dat kan een vorm van haalicuneren zijn, door slaapgebrek zoals je aangeeft, maar ik sluit niets uit voor de rest, en ga niet meer dingen suggereren zoals; mischien was het je alterego
pi_61349599
Ben voor mezelf bezig met een boek te schrijven over afgelopen jaren waar ik ook van alles meemaakte en door dat meemaken ging ik erin geloven dat het allemaal bovennatuurlijk was en doordat ik erin ging geloven, ging ik er ook steeds meer mee bezig zijn. Het was een hele tijd een hobby om alles onder de loep te nemen en te lezen over zaken die niet duidelijk aan te tonen zijn. Het was een obsessie en manie in die tijd en ik voelde me super goed door allerlei visies en zaken die ik zag gebeuren maar ik wekte het zelf op doordat ik ermee bezig was. Het leek een groot paranormaal circus te zijn in die tijd maar achteraf denk ik dat ik zelf overactief was in de geest en dat het dan vanzelf in leven geroepen werd en dan nog anti depressiva die het nog hectischer maakte allemaal.

Wat ik wil mooi vind dat is wanneer ik de realiteit heel duidelijk op mijn netvlies krijg als een digitale scherpe foto van 5 megapixels, dan lijkt alles haarscherp te zijn wat ik zie en soms zelfs in 3D. Dat maak ik dan wel nog vaker mee en dan vorige week nog die geest waarbij ik bijna in tongen begon te praten alsof ik overgenomen werd maar dat kan ook het geluid van de ventilator geweest zijn.

In ieder geval laat ik me niet meer zo snel meeslepen in mijn gedachtes als het afwijkend is. Wil best af en toe een afwijkende gedachte hebben maar reeel zijn is voor mij veel rustgevender.

Nu ik bij pagina 10 ben aangeland in mijn boek merk ik wel soms heimwee naar de manische tijd, toen leek alles 1 groot wonder te zijn en tegenwoordig is het allemaal zo normaal. De hele dag verbanden leggen tussen dingen was ook een hobby, iets werd opgemerkt en vervolgens stond datgeen in verbinding met wat anders en uiteindelijk stond alles in verbinding met elkaar waardoor ik weer de conclusie trok dat het allemaal in elkaar verweven is en bedoeld is dat het in verbinding staat met elkaar zoals een spinneweb. Een beetje zoals het topic " Verbanden" in onzin hier, maar ik legde ook verbanden tussen overleden mensen en andere gebeurtenissen en het nieuws van iedere dag en ook getallen en letters en woorden plus kleuren. Het hele bestaan was 1 grote puzzel in die tijd en ik dacht dat ik die puzzel kon oplossen wat voor mij een bezigheid was waar ik de hele dag mee bezig kon zijn en waar ik zelfs om 0400 voor opstond.

Ben nu wel blij dat ik me met andere dingen bezig hou ondanks dat het op een indiana jones film leek of een andere film waar je een onderzoeker bent, het was meer onzinnig bezig zijn ondanks dat ik dacht dat ik de wereld kon veranderen ermee

Vandaag met compleet andere dingen bezig geweest waar ik wat aan heb, en nu dus ff in word voor mezelf opschrijven over afgelopen tijd en hoe ik het ervaarde en nu terug kijk erop.

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 03-09-2008 16:03:44 ]
  woensdag 3 september 2008 @ 16:02:24 #282
34793 neo567
You know who
pi_61349740
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:57 schreef Topspin het volgende:
Ben voor mezelf bezig met een boek te schrijven over afgelopen jaren waar ik ook van alles meemaakte en door dat meemaken ging ik erin geloven dat het allemaal bovennatuurlijk was en doordat ik erin ging geloven, ging ik er ook steeds meer mee bezig zijn. Het was een hele tijd een hobby om alles onder de loep te nemen en te lezen over zaken die niet duidelijk aan te tonen zijn. Het was een obsessie en manie in die tijd en ik voelde me super goed door allerlei visies en zaken die ik zag gebeuren maar ik wekte het zelf op doordat ik ermee bezig was. Het leek een groot paranormaal circus te zijn in die tijd maar achteraf denk ik dat ik zelf overactief was in de geest en dat het dan vanzelf in leven geroepen werd en dan nog anti depressiva die het nog hectischer maakte allemaal.

Wat ik wil mooi vind dat is wanneer ik de realiteit heel duidelijk op mijn netvlies krijg als een digitale scherpe foto van 5 megapixels, dan lijkt alles haarscherp te zijn wat ik zie en soms zelfs in 3D. Dat maak ik dan wel nog vaker mee en dan vorige week nog die geest waarbij ik bijna in tongen begon te praten alsof ik overgenomen werd maar dat kan ook het geluid van de ventilator geweest zijn.

In ieder geval laat ik me niet meer zo snel meeslepen in mijn gedachtes als het afwijkend is. Wil best af en toe een afwijkende gedachte hebben maar reeel zijn is voor mij veel rustgevender.

Nu ik bij pagina 10 ben aangeland in mijn boek merk ik wel soms heimwee naar de manische tijd, toen leek alles 1 groot wonder te zijn en tegenwoordig is het allemaal zo normaal. De hele dag verbanden leggen tussen dingen was ook een hobby, iets werd opgemerkt en vervolgens stond datgeen in verbinding met wat anders en uiteindelijk stond alles in verbinding met elkaar waardoor ik weer de conclusie trok dat het allemaal in elkaar verweven is en bedoeld is dat het in verbinding staat met elkaar zoals een spinneweb.
Tumbeling down the rabbit hole, matrix, je voelde je als alice inwonderland, dat had ik ook in het begin.
pi_61349807
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef neo567 het volgende:

[..]

Tumbeling down the rabbit hole, matrix, je voelde je als alice inwonderland, dat had ik ook in het begin.
Dat spitten dieper en dieper leek inderdaad als tumbeling town the rabbit hole, proberen tot het diepste punt te gaan waar de waarheid te krijgen is maar het was een totaal misvormd beeld te noemen en ik deed het dan tevens ook om de spanning te voelen van het zoeken.

Heb ook een tijd geprobeerd om contact te leggen met overleden mensen door middel van numerologie en cijfers maar ook dat sloeg niet bepaald ergens op. Was meer aankloten
  woensdag 3 september 2008 @ 16:09:58 #284
34793 neo567
You know who
pi_61349938
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:05 schreef Topspin het volgende:

[..]

Dat spitten dieper en dieper leek inderdaad als tumbeling town the rabbit hole, proberen tot het diepste punt te gaan waar de waarheid te krijgen is maar het was een totaal misvormd beeld te noemen en ik deed het dan tevens ook om de spanning te voelen van het zoeken.

Heb ook een tijd geprobeerd om contact te leggen met overleden mensen door middel van numerologie en cijfers maar ook dat sloeg niet bepaald ergens op. Was meer aankloten
Remember; There is no spoon!
Ik weet dat alles wat vergankelijk/tijdelijk is, niet echt is, maar dat wil niet zeggen dat het geen waarde heeft
pi_61350021
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:09 schreef neo567 het volgende:

[..]

Remember; There is no spoon!
Ik weet dat alles wat vergankelijk/tijdelijk is, niet echt is, maar dat wil niet zeggen dat het geen waarde heeft
Je wordt uit het niets geboren en zult in het niets opgaan, maar tussentijds ben je toch echt van vlees en bloed en kun je je behoorlijk pijn doen als je je hoofd stoot of valt.

Uit een sperma-cel geboren maar voor die spermacel was er ook niets want je vader moest ook nog geboren worden voor jou en daarvoor je opa en daarvoor nog je verdere opa's en oma's tot het eerste lid van de familie die zeker ook weer familie is van andere familie's.

Vroeger dacht ik ook wel eens dat we allemaal familie van elkaar zijn als je terug gaat ver in de tijd
pi_61350038
Het wordt overigens tijd om naar binnen te gaan want het is veels te fris om buiten te internetten nu
  woensdag 3 september 2008 @ 16:28:28 #287
34793 neo567
You know who
pi_61350499
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:13 schreef Topspin het volgende:
Het wordt overigens tijd om naar binnen te gaan want het is veels te fris om buiten te internetten nu
Dat is ook zo leuk vandaag de dag, je wil niet weten hoeveel stroompjes (stralingen) er door je hoofd of iig door de lucht gaan van allerlij soorten diensten zeg maar
Echt heel veel!

In de toekomst met hersenchirurgie, ff een gsm en een wifi implantaat graag, met gratis sms bundel

[ Bericht 4% gewijzigd door neo567 op 03-09-2008 16:35:55 ]
pi_61351361
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:28 schreef neo567 het volgende:

[..]

Dat is ook zo leuk vandaag de dag, je wil niet weten hoeveel stroompjes (stralingen) er door je hoofd of iig door de lucht gaan van allerlij soorten diensten zeg maar
Echt heel veel!

In de toekomst met hersenchirurgie, ff een gsm en een wifi implantaat graag, met gratis sms bundel
Sla hier linksaf...
Sla bij de volgende rotonde rechtsaf....
Sla over 200 meter rechtsaf

Ik dacht al wat hoor ik nu tijdens het lopen met de hond, vang ik signalen op van de tom tom
  woensdag 3 september 2008 @ 17:06:45 #289
34793 neo567
You know who
pi_61351558
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:00 schreef Topspin het volgende:

[..]

Sla hier linksaf...
Sla bij de volgende rotonde rechtsaf....
Sla over 200 meter rechtsaf

Ik dacht al wat hoor ik nu tijdens het lopen met de hond, vang ik signalen op van de tom tom

Guh-weldig , blue tooth verbinding van een remote tomtom uit een auto voor het stoplicht wachtende.

Soort cyborg effect, maar dat is niet de goede richting, op een gegeven moment komen er chips die je brain sturen, bv: een dieet chip: verlies 10 kilo in een half jaar, nu bij esso als je een abbonnement neemt dat garant staat voor de eerste vijf jaar geen brandstof verhoging

Leuk woord dieet ( zo van: nou nou die eet)
pi_61351617
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef neo567 het volgende:

[..]

Guh-weldig , blue tooth verbinding van een remote tomtom uit een auto voor het stoplicht wachtende
En dan nog af en toe remote viewing via de sateliet van google earth Niet eens zesde zintuig dat wordt aangesloten maar de onzichtbare externe antenne die verbinding heeft met de hersens.

Hier een stripverhaal van Suske en Wiskeover manipulatie van hersens door machine's.

Occulte Suske en Wiske's

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_breinbrekers

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_dromendiefstal

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 03-09-2008 17:17:13 ]
  woensdag 3 september 2008 @ 17:18:58 #291
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61351936
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:12 schreef Topspin het volgende:

Uit een sperma-cel geboren maar
Ehhhh, volgens mij was er ook nog iets met een eicel?
Anders zou jij niet levensvatbaar zijn namelijk, want dan mis je de helft van je chromosomen. En monosomie (het ontbreken van slechts één chromosoom) is al niet met het leven verenigbaar, laat staan 23 ontbrekende chromosomen.

Mooi zit de natuur in elkaar toch?
God zou willen dat ie zoiets kon
pi_61352392
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ehhhh, volgens mij was er ook nog iets met een eicel?
Anders zou jij niet levensvatbaar zijn namelijk, want dan mis je de helft van je chromosomen. En monosomie (het ontbreken van slechts één chromosoom) is al niet met het leven verenigbaar, laat staan 23 ontbrekende chromosomen.

Mooi zit de natuur in elkaar toch?
God zou willen dat ie zoiets kon
Wilde eicel nog toevoegen maar dacht van, laat maar zitten want dat weet toch iedereen wel

God is geen wiskundige en bioloog nee, die tovert echter wel alles in 6 dagen tijd God is een tovenaar, de verschrikkelijke destroyer.
  woensdag 3 september 2008 @ 17:40:36 #293
34793 neo567
You know who
pi_61352576
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:34 schreef Topspin het volgende:

[..]

Wilde eicel nog toevoegen maar dacht van, laat maar zitten want dat weet toch iedereen wel

God is geen wiskundige en bioloog nee, die tovert echter wel alles in 6 dagen tijd God is een tovenaar, de verschrikkelijke destroyer.
Doet me denken aan the scientist:

kutkop

[ Bericht 18% gewijzigd door neo567 op 03-09-2008 18:19:11 ]
pi_61357032
Die van coldplay een kutkop

Was ff hitman aan het spelen maar niet te lang doen dan maar. Nu tijd om ff wat anders te gamen.
pi_61357605
Pfff merken trouwens wel meer mensen dat in de loop der tijd er gewoon steeds meer vage dingen gebeuren?

Gewoon dat je je lichamelijk en/of geestelijk steeds meer anders gaat voelen, maar ook dat er steeds meer opvallende samenlopen van omstandigheden (al dan niet in de vorm van beproevingen die "stomtoevallig" allemaal ineens tegelijk komen) zijn? Ik merk het zelf en hoor het ook van steeds meer mensen in mijn omgeving.
Of zit het gewoon tussen de oren, en lijkt het allemaal zo omdat je er gewoon op zit te letten?
  woensdag 3 september 2008 @ 20:47:11 #296
34793 neo567
You know who
pi_61357754
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef ToT het volgende:
Pfff merken trouwens wel meer mensen dat in de loop der tijd er gewoon steeds meer vage dingen gebeuren?

Gewoon dat je je lichamelijk en/of geestelijk steeds meer anders gaat voelen, maar ook dat er steeds meer opvallende samenlopen van omstandigheden (al dan niet in de vorm van beproevingen die "stomtoevallig" allemaal ineens tegelijk komen) zijn? Ik merk het zelf en hoor het ook van steeds meer mensen in mijn omgeving.
Of zit het gewoon tussen de oren, en lijkt het allemaal zo omdat je er gewoon op zit te letten?
Ze zijn in mijn hoofd aan het prutsen met mijn gedachtes, ik weet het 100% zeker, wie z'n hoofd is het nou eigenlijk, kan er erg kwaad om worden.
God maakt idd alles kapot wat je lief is, de hoerenloper!
  woensdag 3 september 2008 @ 20:47:41 #297
34793 neo567
You know who
pi_61357776
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:25 schreef Topspin het volgende:
Die van coldplay een kutkop

Was ff hitman aan het spelen maar niet te lang doen dan maar. Nu tijd om ff wat anders te gamen.
Ja man, sukkel eerste klas, met z'n jank stem!
pi_61357847
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:47 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ze zijn in mijn hoofd aan het prutsen met mijn gedachtes, ik weet het 100% zeker, wie z'n hoofd is het nou eigenlijk, kan er erg kwaad om worden.
God maakt idd alles kapot wat je lief is, de hoerenloper!
Mja het lijkt me wel verstandig om toch professionele hulp te zoeken als je dit allemaal echt meent. (Echt niet lullig bedoeld, maar stemmen horen is niet gezond.)

Heb je al eens afschermingstechnieken uitgeprobeerd?
  woensdag 3 september 2008 @ 20:52:50 #299
34793 neo567
You know who
pi_61357959
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja het lijkt me wel verstandig om toch professionele hulp te zoeken als je dit allemaal echt meent. (Echt niet lullig bedoeld, maar stemmen horen is niet gezond.)

Heb je al eens afschermingstechnieken uitgeprobeerd?
Proffesionele hulp heb ik (voor zover je dat proffesioneel kan noemen) en dat het niet gezond is weet ik ook wel.
Ik weet er meer vanaf als die zogenaamde proffesionals! (wie kent mezelf beterhun of ik).
Maar goed, het is en blijft een ongelijke strijd!
  woensdag 3 september 2008 @ 21:04:40 #300
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61358368
Sorry ik lees me nu pas in, heb t erg druk gehad de afgelopen dagen..

Wat naar om te horen Neo, doe vooral wat voor jou het beste voelt tegen de stemmen, meestal werkt dat het beste. En hulp zoeken is natuurlijk altijd goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')