De kat van ome Willem is op reis geweest, waar ging-ie dan naar toe. Hoi! Hij is voor zeven maanden naar Parijs geweest, Parijs geweest, Parijs geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is zijn koffers aan het pakken en afscheid aan het nemen, want die gaat dit weekend als het goed is naar Parijs.
Een heel half jaar als ik het goed begrepen had!!!!
Oh dat wist ik niet..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is zijn koffers aan het pakken en afscheid aan het nemen, want die gaat dit weekend als het goed is naar Parijs.
Een heel half jaar als ik het goed begrepen had!!!!
Jij hebt natuurlijk ook verstand van klassieke muziek, waardoor je de uitspraak 'vele malen beter' kunt staven?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:54 schreef neo567 het volgende:
FF wat relaxte muziek in de tussen tijd, vind ik zelf een vd beste liedjes van MJ:
vele malen beter op dit moment dan alle klassieke muziek en house, maar vroeger in de jaren 90 tijdens de opkomst van de house scene dacht ik daar weer anders over, en was zoekende
Voordat ik ver-stand van klassieke muziek heb, zal ik er eerst in moeten duiken (die wereldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk ook verstand van klassieke muziek, waardoor je de uitspraak 'vele malen beter' kunt staven?Ik heb nu 6 jaar operazangles, en ik vind Michael Jackson goed voor zijn genre, maar zeker niet beter dan 'alle klassieke muziek'.
Van wie heb je les?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk ook verstand van klassieke muziek, waardoor je de uitspraak 'vele malen beter' kunt staven?Ik heb nu 6 jaar operazangles, en ik vind Michael Jackson goed voor zijn genre, maar zeker niet beter dan 'alle klassieke muziek'.
Ow wat leuk!! Van wie? Misschien ken ik hem of haar wel. En wat is je stemsoort?quote:
Niek van Klaveren, zanger bij de reisopera en zangpedagoogquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow wat leuk!! Van wie? Misschien ken ik hem of haar wel. En wat is je stemsoort?
Moet dat zo'n grote poster van Julian hartman ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef ElizabethR het volgende:
Aha, die heb ik wel gezien in een aantal Joop van Ellende produkties en reisopera produkties, in ieder geval in The Phantom. En daar zong Adriaan van Limpt de rol van Piangi, en die ken ik dan weer wel erg goed. (of kon, want hij doet het niet meer)
Lyrische sopraan, prachtig!! Ik ben zelf helemaal weg van goeie colloratuur sopranen, zoals Joan Sutherland in haar tijd. Maar mijn favoriete zangstem is bas/bariton en een van mijn favoriete nederlandse zangers in die stemsoort is Julian Hartman
[ afbeelding ]
De enige stem waar ik echt niet van hou is tenor. Ben zelf ooit begonnen als soubrette, en haalde met gemak de hoge E, maar dat is lang geleden en ik ben nu echt wel gedaald tot hoge alt.
Enne wat je vind èn wat zo is, dat zijn twee dingen die soms met elkaar overeen komen, vergeet dat niet Windigo, zo zie je maar --> het is maar net wat je gelooftquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tssss, het is niet meer dan een postzegeltjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef neo567 het volgende:
[..]
Moet dat zo'n grote poster van Julian hartman ?
Ik zal ToT ff PM-en![]()
als het een vrouw was hoorde je mij niet hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tssss, het is niet meer dan een postzegeltje
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:43 schreef neo567 het volgende:
[..]
als het een vrouw was hoorde je mij niet hoor
Geen kruising toevalligquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Hij is dan ook bijna een vrouw.
Ha die Topspionquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:49 schreef Topspin het volgende:
Vannacht een nachtmerrie gehad waarbij het een complete hel leek te zijn, opgesloten in een gevangenis in een oude kelder tussen allemaal van die vreemde wezens aan kettingen die half skelet, zombie en alien waren. Mocht er een hel bestaan dan is het een droom-leven dat na de dood verder gaat door het verwerken van alles in het leven van 90 jaar dat je geleefd hebt. Maar die droomwereld kan dan slecht zijn in het begin en mooi worden tegen het eind, net zoals dromen als mensen nog in leven zijn kunnen wisselen.
Verder niet veel online afgelopen dagen, wat actiever op ander gebied dus. Maar alsnog inlezen wat ik gemist heb straks.
P.s. zij heeft ook een alt sopraan stem ?quote:I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone
These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me
You used to captivate me
By your resonating life
Now I'm bound by the life you've left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me
I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along
Ja klopt ik heb ook foto's gezien van hem in de phantom, en mijn moeder is zijn ex-vriendinquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef ElizabethR het volgende:
Aha, die heb ik wel gezien in een aantal Joop van Ellende produkties en reisopera produkties, in ieder geval in The Phantom. En daar zong Adriaan van Limpt de rol van Piangi, en die ken ik dan weer wel erg goed. (of kon, want hij doet het niet meer)
Ik kijk vaker horror-films en qua geweten weet ik het niet zo goed, maak me overdag vaker druk om het een en ander inderdaad maar niet de hele dag door. Tijden ben ik wel opgefokt geweest heel erg dus wie weet dat het daaraan kan liggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Kijk je niet teveel horrofilms ofzo Topspin?
Ik heb echt zeer zelden een nachtmerrie, droom wel elke nacht, en weet wel meestal waar het over ging als ik weer wakker ben, en dat zijn altijd prettige dromen. Maar nachtmerries? Pfffff, echt zeer zelden. Trouwens, ook niet nadat ik een of andere horrorfilm heb gezien ofzo. Ik moet een rustig geweten hebben denk ik
Hee Neoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ha die Topspion
Hmzzz dus daar ben je 's nachts
Amy Lee is een alt, maar ze heeft een fantastische kopstem waarin je bijna geen breuk hoort. Daardoor is haar bereik heel erg groot.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:04 schreef neo567 het volgende:
P.s. zij heeft ook een alt sopraan stem ?
Ah kijk, wat grappigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb ook foto's gezien van hem in de phantom, en mijn moeder is zijn ex-vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |