Cypress hill heeft ook zo'n liedje, zijn blowers enzo maar ze hebben ook goede liedjes met duidelijke teksten, je moet ervan houden:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:08 schreef wiseguy-23 het volgende:
haha okee je hebt gelijk, i misunderstood. Ik dacht juist dat het een propagandasong was. Hoe dan ook, wel een vette tekst en heel eerlijk.
Het leven is als sex --> dat wat je opwind moet je ook weer afwindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:33 schreef Chela145 het volgende:
Life is based on Sex:
Bekijk deze YouTube-video
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Wat een blatante nonsens!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:52 schreef wiseguy-23 het volgende:
"Als je je hart wilt volgen zal je datgene moeten volgen wat goed voelt". Volgens de bijbel is het menselijk hart ernstig ziek en misleidend. Als ik zou doen wat goed voelde lag ik elke dag bij prostituees in bed, gebruikte ik drugs etc. etc.
Dan heb ik een heel rein hart, en zonder hulp van god. Dat kan ik je wel vertellen, die heeft in mijn leven niets te zoeken. En ik kan mijn hart wel degelijk zelf veranderen.quote:Als ik een rein hart heb, dan streef ik ernaar uit eigen wil om mijn naaste te helpen en God te dienen uit respect en dankbaarheid voor het bestaan wat hij gegeven heeft. Je hart kan je niet zelf veranderen, daar heb je God bij nodig.
Die weet nog niet eens dat ie verliefd op haar is, en zelf acht ie de kans heel klein dat het iets gaat worden, maar ik hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:58 schreef ToT het volgende:
Hij ligt in de armen van zijn schatje in Parijs!
De romanticus!
heyy, sorry hoor, maar je haalt het niet bij Ali.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:04 schreef wiseguy-23 het volgende:
Heyy ik fungeer wel ff als vervanger van Ali. Ik denk dat ALi en ik op 1 lijn zitten.
Anyway, brand maar los op mij zoals jullie bij Ali ook zouden doen...
Israel ja, maar wat hebben wij met Israel te maken? God bevrijdde de Joden uit de handen van de Egyptenaren, want het was "Zijn volk".quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef wiseguy-23 het volgende:
Tot de bijbel is heel duidelijk over zijn volk. In de bijbel staat dat hij Israel vanuit alle volken van de wereld had uitverkoren. En wat zie je in de wereld terug? In het Midden Oosten en later vanuit het Romeinse rijk bleek dat deze gebieden superieure kennis geassimileerd hadden. Ik denk niet dat dit toeval was, maar dat de focus van satan en God op Israel gericht was.
Iemand die kwaad of erg boos enz is, is die zichzelf, vraag je dat maar eens afquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:29 schreef wiseguy-23 het volgende:
Elizabeth, het kan zijn door omstandigheden dat je jouw dark side nog niet gemanifesteerd hebt. Als we naar de geschiedenis kijken zien we dat keurige huisvaders kunnen veranderen in sadistische kampbewakers onder de juiste omstandigheden. Ik blijf bij mijn stelling dat het 'hart' waar een mens van nature mee geboren wordt slecht is. Dit is ook het uitgangspunt in de politieke wetenschappen. Idealisme werkt gewoon niet in deze wereld.
Als idealisme niet werkt , waarom dan steeds een ideaalbeeld schetsen en beweren dat het niet goed is wat we doen ? Het werkt idd niet , ik vind mezelf nog steeds goed en ben blij met wat ik geloof , wat ik geloof manifesteert zich in mijn levenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:29 schreef wiseguy-23 het volgende:
Elizabeth, het kan zijn door omstandigheden dat je jouw dark side nog niet gemanifesteerd hebt. Als we naar de geschiedenis kijken zien we dat keurige huisvaders kunnen veranderen in sadistische kampbewakers onder de juiste omstandigheden. Ik blijf bij mijn stelling dat het 'hart' waar een mens van nature mee geboren wordt slecht is. Dit is ook het uitgangspunt in de politieke wetenschappen. Idealisme werkt gewoon niet in deze wereld.
quote:TOT- Nadat de Joden de Messias hadden verworpen, ging het evangelie naar de hele wereld. Iedereen die zijn boodschap aanneemt heeft een besneden hart en is daarom een geestelijk Jood. Diegenen die zijn boodschap niet aannemen zijn heiden en de bijbel zegt dat hun hart uitgaat naar het verzamelen van schatten op aarde etc.
TOT-Ellen White is zeer zeker geen vrijmetselaar. Dat zijn leugens. Ze heeft wel een obelisk op haar graf, maar wie niet? In fact, Ellen White waarschuwde haar volgelingen dat ze zich niet met vrijmetselaars en andere geheime organisaties moesten bezig houden. Ze had in een visioen een glimp gezien van wat er achter de schermen plaatsvond en wou er niks van weten, zo erg vond ze het.
Wat een slechte uitvlucht van je om op deze manier je gelijk te willen krijgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:29 schreef wiseguy-23 het volgende:
Elizabeth, het kan zijn door omstandigheden dat je jouw dark side nog niet gemanifesteerd hebt.
Je spreekt jezef hier in twee zinnen tegen en er zijn miljoenen mensen die géén obelisk op hun graf hebben. In alle andere gevallen van vrijmetselaars wordt door Ali en jouzelf juist met stelligheid beweerd dat iemand met een obelisk op het graf voor 100% zeker aan de illuminati toebehoord, maar in het geval van Ellen White uiteráárd niet omdat zij de oprichtster van de ZDA is. Zie je nuzelf niet hoe belachelijk krom en onlogisch jullie redeneren?quote:TOT-Ellen White is zeer zeker geen vrijmetselaar. Dat zijn leugens. Ze heeft wel een obelisk op haar graf, maar wie niet?
Oh...........quote:Ze had in een visioen een glimp gezien van wat er achter de schermen plaatsvond en wou er niks van weten, zo erg vond ze het.
Ik had nog een vraagje over dieren en natuur in het geloofsbeeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:04 schreef wiseguy-23 het volgende:
Heyy ik fungeer wel ff als vervanger van Ali. Ik denk dat ALi en ik op 1 lijn zitten. Ik wil ff 1 ding goed duidelijk maken aangezien sommigen zo fel reageren op onze standpunten. Ik hou en respecteer mensen, maar ik haat leugens. Als men het ergens niet mee eens is, heeft het geen zin om op de man te spelen. Ali en ik hebben een geloof dat we simpel kunnen verkondigen, omdat we feiten verkondigen. Echter ik vraag me af, wanneer je je met reiki enzo bezig houdt, in hoeverre is dat occult/van satan? Ik kan geen conclusies trekken omdat ik niet zoveel van reiki afweet, al is het wel mijn overtuiging dat het niet van God is. Aan de andere kant, misschien werkt God via verschillende manieren, maar reiki lijkt dan een beetje vergezocht...
Anyway, brand maar los op mij zoals jullie bij Ali ook zouden doen...
Zo zijn er ook vele mensen die alles achterlaten, die een heel sober leven gaan leiden alleen om anderen te helpen, die vele schatten hadden kunnen verzamelen als ze dat wilde en die niet het evangelie aanhangen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:29 schreef wiseguy-23 het volgende:
TOT- Nadat de Joden de Messias hadden verworpen, ging het evangelie naar de hele wereld. Iedereen die zijn boodschap aanneemt heeft een besneden hart en is daarom een geestelijk Jood. Diegenen die zijn boodschap niet aannemen zijn heiden en de bijbel zegt dat hun hart uitgaat naar het verzamelen van schatten op aarde etc.
TOT-Ellen White is zeer zeker geen vrijmetselaar. Dat zijn leugens. Ze heeft wel een obelisk op haar graf, maar wie niet? In fact, Ellen White waarschuwde haar volgelingen dat ze zich niet met vrijmetselaars en andere geheime organisaties moesten bezig houden. Ze had in een visioen een glimp gezien van wat er achter de schermen plaatsvond en wou er niks van weten, zo erg vond ze het.
Lucifer is goed dus lucky huub !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:14 schreef neo567 het volgende:
Ben vanacht diep intance gegaan en hoorde GOD zeggen dat Huub van de gouden kooi Lucifer is!
Dus bij deze waarschuw ik iedereen, die dit leest!!!!
Whatever, Ik mag die smerige tuinkabouter niet!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Lucifer is goed dus lucky huub !
He als al mijn ervaringen van lucifer zijn zoals sommige beweren , dan is mijn conclusie dat lucifer goed en zelfs god is ! ( los van huub )quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef neo567 het volgende:
Ik zweer het op GOD en alle engelen van GOD dat Huub Lucifer en Satan is!!!!
Vanalle zwarte vlekken op z'n ziel spint hij ook zwart garen om te communiceren onder water![]()
maak je maar geen zorgen ....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:25 schreef neo567 het volgende:
En God die spoort ook niet !
Maakt niks af, en heeft meer sympathie voor Lucifer als voor ons mensen, ik weet dat heel zeker!
Maar goed, als je me niet gelooft op het moment, kom nooit later met iets van: dat wist ik niet enz !
Deze aardbol aardkloot is ook door Lucifer gemaakt, hij probeert ook wat moois te maken; om zichzelf in een positief daglicht te zetten, maar de spullen zijn van God, alleen hij probeert met de eer te strijken!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:25 schreef Summers het volgende:
[..]
He als al mijn ervaringen van lucifer zijn zoals sommige beweren , dan is mijn conclusie dat lucifer goed en zelfs god is ! ( los van huub )
Je doet net alsof we daar nooit over nadenken , we geloven niet in de god van de bijbel maar dat wilt niet zeggen dat we niet in god geloven of in een oerbron of what ever .quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:55 schreef wiseguy-23 het volgende:
Als je er bij nadenkt zijn al die dingen die we als gegeven aannemen helemaal niet zo vanzelfsprekend. Waarom planten we ons voort met sex? Waarom zijn er een mannetje en een vrouwtje? Waarom staat de maan precies in verhouding tot de zon om een zonsverduistering te kunnen veroorzaken? etc. etc.
Dank je wel . wat fijn dat ik van jou mag geloven wat ik wil , joepieeeequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Deze aardbol aardkloot is ook door Lucifer gemaakt, hij probeert ook wat moois te maken; om zichzelf in een positief daglicht te zetten, maar de spullen zijn van God, alleen hij probeert met de eer te strijken!
Maar goed het is een ellenlange discussie en jullie strijd niet, ga lekker geloven wat je wil!
Je moet geloven op deze aardbol, en zowiezo als het hiernamaals bestaat, moet je daar ook geloven, je zal eeuwig moeten gelovenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Dank je wel . wat fijn dat ik van jou mag geloven wat ik wil , joepieeee
iedereen gelooft op deze aardbol en ik geloof in het eeuwig leven , zo goed ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je moet geloven op deze aardbol, en zowiezo als het hiernbamaals bestaat, moet je daar ook geloven, je zal eeuwig moeten geloven
Who wants to live forever.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:34 schreef Summers het volgende:
[..]
iedereen gelooft op deze aardbol en ik geloof in het eeuwig leven , zo goed ?
He iets positiever , nog ff en ik ga denken dat jahweh ( satan ) in je is gevaren .quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je moet geloven op deze aardbol, en zowiezo als het hiernamaals bestaat, moet je daar ook geloven, je zal eeuwig moeten geloven
Ik doe nooit meer wat op deze aarde, ik vind het allemaal maar slaven die werken voor een hypotheek en een ondiep graf, en dat allemaal voor niets!
Voor Lucifer, slaaf van dus....
God doesn't give a shit !!
Huub haat het als ik dit schrijf, hij wil niet ontmaskerd worden!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef Summers het volgende:
[..]
He iets positiever , nog ff en ik ga denken dat jahweh ( satan ) in je is gevaren .
revolver idd niet gezien , ik houd niet van misdaadfilms enzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:43 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub haat het als ik dit schrijf, hij wil niet ontmaskerd worden!
Hij zal me wel weer straffen, maar ik ben niet bang voor hem!!
En God of een van z'n engelen staan d'r bij en kijken er naar, ze doen geen ene fuck !!!!
Maar dat is mijn strijd
Als je Revolver hebt gezien (wat ik niet aanneem), dan weet je dat ze daar op een bepaalde manier een kluis stelen.
quote:In de clip van da rasmus zie je dat ook (toeval?):
dit stukje tekst slaat daarop:
They say
That i must learn to kill before i can feel safe
But I
I rather kill myself then turn into their slave
Maar goed, Lucifer is een smerige smiecht, en God ook !
Misdaad, ach dat is het niet echt!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:49 schreef Summers het volgende:
[..]
revolver idd niet gezien , ik houd niet van misdaadfilms enzo
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |