abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:48:44 #41
34793 neo567
You know who
pi_61220117
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hij is dan ook bijna een vrouw.
Geen kruising toevallig
pi_61220140
Vannacht een nachtmerrie gehad waarbij het een complete hel leek te zijn, opgesloten in een gevangenis in een oude kelder tussen allemaal van die vreemde wezens aan kettingen die half skelet, zombie en alien waren. Mocht er een hel bestaan dan is het een droom-leven dat na de dood verder gaat door het verwerken van alles in het leven van 90 jaar dat je geleefd hebt. Maar die droomwereld kan dan slecht zijn in het begin en mooi worden tegen het eind, net zoals dromen als mensen nog in leven zijn kunnen wisselen.

Verder niet veel online afgelopen dagen, wat actiever op ander gebied dus. Maar alsnog inlezen wat ik gemist heb straks.
Genieten is toegestaan!!!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:51:37 #43
34793 neo567
You know who
pi_61220217
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:49 schreef Topspin het volgende:
Vannacht een nachtmerrie gehad waarbij het een complete hel leek te zijn, opgesloten in een gevangenis in een oude kelder tussen allemaal van die vreemde wezens aan kettingen die half skelet, zombie en alien waren. Mocht er een hel bestaan dan is het een droom-leven dat na de dood verder gaat door het verwerken van alles in het leven van 90 jaar dat je geleefd hebt. Maar die droomwereld kan dan slecht zijn in het begin en mooi worden tegen het eind, net zoals dromen als mensen nog in leven zijn kunnen wisselen.

Verder niet veel online afgelopen dagen, wat actiever op ander gebied dus. Maar alsnog inlezen wat ik gemist heb straks.
Ha die Topspion
Hmzzz dus daar ben je 's nachts
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:58:33 #44
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61220400
Kijk je niet teveel horrofilms ofzo Topspin?

Ik heb echt zeer zelden een nachtmerrie, droom wel elke nacht, en weet wel meestal waar het over ging als ik weer wakker ben, en dat zijn altijd prettige dromen. Maar nachtmerries? Pfffff, echt zeer zelden. Trouwens, ook niet nadat ik een of andere horrorfilm heb gezien ofzo. Ik moet een rustig geweten hebben denk ik
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:04:39 #45
34793 neo567
You know who
pi_61220550
Mooi liedje hoor, dramatisch mooi zelfs heb ik wel is gehoord:

quote:
I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating life
Now I'm bound by the life you've left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along
P.s. zij heeft ook een alt sopraan stem ?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:07:47 #46
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61220624
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef ElizabethR het volgende:
Aha, die heb ik wel gezien in een aantal Joop van Ellende produkties en reisopera produkties, in ieder geval in The Phantom. En daar zong Adriaan van Limpt de rol van Piangi, en die ken ik dan weer wel erg goed. (of kon, want hij doet het niet meer )

Ja klopt ik heb ook foto's gezien van hem in de phantom, en mijn moeder is zijn ex-vriendin
pi_61220717
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Kijk je niet teveel horrofilms ofzo Topspin?

Ik heb echt zeer zelden een nachtmerrie, droom wel elke nacht, en weet wel meestal waar het over ging als ik weer wakker ben, en dat zijn altijd prettige dromen. Maar nachtmerries? Pfffff, echt zeer zelden. Trouwens, ook niet nadat ik een of andere horrorfilm heb gezien ofzo. Ik moet een rustig geweten hebben denk ik
Ik kijk vaker horror-films en qua geweten weet ik het niet zo goed, maak me overdag vaker druk om het een en ander inderdaad maar niet de hele dag door. Tijden ben ik wel opgefokt geweest heel erg dus wie weet dat het daaraan kan liggen.

Overigens ben ik niet bang in zulke dromen, ik laat het meestal over me heenkomen en vanzelf word ik weer wakker en de dag erna schenk ik er vrij weinig aandacht aan, ook is het zo dat ik probeer juist om te gaan met nachtmerries door proberen lucide te worden en zo invloed uit te oefenen op wat me overkomt zodat ik kan ontsnappen of ertegen vechten. Zo maak ik ook nog wat mee in mijn dromen. Een eeuwigheid nachtmerries zie ik dan niet zitten omdat ik in mijn nachtmerries vaak opgesloten zit in een lift, kelder of in een vangnet onder water. Stel je gaat naar de hel en komt er niet meer uit in geen mogelijkheid, dan zit je mooi met de gebakken peren.

Maar zoals ik al zei, denk dat het bewustzijn in leven blijft als het lichaam sterft dus vanzelf de droomwereld die door gaat en dan is het zo dat die droomwereld echt geen constante nachtmerries zullen zijn. Zo heb ik ook vaak genoeg leuke dromen ontstaan door leuke herinneringen of een goede dag
pi_61220728
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ha die Topspion
Hmzzz dus daar ben je 's nachts
Hee Neo

Inderdaad als spion de hel verkennen zodat ik na dit leven baas ben over de hel

In die nachtmerrie moest ik overigens eerst over death-row lopen en waren er super veel mensen mij aan het aanmoedigen of afkraken. Er waren nog 5 mensen die meegingen naar de gevangenis en ik zei hardop, lekker in mijn eentje in een cel lezen en schrijven maar toen bleek het een gezamenlijke cel te zijn vol vreemde wezens aan kettingen.

Heb toen lichtflitsen opgewekt met mijn handen als tovenaar en toen verdwenen die wezens gedurende een paar seconde maar ze kwamen steeds terug. Toen wakker geworden

Wie weet is er ergens in een andere dimensie echt zo'n kelder vol wezens en ben ik gewoon een andere dimensie ingestapt in die droom, de foute dimensie dus

Vannacht maar visualiseren dat ik elders heenga voor het slapen gaan

[ Bericht 22% gewijzigd door Topspin op 29-08-2008 14:18:55 ]
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:16:00 #49
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61220809
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:04 schreef neo567 het volgende:

P.s. zij heeft ook een alt sopraan stem ?
Amy Lee is een alt, maar ze heeft een fantastische kopstem waarin je bijna geen breuk hoort. Daardoor is haar bereik heel erg groot.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:17:07 #50
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61220844
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:07 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja klopt ik heb ook foto's gezien van hem in de phantom, en mijn moeder is zijn ex-vriendin
Ah kijk, wat grappig Is het doordat zij zijn vriendin was dat jij je bent gaan interesseren voor opera?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:20:07 #51
34793 neo567
You know who
pi_61220954
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:11 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik kijk vaker horror-films en qua geweten weet ik het niet zo goed, maak me overdag vaker druk om het een en ander inderdaad maar niet de hele dag door. Tijden ben ik wel opgefokt geweest heel erg dus wie weet dat het daaraan kan liggen.

Overigens ben ik niet bang in zulke dromen, ik laat het meestal over me heenkomen en vanzelf word ik weer wakker en de dag erna schenk ik er vrij weinig aandacht aan, ook is het zo dat ik probeer juist om te gaan met nachtmerries door proberen lucide te worden en zo invloed uit te oefenen op wat me overkomt zodat ik kan ontsnappen of ertegen vechten. Zo maak ik ook nog wat mee in mijn dromen. Een eeuwigheid nachtmerries zie ik dan niet zitten omdat ik in mijn nachtmerries vaak opgesloten zit in een lift, kelder of in een vangnet onder water. Stel je gaat naar de hel en komt er niet meer uit in geen mogelijkheid, dan zit je mooi met de gebakken peren.

Maar zoals ik al zei, denk dat het bewustzijn in leven blijft als het lichaam sterft dus vanzelf de droomwereld die door gaat en dan is het zo dat die droomwereld echt geen constante nachtmerries zullen zijn. Zo heb ik ook vaak genoeg leuke dromen ontstaan door leuke herinneringen of een goede dag
Ik heb gehoord dat de indianen zeggen dat je dan in je handpalmen moet kijken en dan krijg jij controle over hetgeen wat gebeurt in je droom, maar ik heb het meestal te druk als ik droom of ben er me niet bewust van dàt ik droom, zoals uhm nu, ik denk dat ik wakker ben enzo, maar volgens mij is het leven een solide droom .
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:24:21 #52
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61221084
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ah kijk, wat grappig Is het doordat zij zijn vriendin was dat jij je bent gaan interesseren voor opera?
Nee, zij werd zijn vriendin toen ik 3 jaar les had

Ik ben me door Nightwish voor opera gaan interesseren, de oude zangers had een klassieke stem en dat wat zij kon wilde ik ook kunnen.
pi_61221166
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat de indianen zeggen dat je dan in je handpalmen moet kijken en dan krijg jij controle over hetgeen wat gebeurt in je droom, maar ik heb het meestal te druk als ik droom of ben er me niet bewust van dàt ik droom, zoals uhm nu, ik denk dat ik wakker ben enzo, maar volgens mij is het leven een solide droom .
Bedankt voor de tip, zal de volgende keer eens proberen naar mijn handpalm te kijken

Eergisteren zat ik vast in een lift waarvan de muren en de deuren en het plafond aan het krimpen was. Heb toen bewust naar een alarm-knop gezocht in die droom in lucide staat en toen vond ik die knop en vervolgens kwamen reparateurs de lift maken zodat de lift open ging Gewoon even een knop zoeken en voila daar is een knop. Dromen lijken dan levensecht te zijn, ook die droom van die kelder vannacht met die wezens, alsof die wezens dus echt bestaan nog realistischer dan een film met goede special effects. Vraag me dan af hoe het mogelijk is dat je geest dat kan produceren. Denk dan wel eens dat die dingen al bestaan op de een of andere manier en niet door mij worden aangemaakt, dat het als het ware sub-werelden zijn die toegankelijk worden in de droomwereld.

FF nieuwe koffie zetten en dan verder in de achtertuin werken. Laptop blijft gewoon aanstaan dus tussendoor ff checken.

Vannacht ook voor het slapen gaan mezelf ff oppeppen en in geval van "nachtmerries" de uitdaging inzien om de nachtmerrie goed onder handen te nemen en dan ook proberen in te zien dat nachtmerries als het ware een film is waar je zelf inzit net zoals het een film is met jezelf in de hoofdrol bij andere dromen. Mocht ik vannacht in die kelder belanden dan ga ik met toveren alle muren slopen door een staf te zoeken en daarmee te zwaaien Mocht ik dan ooit echt in de hel belanden door mijn Godslastering van een paar jaar geleden dan kan ik in de hel ook mezelf orienteren en plekken zoeken waar het lekker vertoeven is. Dan maak ik een hemels plekje binnen de hel Dan denk ik aan een relaxte stoel of bed in het vagevuur en dan krijg ik dat, dan denk ik aan airco om de hitte te kunnen verdragen en dan is er een airco net zoals in dromen een alarm-knop naar voren komt als ik eraan denk

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 29-08-2008 14:43:29 ]
pi_61224058
Mij PMmen vanwege een groot plaatje? Ik ben geeneens een moddy van TRU.

Sterker nog: ik trek me (helaas) voorlopig even helemaal terug als moderator zijnde. Ik ga voorlopig ff weer op zwart wegens omstandigheden.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:38:04 #55
34793 neo567
You know who
pi_61224575
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef ToT het volgende:

Sterker nog: ik trek me (helaas) voorlopig even helemaal terug als moderator zijnde. Ik ga voorlopig ff weer op zwart wegens omstandigheden.
Nu lijkt het net zo alsof ik dat wel heb gedaan
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:39:08 #56
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61224600
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef ToT het volgende:

He gatsie, wrom dan
Het gaat toch wel goed met je hoop ik??
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:20:44 #57
34793 neo567
You know who
pi_61225576
Hier nog een zingende vampier :

De aarde is gewoonweg een DOGMA-TIL (als in dogma en duiventil )

En dan te bedenken dat het een anti-psychose drug is
quote:
toepassing:
Psychosen ongeacht oorzaak (zoals bij schizofrenie, manie, depressieve stoornis).
Voorkomen van psychosen bij schizofrenie en bij schizoaffectieve stoornis.
quote:
Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is.
De hele NWO theorie is als 3/4 van nederland dat gelooft geen psychotisch denkbeeld, maar nu nog wel dus

Dus iedereen die afwijkt van 1 bepaalde (door zijn omgeving?) werkelijkheid is ook een psychoot .
Wat is normaal tegenwoordig

Woehaa !
quote:
Een dogma is een fundamenteel concept ter onderbouwing van een gedachtegoed, daarom wordt de aanhanger van dit gedachtegoed verwacht er niet van af te wijken en het nooit te betwisten of te betwijfelen.

Elk hokje heeft een eigen waarheid

Heerlijk al die hokjes voor een ieder is er mischien wel 1

[ Bericht 13% gewijzigd door neo567 op 29-08-2008 18:04:15 ]
pi_61226915
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

He gatsie, wrom dan
Het gaat toch wel goed met je hoop ik??
Ik stuur ff een PMmetje, want ik wil niet dat er bepaalde zaken van dit topic ermee gecombineerd gaan worden.

Het heeft te maken met een eerdere reactie van mij in een vorig topic hiervan.
pi_61229150
Weer een nummer met religeuze lyrics, maar weer vanuit een andere hoek:

Behind your facade hides an indomitable
lust for power and tyranny
Taking advantage of your pendencies
Fear is the doom, doom of us all
Instead of exterminating the weed
We allow it to overgrow our function
All means are justified for the djihad fi sabil Allah
I embrace you, accept my soul
I shall make my life subordinate to you
Live like your rules and laws prescribe