abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:14:47 #201
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61271829
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Hij bedoelt natuurlijk de lange weg van misleiding naar "de waarheid".
Wat iemand ook zegt , ik blijf op mijn eigen ervaringen afgaan , heerlijk die vrijheid ,
precies zoals god heeft bedoeld
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61271864
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:02 schreef neo567 het volgende:

[..]

Waar wij nog mee bezig zijn
Ik denk dat niemand ooit de ultieme waarheid zal kennen; die is gewoon veel te complex. Het wordt altijd een kwestie van benaderingen, van vergelijkingen met dingen die we wel kennen en het daarmee proberen te omschrijven.
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:45:03 #203
34793 neo567
You know who
pi_61274286
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand ooit de ultieme waarheid zal kennen; die is gewoon veel te complex. Het wordt altijd een kwestie van benaderingen, van vergelijkingen met dingen die we wel kennen en het daarmee proberen te omschrijven.
Don't try to bend the spoon --> there is no spoon !

En soms is een sigaar gewoon een sigaar
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:57:10 #204
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61274643
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef wiseguy-23 het volgende:
het is niet leuk als de hele wereld ignorant is en zegt dat je lijdt aan godsdienstwaanzin terwijl niemand zown lange weg heeft afgelegd als ons.
Alweer een miljoen pretenties. Wat weet jij van de weg die anderen hebben afgelegd wijsneus?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61274912
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Alweer een miljoen pretenties. Wat weet jij van de weg die anderen hebben afgelegd wijsneus?
Allemaal wegen die volgens hen een verkeerde kant op gaan!
pi_61276109
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:17 schreef ToT het volgende:
Wat klopt dan niet? Ik haal gewoon dingen aan die je in de vorige topics gezegd hebt.
Nee je maakt me teveel fouten om er elke keer mijn naam bij te zetten. Dus niet meer doen ajb.
pi_61276384
Is goed, maar welke fouten dan?
pi_61276982
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:49 schreef ToT het volgende:
Is goed, maar welke fouten dan?
Dat satan al in de hel is en niet vernietigd gaat worden bijv.at God mensen uit medelijden laat sterven zodat ze niet nog meer zondigen. Dat slaat nergens op en ik heb nog wel meer gezien. Maar nu geen tijd noch zin om alles uit te leggen, lees de afgelopen 20 topics + al het andere wat ik gepost heb maar door Zet gewoon mn naam er niet bij, ik hou daar niet van want je kan het nooit exact repliceren en daarmee besmeer je wel mijn naam als je het verkeerd brengt.
pi_61277024
Nou als het goed is heb ik daar niet bij gezet dat dat van jou af komt, want volgens mij staat dat gewoon in de Bijbel: de hel is het terrein van de duivel, en tja; aangezien de hel een put van zwavelvlammen is en hij daar zit, zal hij daar niet door vernietigd kunnen worden.
Of heb ik het mis?
pi_61277050
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef ToT het volgende:
Nou als het goed is heb ik daar niet bij gezet dat dat van jou af komt, want volgens mij staat dat gewoon in de Bijbel: de hel is het terrein van de duivel, en tja; aangezien de hel een put van zwavelvlammen is en hij daar zit, zal hij daar niet door vernietigd kunnen worden.
Of heb ik het mis?
Ja dat heb je mis. Lees openbaringen dan vind je het antwoord.
pi_61277153
quote:
Hey Ali bedankt voor het verdedigen van de waarheid. Ik ben blij dat jij je draai al hebt gevonden en wens je veel geluk toe in Parijs. Ik hoop dat ik je wel een beetje steun heb kunnen bieden, het is niet leuk als de hele wereld ignorant is en zegt dat je lijdt aan godsdienstwaanzin terwijl niemand zown lange weg heeft afgelegd als ons. Voor mij was je in ieder geval een enorme steun
Ik heb je steun zeker gewaardeerd. Ben blij te horen dat ik dat voor jou ook iets heb kunnen doen.

Hou je taai, geef niet op. Geef alles aan God, ookal zit alles tegen. Bij mij zat tot nu toe ook praktisch alles tegen maar hoe erger het wordt en hoe meer je je daardoor op God werpt, hoe meer resultaten je zal boeken. Leg al je vertrouwen in Hem. Alles is in Zijn controle en er is geen tijd om die belangrijke keuzes uit te stellen. De bijbel waarschuwt hier ook voor. Het is nu of nooit. Je hebt de kans om het mooiste geschenk in je leven volledig te omarmen maar als je tot je 30e wil wachten zal het denk ik al veel te laat zijn, waarom zou je het dan wel doen? God heeft een plan met jou en je leven, laat Hem zijn plan uitvoeren en volg Hem daarin met lijdzaamheid. Sterkte en Gods zegen.
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:14:21 #212
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61277246
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dankjewel, maar laat die reiki maar achterwege ajb. Het is goed bedoeld, maar ik wil het echt niet.
oeps ..
pi_61277282
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja dat heb je mis. Lees openbaringen dan vind je het antwoord.
Hoe komt de Katholieke Kerk dan op het idee dat de duivel daar zit?
pi_61277642
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik heb je steun zeker gewaardeerd. Ben blij te horen dat ik dat voor jou ook iets heb kunnen doen.

Hou je taai, geef niet op. Geef alles aan God, ookal zit alles tegen. Bij mij zat tot nu toe ook praktisch alles tegen maar hoe erger het wordt en hoe meer je je daardoor op God werpt, hoe meer resultaten je zal boeken. Leg al je vertrouwen in Hem. Alles is in Zijn controle en er is geen tijd om die belangrijke keuzes uit te stellen. De bijbel waarschuwt hier ook voor. Het is nu of nooit. Je hebt de kans om het mooiste geschenk in je leven volledig te omarmen maar als je tot je 30e wil wachten zal het denk ik al veel te laat zijn, waarom zou je het dan wel doen? God heeft een plan met jou en je leven, laat Hem zijn plan uitvoeren en volg Hem daarin met lijdzaamheid. Sterkte en Gods zegen.
Sorry dat ik ff op jullie onderonsje inhaak, maar hoezo zou het op zijn 30e te laat zijn? Omdat de NWO dan zijn plannen al uitgevoerd heeft, of heb je goddelijke inzichten over zijn persoonlijke ontwikkeling?
pi_61277757
Heyyy leuke google ad hier! http://www.onenessholland.nl/site/

Daar hadden we het een paar topics terug over!
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:01:21 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61278637
With realization of one's own potential and self-confidence in one's ability, one can build a better world.

Dalai Lama
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:02:15 #217
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61278669
All that we are is the result of what we have thought. If a man speaks or acts with an evil thought, pain follows him. If a man speaks or acts with a pure thought, happiness follows him, like a shadow that never leaves him.

Buddha
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:03:50 #218
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61278718
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.

Buddha
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:04:39 #219
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61278738
Even death is not to be feared by one who has lived wisely.

Buddha
pi_61278764
Allemaal uitspraken van mensen die door Lucifer misleid zijn, dus niet naar luisteren!

(Ben het wel met die uitspraken eens.)
pi_61278790
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef Summers het volgende:
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.

Buddha

Waarop weer gebaseerd is: "If you see the Buddha, kill the Buddha!"
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:07:34 #222
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61278822
However many holy words you read, however many you speak, what good will they do you if you do not act on upon them?

Buddha
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:08:34 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61278851
It is a man's own mind, not his enemy or foe, that lures him to evil ways.

Buddha
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:10:04 #224
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61278888
No one saves us but ourselves. No one can and no one may. We ourselves must walk the path.

Buddha
pi_61278955
Helemaal mee eens, vooral dat over die heilige woorden; ik heb iemand gekend die echt alle heilige geschriften had gelezen (werken van Plato en andere wijsgeren, de Koran, oude egyptische boeken enz enz enz alleen vreemd genoeg de Bijbel weer niet), en ze wist er van alles over te vertellen en ze zag ook echt de waarheid van die woorden in, maar ik heb ZELDEN zo'n secreet meegemaakt zeg!
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:15:22 #226
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61279028
Each one prays to God according to his own light.

Mohandas Gandhi
pi_61279079
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:15 schreef Summers het volgende:
Each one prays to God according to his own light.

Mohandas Gandhi
Die zei toch ook dat God's naam over ieders lippen anders klinkt enzo?
  maandag 1 september 2008 @ 00:00:38 #228
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61280246
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

OMFG!!!!

Waar hįįl je het vandaan!! Hou eens op met je enge bangmakerij! Als jij een leven als slaaf van je imaginaire vriendje en een boekje dat niet eens door dat vriendje geschreven is wilt moet je dat helemaal zelf weten. Maar blijf met je gore insinuaties van anderen af. Je zou zo'n jongen verdomme nog levensangst aanpraten, idioot!

Waarom denk je dat het bij jou tot nu toe alleen maar tegenzit en dat het steeds erger wordt? Omdat je weigert zelfstandig te worden maar lijdzaam zit af te wachten tot je imaginaire vriendje je leventje voor je gaat leven. Lafaard. Ik dacht trouwens dat je zo vreselijk gelukkig was? Heb je dus ook al over gelogen! Je bent helemaal niet gelukkig, je bent doodsbang!!

Ik hoop dat je morgen eindelijk weg bent.
  maandag 1 september 2008 @ 00:02:47 #229
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61280305
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef Summers het volgende:

Buddha

Er is ooit uitgekomen dat, als ik een geloof zou gaan aanhangen, het boeddhisme het beste zou aansluiten bij mijn eigen denkbeelden

True, true.
pi_61281343
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

3 weken, das best lang, wat ga je allemaal doen?
Cursus volgen voor beginnende promovendi. Hoop dat het doorgaat, dan mag ik op kosten van de faculteit betaald colleges volgen

En daarna het nog es dunnetjes overdoen in Brussel en Amsterdam
pi_61281590
quote:
Hey Ali bedankt voor het verdedigen van de waarheid. Ik ben blij dat jij je draai al hebt gevonden en wens je veel geluk toe in Parijs. Ik hoop dat ik je wel een beetje steun heb kunnen bieden, het is niet leuk als de hele wereld ignorant is en zegt dat je lijdt aan godsdienstwaanzin terwijl niemand zown lange weg heeft afgelegd als ons. Voor mij was je in ieder geval een enorme steun
Nou ja,ik reageer hier ook maar even op. Ik weet niet wat je bedoelt hiermee, maar het neigt een beetje naar "als je mijn mening niet aanneemt heb je het niet goed begrepen". Ikzelf ben al een tijdlang vrij serieus bezig met het Christendom, en ben eigenlijk alleen maar vrijzinniger erdoor geworden. Iedereen kiest zijn/haar eigen pad, maar pretendeer niet dat je "een langere weg hebt afgelegd" als andere mensen, die je amper kent.

Dat jullie wereldbeeld erg op de schop is gegaan betekent niet "een langere weg afleggen", da's wel iets om rekening mee te houden.
  maandag 1 september 2008 @ 01:18:45 #232
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61282158
quote:
Op maandag 1 september 2008 00:43 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Cursus volgen voor beginnende promovendi. Hoop dat het doorgaat, dan mag ik op kosten van de faculteit betaald colleges volgen

En daarna het nog es dunnetjes overdoen in Brussel en Amsterdam
Ah, gaaf!!! Jij doet toch natuurkunde? Is Galway dan ook geen optie voor je? Daar zit een megagrote science faculteit!!

Mijn man studeert er earth & ocean science en is zeer te spreken over de faculteit en de opties die het biedt voor 'tijdelijke' studenten. Vooral voor mature students doen ze heel erg veel.
  maandag 1 september 2008 @ 01:19:52 #233
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61282182
quote:
Op maandag 1 september 2008 00:52 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nou ja,ik reageer hier ook maar even op. Ik weet niet wat je bedoelt hiermee, maar het neigt een beetje naar "als je mijn mening niet aanneemt heb je het niet goed begrepen". Ikzelf ben al een tijdlang vrij serieus bezig met het Christendom, en ben eigenlijk alleen maar vrijzinniger erdoor geworden. Iedereen kiest zijn/haar eigen pad, maar pretendeer niet dat je "een langere weg hebt afgelegd" als andere mensen, die je amper kent.

Dat jullie wereldbeeld erg op de schop is gegaan betekent niet "een langere weg afleggen", da's wel iets om rekening mee te houden.
Wat prachtig dat jij het wél genuanceerd kunt brengen en ik niet. Maar mijn irritatiegrens is al zooooolang bereikt.
  maandag 1 september 2008 @ 06:36:53 #234
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61283393
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:07 schreef Summers het volgende:
However many holy words you read, however many you speak, what good will they do you if you do not act on upon them?

Buddha
Mooi hoor
  maandag 1 september 2008 @ 08:28:53 #235
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_61284018
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 08:31 schreef Windigo het volgende:
Veel plezier Ali

R.I.P topic
Ten eerste: aan alles komt een eind en niets is voor eeuwig
Ten tweede: TWINTIG topics is niks om over te schamen en al helemaal niet voor TRU
Ten derde: ...waarom zouden wij niet door kunnen gaan met dit topic zonder Ali?

Verders wil ik Ali zelf bij deze ook heel veel plezier in Parijs wensen en vooral veel succes met alles dat hij wil en gaat doen! Zet hem op jongen. En Misschien tot ooit!
pi_61285037
quote:
Op maandag 1 september 2008 08:28 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Ten eerste: aan alles komt een eind en niets is voor eeuwig
Ten tweede: TWINTIG topics is niks om over te schamen en al helemaal niet voor TRU
Ten derde: ...waarom zouden wij niet door kunnen gaan met dit topic zonder Ali?

Verders wil ik Ali zelf bij deze ook heel veel plezier in Parijs wensen en vooral veel succes met alles dat hij wil en gaat doen! Zet hem op jongen. En Misschien tot ooit!
Dankjewel! Jij ook succes met alles wat je doet en nog gaat doen en idd wie weet tot ooit. De deur staat iig altijd open.
pi_61285914
quote:
Op maandag 1 september 2008 01:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ah, gaaf!!! Jij doet toch natuurkunde? Is Galway dan ook geen optie voor je? Daar zit een megagrote science faculteit!!

Mijn man studeert er earth & ocean science en is zeer te spreken over de faculteit en de opties die het biedt voor 'tijdelijke' studenten. Vooral voor mature students doen ze heel erg veel.
Ik wil zeker naar het buitenland tijdens m'n promotie Als ik je website zo lees zie ik dat ze daar vooral bezig zijn met optica, astronomy en aard&atmosfeer wetenschappen. Ik ben nu bezig bij de hogere energie fysica groep, en ga me tijdens m'n promotie vooral bezig houden met 3-dimensionale chirale quantumgravitatie. Da's dus een hele andere tak
  maandag 1 september 2008 @ 18:45:20 #238
34793 neo567
You know who
pi_61298543
Goh, druk hier
Ik wordt ondertussen `gek´ gemaakt met stemmen im m´n kop, maar sla er mezelf doorheen
Ik heb gedachte´s die ik niet eens denk

Ze zeggen dat als ik hun zin doe dat ik dan gelukkig wordt enzo

Moet ik nou tot God gaan bidden of juist niet
pi_61299198
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef neo567 het volgende:
Goh, druk hier
Ik wordt ondertussen `gek´ gemaakt met stemmen im m´n kop, maar sla er mezelf doorheen

Misschien IS het God wel die tot je spreekt?

Indien serieus : --> dokter.
  maandag 1 september 2008 @ 19:09:03 #240
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61299229
Ik denk dat je gewoon wat rust moet nemen, niet zo veel prakizeren, en lekker de natuur in ofzo. Laat alles los en maak je gedachten lekker leeg. Relax. En probeer eens met een goede vriend te praten over wat je zoal bezighoudt? Dat lost vaak meer op dan tegen stemmen in je hoofd praten. Die zijn er niet volgens mij namelijk. Het zijn eerder je eigen gedachten waar je constant mee zit te malen.

Ik hoor nooit stemmen overigens.
pi_61299478
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik denk dat je gewoon wat rust moet nemen, niet zo veel prakizeren, en lekker de natuur in ofzo. Laat alles los en maak je gedachten lekker leeg. Relax. En probeer eens met een goede vriend te praten over wat je zoal bezighoudt? Dat lost vaak meer op dan tegen stemmen in je hoofd praten. Die zijn er niet volgens mij namelijk. Het zijn eerder je eigen gedachten waar je constant mee zit te malen.

idd niet te veel aandacht schenken aan die stemmen, anders krijg je taferelen als Goethes Erben - Kopfstimme, wat ik al eerder gepost had, en dan heb je ECHT een serieus probleem!

Offe..............

( )
  maandag 1 september 2008 @ 19:26:12 #242
34793 neo567
You know who
pi_61299776
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:09 schreef ElizabethR het volgende:

Ik denk dat het een gave is
Maar soms zien ze mij op een verekeerde manier, maar je hebt gelijk, ik zal es wat meer gaan wandelen dan.
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Misschien IS het God wel die tot je spreekt?

Indien serieus : --> dokter.
Bij de dokter ben ik al geweest, daar heb ik wel medicatie van gekregen, maar die helpt niet; dat haalt alleen de piekspanning weg als je bv stemmen hoort, maar je hoort ze nog gewoon.
En ook al is het vanuit God gestuurd ofzo (stel), ze moeten hun smoel houden, ik ben baas in eigen hoofd, het is mijn leven, toch

Maar ik zal wat meer gaan lopen, dat verzet wel is, thnx !
  maandag 1 september 2008 @ 19:29:30 #243
34793 neo567
You know who
pi_61299877
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef ToT het volgende:

[..]

idd niet te veel aandacht schenken aan die stemmen, anders krijg je taferelen als Goethes Erben - Kopfstimme, wat ik al eerder gepost had, en dan heb je ECHT een serieus probleem!

Offe..............

[ afbeelding ]

( )
LOL, ik weet zeker na wat ik heb meegemaakt dat 9 vd 10 zelfmoord zou hebben gepleegd, hahaha wil niet zielig doen, maar het is veel erger geweest, het is nu nog af en toe, ze zijn nu vaker in de mensen om me heen als in m'n achterhoofd

Ik hoop dat er gerechtigheid bestaat in het hiernamaals, ik heb geen strafblad niets, en dan krijg ik op zo'n manier op me donder, maar ja --> "wass man nicht umbringt macht man starker" zeggen ze wel is
  maandag 1 september 2008 @ 19:37:36 #244
34793 neo567
You know who
pi_61300145
Edit dubbel
  maandag 1 september 2008 @ 19:37:51 #245
34793 neo567
You know who
pi_61300166
Deze is wel toepasselijk soms:

Alleen wie zijn het ?

Ive got you under my skin
Ive got you deep in the heart of me
So deep in my heart, that youre really a part of me
Ive got you under my skin

Ive tried so not to give in
Ive said to myself this affair never will go so well
But why should I try to resist, when baby will I know than well
That Ive got you under my skin

Id sacrifice anything come what might
For the sake of having you near
In spite of a warning voice that comes in the night
And repeats, repeats in my ear

Dont you know you fool, you never can win
Use your mentality, wake up to reality
But each time I do, just the thought of you
Makes me stop before I begin
cause Ive got you under my skin
  maandag 1 september 2008 @ 20:07:28 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61301174
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef neo567 het volgende:
Goh, druk hier

tot god bidden kan iig geen kwaad , MENSEN verzinnen allerlei regeltjes voor god maar die zijn er helemaal niet .
  maandag 1 september 2008 @ 20:22:33 #247
34793 neo567
You know who
pi_61301686
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:07 schreef Summers het volgende:

[..]

tot god bidden kan iig geen kwaad , MENSEN verzinnen allerlei regeltjes voor god maar die zijn er helemaal niet .
Ach weetje, ik kan 'm ook verrot schelden, mischien helpt dat wel
Dat ie eenkeer geen hulpkreten of dankbaarheid hoort, maar wat anders
  maandag 1 september 2008 @ 20:46:05 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61302506
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:22 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ach weetje, ik kan 'm ook verrot schelden, mischien helpt dat wel
Dat ie eenkeer geen hulpkreten of dankbaarheid hoort, maar wat anders
ja wie weet
pi_61307031
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef neo567 het volgende:

[..]

LOL, ik weet zeker na wat ik heb meegemaakt dat 9 vd 10 zelfmoord zou hebben gepleegd, hahaha wil niet zielig doen, maar het is veel erger geweest, het is nu nog af en toe, ze zijn nu vaker in de mensen om me heen als in m'n achterhoofd

Ik hoop dat er gerechtigheid bestaat in het hiernamaals, ik heb geen strafblad niets, en dan krijg ik op zo'n manier op me donder, maar ja --> "wass man nicht umbringt macht man starker" zeggen ze wel is
Ik kan je de hand schudden. Life used to suck like a Nilfisk!
pi_61307516
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Ach er zullen vast wel wat richtlijnen zijn waarmee je zo optimaal mogelijk contact met Het Goddelijke kunt krijgen, maar jezelf vernederen tegenover de godheid en zeggen dat je tot niets goeds in staat bent en allerlei fantastische dingen verwerpen omdat je denkt dat dat is wat Het Goddelijke van je wil?

Neuh....dat lijkt me niet de bedoeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')