abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:53:17 #2
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60841971
He hoe kom jij aan mijn foto , topspin ??
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60841998
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Aan de andere kant zijn wij nu wel in gesprek. Daar kan je ook iets mee doen.
En wat moet ze er precies mee doen? En wat doe jij eigenlijk met de dingen die je aangereikt krijgt?

Ik herhaal het nog maar een keer, want ik had nog geen antwoord.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Mannen willen goed doen voor hun vrouwtje maar hun vrouwtje heeft er niets aan omdat die mannen hun vrouwtje eigenlijk totaal niet aanvoelen
Wat praat jij kleinerend over vrouwen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60842035
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:53 schreef Summers het volgende:
He hoe kom jij aan mijn foto , topspin ??

Google weet iedereen te vinden

Is het nodig om vorige delen te vermelden in de OP? Deel 10 deed dat ook niet.
Genieten is toegestaan!!!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:59:46 #5
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60842124
maar goed , ik zie nog steeds geen enkele meerwaarde aan de zda god of iets nieuws wat mijn leven zou verrijken . Al de voordelen heb ik al en de nadelen hoef ik daar niet bij en mis ik echt niet .
pi_60842138

Vraag me in dat nummer af waarom de duivel rijk moet zijn overigens. A man of wealth and taste dus, in de bijbel was de duivel toch ook niet rijk met geld? Veel van de lyrics zouden kunnen kloppen maar niet alles ervan. In dit topic over de duivel wordt ook amper gesproken over geld ook.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:01:15 #7
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60842157
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:55 schreef Topspin het volgende:

[..]

Google weet iedereen te vinden

Is het nodig om vorige delen te vermelden in de OP? Deel 10 deed dat ook niet.
Men weet ze te vinden
pi_60842196
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Men weet ze te vinden
pi_60842251

Heard a lot of talk about the ocean
Heard a lot of talk about the sea
Heard a lot of talk about a lot of things
Never meant that much to me
.
Heard a lot of talk about my spirit
Heard a lot of talk about my soul
But I decided that anxiety and pain
Were better friends
So I let it go
.
Did you let it go?
Let's get it back
Let's get it back together
.
Heard a lot of talk about this Jesus
A man of love, and a man of strength
But what a man was two thousand years ago
means nothing at all to me today
.
He could have been telling me about my
higher self
But he only lives inside my prayer
So what he was may have been beautiful
But the pain is right now
And right here
.
Let it go!
Let it go!
Let it go, my friend
And let's get it back
Let's get it back together
pi_60842311
Ik heb een artikeltje gevonden over internetdiscussies en de betrokken personen:

http://networdblog.blogspot.com/2007/03/answer-fool.html
pi_60842364
Green eyes ingetikt bij google images

Niet om deze meid compleet duivels aan te kaarten maar er schuilt toch iets achter haar zonder dat het compleet slecht hoeft te zijn.

Vanuit de dierenwereld

Of een "eenvoudige" aura foto, hoe hippy en new age Nee duivels omdat mensen kleurrijk zijn van binnen ook

[ Bericht 26% gewijzigd door Topspin op 15-08-2008 01:24:27 ]
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:18:45 #12
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60842479
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb een leuk artikeltje gevonden over internetdiscussies en de betrokken personen:

http://networdblog.blogspot.com/2007/03/answer-fool.html
A fool is someone who will never be shaken from a position no matter what is presented to them

Leuk artikeltje ja, bovenstaande uitspraak lijkt echt op je van toepassing te zijn. Hoewel jij het natuurlijk precies andersom bedoelt, en daarmee de mensen die je belerend toespreekt, al 10 topics lang, voor de zoveelste keer degradeert tot minderwaardig van jezelf.

Echt een pluspunt voor je
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:26:05 #13
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60842611
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:12 schreef Topspin het volgende:
Green eyes ingetikt bij google images

Niet om deze meid compleet duivels aan te kaarten maar er schuilt toch iets achter haar zonder dat het compleet slecht hoeft te zijn.

Mijn ogen zijn feller groen dan die van de mevrouw op de foto. Ik moet wel satan incognito zijn.

Overigens, als je haar verhaal leest, is er weinig duivels aan te vinden, en kun je alleen maar voor haar bidden.
pi_60842693
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Mijn ogen zijn feller groen dan die van de mevrouw op de foto. Ik moet wel satan incognito zijn.

Overigens, als je haar verhaal leest, is er weinig duivels aan te vinden, en kun je alleen maar voor haar bidden.
Wist niet dat ze bekend was en dacht dat het zomaar een willekeurige meid was van de straat

Mijn ogen zijn helder blauw, gevaarlijke blauwe ogen een keer gehoord en nog vaker gevaarlijke ogen gehoord ook, ook een vrouw die me Jezus noemde door de ogen en de ogen van god en nog meer van dat gedoe. Mijn tante pas geleden nog bezig dat ik heldere ogen heb tot het abnormale af noemde ze het.

Maar zo heeft ieder mens aparte ogen. Vind ogen dus echt de spiegel van de ziel ook, alsof het echt heel diep kan gaan ogen ook. Kan er een heel topic aan wijden ook

Ben benieuwd naar jouw ogen Mag je best eens via PM mailen als je wilt, hoeft niet en moet niet maar ben nu wel nieuwsgierig
pi_60842755
Is dit een duivelse creatie

Komt over als de blik in de ogen die Satan had in de film passion of the Christ zo intimiderend.

Wat dacht je van deze

vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:36:00 #16
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60842787
Nee, dat is een prachtige tijger met gephotoshopte ogen.
pi_60842834
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:36 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, dat is een prachtige tijger met gephotoshopte ogen.
Vind ik ook maar alsnog de uitdagende houding van het beest zonder die uitdagende houding als slecht te zien

Sowieso op National Geographic hoe de dierenwereld in elkaar zit dat niet direct overkomt als een vredelievende wereld zo nu en dan.
pi_60842849
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

A fool is someone who will never be shaken from a position no matter what is presented to them

Leuk artikeltje ja, bovenstaande uitspraak lijkt echt op je van toepassing te zijn. Hoewel jij het natuurlijk precies andersom bedoelt, en daarmee de mensen die je belerend toespreekt, al 10 topics lang, voor de zoveelste keer degradeert tot minderwaardig van jezelf.

Echt een pluspunt voor je
En meteen in de aanval

The stupidity of fools is most evident in their speech (14:3; 18:7), which conceals hatred and slanders others (10:18), continuously spouts stupidity and folly (15:2), reveals the foolishness of their heart (15:7), provokes only anger and fighting (18:6), and does not speak proverbs appropriately (26:7, 9). Thus, excellent speech is unfitting for such individuals (17:7), and so the only recourse is simply for them to quit talking (17:28).

[ Bericht 19% gewijzigd door Ali_Kannibali op 15-08-2008 01:46:14 ]
pi_60842867
Kom er dus achter dat de creatie van God vol zit van het mysterieuze en magische ook, God is de schepper volgens Ali dus vanzelf heeft God magie gemaakt en dan ook de gedachte dat het vreemd is dat je het magische en mystieke gaat zien als duivels.
pi_60842911
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:40 schreef Topspin het volgende:
Kom er dus achter dat de creatie van God vol zit van het mysterieuze en magische ook, God is de schepper volgens Ali dus vanzelf heeft God magie gemaakt en dan ook de gedachte dat het vreemd is dat je het magische en mystieke gaat zien als duivels.
Nee, God heeft niet magie gemaakt, magie is de manifestatie van demonische krachten vanuit de spirituele wereld in de voor ons waarneembare wereld. Heeft niets met Gods creatie te maken. Mysterieus vind ik het dan weer wel, als je op sommige plaatsen komt, sommige dieren ziet. Maar dan mooi mysterieus.
pi_60842936
Satan
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_60843033
zo is het al 2 uur
ik ga pitten
pi_60843066
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, God heeft niet magie gemaakt, magie is de manifestatie van demonische krachten vanuit de spirituele wereld in de voor ons waarneembare wereld. Heeft niets met Gods creatie te maken. Mysterieus vind ik het dan weer wel, als je op sommige plaatsen komt, sommige dieren ziet. Maar dan mooi mysterieus.
Ik ga uit dat God alles heeft gemaakt dus ook het magische. Denk ik aan God dan denk ik aan de schepper van hemel en aarde die dus echt daadwerkelijk alles tot stand heeft gebracht in zijn eentje. Vanzelf de gedachte dat "uitbuiting" van zijn creatie niet slecht is omdat het bestaan ervan een reden is om er gebruik van te maken.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:58:42 #24
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60843079
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

En meteen in de aanval

The stupidity of fools is most evident in their speech (14:3; 18:7), which conceals hatred and slanders others (10:18), continuously spouts stupidity and folly (15:2), reveals the foolishness of their heart (15:7), provokes only anger and fighting (18:6), and does not speak proverbs appropriately (26:7, 9). Thus, excellent speech is unfitting for such individuals (17:7), and so the only recourse is simply for them to quit talking (17:28).
Nogmaals, het siert je echt dat je zo over je gesprekspartners denkt

De aanval open je zelf, door het posten van die link.
pi_60844137
Hoe is het mogelijk dat een raket-afweersysteem een bedreiging vormt voor de veiligheid van Rusland

Als Polen zo'n ding lanceert in de lucht dan gaan ze toch geen raketten lanceren maar afweren dus waarom Rusland die zich aangevallen voelt

Snap er de ballen van, een land neemt veiligheidsmaatregelen en Rusland voelt zich bedreigd terwijl er niet eens een raket klaar staat maar een schild om raketten af te weren. Dat ieder land dan afweersystemen lanceert zodat raketten nergens een kans krijgen, geen gezeur van Rusland dus, zelf afweersysteem en geen enkele raket krijgt kans.

Net op het NOS journaal dus op 3 FM.

En jah, ik ben nog wakker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')