Ik heb gehoord dat de indianen zeggen dat je dan in je handpalmen moet kijken en dan krijg jij controle over hetgeen wat gebeurt in je droom, maar ik heb het meestal te druk als ik droom of ben er me niet bewust van dąt ik droom, zoals uhm nu, ik denk dat ik wakker ben enzo, maar volgens mij is het leven een solide droomquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:11 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik kijk vaker horror-films en qua geweten weet ik het niet zo goed, maak me overdag vaker druk om het een en ander inderdaad maar niet de hele dag door. Tijden ben ik wel opgefokt geweest heel erg dus wie weet dat het daaraan kan liggen.
Overigens ben ik niet bang in zulke dromen, ik laat het meestal over me heenkomen en vanzelf word ik weer wakker en de dag erna schenk ik er vrij weinig aandacht aan, ook is het zo dat ik probeer juist om te gaan met nachtmerries door proberen lucide te worden en zo invloed uit te oefenen op wat me overkomt zodat ik kan ontsnappen of ertegen vechten. Zo maak ik ook nog wat mee in mijn dromen. Een eeuwigheid nachtmerries zie ik dan niet zitten omdat ik in mijn nachtmerries vaak opgesloten zit in een lift, kelder of in een vangnet onder water. Stel je gaat naar de hel en komt er niet meer uit in geen mogelijkheid, dan zit je mooi met de gebakken peren.
Maar zoals ik al zei, denk dat het bewustzijn in leven blijft als het lichaam sterft dus vanzelf de droomwereld die door gaat en dan is het zo dat die droomwereld echt geen constante nachtmerries zullen zijn. Zo heb ik ook vaak genoeg leuke dromen ontstaan door leuke herinneringen of een goede dag
Nee, zij werd zijn vriendin toen ik 3 jaar les hadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah kijk, wat grappigIs het doordat zij zijn vriendin was dat jij je bent gaan interesseren voor opera?
Bedankt voor de tip, zal de volgende keer eens proberen naar mijn handpalm te kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de indianen zeggen dat je dan in je handpalmen moet kijken en dan krijg jij controle over hetgeen wat gebeurt in je droom, maar ik heb het meestal te druk als ik droom of ben er me niet bewust van dąt ik droom, zoals uhm nu, ik denk dat ik wakker ben enzo, maar volgens mij is het leven een solide droom.
Nu lijkt het net zo alsof ik dat wel heb gedaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef ToT het volgende:
Mij PMmen vanwege een groot plaatje?Ik ben geeneens een moddy van TRU.
Sterker nog: ik trek me (helaas) voorlopig even helemaal terug als moderator zijnde. Ik ga voorlopig ff weer op zwart wegens omstandigheden.
He gatsie, wrom danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef ToT het volgende:
Mij PMmen vanwege een groot plaatje?Ik ben geeneens een moddy van TRU.
Sterker nog: ik trek me (helaas) voorlopig even helemaal terug als moderator zijnde. Ik ga voorlopig ff weer op zwart wegens omstandigheden.
quote:toepassing:
Psychosen ongeacht oorzaak (zoals bij schizofrenie, manie, depressieve stoornis).
Voorkomen van psychosen bij schizofrenie en bij schizoaffectieve stoornis.
De hele NWO theorie is als 3/4 van nederland dat gelooft geen psychotisch denkbeeld, maar nu nog wel dusquote:Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiėnt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is.
quote:Een dogma is een fundamenteel concept ter onderbouwing van een gedachtegoed, daarom wordt de aanhanger van dit gedachtegoed verwacht er niet van af te wijken en het nooit te betwisten of te betwijfelen.
Ik stuur ff een PMmetje, want ik wil niet dat er bepaalde zaken van dit topic ermee gecombineerd gaan worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
He gatsie, wrom dan
Het gaat toch wel goed met je hoop ik??
Naar Parijs voor een half jaar heb ik gelezen op pagina nummero 1quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Topspin het volgende:
Is Ali met de noorderzon vertrokken?
MERDE! Zūt Alors! Je détčste Lucifer!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef Topspin het volgende:
Ik zie hem al in Parijs midden op straat in het Frans zijn geloof verkondigen
Als Reiki niet van God is volgens jou uhh geloof, wat zegt jou geloof dan van wie het is?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:04 schreef wiseguy-23 het volgende:
Heyy ik fungeer wel ff als vervanger van Ali. Ik denk dat ALi en ik op 1 lijn zitten. Ik wil ff 1 ding goed duidelijk maken aangezien sommigen zo fel reageren op onze standpunten. Ik hou en respecteer mensen, maar ik haat leugens. Als men het ergens niet mee eens is, heeft het geen zin om op de man te spelen. Ali en ik hebben een geloof dat we simpel kunnen verkondigen, omdat we feiten verkondigen. Echter ik vraag me af, wanneer je je met reiki enzo bezig houdt, in hoeverre is dat occult/van satan? Ik kan geen conclusies trekken omdat ik niet zoveel van reiki afweet, al is het wel mijn overtuiging dat het niet van God is. Aan de andere kant, misschien werkt God via verschillende manieren, maar reiki lijkt dan een beetje vergezocht...
Anyway, brand maar los op mij zoals jullie bij Ali ook zouden doen...
Die is ook leuk, dat vraag ik me ook af, of je geest het gezicht krijgt van je lichaam enzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Topspin het volgende:
Als je naar de hemel gaat ben je dan stoffelijk of niet-stoffelijk van aard? Krijg je dus een lichaam of gaat alleen je denkbeeldige geest naar een paradijs?
Oh ? ga je accepteren dat andere mensen god anders zien ? ga je het niet demoniseren en houd je het respect ?? ok dan !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:04 schreef wiseguy-23 het volgende:
Heyy ik fungeer wel ff als vervanger van Ali. Ik denk dat ALi en ik op 1 lijn zitten. Ik wil ff 1 ding goed duidelijk maken aangezien sommigen zo fel reageren op onze standpunten. Ik hou en respecteer mensen, maar ik haat leugens. Als men het ergens niet mee eens is, heeft het geen zin om op de man te spelen. Ali en ik hebben een geloof dat we simpel kunnen verkondigen, omdat we feiten verkondigen. Echter ik vraag me af, wanneer je je met reiki enzo bezig houdt, in hoeverre is dat occult/van satan? Ik kan geen conclusies trekken omdat ik niet zoveel van reiki afweet, al is het wel mijn overtuiging dat het niet van God is. Aan de andere kant, misschien werkt God via verschillende manieren, maar reiki lijkt dan een beetje vergezocht...
Anyway, brand maar los op mij zoals jullie bij Ali ook zouden doen...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef wiseguy-23 het volgende:
Het is misschien een beetje overdreven gesimplificeerd, maar hier staat globaal ons eindtijdscenario beschreven. FF los van de politieke, religieuze gebeurtenissen die eraan voorafgaan:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1839816387986309051&ei=i1q4SPnvL4Xq2QLxvrDoDA&q=amazing+facts+doug&hl=nl
Israel is ook de kat van die creep die de smurfen wil opetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef wiseguy-23 het volgende:
Summers, tuurlijk ik blijf altijd beleefd en respecteer iedereen. En ik kan begrijpen als iemand anders op een andere manier gelooft, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat het de juiste manier is.
Tot de bijbel is heel duidelijk over zijn volk. In de bijbel staat dat hij Israel vanuit alle volken van de wereld had uitverkoren. En wat zie je in de wereld terug? In het Midden Oosten en later vanuit het Romeinse rijk bleek dat deze gebieden superieure kennis geassimileerd hadden. Ik denk niet dat dit toeval was, maar dat de focus van satan en God op Israel gericht was.
Fictie, je bedoelt beeldspraak, daar is de bijbel niet vies van en ik zelf ook niet, het is de beste manier van communiceren denk ik!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:30 schreef wiseguy-23 het volgende:
De left behind series zijn fictie, het ZDA scenario is waarschijnlijk waarheid
Of azrael (angel of death !), vond het er altijd erg op lijken, net zoals santaclaus erg lijkt op satanclausquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:34 schreef wiseguy-23 het volgende:
haha heette die Israel? Ik ken alleen zijn baas Karnemelk ofzoiets:P
Nou het internet is erom heen gebouwd lijkt welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef wiseguy-23 het volgende:
Ja je wordt gek gegooid met subliminale rotzooi tegenwoordig
Dat geld voor iederen dus ook voor jou en verder geloof ik ook dat het om het hart draait.en laat ik God liever van binnenuit werken en dan zie ik wel waar ik kom dan dat ik een groepje mij van buitenaf laat vertellen wat wel en niet kan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef wiseguy-23 het volgende:
Summers, tuurlijk ik blijf altijd beleefd en respecteer iedereen. En ik kan begrijpen als iemand anders op een andere manier gelooft, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat het de juiste manier is.
quote:Tot de bijbel is heel duidelijk over zijn volk. In de bijbel staat dat hij Israel vanuit alle volken van de wereld had uitverkoren. En wat zie je in de wereld terug? In het Midden Oosten en later vanuit het Romeinse rijk bleek dat deze gebieden superieure kennis geassimileerd hadden. Ik denk niet dat dit toeval was, maar dat de focus van satan en God op Israel gericht was.
Iedereen wil wel leven zoals bob marley: iedere dag op een hagelwit strand joints roken, helaas is de werkelijkheid voor vele anders, behalve als ze stoned zijn mischienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef wiseguy-23 het volgende:
Ik hoop dat de hemel een relaxte plek is zonder stress. Een soort Hawai, Jamaica zonder verplichtingen. En dan de hele dag Bob Marley luisteren:
If it makes you happy it can't be that bad, gedeeltelijk mee eens:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:46 schreef Summers het volgende:
Het eerste vermoeden dat reiki slecht zou zijn zou zijn als het slecht aanvoelde en dat doet het niet .
Het word dan onmogelijk om " aan te tonen " dat het van satan komt .
Als je je hart wilt volgen zal je datgene moeten volgen wat goed voelt .
Nou ja verderfelijk, je hoeft het niet met alles eens te zijn vind ik; allemaal over hetzelfde lijntje lopen brrr!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:47 schreef wiseguy-23 het volgende:
Ja en het lijkt ook op SLIM, daarmee geeft het eigenlijk aan dat virtual reality de wereld gaat overnemen net als in de Matrix omdat een SIM slimmer is dan een mens. En SIM rijmt op SLIM van Slim Shady zodat de jeugd weer meer verderfelijke CD s gaat kopen. Let s drive ourselves nuts !
maar de bijbel met plaatjes erbij maakt het niet meer waar ofzo ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef wiseguy-23 het volgende:
Het is misschien een beetje overdreven gesimplificeerd, maar hier staat globaal ons eindtijdscenario beschreven. FF los van de politieke, religieuze gebeurtenissen die eraan voorafgaan:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1839816387986309051&ei=i1q4SPnvL4Xq2QLxvrDoDA&q=amazing+facts+doug&hl=nl
Leven als een rockstarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:52 schreef wiseguy-23 het volgende:
Summers gevoelens zijn belangrijk in een mensenleven, maar je kan natuurlijk nooit de waarheid vinden door op je gevoel af te gaan. Satan is geen gedrocht die kwade energie uitstraalt, maar een supermooi, intelligent wezen die ook vredegevoelens kan creeeren.
"Als je je hart wilt volgen zal je datgene moeten volgen wat goed voelt". Volgens de bijbel is het menselijk hart ernstig ziek en misleidend. Als ik zou doen wat goed voelde lag ik elke dag bij prostituees in bed, gebruikte ik drugs etc. etcAls ik een rein hart heb, dan streef ik ernaar uit eigen wil om mijn naaste te helpen en God te dienen uit respect en dankbaarheid voor het bestaan wat hij gegeven heeft. Je hart kan je niet zelf veranderen, daar heb je God bij nodig.
Nee! Jij luistert niet (naar de tekst) wiseguy, als je dat beter zou doen, dan verandert je naam in wisemanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:00 schreef wiseguy-23 het volgende:
Whaha Neo dat nummer is zo bijbels fout!
Zo leuk is dat leven niet zegt ie eigenlijk, het is leeg en vol met roddels, maar iedereen wil dat leven leidenquote:I'm through with standing in line
To clubs we'll never get in
It's like the bottom of the ninth
And I'm never gonna win
This life hasn't turned out
Quite the way I want it to be
(Tell me what you want)
I want a brand new house
On an episode of Cribs
And a bathroom I can play baseball in
And a king size tub big enough
For ten plus me
(So what you need?)
I'll need a credit card that's got no limit
And a big black jet with a bedroom in it
Gonna join the mile high club
At thirty-seven thousand feet
(Been there, done that)
I want a new tour bus full of old guitars
My own star on Hollywood Boulevard
Somewhere between Cher and
James Dean is fine for me
(So how you gonna do it?)
I'm gonna trade this life for fortune and fame
I'd even cut my hair and change my name
[Chorus:]
'Cause we all just wanna be big rockstars
And live in hilltop houses driving fifteen cars
The girls come easy and the drugs come cheap
We'll all stay skinny 'cause we just won't eat
And we'll hang out in the coolest bars
In the VIP with the movie stars
Every good gold digger's
Gonna wind up there
Every Playboy bunny
With her bleach blond hair
Hey hey I wanna be a rockstar
I wanna be great like Elvis without the tassels
Hire eight body guards that love to beat up assholes
Sign a couple autographs
So I can eat my meals for free
(I'll have the quesadilla on the house)
I'm gonna dress my ass
With the latest fashion
Get a front door key to the Playboy mansion
Gonna date a centerfold that loves to
Blow my money for me
(So how you gonna do it?)
I'm gonna trade this life for fortune and fame
I'd even cut my hair and change my name
[Chorus]
And we'll hide out in the private rooms
With the latest dictionary and today's who's who
They'll get you anything with that evil smile
Everybody's got a drug dealer on speed dial, well
I'm gonna sing those songs
That offend the censors
Gonna pop my pills from a pez dispenser
I'll get washed-up singers writing all my songs
lip sync 'em every night so I don't get 'em wrong
[Chorus]
And we'll hide out in the private rooms
With the latest dictionary and today's who's who
They'll get you anything with that evil smile
Everybody's got a drug dealer on speed dial
je hart kan je alleen met je gevoel volgen , hoe volg jij anders je hart ? Als satan dat kan en jij gelooft dat , dan kan jij ook in satans klauwen zijn nu , iedereen kan verhalen vertellen , daarom blijf ik liever bij mezelf , als god iets te zeggen heeft weet god me beter te bereiken dan jij mij kan bereiken , denk je niet ....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:52 schreef wiseguy-23 het volgende:
Summers gevoelens zijn belangrijk in een mensenleven, maar je kan natuurlijk nooit de waarheid vinden door op je gevoel af te gaan. Satan is geen gedrocht die kwade energie uitstraalt, maar een supermooi, intelligent wezen die ook vredegevoelens kan creeeren.
En volgens mij is het prima om je hart te volgen , ik wil mijn hart niet veranderen , dat zou pas ondankbaar zijn , waarom zou ik iets willen veranderen aan gods schepping ?quote:"Als je je hart wilt volgen zal je datgene moeten volgen wat goed voelt". Volgens de bijbel is het menselijk hart ernstig ziek en misleidend. Als ik zou doen wat goed voelde lag ik elke dag bij prostituees in bed, gebruikte ik drugs etc. etc. Als ik een rein hart heb, dan streef ik ernaar uit eigen wil om mijn naaste te helpen en God te dienen uit respect en dankbaarheid voor het bestaan wat hij gegeven heeft. Je hart kan je niet zelf veranderen, daar heb je God bij nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |