abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61248440
Nou dat was ook niet echt een leuk berichtje he Beste mensen het was een fantastische reeks topics. Ik vind dat we met zijn allen toch iets bijzonders gemaakt hebben, ieder zijn eigen invloed en vooral de mate waarin onze persoonlijke denkbeelden, karakters en eigenaardigheden naar voren gekomen kon ik erg op prijs stellen. Ik heb dat nog nooit zo gezien op een forum. Dank jullie wel allemaal, de deur in Parijs staat altijd open, privé toers langs de mooiste plaatsen van Parijs in de beste volgorde zijn te boeken via PM en misschien tot binnenkort op fok maar weer.
pi_61248471
Prijs de heer? Geef liever jezelf een schouderklopje daarvoor! Dat heb je verdomd netjes gedaan joh! Gefeliciteerd! Daar heeft echt geen hogere macht jou bij geholpen: je hebt het op EIGEN kracht gehaald! Daar mag je TROTS op wezen, in plaats van dankbaar tegenover iets externs waarvan niet eens zeker is of het wel bestaat en zo ja: of het jou überhaupt er wel mee geholpen heeft!
pi_61248536
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef ToT het volgende:
Prijs de heer? Geef liever jezelf een schouderklopje daarvoor! Dat heb je verdomd netjes gedaan joh! Gefeliciteerd! Daar heeft echt geen hogere macht jou bij geholpen: je hebt het op EIGEN kracht gehaald! Daar mag je TROTS op wezen, in plaats van dankbaar tegenover iets externs waarvan niet eens zeker is of het wel bestaat en zo ja: of het jou überhaupt er wel mee geholpen heeft!
Je was er niet bij...
pi_61248646
Okee hier wilde ik ff een flink cynische opmerking over maken, maar zo wil ik niet uit elkaar gaan: het ga je goed in Parijs. Hopelijk krijg je inderdaad een relatie met die leuke jongedame!
pi_61248728
Dankjewel en die laatste cynische opmerking kan er ook nog wel bij hoor doe ik ook gewoon. Mijn huisgenote is weddingplanner. Als ik binnen nu en 1,5 jaar met die leuke jongedame weet te trouwen, krijg ik een gratis huwelijk met alles erop en eraan, trouwjurk, pak, feest, bloemen, alles. Als het gaat lukken zijn jullie bij deze allemaal uitgenodigd
pi_61248762
Hehehe coolcool!

Okee wat ik dus wilde zeggen is dat je dus blijkbaar een luie donder bent en dat God stiekem voor jou alle antwoorden heeft opgeschreven toen de surveillanten even niet zaten te kijken?
pi_61251450
Okee, weer muziek!

Dit nummer is allesbehalve spiritueel, religieus of goddelijk, het is juist compleet goddeloos: het gaat over schizofrenie en automutilatie, maar de expressie en het gevoel die hij toont.....ongelooflijk! Je voelt zijn gevecht tegen de waanzin gewoon werkelijk in je botten!

Mein Fleisch bittet darum
Mein Verstand leugnet
Meine Kopfstimme
Liegt über meinem Wissen
Wiegt es sanft auf den Wogen
1000 toter Traumsequenzen

Das lenkt ab
Manipuliert - filtert - polarisiert
Sprich: fälscht!
Lügen erleichtern den Augenblick
Aber verschlammen die Zukunft

Mein Verstand leugnet - noch
Meine Kopfstimme redet wirr
Ich versuche sie zu ignorieren
Ich weiß dass ich existiere
Oder glaube ich zu leben?

Denken ist manchmal so,
als würde man Wissen auskotzen.
Erfahrung mact manchmal blinder
als zwei ausgestochene Augen

Mein Verstand stimmt zu
Meine Kopfstimme wirkt
irgendwie erklärend
Wie lange noch?
Ich habe wirklich keine Ahnung
Nur ein Ende ist abzusehen
Das Papier ist begrenzt gewesen
Der Tisch, der Stuhl,
das Bett, die Wand
Voller Wissensflecke

Mein Verstand wird leiser
Meine Kopfstimme beginnt
mich zu überzeugen

Mein Verstand wirkt unecht
Meine Kopfstimme verteidigt
meinen Verstand
Für seine Lügen

Mein Verstand schweigt
Meine Kopfstimme schlägt
meine Haut vor

Nicht schneiden, schreiben
Dem Schmerz die Worte schenken

Mein Verstand schweigt
Meine Kopfstimme diktiert
Und die Schatten nehmen Gestalt an
Das Schattendenken
küsst meine Haut
Kehrt zurück
Kehrt zurück
Kehrt zurück...

Mein Verstand schweigt
Meine Kopfstimme wird lauter

En nu werkelijk een GODDELIJK nummer zonder lyrics:

Apocalyptica - Farewell

(Geniale live versie met een afgekapt einde, terwijl het einde juist de ZIEL van het nummer is!)

(Studioversie met bijverzonnen clip, wel met het geweldige einde, waarbij ikzelf mijn ogen zelden echt droog hou.)
pi_61253019
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:23 schreef Topspin het volgende:
Ben nu nieuwsgierig wat voor droom erodome
Ik heb vele dromen, de ene nog groter dan de andere, maar deze hou ik nog even lekker voor mezelf
Voor de grotere versie is een enorm landstuk onontbeerlijk, in deze wat kleinere versie een flink landstuk, maar te verhapstukken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_61253114
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vertrek inderdaad naar Parijs, niet voor 6 maanden maar voor onbepaalde tijd. Ondanks dat ik al mijn tijd in deze topics besteed heb terwijl ik al die uren en uren moest studeren heb ik ook mijn bachelor gehaald dus kan gaan studeren aan de Sorbonne in Parijs. Prijs de Heer.

Ik las zo de laatste berichten door en als ik zie wat Elizabeth en Tot weer plaatsen vraag ik me af waar ik het ookalweer voor deed. Het lijkt wel of sommige mensen slagroom tussen hun oren hebben en daar ook erg van genieten. Gelukkig zijn er enkelen die wel opletten en/of eerlijk zijn en om die mensen gaat het me dan dus ook. Ik vind het dus wel jammer dat er netto weinig vooruitgang lijkt te zijn geboekt, maar helaas pindakaas, het zij zo.

Ik weet niet of ik nog veel online zal komen, waarschijnlijk niet aangezien ik nu weer kan gaan leven ipv fokken dus voorlopig wens ik jullie allemaal het allerbeste, Gods rijke hemelse zegeningen en bid ik voor elk van jullie.
Heel erg veel geluk gewenst daar in parijs, maak er wat van he!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_61253151
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dankjewel en die laatste cynische opmerking kan er ook nog wel bij hoor doe ik ook gewoon. Mijn huisgenote is weddingplanner. Als ik binnen nu en 1,5 jaar met die leuke jongedame weet te trouwen, krijg ik een gratis huwelijk met alles erop en eraan, trouwjurk, pak, feest, bloemen, alles. Als het gaat lukken zijn jullie bij deze allemaal uitgenodigd
Oeeee, ik hoop het voor je, dat je de liefde van je leven gaat strikken.
Ik zal voor je duimen, beter gezegd, ik wens je alle liefde in het leven en nog meer geluk!
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:49:15 #161
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61257420
quote:

Ik las zo de laatste berichten door en als ik zie wat Elizabeth en Tot weer plaatsen vraag ik me af waar ik het ookalweer voor deed. Het lijkt wel of sommige mensen slagroom tussen hun oren hebben en daar ook erg van genieten.
Dat denk ik van jou nou ook. Op het gebied van religie heb je een compleet blinde (slagroom) vlek.
quote:
Gelukkig zijn er enkelen die wel opletten en/of eerlijk zijn
Wat ben jij voor figuur dat je mij voor oneerlijk durft uit te maken? Waar haal je de pretentie vandaan dat jij alleen weet wat waarheid is en die aan ons op durft te dringen?
quote:
en om die mensen gaat het me dan dus ook. Ik vind het dus wel jammer dat er netto weinig vooruitgang lijkt te zijn geboekt, maar helaas pindakaas, het zij zo.
En ik ben erg blij dat gelukkig geen achteruitgang is geboekt door middel van zieltjes winnen voor de ZDA.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61257545
Ik heb met meerdere mensen over deze discussie gehad, inclusief over dat de VN een groep satanische vrijmetselaars is die 90% van de mensheid wil uitroeien om daarna de wereldbevolking te onderdrukken zodat er geen vrijheid van Godsdienst meer is en dat persoonlijke bezittingen ook afgeschaft zouden worden, maar ook over het letterlijk nemen van de Bijbel en dat wij als mensen zwarte harten hebben die niets goeds kunnen doen en alleen vol haat zitten, en dat wij alleen liefde kennen door God's gratie en dat we ons aan Hem moeten onderwerpen en tegenover Hem moeten erkennen dat wij tot niets goeds in staat zijn en dat we God moeten smeken ons te vergeven enzo.

Vreemd genoeg geloofde niemand me, zowel overtuigde Christenen als godsdienstdocenten als de gewone medemensch niet.

Wat doe ik fout?
pi_61258349
Je bent de link met de katholieke kerk vergeten.
  zondag 31 augustus 2008 @ 02:03:14 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61258391
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61258405
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Heel erg veel geluk gewenst daar in parijs, maak er wat van he!
Dankje jij ook met al je bezigheden.
pi_61258416
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Oeeee, ik hoop het voor je, dat je de liefde van je leven gaat strikken.
Ik zal voor je duimen, beter gezegd, ik wens je alle liefde in het leven en nog meer geluk!
Ik hoop het ook.

Het is in Gods handen, ik kan niets anders doen dan afwachten nu. Het zou een wonder zijn als het nog goed komt. Daarom krijg ik dus ook een gratis huwelijk met alles erop en eraan als het me lukt Ik wens je ook alle liefde toe.
  zondag 31 augustus 2008 @ 02:30:09 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61258606
Veel geluk in parijs Ali ! wauw , wat een super belofte !

Nu is er al heel veel positieve energie naar het idee gegaan , gedachten zijn ook energie .
energie creeert en schept ook , vandaar het idee dat je zelf een god bent in sommige stromingen , niet omdat mensen kapsones hebben of satan ze heeft gegrepen , maar door hebben dat alles uit energie bestaat , ook gedachten en dat je daarmee dus je eigen wereld schept , je " voed " een situatie met positieve of negatieve energie .
positief is opbouwend en negatief breekt af .
  zondag 31 augustus 2008 @ 04:09:42 #168
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61259421
quote:
dus voorlopig wens ik jullie allemaal het allerbeste, Gods rijke hemelse zegeningen en bid ik voor elk van jullie.
hartelijk dank , jij ook Gods rijke zegeningen en ik zal je reiki sturen
  zondag 31 augustus 2008 @ 08:31:25 #169
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61260013
Veel plezier Ali

R.I.P topic
pi_61260689
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Owjah, Katholieken zijn eigenlijk ook met satanische vrijmetselaarspraktijken bezig zonder het te weten, de paus is de hoer van Babylon a.k.a. the Antichrist, en met het eten van de hosti's en het drinken van de wijn, waarvan Jezus gevraagd heeft om het te doen om Hem te blijven gedenken, is een satanisch ritueel om Hem dood te houden. Even vergeten te vermelden, inderdaad!
pi_61260836
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 04:09 schreef Summers het volgende:

[..]

hartelijk dank , jij ook Gods rijke zegeningen en ik zal je reiki sturen
Dankjewel, maar laat die reiki maar achterwege ajb. Het is goed bedoeld, maar ik wil het echt niet.
pi_61260849
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 02:30 schreef Summers het volgende:
Veel geluk in parijs Ali ! wauw , wat een super belofte !

Nu is er al heel veel positieve energie naar het idee gegaan , gedachten zijn ook energie .
energie creeert en schept ook , vandaar het idee dat je zelf een god bent in sommige stromingen , niet omdat mensen kapsones hebben of satan ze heeft gegrepen , maar door hebben dat alles uit energie bestaat , ook gedachten en dat je daarmee dus je eigen wereld schept , je " voed " een situatie met positieve of negatieve energie .
positief is opbouwend en negatief breekt af .
Vet he

Dat van die gedachten... ik ken die theoriën, heb er ook heilig in geloofd, maar niet meer. Maar dankje voor de steun
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:44:33 #173
34793 neo567
You know who
pi_61260897
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 08:31 schreef Windigo het volgende:
Veel plezier Ali

R.I.P topic
Wat zetten we op het graf, een obelisk ?
pi_61260965
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dankjewel, maar laat die reiki maar achterwege ajb. Het is goed bedoeld, maar ik wil het echt niet.
Ze zat ook maar te plagen! In tegenstelling tot Christenen die ongevraagd voor anderen bidden, sturen mensen die aan Reiki sturen NIET ongevraagd energie naar anderen! Dat is 1 van de eerste dingen die je op een cursus te horen krijgt.
pi_61262384
quote:
Ik vertrek inderdaad naar Parijs, niet voor 6 maanden maar voor onbepaalde tijd. Ondanks dat ik al mijn tijd in deze topics besteed heb terwijl ik al die uren en uren moest studeren heb ik ook mijn bachelor gehaald dus kan gaan studeren aan de Sorbonne in Parijs. Prijs de Heer.

Ik las zo de laatste berichten door en als ik zie wat Elizabeth en Tot weer plaatsen vraag ik me af waar ik het ookalweer voor deed. Het lijkt wel of sommige mensen slagroom tussen hun oren hebben en daar ook erg van genieten. Gelukkig zijn er enkelen die wel opletten en/of eerlijk zijn en om die mensen gaat het me dan dus ook. Ik vind het dus wel jammer dat er netto weinig vooruitgang lijkt te zijn geboekt, maar helaas pindakaas, het zij zo.

Ik weet niet of ik nog veel online zal komen, waarschijnlijk niet aangezien ik nu weer kan gaan leven ipv fokken dus voorlopig wens ik jullie allemaal het allerbeste, Gods rijke hemelse zegeningen en bid ik voor elk van jullie.
Veel plezier in Parijs! Ik kom als het goed is eind september ook een bezoekje van 3 weken aan de stad brengen
pi_61263672
Trouwens Ali; jij zei een paar topics terug in feite dat de mens machtiger is dan God: met het gedenken van de laatste avondmaal houdt men Jezus dood door een druppeltje water in de wijn te doen, toch?
Dus door een heel simpele handeling houdt de mens God onder controle.
pi_61264087
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:26 schreef ToT het volgende:
Trouwens Ali; jij zei een paar topics terug in feite dat de mens machtiger is dan God: met het gedenken van de laatste avondmaal houdt men Jezus dood door een druppeltje water in de wijn te doen, toch?
Dus door een heel simpele handeling houdt de mens God onder controle.
Nee dat is een ritueel maar heeft verder geen invloed al geloven zij van wel. Die mensen vechten tegen God maar dat is natuurlijk futiel.

Ik zag trouwens dat je in BNW toch wat info uit dit topic plaatst. Waarom ga je zelf niet een beetje op onderzoek uit om al die dingen na te checken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 31-08-2008 14:25:47 ]
pi_61264887
Prettige reis Ali
Genieten is toegestaan!!!
pi_61264920
Dankje topspin.
pi_61264925
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 12:21 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Veel plezier in Parijs! Ik kom als het goed is eind september ook een bezoekje van 3 weken aan de stad brengen
3 weken, das best lang, wat ga je allemaal doen?
pi_61264928
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Nee dat is een ritueel maar heeft verder geen invloed al geloven zij van wel. Die mensen vechten tegen God maar dat is natuurlijk futile.
Je zei zelf dat het ritueel Jezus dood houdt.
Buiten dat denk ik niet dat de Katholieken echt tegen God willen vechten. Als je denkt dat ze dat onbewust doen, dan vraag ik me af hoe die "satanische invloeden" de kerk in gekomen zijn en waar die handeling van het toevoegen van het water dan volgens jou feitelijk op gebaseerd is. Hoe denken de Luciferianen dat Jezus dood blijft door dit kleine ritueeltje in het bestande ritueel op te laten nemen? Hoe zou zo'n symbolische handeling invloed op God kunnen hebben volgens hen?
quote:
Ik zag trouwens dat je in BNW toch wat info uit dit topic plaatst. Waarom ga je zelf niet een beetje op onderzoek uit om al die dingen na te checken?
Mwoah, dit topic is meer voor vermaak voor mij; het is voor mij lekker theoretisch gebabbel in het kader van "Wat als..." Ik ga me niet serieus verdiepen in een (in mijn ogen) fantasie-vijand.
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:03:19 #182
34793 neo567
You know who
pi_61268808
Nog 1 vraag voor wie het weet:
Lucifer is het paradijs uit gekicked en Adam en eva ook.

Wat is de overeenkomst tussen ons mensen en Lucifer ?
pi_61268842
Okee, om Ali ook ff te matsen: lyrics die zijn visie ondersteunen:

(Clip hoort er zo te zien duidelijk niet bij! )

follow me through the night
we are the sisters of the light

Follow me through the night
We are sisters of the light
We are daughters of sin
We are laughter in the wind
We are wild, we are free
Through the darkness follow me!

I am here to break the silence and
I want you to be the voice of mine

follow me follow me follow me now

We are daughters of sin
We are wild, we are free
Through the darkness follow me

You alone, you can let time stand still and
You create the missing element

We're the fires of hell
We're the deep rough sea
We're the stormy air
We are we
We're the ashes of time
And we are banshee
Through the darkness, sisters,
Follow me!

follow me follow me follow me now

We are daughters of sin
We are wild, we are free

sisters of the light
sisters of the light

We are daughters of sin
We are wild, we are free

we are sisters of the light
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:20:02 #184
34793 neo567
You know who
pi_61269263
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:03 schreef neo567 het volgende:
Nog 1 vraag voor wie het weet:
Lucifer is het paradijs uit gekicked en Adam en eva ook.

Wat is de overeenkomst tussen ons mensen en Lucifer ?
Nog ff een aanvulling:

Als God op aarde zou komen dan moet hijzelf ook het paradijs uit, dat kan niet toch
Dus een stukje van god --> sample ofzo zou wel kunnen en mischien was dat jezus wel

Dè vraag is ook: wie schiep GOD eerder: Lucifer en andere engelen of de aarde met de mensheid

Ik denk dus Lucifer, maar wat had God aan Lucifer en al die andere engelen ???

God moet wel man èn vrouw zijn, of zou lucifer man en vrouw zijn (de aarde is volgens mij een schepping van Lucifer, daar God het paradijs niet uitkon en kan om de aarde te maken )

[ Bericht 8% gewijzigd door neo567 op 31-08-2008 17:33:09 ]
pi_61269596
Ik denk niet dat "het paradijs" gelijk staat aan de hemel waar God dus woont, maar aan de andere kant is God altijd overal aanwezig, dus hij zou in de hemel wonen en tegelijk overal aanwezig zijn.
Klinkt een beetje onmogelijk, tenzij je God weer als de Oerbron ziet die zich behalve in energetische staat bevindt, zich ook deels in het materiële waar wij uit bestaan heeft gemanifesteerd.

Edit: Antwoord op je vraag: de engelen zijn veel, VEEL eerder geschapen dan de mensen volgens veel spirituele stromingen. Dit idee komt ook terug in films als The Prophecy, waarin een engel zegt dat hij een Psalm zong toen God de sterren schiep.

Lucifer was volgens mij ook God's eerste en mooiste engel.
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:34:42 #186
34793 neo567
You know who
pi_61269648
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:32 schreef ToT het volgende:
Ik denk niet dat "het paradijs" gelijk staat aan de hemel waar God dus woont, maar aan de andere kant is God altijd overal aanwezig, dus hij zou in de hemel wonen en tegelijk overal aanwezig zijn.
Klinkt een beetje onmogelijk, tenzij je God weer als de Oerbron ziet die zich behalve in energetische staat bevindt, zich ook deels in het materiële waar wij uit bestaan heeft gemanifesteerd.
Maar Lucifer, is dus niet overal tegelijk aanwezig, en God wel, hoe kan ie dan ooit verworpen zijn door God

Oké maar ik snap niet wat God met die engelen aan moest, of wist ie al dat ie ze nodig zou hebben ivm de aarde, net zoals ie al wist dat Jezus gekruisigd zou worden ofzo.

Toch niet helemaal overtuigd van z'n eigen schepping (zichzelf)
pi_61269717
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:34 schreef neo567 het volgende:

[..]

Maar Lucifer, is dus niet overal tegelijk aanwezig, en God wel, hoe kan ie dan ooit verworpen zijn door God
Als je Ali's redernering volgt, heeft Lucifer God verraden. Volgens Ali zijn mensen gruwelijke monsters (en ik neem aan gevallen engelen ook). Alleen als God's liefde door je heen stroomt, ben je een liefdevol wezen. Als God Zijn liefde niet meer door je heen laat stromen, verander je in een demonisch gedrocht. Dit zou dus ook met Lucifer gebeurd zijn, zoals je in een plaatje van een vorig topic ziet.
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:38:37 #188
34793 neo567
You know who
pi_61269748
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Als je Ali's redernering volgt, heeft Lucifer God verraden. Volgens Ali zijn mensen gruwelijke monsters (en ik neem aan gevallen engelen ook). Alleen als God's liefde door je heen stroomt, ben je een liefdevol wezen. Als God Zijn liefde niet meer door je heen laat stromen, verander je in een demonisch gedrocht. Dit zou dus ook met Lucifer gebeurd zijn, zoals je in een plaatje van een vorig topic ziet.
Ja oké dus mensen hebben nog een kans en Lucifer niet, en Lucifer is jaloers op de mens

Slaat eigenlijk nergens op, dat Lucifer ons wel mag verleiden en de dood mee in nemen, terwijl Lucifer al ten dode opgeschreven staat volgens de bijbel.
Hij mag nog ff een paar miljard of miljoen mensen mee nemen de dood in van lieve GOD ? denk het niet, God had Lucifer allang kunnen dood maken neem ik aan, of mis ik iets ???

Ik denk dat die levenslang (20 jaar in NL ) gewoon gelijk had en heeft; je kan helemaal niet dood, je lichaam wel maar je geest niet

[ Bericht 9% gewijzigd door neo567 op 31-08-2008 17:50:47 ]
pi_61270060
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:38 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ja oké dus mensen hebben nog een kans en Lucifer niet, en Lucifer is jaloers op de mens

Slaat eigenlijk nergens op, dat Lucifer ons wel mag verleiden en de dood mee in nemen, terwijl Lucifer al ten dode opgeschreven staat volgens de bijbel.

Ik denk dat die slang gewoon gelijk had en heeft; je kan helemaal niet dood, je lichaam wel maar je geest niet
Best maf ja: God laat zondige mensen uit medelijden sterven (volgens Ali) om zo te voorkomen dat ze nog meer zondigen.
Lucifer is volgens de Bijbel een wel HEEL erg stoute engel, maar God heeft hem alleen maar in een vreselijk gedrocht veranderd die ook na deze straf er nog steeds alles aan doet om God dwars te zitten.

Alles wat er gebeurt is de wil van God, dus ook dat Satan door blijft leven en mensen corrumpeert.
Waarom?
Waarom wil God dat er veel mensen van het rechte pad afdwalen en zo hun eigen doodvonnis tekenen?
Waarom staat God überhaupt toe dat mensen hun doodvonnis tekenen terwijl die mensen niet eens zeker weten dat wat in dat boek staat wel de ultieme waarheid is?

Echt vreemd.....een gevallen engel die toegestaan wordt om zich tegen God te blijven verzetten en die OOK nog eens mensen tegen God mag ophitsen.
Mensen die zich laten ophitsen worden uit medelijden vaak snel gedood (overigens net zo snel als mensen die wél God volgen), en op de Dag des Oordeels worden ze permanent vernietigd omdat ze zich hebben laten verleiden door iemand die eigenlijk God's toestemming heeft gekregen om dat te doen.

Lucifer is dus eigenlijk alleen het middel om het kaf van de koren te scheiden. Je kunt God dus zien als een meid die zijn beste vriendin op haar vriendje afstuurt met het verzoek om hem te proberen te verleiden, om zeker te zijn dat hij wel trouw is.
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:56:39 #190
34793 neo567
You know who
pi_61270174
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Best maf ja: God laat zondige mensen uit medelijden sterven (volgens Ali) om zo te voorkomen dat ze nog meer zondigen.
Lucifer is volgens de Bijbel een wel HEEL erg stoute engel, maar God heeft hem alleen maar in een vreselijk gedrocht veranderd die ook na deze straf er nog steeds alles aan doet om God dwars te zitten.

Alles wat er gebeurt is de wil van God, dus ook dat Satan door blijft leven en mensen corrumpeert.
Waarom?
Waarom wil God dat er veel mensen van het rechte pad afdwalen en zo hun eigen doodvonnis tekenen?
Waarom staat God überhaupt toe dat mensen hun doodvonnis tekenen terwijl die mensen niet eens zeker weten dat wat in dat boek staat wel de ultieme waarheid is?

Echt vreemd.....een gevallen engel die toegestaan wordt om zich tegen God te blijven verzetten en die OOK nog eens mensen tegen God mag ophitsen.
Mensen die zich laten ophitsen worden uit medelijden vaak snel gedood (overigens net zo snel als mensen die wél God volgen), en op de Dag des Oordeels worden ze permanent vernietigd omdat ze zich hebben laten verleiden door iemand die eigenlijk God's toestemming heeft gekregen om dat te doen.

Lucifer is dus eigenlijk alleen het middel om het kaf van de koren te scheiden. Je kunt God dus zien als een meid die zijn beste vriendin op haar vriendje afstuurt met het verzoek om hem te proberen te verleiden, om zeker te zijn dat hij wel trouw is.
Soort jerry springer / DR. Phill achtige toestanden houdt ie erop na
Maar goed, de mens was zondig en Lucifer nòg zondiger, de mens krijgt nog een kans en Lucifer is op sterven na dood, en mag nog ff z'n trucendoos openhalen om zoveel mogelijk zielen mee te sleuren in z'n crematie (want dat zal het wel worden ) .

Al met al is z'n schepping niet echt goed te noemen, laten we eerlijk zijn, geen eeuw zonder oorlog enz
pi_61270306
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Je zei zelf dat het ritueel Jezus dood houdt.
Dat is de bedoeling ja, maar het werkt natuurlijk niet echt.
quote:
Buiten dat denk ik niet dat de Katholieken echt tegen God willen vechten. Als je denkt dat ze dat onbewust doen, dan vraag ik me af hoe die "satanische invloeden" de kerk in gekomen zijn en waar die handeling van het toevoegen van het water dan volgens jou feitelijk op gebaseerd is. Hoe denken de Luciferianen dat Jezus dood blijft door dit kleine ritueeltje in het bestande ritueel op te laten nemen? Hoe zou zo'n symbolische handeling invloed op God kunnen hebben volgens hen?
Dat weet ik niet. Het is magie, dat is meer jouw vakgebied.
quote:
Mwoah, dit topic is meer voor vermaak voor mij; het is voor mij lekker theoretisch gebabbel in het kader van "Wat als..." Ik ga me niet serieus verdiepen in een (in mijn ogen) fantasie-vijand.
Ok.
pi_61270361
Lucifer zal niet verbrand worden (Goddomme wat een debiele woordspeling! ) want hij IS al naar de Hel verbannen (en manifesteert zich toch hier op aarde om mensen te verleiden?).
Satan kan dus niet vernietigd worden door de vlammen van de Hel, alleen mensen kunnen vernietigd worden volgens Ali. (Overigens vind ik dat stuk in de Bijbel over die rijkaard die de zwerver voor zijn deur liet sterven en daarna zelf in de Hel lag te creperen door de vlammen wel erg opvallend naast deze uitspraak van Ali; mensen zouden na hun dood in een soort rusttoestand zijn tot ze berecht zouden worden op de Dag des Oordeels.)

De enige manier hoe Satan vernietigd zou kunnen worden is dat God ophoudt met zijn continuïteit te ondersteunen. Immers: al het leven wordt continu gecreëerd door God. Als hij ophoudt met ons te creëren, verdwijnen wij in het niets.
Als God gewoon even een beetje laks zou worden, zou Satan dus zo - Plop! - in het niets verdwijnen.
Dit zou Hij ook met ons kunnen doen, dus die vlammen in de Hel zouden puur een onnodig wrede straf zijn. Is Hij neit blij met ons? - Polp! - Genadige euthanasie in z'n meest ultieme vorm!
pi_61270445
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Dat weet ik niet. Het is magie, dat is meer jouw vakgebied.
Magie werkt alleen met de hulp van de Godheid. Het is naïef om te denken dat de godheid zich tegen zichzelf zou keren, tenzij je gelooft dat dat druppeltje water toevoegen een symbolische daad is die Satan op één of andere manier meer macht geeft om Jezus te onderdrukken.
In dat geval is het:
Satan + een ritueel van mensen > God.
pi_61270555
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:03 schreef ToT het volgende:
Lucifer zal niet verbrand worden (Goddomme wat een debiele woordspeling! ) want hij IS al naar de Hel verbannen (en manifesteert zich toch hier op aarde om mensen te verleiden?).
Satan kan dus niet vernietigd worden door de vlammen van de Hel, alleen mensen kunnen vernietigd worden volgens Ali. (Overigens vind ik dat stuk in de Bijbel over die rijkaard die de zwerver voor zijn deur liet sterven en daarna zelf in de Hel lag te creperen door de vlammen wel erg opvallend naast deze uitspraak van Ali; mensen zouden na hun dood in een soort rusttoestand zijn tot ze berecht zouden worden op de Dag des Oordeels.)

De enige manier hoe Satan vernietigd zou kunnen worden is dat God ophoudt met zijn continuïteit te ondersteunen. Immers: al het leven wordt continu gecreëerd door God. Als hij ophoudt met ons te creëren, verdwijnen wij in het niets.
Als God gewoon even een beetje laks zou worden, zou Satan dus zo - Plop! - in het niets verdwijnen.
Dit zou Hij ook met ons kunnen doen, dus die vlammen in de Hel zouden puur een onnodig wrede straf zijn. Is Hij neit blij met ons? - Polp! - Genadige euthanasie in z'n meest ultieme vorm!
Tot het is uiteraard prima om allerlei denkbeelden te verspreiden maar zeg niet steeds dat het van mij komt want de helft klopt niet.
pi_61270662
Wat klopt dan niet? Ik haal gewoon dingen aan die je in de vorige topics gezegd hebt.
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:19:34 #196
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61270712
Hey Ali bedankt voor het verdedigen van de waarheid. Ik ben blij dat jij je draai al hebt gevonden en wens je veel geluk toe in Parijs. Ik hoop dat ik je wel een beetje steun heb kunnen bieden, het is niet leuk als de hele wereld ignorant is en zegt dat je lijdt aan godsdienstwaanzin terwijl niemand zown lange weg heeft afgelegd als ons. Voor mij was je in ieder geval een enorme steun
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:26:12 #197
34793 neo567
You know who
pi_61270855
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef wiseguy-23 het volgende:
Hey Ali bedankt voor het verdedigen van de waarheid. Ik ben blij dat jij je draai al hebt gevonden en wens je veel geluk toe in Parijs. Ik hoop dat ik je wel een beetje steun heb kunnen bieden, het is niet leuk als de hele wereld ignorant is en zegt dat je lijdt aan godsdienstwaanzin terwijl niemand zown lange weg heeft afgelegd als ons. Voor mij was je in ieder geval een enorme steun
Moet dat niet omgedraaid zijn
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:51:45 #198
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61271366
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef wiseguy-23 het volgende:
Ik verbaas me altijd hoe jij op magische wijze WEET wat voor wegen andere mensen hebben afgelegt , en dat die van jou langer en zwaarder was dan die van een ander , dat weet je helemaal niet en de hele wereld is ignorant behalve jij ... DAT zal het zijn
pi_61271522
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik verbaas me altijd hoe jij op magische wijze WEET wat voor wegen andere mensen hebben afgelegt , en dat die van jou langer en zwaarder was dan die van een ander , dat weet je helemaal niet en de hele wereld is ignorant behalve jij ... DAT zal het zijn
Hij bedoelt natuurlijk de lange weg van misleiding naar "de waarheid".
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:02:22 #200
34793 neo567
You know who
pi_61271555
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Hij bedoelt natuurlijk de lange weg van misleiding naar "de waarheid".
Waar wij nog mee bezig zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')