Zo is er ook een mop:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehehe, nu werkt het weer helemaal anders dus, nu moet ze ineens wel zelf keuzes maken, terwijl ze gisteren nog alleen maar zich over hoefde geven aan Jezus en flink bidden om reiki weg te nemen en alles zou goedkomen.
Zodra iemands antwoord je niet aanstaat weet je altijd wel weer een andere uitvlucht of een nieuw kronkelpad te bedenken nietwaar?
Dolkomisch!!
Wat een heksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:43 schreef Windigo het volgende:
Leuk! Dat plaatje van Lucius Malfoy, geweldig
Hebben we toch goed bedacht danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef neo567 het volgende:
Dit is wel "kwa serieuze" het best lopende topic dat Tru ooit gekend heeft volgens mij![]()
Eenschquote:
Je hoeft alleen maar ff te roepen hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef neo567 het volgende:
[..]
Eensch
Maar ik zoek ff een lucifer om een peuk mee aan te steken![]()
Wiiiindiiiigo waar ben jeeee ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar ff te roepen hoor![]()
1 troost , ik was er echt niet op gekomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:45 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat een heks
Ik zou zeggen dat ie malicious foy heet
Nu wel Windigo? Ik heb het even zelf upgeloadedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Windigo het volgende:
Ik zie alleen het tweede plaatje niet?
Dankjewelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef neo567 het volgende:
[..]
Eensch
Maar ik zoek ff een lucifer om een peuk mee aan te steken![]()
Wat ik waardeer in jou posts is dat je met weinig zinnen zo duidelijk maakt, hoe je erover denkt --> datgene wat je doet, en ik moet zeggen dat ik jou helemaal begrijp!
Nu wel jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu wel Windigo? Ik heb het even zelf upgeloaded
Telkens als ik de pagina ververs, dan komt die foto van die malicius gast erg groot op me af (en kijkt me aanquote:
Emotie's versterken juist de dingen in een verhaal, ze vertroebelen niet, maar soms moet je de volgende zin hanteren:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
DankjewelIk probeer dingen dan ook zo helder mogelijk te formuleren, en niet te vertroebelen met emoties
Ik heb dat enigszins veranderd voor je als het goed is. De foto heeft nu een width van 610, dus forumbreed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:32 schreef neo567 het volgende:
[..]
Telkens als ik de pagina ververs, dan komt die foto van die malicius gast erg groot op me af (en kijkt me aan)om te verdwijnen naar de achtergrond en dan scrolt de pagina weer naar waar ik was.
Bizar !
Ja is nu wat minder opdringeriger die gast, ik was wel vroeg op, maar niet (helemaal) wakker, dat doe ik liever met koffie dan door zo'n operazanger of vampier uit de middeleeuwen, die alletwee wel wat met keelgaten hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb dat enigszins veranderd voor je als het goed is. De foto heeft nu een width van 610, dus forumbreed.
Ze trekken hun mond zover open als een nijlpaard, nee hoor, niets mis mee, klassieke muziek is heerlijke luciferiaanse trance!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:46 schreef ElizabethR het volgende:
Lucius is echter geen vampier, maar de dienaar van Lucifer, oftewel Voldemort
En wat is er mis met een goede operazanger? En dan heb ik het niet over Marco Bakker
O ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ze trekken hun mond zover open als een nijlpaard,
Ben ik absoluut niet met je eens, klassieke muziek brengt je niet in trance, dat doet die onmuzikale house/trance met dat gedreunquote:nee hoor, niets mis mee, klassieke muziek is heerlijke luciferiaanse trance!
Vandaar dat mijn planten het allemaal zo goed doenquote:Als je hoofd zo vol met kennis zit dan is die muziek echt heerlijk, en planten doen het er net zo goed op als pokon schijnt het![]()
TOM MARVOLO RIDDLE - I AM LORD VOLDEMORTquote:En ff getoverd met het woord voldemort: vormt doel![]()
Tijden veranderen, muziek vergaat nooit, maar kan wel veranderenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja, je hebt gelijk
[ afbeelding ]
[..]
Ben ik absoluut niet met je eens, klassieke muziek brengt je niet in trance, dat doet die onmuzikale house/trance met dat gedreun
[..]
Vandaar dat mijn planten het allemaal zo goed doen
[..]
TOM MARVOLO RIDDLE - I AM LORD VOLDEMORT
Dat is de officiele verklaring
Die is zijn koffers aan het pakken en afscheid aan het nemen, want die gaat dit weekend als het goed is naar Parijs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef neo567 het volgende:
cynisch:
Waar blijft Ali nou met lappen bijbel tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |