Ts dank !quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:10 schreef Topspin het volgende:
Welcome Neo, lang niet meer gezien hier
Doet me ook denken aan dit topic
Tis eigenlijk goochelen, net niet duivelsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:41 schreef Topspin het volgende:
Plaatje overigens gevonden door "Jesus vs Lucifer" in te tikken bij google images, een kind kan de was doen op google
Zoals in die post stond: Althans, van de uitvoering ervan in de afgelopen millenia.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:09 schreef Rimpelhond het volgende:
nokwanda het gaat niet om het al dan geen afstand van het Christendom gedaan hebben... want het Christendom zelf heeft nog steeds mijn aandacht.
Zeker Jezus en dat waar de Christelijke God voor zou staan.
Wat Ali hier verkondigd ís niet het Christendom.
En de attitude waar hij al mee begon...
Kom zeg!
Arme ali.. laten we van hem de onbegrepen martelaar maken
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals in die post stond: Althans, van de uitvoering ervan in de afgelopen millenia.
lezen,muts
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:22 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
hey!
ik heb vandaag bier gedronken... dat ben ik niet gewend... alleen jij en mijn overbuuf voeren mij bier.
ik heb dus een excuus
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jij voerde mij bier waardoor ik er bij zat als een bouwvakker met mijn benen wijd, een fles in de hand en een peuk op mijn lip.
Of tast het bier nu ook je geheugen aan?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:20 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
zou ik nooit doen
ik ben een dame!
toch?
toch?
zeg ja
Jawel. Het is één van de mogelijke interpretaties van de schrift. Niet dat het mijn interpretatie zou zijn, maar het is één van de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:09 schreef Rimpelhond het volgende:
Wat Ali hier verkondigd ís niet het Christendom.
En de attitude waar hij al mee begon...
Kom zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |