Geen kruising toevalligquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Hij is dan ook bijna een vrouw.
Ha die Topspionquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:49 schreef Topspin het volgende:
Vannacht een nachtmerrie gehad waarbij het een complete hel leek te zijn, opgesloten in een gevangenis in een oude kelder tussen allemaal van die vreemde wezens aan kettingen die half skelet, zombie en alien waren. Mocht er een hel bestaan dan is het een droom-leven dat na de dood verder gaat door het verwerken van alles in het leven van 90 jaar dat je geleefd hebt. Maar die droomwereld kan dan slecht zijn in het begin en mooi worden tegen het eind, net zoals dromen als mensen nog in leven zijn kunnen wisselen.
Verder niet veel online afgelopen dagen, wat actiever op ander gebied dus. Maar alsnog inlezen wat ik gemist heb straks.
P.s. zij heeft ook een alt sopraan stem ?quote:I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone
These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me
You used to captivate me
By your resonating life
Now I'm bound by the life you've left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me
I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along
Ja klopt ik heb ook foto's gezien van hem in de phantom, en mijn moeder is zijn ex-vriendinquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef ElizabethR het volgende:
Aha, die heb ik wel gezien in een aantal Joop van Ellende produkties en reisopera produkties, in ieder geval in The Phantom. En daar zong Adriaan van Limpt de rol van Piangi, en die ken ik dan weer wel erg goed. (of kon, want hij doet het niet meer)
Ik kijk vaker horror-films en qua geweten weet ik het niet zo goed, maak me overdag vaker druk om het een en ander inderdaad maar niet de hele dag door. Tijden ben ik wel opgefokt geweest heel erg dus wie weet dat het daaraan kan liggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Kijk je niet teveel horrofilms ofzo Topspin?
Ik heb echt zeer zelden een nachtmerrie, droom wel elke nacht, en weet wel meestal waar het over ging als ik weer wakker ben, en dat zijn altijd prettige dromen. Maar nachtmerries? Pfffff, echt zeer zelden. Trouwens, ook niet nadat ik een of andere horrorfilm heb gezien ofzo. Ik moet een rustig geweten hebben denk ik
Hee Neoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ha die Topspion
Hmzzz dus daar ben je 's nachts
Amy Lee is een alt, maar ze heeft een fantastische kopstem waarin je bijna geen breuk hoort. Daardoor is haar bereik heel erg groot.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:04 schreef neo567 het volgende:
P.s. zij heeft ook een alt sopraan stem ?
Ah kijk, wat grappigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb ook foto's gezien van hem in de phantom, en mijn moeder is zijn ex-vriendin
Ik heb gehoord dat de indianen zeggen dat je dan in je handpalmen moet kijken en dan krijg jij controle over hetgeen wat gebeurt in je droom, maar ik heb het meestal te druk als ik droom of ben er me niet bewust van dàt ik droom, zoals uhm nu, ik denk dat ik wakker ben enzo, maar volgens mij is het leven een solide droomquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:11 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik kijk vaker horror-films en qua geweten weet ik het niet zo goed, maak me overdag vaker druk om het een en ander inderdaad maar niet de hele dag door. Tijden ben ik wel opgefokt geweest heel erg dus wie weet dat het daaraan kan liggen.
Overigens ben ik niet bang in zulke dromen, ik laat het meestal over me heenkomen en vanzelf word ik weer wakker en de dag erna schenk ik er vrij weinig aandacht aan, ook is het zo dat ik probeer juist om te gaan met nachtmerries door proberen lucide te worden en zo invloed uit te oefenen op wat me overkomt zodat ik kan ontsnappen of ertegen vechten. Zo maak ik ook nog wat mee in mijn dromen. Een eeuwigheid nachtmerries zie ik dan niet zitten omdat ik in mijn nachtmerries vaak opgesloten zit in een lift, kelder of in een vangnet onder water. Stel je gaat naar de hel en komt er niet meer uit in geen mogelijkheid, dan zit je mooi met de gebakken peren.
Maar zoals ik al zei, denk dat het bewustzijn in leven blijft als het lichaam sterft dus vanzelf de droomwereld die door gaat en dan is het zo dat die droomwereld echt geen constante nachtmerries zullen zijn. Zo heb ik ook vaak genoeg leuke dromen ontstaan door leuke herinneringen of een goede dag
Nee, zij werd zijn vriendin toen ik 3 jaar les hadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah kijk, wat grappigIs het doordat zij zijn vriendin was dat jij je bent gaan interesseren voor opera?
Bedankt voor de tip, zal de volgende keer eens proberen naar mijn handpalm te kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de indianen zeggen dat je dan in je handpalmen moet kijken en dan krijg jij controle over hetgeen wat gebeurt in je droom, maar ik heb het meestal te druk als ik droom of ben er me niet bewust van dàt ik droom, zoals uhm nu, ik denk dat ik wakker ben enzo, maar volgens mij is het leven een solide droom.
Nu lijkt het net zo alsof ik dat wel heb gedaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef ToT het volgende:
Mij PMmen vanwege een groot plaatje?Ik ben geeneens een moddy van TRU.
Sterker nog: ik trek me (helaas) voorlopig even helemaal terug als moderator zijnde. Ik ga voorlopig ff weer op zwart wegens omstandigheden.
He gatsie, wrom danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef ToT het volgende:
Mij PMmen vanwege een groot plaatje?Ik ben geeneens een moddy van TRU.
Sterker nog: ik trek me (helaas) voorlopig even helemaal terug als moderator zijnde. Ik ga voorlopig ff weer op zwart wegens omstandigheden.
quote:toepassing:
Psychosen ongeacht oorzaak (zoals bij schizofrenie, manie, depressieve stoornis).
Voorkomen van psychosen bij schizofrenie en bij schizoaffectieve stoornis.
De hele NWO theorie is als 3/4 van nederland dat gelooft geen psychotisch denkbeeld, maar nu nog wel dusquote:Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is.
quote:Een dogma is een fundamenteel concept ter onderbouwing van een gedachtegoed, daarom wordt de aanhanger van dit gedachtegoed verwacht er niet van af te wijken en het nooit te betwisten of te betwijfelen.
Ik stuur ff een PMmetje, want ik wil niet dat er bepaalde zaken van dit topic ermee gecombineerd gaan worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
He gatsie, wrom dan
Het gaat toch wel goed met je hoop ik??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |