Wat iemand ook zegt , ik blijf op mijn eigen ervaringen afgaan , heerlijk die vrijheid ,quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk de lange weg van misleiding naar "de waarheid".
Ik denk dat niemand ooit de ultieme waarheid zal kennen; die is gewoon veel te complex. Het wordt altijd een kwestie van benaderingen, van vergelijkingen met dingen die we wel kennen en het daarmee proberen te omschrijven.quote:
Don't try to bend the spoon --> there is no spoon !quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ooit de ultieme waarheid zal kennen; die is gewoon veel te complex. Het wordt altijd een kwestie van benaderingen, van vergelijkingen met dingen die we wel kennen en het daarmee proberen te omschrijven.
Alweer een miljoen pretenties. Wat weet jij van de weg die anderen hebben afgelegd wijsneus?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef wiseguy-23 het volgende:
het is niet leuk als de hele wereld ignorant is en zegt dat je lijdt aan godsdienstwaanzin terwijl niemand zown lange weg heeft afgelegd als ons.
Allemaal wegen die volgens hen een verkeerde kant op gaan!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alweer een miljoen pretenties. Wat weet jij van de weg die anderen hebben afgelegd wijsneus?
Nee je maakt me teveel fouten om er elke keer mijn naam bij te zetten. Dus niet meer doen ajb.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:17 schreef ToT het volgende:
Wat klopt dan niet? Ik haal gewoon dingen aan die je in de vorige topics gezegd hebt.
Dat satan al in de hel is en niet vernietigd gaat worden bijv.at God mensen uit medelijden laat sterven zodat ze niet nog meer zondigen. Dat slaat nergens op en ik heb nog wel meer gezien. Maar nu geen tijd noch zin om alles uit te leggen, lees de afgelopen 20 topics + al het andere wat ik gepost heb maar doorquote:
Ja dat heb je mis. Lees openbaringen dan vind je het antwoord.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef ToT het volgende:
Nou als het goed is heb ik daar niet bij gezet dat dat van jou af komt, want volgens mij staat dat gewoon in de Bijbel: de hel is het terrein van de duivel, en tja; aangezien de hel een put van zwavelvlammen is en hij daar zit, zal hij daar niet door vernietigd kunnen worden.
Of heb ik het mis?
Ik heb je steun zeker gewaardeerd. Ben blij te horen dat ik dat voor jou ook iets heb kunnen doen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef wiseguy-23 het volgende:
Hey Ali bedankt voor het verdedigen van de waarheid. Ik ben blij dat jij je draai al hebt gevonden en wens je veel geluk toe in Parijs. Ik hoop dat ik je wel een beetje steun heb kunnen bieden, het is niet leuk als de hele wereld ignorant is en zegt dat je lijdt aan godsdienstwaanzin terwijl niemand zown lange weg heeft afgelegd als ons. Voor mij was je in ieder geval een enorme steun
oeps ..quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dankjewel, maar laat die reiki maar achterwege ajb. Het is goed bedoeld, maar ik wil het echt niet.
Hoe komt de Katholieke Kerk dan op het idee dat de duivel daar zit?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja dat heb je mis. Lees openbaringen dan vind je het antwoord.
Sorry dat ik ff op jullie onderonsje inhaak, maar hoezo zou het op zijn 30e te laat zijn? Omdat de NWO dan zijn plannen al uitgevoerd heeft, of heb je goddelijke inzichten over zijn persoonlijke ontwikkeling?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb je steun zeker gewaardeerd. Ben blij te horen dat ik dat voor jou ook iets heb kunnen doen.
Hou je taai, geef niet op. Geef alles aan God, ookal zit alles tegen. Bij mij zat tot nu toe ook praktisch alles tegen maar hoe erger het wordt en hoe meer je je daardoor op God werpt, hoe meer resultaten je zal boeken. Leg al je vertrouwen in Hem. Alles is in Zijn controle en er is geen tijd om die belangrijke keuzes uit te stellen. De bijbel waarschuwt hier ook voor. Het is nu of nooit. Je hebt de kans om het mooiste geschenk in je leven volledig te omarmen maar als je tot je 30e wil wachten zal het denk ik al veel te laat zijn, waarom zou je het dan wel doen? God heeft een plan met jou en je leven, laat Hem zijn plan uitvoeren en volg Hem daarin met lijdzaamheid. Sterkte en Gods zegen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef Summers het volgende:
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.
Buddha
Die zei toch ook dat God's naam over ieders lippen anders klinkt enzo?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:15 schreef Summers het volgende:
Each one prays to God according to his own light.
Mohandas Gandhi
OMFG!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb je steun zeker gewaardeerd. Ben blij te horen dat ik dat voor jou ook iets heb kunnen doen.
Hou je taai, geef niet op. Geef alles aan God, ookal zit alles tegen. Bij mij zat tot nu toe ook praktisch alles tegen maar hoe erger het wordt en hoe meer je je daardoor op God werpt, hoe meer resultaten je zal boeken. Leg al je vertrouwen in Hem. Alles is in Zijn controle en er is geen tijd om die belangrijke keuzes uit te stellen. De bijbel waarschuwt hier ook voor. Het is nu of nooit. Je hebt de kans om het mooiste geschenk in je leven volledig te omarmen maar als je tot je 30e wil wachten zal het denk ik al veel te laat zijn, waarom zou je het dan wel doen? God heeft een plan met jou en je leven, laat Hem zijn plan uitvoeren en volg Hem daarin met lijdzaamheid. Sterkte en Gods zegen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef Summers het volgende:
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.
Buddha
Cursus volgen voor beginnende promovendi. Hoop dat het doorgaat, dan mag ik op kosten van de faculteit betaald colleges volgenquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
3 weken, das best lang, wat ga je allemaal doen?
Nou ja,ik reageer hier ook maar even op. Ik weet niet wat je bedoelt hiermee, maar het neigt een beetje naar "als je mijn mening niet aanneemt heb je het niet goed begrepen". Ikzelf ben al een tijdlang vrij serieus bezig met het Christendom, en ben eigenlijk alleen maar vrijzinniger erdoor geworden. Iedereen kiest zijn/haar eigen pad, maar pretendeer niet dat je "een langere weg hebt afgelegd" als andere mensen, die je amper kent.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef wiseguy-23 het volgende:
Hey Ali bedankt voor het verdedigen van de waarheid. Ik ben blij dat jij je draai al hebt gevonden en wens je veel geluk toe in Parijs. Ik hoop dat ik je wel een beetje steun heb kunnen bieden, het is niet leuk als de hele wereld ignorant is en zegt dat je lijdt aan godsdienstwaanzin terwijl niemand zown lange weg heeft afgelegd als ons. Voor mij was je in ieder geval een enorme steun
Ah, gaaf!!! Jij doet toch natuurkunde? Is Galway dan ook geen optie voor je? Daar zit een megagrote science faculteit!!quote:Op maandag 1 september 2008 00:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Cursus volgen voor beginnende promovendi. Hoop dat het doorgaat, dan mag ik op kosten van de faculteit betaald colleges volgen![]()
En daarna het nog es dunnetjes overdoen in Brussel en Amsterdam
Wat prachtig dat jij het wél genuanceerd kunt brengen en ik niet. Maar mijn irritatiegrens is al zooooolang bereikt.quote:Op maandag 1 september 2008 00:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou ja,ik reageer hier ook maar even op. Ik weet niet wat je bedoelt hiermee, maar het neigt een beetje naar "als je mijn mening niet aanneemt heb je het niet goed begrepen". Ikzelf ben al een tijdlang vrij serieus bezig met het Christendom, en ben eigenlijk alleen maar vrijzinniger erdoor geworden. Iedereen kiest zijn/haar eigen pad, maar pretendeer niet dat je "een langere weg hebt afgelegd" als andere mensen, die je amper kent.
Dat jullie wereldbeeld erg op de schop is gegaan betekent niet "een langere weg afleggen", da's wel iets om rekening mee te houden.
Mooi hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:07 schreef Summers het volgende:
However many holy words you read, however many you speak, what good will they do you if you do not act on upon them?
Buddha
Ten eerste: aan alles komt een eind en niets is voor eeuwigquote:
Dankjewel! Jij ook succes met alles wat je doet en nog gaat doen en idd wie weet tot ooit. De deur staat iig altijd open.quote:Op maandag 1 september 2008 08:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ten eerste: aan alles komt een eind en niets is voor eeuwig
Ten tweede: TWINTIG topics is niks om over te schamen en al helemaal niet voor TRU
Ten derde: ...waarom zouden wij niet door kunnen gaan met dit topic zonder Ali?
Verders wil ik Ali zelf bij deze ook heel veel plezier in Parijs wensen en vooral veel succes met alles dat hij wil en gaat doen! Zet hem op jongen. En Misschien tot ooit!
Ik wil zeker naar het buitenland tijdens m'n promotiequote:Op maandag 1 september 2008 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah, gaaf!!! Jij doet toch natuurkunde? Is Galway dan ook geen optie voor je? Daar zit een megagrote science faculteit!!
Mijn man studeert er earth & ocean science en is zeer te spreken over de faculteit en de opties die het biedt voor 'tijdelijke' studenten. Vooral voor mature students doen ze heel erg veel.
Misschien IS het God wel die tot je spreekt?quote:Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef neo567 het volgende:
Goh, druk hier![]()
Ik wordt ondertussen `gek´ gemaakt met stemmen im m´n kop, maar sla er mezelf doorheen![]()
Ik heb gedachte´s die ik niet eens denk![]()
Ze zeggen dat als ik hun zin doe dat ik dan gelukkig wordt enzo![]()
Moet ik nou tot God gaan bidden of juist niet
idd niet te veel aandacht schenken aan die stemmen, anders krijg je taferelen als Goethes Erben - Kopfstimme, wat ik al eerder gepost had, en dan heb je ECHT een serieus probleem!quote:Op maandag 1 september 2008 19:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik denk dat je gewoon wat rust moet nemen, niet zo veel prakizeren, en lekker de natuur in ofzo. Laat alles los en maak je gedachten lekker leeg. Relax. En probeer eens met een goede vriend te praten over wat je zoal bezighoudt? Dat lost vaak meer op dan tegen stemmen in je hoofd praten. Die zijn er niet volgens mij namelijk. Het zijn eerder je eigen gedachten waar je constant mee zit te malen.
Ik hoor nooit stemmen overigens.
Ik denk dat het een gave isquote:Op maandag 1 september 2008 19:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik denk dat je gewoon wat rust moet nemen, niet zo veel prakizeren, en lekker de natuur in ofzo. Laat alles los en maak je gedachten lekker leeg. Relax. En probeer eens met een goede vriend te praten over wat je zoal bezighoudt? Dat lost vaak meer op dan tegen stemmen in je hoofd praten. Die zijn er niet volgens mij namelijk. Het zijn eerder je eigen gedachten waar je constant mee zit te malen.
Ik hoor nooit stemmen overigens.
Bij de dokter ben ik al geweest, daar heb ik wel medicatie van gekregen, maar die helpt niet; dat haalt alleen de piekspanning weg als je bv stemmen hoort, maar je hoort ze nog gewoon.quote:Op maandag 1 september 2008 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien IS het God wel die tot je spreekt?
Indien serieus : --> dokter.
LOL, ik weet zeker na wat ik heb meegemaakt dat 9 vd 10 zelfmoord zou hebben gepleegd, hahaha wil niet zielig doen, maar het is veel erger geweest, het is nu nog af en toe, ze zijn nu vaker in de mensen om me heen als in m'n achterhoofdquote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
idd niet te veel aandacht schenken aan die stemmen, anders krijg je taferelen als Goethes Erben - Kopfstimme, wat ik al eerder gepost had, en dan heb je ECHT een serieus probleem!
Offe..............
[ afbeelding ]![]()
()
tot god bidden kan iig geen kwaad , MENSEN verzinnen allerlei regeltjes voor god maar die zijn er helemaal niet .quote:Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef neo567 het volgende:
Goh, druk hier![]()
Ik wordt ondertussen `gek´ gemaakt met stemmen im m´n kop, maar sla er mezelf doorheen![]()
Ik heb gedachte´s die ik niet eens denk![]()
Ze zeggen dat als ik hun zin doe dat ik dan gelukkig wordt enzo![]()
Moet ik nou tot God gaan bidden of juist niet
Ach weetje, ik kan 'm ook verrot schelden, mischien helpt dat welquote:Op maandag 1 september 2008 20:07 schreef Summers het volgende:
[..]
tot god bidden kan iig geen kwaad , MENSEN verzinnen allerlei regeltjes voor god maar die zijn er helemaal niet .
ja wie weetquote:Op maandag 1 september 2008 20:22 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ach weetje, ik kan 'm ook verrot schelden, mischien helpt dat wel![]()
Dat ie eenkeer geen hulpkreten of dankbaarheid hoort, maar wat anders
Ik kan je de hand schudden. Life used to suck like a Nilfisk!quote:Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
LOL, ik weet zeker na wat ik heb meegemaakt dat 9 vd 10 zelfmoord zou hebben gepleegd, hahaha wil niet zielig doen, maar het is veel erger geweest, het is nu nog af en toe, ze zijn nu vaker in de mensen om me heen als in m'n achterhoofd![]()
Ik hoop dat er gerechtigheid bestaat in het hiernamaals, ik heb geen strafblad niets, en dan krijg ik op zo'n manier op me donder, maar ja --> "wass man nicht umbringt macht man starker" zeggen ze wel is
Ach er zullen vast wel wat richtlijnen zijn waarmee je zo optimaal mogelijk contact met Het Goddelijke kunt krijgen, maar jezelf vernederen tegenover de godheid en zeggen dat je tot niets goeds in staat bent en allerlei fantastische dingen verwerpen omdat je denkt dat dat is wat Het Goddelijke van je wil?quote:Op maandag 1 september 2008 20:07 schreef Summers het volgende:
[..]
tot god bidden kan iig geen kwaad , MENSEN verzinnen allerlei regeltjes voor god maar die zijn er helemaal niet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |