abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:20:07 #51
34793 neo567
You know who
pi_61220954
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:11 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik kijk vaker horror-films en qua geweten weet ik het niet zo goed, maak me overdag vaker druk om het een en ander inderdaad maar niet de hele dag door. Tijden ben ik wel opgefokt geweest heel erg dus wie weet dat het daaraan kan liggen.

Overigens ben ik niet bang in zulke dromen, ik laat het meestal over me heenkomen en vanzelf word ik weer wakker en de dag erna schenk ik er vrij weinig aandacht aan, ook is het zo dat ik probeer juist om te gaan met nachtmerries door proberen lucide te worden en zo invloed uit te oefenen op wat me overkomt zodat ik kan ontsnappen of ertegen vechten. Zo maak ik ook nog wat mee in mijn dromen. Een eeuwigheid nachtmerries zie ik dan niet zitten omdat ik in mijn nachtmerries vaak opgesloten zit in een lift, kelder of in een vangnet onder water. Stel je gaat naar de hel en komt er niet meer uit in geen mogelijkheid, dan zit je mooi met de gebakken peren.

Maar zoals ik al zei, denk dat het bewustzijn in leven blijft als het lichaam sterft dus vanzelf de droomwereld die door gaat en dan is het zo dat die droomwereld echt geen constante nachtmerries zullen zijn. Zo heb ik ook vaak genoeg leuke dromen ontstaan door leuke herinneringen of een goede dag
Ik heb gehoord dat de indianen zeggen dat je dan in je handpalmen moet kijken en dan krijg jij controle over hetgeen wat gebeurt in je droom, maar ik heb het meestal te druk als ik droom of ben er me niet bewust van dąt ik droom, zoals uhm nu, ik denk dat ik wakker ben enzo, maar volgens mij is het leven een solide droom .
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:24:21 #52
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61221084
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ah kijk, wat grappig Is het doordat zij zijn vriendin was dat jij je bent gaan interesseren voor opera?
Nee, zij werd zijn vriendin toen ik 3 jaar les had

Ik ben me door Nightwish voor opera gaan interesseren, de oude zangers had een klassieke stem en dat wat zij kon wilde ik ook kunnen.
pi_61221166
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat de indianen zeggen dat je dan in je handpalmen moet kijken en dan krijg jij controle over hetgeen wat gebeurt in je droom, maar ik heb het meestal te druk als ik droom of ben er me niet bewust van dąt ik droom, zoals uhm nu, ik denk dat ik wakker ben enzo, maar volgens mij is het leven een solide droom .
Bedankt voor de tip, zal de volgende keer eens proberen naar mijn handpalm te kijken

Eergisteren zat ik vast in een lift waarvan de muren en de deuren en het plafond aan het krimpen was. Heb toen bewust naar een alarm-knop gezocht in die droom in lucide staat en toen vond ik die knop en vervolgens kwamen reparateurs de lift maken zodat de lift open ging Gewoon even een knop zoeken en voila daar is een knop. Dromen lijken dan levensecht te zijn, ook die droom van die kelder vannacht met die wezens, alsof die wezens dus echt bestaan nog realistischer dan een film met goede special effects. Vraag me dan af hoe het mogelijk is dat je geest dat kan produceren. Denk dan wel eens dat die dingen al bestaan op de een of andere manier en niet door mij worden aangemaakt, dat het als het ware sub-werelden zijn die toegankelijk worden in de droomwereld.

FF nieuwe koffie zetten en dan verder in de achtertuin werken. Laptop blijft gewoon aanstaan dus tussendoor ff checken.

Vannacht ook voor het slapen gaan mezelf ff oppeppen en in geval van "nachtmerries" de uitdaging inzien om de nachtmerrie goed onder handen te nemen en dan ook proberen in te zien dat nachtmerries als het ware een film is waar je zelf inzit net zoals het een film is met jezelf in de hoofdrol bij andere dromen. Mocht ik vannacht in die kelder belanden dan ga ik met toveren alle muren slopen door een staf te zoeken en daarmee te zwaaien Mocht ik dan ooit echt in de hel belanden door mijn Godslastering van een paar jaar geleden dan kan ik in de hel ook mezelf orienteren en plekken zoeken waar het lekker vertoeven is. Dan maak ik een hemels plekje binnen de hel Dan denk ik aan een relaxte stoel of bed in het vagevuur en dan krijg ik dat, dan denk ik aan airco om de hitte te kunnen verdragen en dan is er een airco net zoals in dromen een alarm-knop naar voren komt als ik eraan denk

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 29-08-2008 14:43:29 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_61224058
Mij PMmen vanwege een groot plaatje? Ik ben geeneens een moddy van TRU.

Sterker nog: ik trek me (helaas) voorlopig even helemaal terug als moderator zijnde. Ik ga voorlopig ff weer op zwart wegens omstandigheden.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:38:04 #55
34793 neo567
You know who
pi_61224575
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef ToT het volgende:

Sterker nog: ik trek me (helaas) voorlopig even helemaal terug als moderator zijnde. Ik ga voorlopig ff weer op zwart wegens omstandigheden.
Nu lijkt het net zo alsof ik dat wel heb gedaan
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:39:08 #56
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61224600
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef ToT het volgende:

He gatsie, wrom dan
Het gaat toch wel goed met je hoop ik??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:20:44 #57
34793 neo567
You know who
pi_61225576
Hier nog een zingende vampier :

De aarde is gewoonweg een DOGMA-TIL (als in dogma en duiventil )

En dan te bedenken dat het een anti-psychose drug is
quote:
toepassing:
Psychosen ongeacht oorzaak (zoals bij schizofrenie, manie, depressieve stoornis).
Voorkomen van psychosen bij schizofrenie en bij schizoaffectieve stoornis.
quote:
Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiėnt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is.
De hele NWO theorie is als 3/4 van nederland dat gelooft geen psychotisch denkbeeld, maar nu nog wel dus

Dus iedereen die afwijkt van 1 bepaalde (door zijn omgeving?) werkelijkheid is ook een psychoot .
Wat is normaal tegenwoordig

Woehaa !
quote:
Een dogma is een fundamenteel concept ter onderbouwing van een gedachtegoed, daarom wordt de aanhanger van dit gedachtegoed verwacht er niet van af te wijken en het nooit te betwisten of te betwijfelen.

Elk hokje heeft een eigen waarheid

Heerlijk al die hokjes voor een ieder is er mischien wel 1

[ Bericht 13% gewijzigd door neo567 op 29-08-2008 18:04:15 ]
pi_61226915
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

He gatsie, wrom dan
Het gaat toch wel goed met je hoop ik??
Ik stuur ff een PMmetje, want ik wil niet dat er bepaalde zaken van dit topic ermee gecombineerd gaan worden.

Het heeft te maken met een eerdere reactie van mij in een vorig topic hiervan.
pi_61229150
Weer een nummer met religeuze lyrics, maar weer vanuit een andere hoek:

Behind your facade hides an indomitable
lust for power and tyranny
Taking advantage of your pendencies
Fear is the doom, doom of us all
Instead of exterminating the weed
We allow it to overgrow our function
All means are justified for the djihad fi sabil Allah
I embrace you, accept my soul
I shall make my life subordinate to you
Live like your rules and laws prescribe
and follow you wherever I go
Follow in the cry
Hang this heretic who's indulged in unchaste thoughts
Silence him such as the laws of the vellums prescribe
Pusillanimous massacres the order of the day
On behalf of power-hungry fundamentalists
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:18:11 #60
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61231166
Ik vind ook een goede over religie.

The game is over, time has taught life
Open your eyes and embrace our so-called paradise
All the notions and thoughts
Devise a way to make it yours
The enigma of a reason

How can life be what you want it to be
Find the emphasis in your own reality

Deviate from the search with episodic glimpses
Of a spectrum no one can see or feel, nor declare

Slowly become aware life knows its prophecies

In all life you see
A sudden shifting of events
What's coincidence, what's faith?

The ambiguity makes the sense of our destiny worth searching for
What can it induce?

If our being was omniscient?
There's so much you'll never know, but

Your life will be what you want it to be
pi_61232541
Is Ali met de noorderzon vertrokken?
pi_61232625
Hij ligt in de armen van zijn schatje in Parijs!

De romanticus!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:58:43 #63
34793 neo567
You know who
pi_61232636
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Topspin het volgende:
Is Ali met de noorderzon vertrokken?
Naar Parijs voor een half jaar heb ik gelezen op pagina nummero 1 , komt eerdaags wel weer online verwacht ik
pi_61232699
Ahzo
pi_61232729
Ik zie hem al in Parijs midden op straat in het Frans zijn geloof verkondigen
pi_61232798
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef Topspin het volgende:
Ik zie hem al in Parijs midden op straat in het Frans zijn geloof verkondigen
MERDE! Zūt Alors! Je détčste Lucifer!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:04:40 #67
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61232838
Heyy ik fungeer wel ff als vervanger van Ali. Ik denk dat ALi en ik op 1 lijn zitten. Ik wil ff 1 ding goed duidelijk maken aangezien sommigen zo fel reageren op onze standpunten. Ik hou en respecteer mensen, maar ik haat leugens. Als men het ergens niet mee eens is, heeft het geen zin om op de man te spelen. Ali en ik hebben een geloof dat we simpel kunnen verkondigen, omdat we feiten verkondigen. Echter ik vraag me af, wanneer je je met reiki enzo bezig houdt, in hoeverre is dat occult/van satan? Ik kan geen conclusies trekken omdat ik niet zoveel van reiki afweet, al is het wel mijn overtuiging dat het niet van God is. Aan de andere kant, misschien werkt God via verschillende manieren, maar reiki lijkt dan een beetje vergezocht...

Anyway, brand maar los op mij zoals jullie bij Ali ook zouden doen...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:08:58 #68
34793 neo567
You know who
pi_61232994
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:04 schreef wiseguy-23 het volgende:
Heyy ik fungeer wel ff als vervanger van Ali. Ik denk dat ALi en ik op 1 lijn zitten. Ik wil ff 1 ding goed duidelijk maken aangezien sommigen zo fel reageren op onze standpunten. Ik hou en respecteer mensen, maar ik haat leugens. Als men het ergens niet mee eens is, heeft het geen zin om op de man te spelen. Ali en ik hebben een geloof dat we simpel kunnen verkondigen, omdat we feiten verkondigen. Echter ik vraag me af, wanneer je je met reiki enzo bezig houdt, in hoeverre is dat occult/van satan? Ik kan geen conclusies trekken omdat ik niet zoveel van reiki afweet, al is het wel mijn overtuiging dat het niet van God is. Aan de andere kant, misschien werkt God via verschillende manieren, maar reiki lijkt dan een beetje vergezocht...

Als Reiki niet van God is volgens jou uhh geloof, wat zegt jou geloof dan van wie het is?
Jij verkondigt feiten (en wij dan ), dat vind ik nogal dogmatisch gebracht, maar dat is je goed recht!
pi_61233075
Als je naar de hemel gaat ben je dan stoffelijk of niet-stoffelijk van aard? Krijg je dus een lichaam of gaat alleen je denkbeeldige geest naar een paradijs?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:11:55 #70
34793 neo567
You know who
pi_61233110
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Topspin het volgende:
Als je naar de hemel gaat ben je dan stoffelijk of niet-stoffelijk van aard? Krijg je dus een lichaam of gaat alleen je denkbeeldige geest naar een paradijs?
Die is ook leuk, dat vraag ik me ook af, of je geest het gezicht krijgt van je lichaam enzo.

Er is een film: 21grams, die moet je maar es kijken

http://www.imdb.com/title/tt0315733/

pi_61233292
Je weet niet veel van Reiki, maar toch heb je er al een overtuiging over?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:19:40 #72
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61233376
Neo, euhmm, Bij het ZDA is het heel simpel. Je hebt twee machten. De overste der wereld regeert deze wereld en past zijn strijdtacktieken aan aan het niveau van de mensen en de cultuur etc. De japans/Chinese cultuur met alternatieve geneeswijzen ZOU dus zown misleiding kunnen zijn. Het kan echter ook gewoon zo zijn dat er onzichtbare wetten zijn zoals er ook natuurwetten zijn en dat deze toevallig ontdekt zijn. Occultisme gaat met name over verborgen kennis. Het gevaar zit hem erin dat dat satans terrein is waardoor hij je heel geniepig kan misleiden. Stel dat je de mogelijkheid hebt om geestelijke energie uit de kosmos aan te trekken, dan zou satan gelijk beweren dat je een God bent terwijl dat natuurlijk niet zo hoeft te zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog niet volledig bekeerd ben, ik luister naar gangsterrap, trance, hou van lachfilms etc etc. Ik ben dus een scheinheilig boontje. Ik geloof dat het om het hart draait. Ik laat God liever van binnenuit werken en dan zie ik wel waar ik kom dan dat ik een groepje mij van buitenaf laat vertellen wat wel en niet kan.

Topspin als je naar de hemel krijgt zal je ik vermoed niet meer uit vlees en bloed vergaan. De bijbel zegt dat het vergangkelijke onvergangkelijk zal worden. Er staat ook dat er bij de wederopstanding een transformatie plaats vindt in een oogwink. De ZDA leert dat je dan nieuwe onsterfelijke lichamen krijgt. Ik denk dat we een soort engelenlichaam krijgen omdat Jezus zei dat zij die in de hemel komen niet trouwen, scheiden etc. maar zijn zoals de engelen...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:21:29 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61233432
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:04 schreef wiseguy-23 het volgende:

Oh ? ga je accepteren dat andere mensen god anders zien ? ga je het niet demoniseren en houd je het respect ?? ok dan !
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61233454
Ja over dat japans/chinese cultuur: Ali zei dat je in de Bijbel moet geloven i.p.v. in oosterse geloven, maar waarom zou een geloof uit het Midden-Oosten meer waard zijn dan een geloofsstroming uit het verre oosten?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:23:53 #75
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61233520
Het is misschien een beetje overdreven gesimplificeerd, maar hier staat globaal ons eindtijdscenario beschreven. FF los van de politieke, religieuze gebeurtenissen die eraan voorafgaan:

http://video.google.nl/videoplay?docid=1839816387986309051&ei=i1q4SPnvL4Xq2QLxvrDoDA&q=amazing+facts+doug&hl=nl
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:28:15 #76
34793 neo567
You know who
pi_61233678
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef wiseguy-23 het volgende:
Het is misschien een beetje overdreven gesimplificeerd, maar hier staat globaal ons eindtijdscenario beschreven. FF los van de politieke, religieuze gebeurtenissen die eraan voorafgaan:

http://video.google.nl/videoplay?docid=1839816387986309051&ei=i1q4SPnvL4Xq2QLxvrDoDA&q=amazing+facts+doug&hl=nl

Dit is meer een video over de eindtijd!
Wel grappig !
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:29:34 #77
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61233726
Summers, tuurlijk ik blijf altijd beleefd en respecteer iedereen. En ik kan begrijpen als iemand anders op een andere manier gelooft, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat het de juiste manier is.

Tot de bijbel is heel duidelijk over zijn volk. In de bijbel staat dat hij Israel vanuit alle volken van de wereld had uitverkoren. En wat zie je in de wereld terug? In het Midden Oosten en later vanuit het Romeinse rijk bleek dat deze gebieden superieure kennis geassimileerd hadden. Ik denk niet dat dit toeval was, maar dat de focus van satan en God op Israel gericht was.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:30:31 #78
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61233754
De left behind series zijn fictie, het ZDA scenario is waarschijnlijk waarheid
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:31:08 #79
34793 neo567
You know who
pi_61233784
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef wiseguy-23 het volgende:
Summers, tuurlijk ik blijf altijd beleefd en respecteer iedereen. En ik kan begrijpen als iemand anders op een andere manier gelooft, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat het de juiste manier is.

Tot de bijbel is heel duidelijk over zijn volk. In de bijbel staat dat hij Israel vanuit alle volken van de wereld had uitverkoren. En wat zie je in de wereld terug? In het Midden Oosten en later vanuit het Romeinse rijk bleek dat deze gebieden superieure kennis geassimileerd hadden. Ik denk niet dat dit toeval was, maar dat de focus van satan en God op Israel gericht was.
Israel is ook de kat van die creep die de smurfen wil opeten
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:34:25 #80
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61233903
haha heette die Israel? Ik ken alleen zijn baas Karnemelk ofzoiets:P
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:34:53 #81
34793 neo567
You know who
pi_61233918
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:30 schreef wiseguy-23 het volgende:
De left behind series zijn fictie, het ZDA scenario is waarschijnlijk waarheid
Fictie, je bedoelt beeldspraak, daar is de bijbel niet vies van en ik zelf ook niet, het is de beste manier van communiceren denk ik!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:36:14 #82
34793 neo567
You know who
pi_61233967
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:34 schreef wiseguy-23 het volgende:
haha heette die Israel? Ik ken alleen zijn baas Karnemelk ofzoiets:P
Of azrael (angel of death !), vond het er altijd erg op lijken, net zoals santaclaus erg lijkt op satanclaus
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:38:07 #83
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61234021
Ja je wordt gek gegooid met subliminale rotzooi tegenwoordig
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:39:52 #84
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61234100
Ik hoop dat de hemel een relaxte plek is zonder stress. Een soort Hawai, Jamaica zonder verplichtingen. En dan de hele dag Bob Marley luisteren:

vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:40:35 #85
34793 neo567
You know who
pi_61234123
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef wiseguy-23 het volgende:
Ja je wordt gek gegooid met subliminale rotzooi tegenwoordig
Nou het internet is erom heen gebouwd lijkt wel
SIM (ook een chip btw) = Sabotage (van je mening) Intimidatie (het wordt je door je strot gedouwd) Manipulatie (need i say more )
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:41:59 #86
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61234178
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef wiseguy-23 het volgende:
Dat geld voor iederen dus ook voor jou en verder geloof ik ook dat het om het hart draait.en laat ik God liever van binnenuit werken en dan zie ik wel waar ik kom dan dat ik een groepje mij van buitenaf laat vertellen wat wel en niet kan.
quote:
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:46:07 #87
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61234304
Het eerste vermoeden dat reiki slecht zou zijn zou zijn als het slecht aanvoelde en dat doet het niet .
Het word dan onmogelijk om " aan te tonen " dat het van satan komt .
Als je je hart wilt volgen zal je datgene moeten volgen wat goed voelt .
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:47:13 #88
34793 neo567
You know who
pi_61234345
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef wiseguy-23 het volgende:
Ik hoop dat de hemel een relaxte plek is zonder stress. Een soort Hawai, Jamaica zonder verplichtingen. En dan de hele dag Bob Marley luisteren:

Iedereen wil wel leven zoals bob marley: iedere dag op een hagelwit strand joints roken, helaas is de werkelijkheid voor vele anders, behalve als ze stoned zijn mischien
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:47:30 #89
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61234352
Ja en het lijkt ook op SLIM, daarmee geeft het eigenlijk aan dat virtual reality de wereld gaat overnemen net als in de Matrix omdat een SIM slimmer is dan een mens. En SIM rijmt op SLIM van Slim Shady zodat de jeugd weer meer verderfelijke CD s gaat kopen. Let s drive ourselves nuts !
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:48:52 #90
34793 neo567
You know who
pi_61234388
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:46 schreef Summers het volgende:
Het eerste vermoeden dat reiki slecht zou zijn zou zijn als het slecht aanvoelde en dat doet het niet .
Het word dan onmogelijk om " aan te tonen " dat het van satan komt .
Als je je hart wilt volgen zal je datgene moeten volgen wat goed voelt .
If it makes you happy it can't be that bad, gedeeltelijk mee eens:

Lekker ding:

vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:51:50 #91
34793 neo567
You know who
pi_61234473
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:47 schreef wiseguy-23 het volgende:
Ja en het lijkt ook op SLIM, daarmee geeft het eigenlijk aan dat virtual reality de wereld gaat overnemen net als in de Matrix omdat een SIM slimmer is dan een mens. En SIM rijmt op SLIM van Slim Shady zodat de jeugd weer meer verderfelijke CD s gaat kopen. Let s drive ourselves nuts !
Nou ja verderfelijk, je hoeft het niet met alles eens te zijn vind ik; allemaal over hetzelfde lijntje lopen brrr!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:52:48 #92
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61234502
Summers gevoelens zijn belangrijk in een mensenleven, maar je kan natuurlijk nooit de waarheid vinden door op je gevoel af te gaan. Satan is geen gedrocht die kwade energie uitstraalt, maar een supermooi, intelligent wezen die ook vredegevoelens kan creeeren.

"Als je je hart wilt volgen zal je datgene moeten volgen wat goed voelt". Volgens de bijbel is het menselijk hart ernstig ziek en misleidend. Als ik zou doen wat goed voelde lag ik elke dag bij prostituees in bed, gebruikte ik drugs etc. etc. Als ik een rein hart heb, dan streef ik ernaar uit eigen wil om mijn naaste te helpen en God te dienen uit respect en dankbaarheid voor het bestaan wat hij gegeven heeft. Je hart kan je niet zelf veranderen, daar heb je God bij nodig.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:55:43 #93
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61234581
NEo dat over die verderfelijke muziek was ironisch, luister er zelf ook naar
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:56:58 #94
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61234622
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef wiseguy-23 het volgende:

maar de bijbel met plaatjes erbij maakt het niet meer waar ofzo ...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:58:02 #95
34793 neo567
You know who
pi_61234649
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:52 schreef wiseguy-23 het volgende:
Summers gevoelens zijn belangrijk in een mensenleven, maar je kan natuurlijk nooit de waarheid vinden door op je gevoel af te gaan. Satan is geen gedrocht die kwade energie uitstraalt, maar een supermooi, intelligent wezen die ook vredegevoelens kan creeeren.

"Als je je hart wilt volgen zal je datgene moeten volgen wat goed voelt". Volgens de bijbel is het menselijk hart ernstig ziek en misleidend. Als ik zou doen wat goed voelde lag ik elke dag bij prostituees in bed, gebruikte ik drugs etc. etc Als ik een rein hart heb, dan streef ik ernaar uit eigen wil om mijn naaste te helpen en God te dienen uit respect en dankbaarheid voor het bestaan wat hij gegeven heeft. Je hart kan je niet zelf veranderen, daar heb je God bij nodig.
Leven als een rockstar :

vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:58:26 #96
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61234657
Nee Summers, maar het is wel mooi
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:00:23 #97
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61234696
Whaha Neo dat nummer is zo bijbels fout!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:03:15 #98
34793 neo567
You know who
pi_61234763
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:00 schreef wiseguy-23 het volgende:
Whaha Neo dat nummer is zo bijbels fout!
Nee! Jij luistert niet (naar de tekst) wiseguy, als je dat beter zou doen, dan verandert je naam in wiseman
quote:
I'm through with standing in line
To clubs we'll never get in
It's like the bottom of the ninth
And I'm never gonna win
This life hasn't turned out
Quite the way I want it to be

(Tell me what you want)

I want a brand new house
On an episode of Cribs
And a bathroom I can play baseball in
And a king size tub big enough
For ten plus me

(So what you need?)

I'll need a credit card that's got no limit
And a big black jet with a bedroom in it
Gonna join the mile high club
At thirty-seven thousand feet

(Been there, done that)

I want a new tour bus full of old guitars
My own star on Hollywood Boulevard
Somewhere between Cher and
James Dean is fine for me

(So how you gonna do it?)

I'm gonna trade this life for fortune and fame
I'd even cut my hair and change my name

[Chorus:]
'Cause we all just wanna be big rockstars
And live in hilltop houses driving fifteen cars
The girls come easy and the drugs come cheap
We'll all stay skinny 'cause we just won't eat
And we'll hang out in the coolest bars
In the VIP with the movie stars
Every good gold digger's
Gonna wind up there
Every Playboy bunny
With her bleach blond hair

Hey hey I wanna be a rockstar

I wanna be great like Elvis without the tassels
Hire eight body guards that love to beat up assholes
Sign a couple autographs
So I can eat my meals for free
(I'll have the quesadilla on the house)
I'm gonna dress my ass
With the latest fashion
Get a front door key to the Playboy mansion
Gonna date a centerfold that loves to
Blow my money for me
(So how you gonna do it?)
I'm gonna trade this life for fortune and fame
I'd even cut my hair and change my name

[Chorus]

And we'll hide out in the private rooms
With the latest dictionary and today's who's who
They'll get you anything with that evil smile
Everybody's got a drug dealer on speed dial, well

I'm gonna sing those songs
That offend the censors
Gonna pop my pills from a pez dispenser

I'll get washed-up singers writing all my songs
lip sync 'em every night so I don't get 'em wrong

[Chorus]

And we'll hide out in the private rooms
With the latest dictionary and today's who's who
They'll get you anything with that evil smile
Everybody's got a drug dealer on speed dial

Zo leuk is dat leven niet zegt ie eigenlijk, het is leeg en vol met roddels, maar iedereen wil dat leven leiden
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:08:07 #99
194530 wiseguy-23
Alleen God is goed!
pi_61234904
haha okee je hebt gelijk, i misunderstood. Ik dacht juist dat het een propagandasong was . Hoe dan ook, wel een vette tekst en heel eerlijk.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:08:40 #100
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61234924
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:52 schreef wiseguy-23 het volgende:
je hart kan je alleen met je gevoel volgen , hoe volg jij anders je hart ? Als satan dat kan en jij gelooft dat , dan kan jij ook in satans klauwen zijn nu , iedereen kan verhalen vertellen , daarom blijf ik liever bij mezelf , als god iets te zeggen heeft weet god me beter te bereiken dan jij mij kan bereiken , denk je niet ....
quote:
"Als je je hart wilt volgen zal je datgene moeten volgen wat goed voelt". Volgens de bijbel is het menselijk hart ernstig ziek en misleidend. Als ik zou doen wat goed voelde lag ik elke dag bij prostituees in bed, gebruikte ik drugs etc. etc. Als ik een rein hart heb, dan streef ik ernaar uit eigen wil om mijn naaste te helpen en God te dienen uit respect en dankbaarheid voor het bestaan wat hij gegeven heeft. Je hart kan je niet zelf veranderen, daar heb je God bij nodig.
En volgens mij is het prima om je hart te volgen , ik wil mijn hart niet veranderen , dat zou pas ondankbaar zijn , waarom zou ik iets willen veranderen aan gods schepping ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')