abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60883173

Bepaalde genootschappen die er een geheime agenda op nahouden, afgevalligen van God die zich bezig houden met Reiki in de naam van Lucifer. Meditatie, hypnose en Harry Potter met zijn magie. Daarnaast nog de olympische onschuldig ogende spelen die ook occult zouden zijn in de ogen van sommigen en zo kun je ook de rest van film, muziek, sport, entertainment plus de rest van het leven zien als iets satanisch.

Hier de discussie of het niet uit de hand aan het lopen is zoals Ali en nog meer mensen beweren in volle overtuiging en daarnaast nog voorbeelden van occulte aparte zaken opgesomd hier die niet direct luciferiaans klinken maar wel zouden kunnen worden opgevat als Satans gebroed.

Laat jij je dus leiden tot verlossing door Jezus Christus Of heb je je eigen pad al uitgestippeld in het leven en maakt het niet uit dat het allemaal new-age, evil, duister en nog meer zal zijn of worden.

Gaat het uit de hand lopen of zal Jezus Christus ons redden wanneer mensen zich massaal gaan en willen bekeren tot God's pad in het leven?

Vorige delen.......

Al het occulte is Luciferiaans
Al het occulte komt van Lucifer deeltje 2
Al het occulte komt van Lucifer, deel 3
Al het slechte en occulte komt van Lucifer deeltje 4.
Al het occulte komt van Lucifer deel 5
Al het occulte komt van Satan deel 6
Al het occulte komt van Lucifer Deeltje 7 alweer
Al het occulte komt van Lucifer deel 8
Al het occulte komt van Lucifer deel 9
Al het occulte komt van Lucifer, deel 10
Al het occulte komt van Lucifer #11

[ Bericht 51% gewijzigd door Topspin op 17-08-2008 21:11:27 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_60883249
nokwanda het gaat niet om het al dan geen afstand van het Christendom gedaan hebben... want het Christendom zelf heeft nog steeds mijn aandacht.
Zeker Jezus en dat waar de Christelijke God voor zou staan.

Wat Ali hier verkondigd ís niet het Christendom.
En de attitude waar hij al mee begon...

Kom zeg!

Arme ali.. laten we van hem de onbegrepen martelaar maken
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:14:50 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60883346
Laten we Ali bestempelen als de duivel. Door mensen te verleiden zich op (zijn interpretatie van) teksten te storten, hebben ze geen tijd meer om aan God/geloof/liefde te besteden. En wat is nou eigenlijk de essentie van je geloof? Dag in dag uit mierenneuker over de interpretatie van een paar lettergrepen?

Ali is Lucifer!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_60883734
Om hem nu meteen lucifer te noemen

Hij lijkt wel bezeten maar dan op een andere manier.

Let's make a change for a change No more evil and no more posession in Chistanity or insanity.
pi_60883901
Nu een red dragon wierrookje funkelen buiten om de spirit van de red dragon op te wekken

Zelfs buiten in de tuin ruik ik de wierrook goed
pi_60883916
Ongelooflijk mooi plaatje!

Ik vraag me alleen af of het nut heeft om dit topic door te laten gaan? Misschien is het beter een algemeen spiritueel topic te maken?

Aan de andere kant: misschien is het sowieso wel leuk om door te gaan tot nummer DERTIEN?
pi_60883948
Maak jij een topic aan ff Tot die ermee te maken heeft?

Weet niet goed hoe ik het topic zou moeten noemen om de aftrap te geven ook, kunnen we een nieuwe reeks beginnen in ieder geval ook jah
pi_60883963
Plaatje overigens gevonden door "Jesus vs Lucifer" in te tikken bij google images, een kind kan de was doen op google
pi_60884014

en....

Plus

Bij de 3e reactie op de eerste pagina van youtube over deze clip toevallig dat ze het hebben over lucifer

[ Bericht 22% gewijzigd door Topspin op 16-08-2008 18:55:43 ]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:04:06 #10
34793 neo567
You know who
pi_60884420
TVP en onderstaande is wederom voor een frisse Lulu (slaaf) :

Yea, uh
A fresh cool young Lu (slaaf)
Trying to cash his microphone check 2, 1, 2 (verkoopt zijn praatjes)
Want to believe my own hype but it's too untrue (ben ik jezus?)
The world brought me to my knees (mensen zijn keihadr tegen elkaar, en leven langs elkaar heen)
What have you brung you? (ego ipv aandacht)

And then it hit me:
Standing outside of heaven waiting for God to come and get me
I'm too uncouth (die kleine nieuwe god)
Unschooled to the rules
And too gum shoe
Too much of a newcomer
And too uncool
Like Shadow and Lavelle
I battle with it well (moe van het strijden maar zoals neo staat ie weer op als ie valt )
Though I need a holiday like lady who sung blue
Go back what ever you did you undo (we kunenn er beter mee stoppen wordt suggereert )
Heavy is heaven (hemel is al zwaar te bereiken)
The devil on me two tonnes too ( de duivel maakt het niet makkelijker)

http://www.lyricsreg.com/lyrics/lupe+fiasco/Superstar/

[ Bericht 20% gewijzigd door neo567 op 16-08-2008 19:13:17 ]
pi_60884566
Welcome Neo, lang niet meer gezien hier

Doet me ook denken aan dit topic
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:11:24 #12
34793 neo567
You know who
pi_60884590
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:10 schreef Topspin het volgende:
Welcome Neo, lang niet meer gezien hier

Doet me ook denken aan dit topic
Ts dank !

Ps revolver gezien ?

Zo ja, dan doet me een scene uit deze clip me denken aan die uit revolver, dat ze die kleuis jatten, en tegen jake verderop zeggendat ie het nooit zal kunne (killen):

They say that i must learn to kill before i can feel save enzz

En is all het occulte al luciferiaans ?

[ Bericht 15% gewijzigd door neo567 op 16-08-2008 19:18:30 ]
pi_60884868
Revolver ben ik wel nieuwsgierig naar geraakt en zal die film zo snel mogelijk gaan kijken

The rasmus zometeen aanklikken. Heb nu ff een nummer van black eyed peas opstaan maar na dit nummer you link ff aanklikken uit nieuwsgierigheid.

Was aan het denken over een nieuw topic ...bijvoorbeeld. "Vermeldt hier occulte zaken in het leven". Maar dan lijkt dat erg op deze dus vanzelf het idee dat deze door zou kunnen gaan met ook Ali die tegen al het occulte is.

Techniek als occult dan nog zoals abortus, nano-technologie en chemo-kuren en ga zo door. Zo zou je ook sportvissen als occult kunnen zien hoe de vissers systematisch hun hengen klaar maken en atletiek en nog meer van sport en ga zo door.

Al het bezetene dat fanatiek is maar dan ook Ali die Jezus-fanaat is.
pi_60884906
Nummer van the Rasmus ken ik dus

Kon alleen de naam niet maar echt geweldig nummer

Bedankt dat je me eraan heb laten herinneren, meer muziek zoeken van ze zometeen via youtube
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:55:12 #15
34793 neo567
You know who
pi_60885433
FF uit een recensie van revolver:

Avi:”We didn’t do this because we like you, we did this because we are you.” (is ie die nieuwe god dan ?)
These two “new friends” help him against Gold.
They make him give away his money and this is the key to get rid of Gold. In the elevator he confronts him (and wins). Macha on the other side does not confront Gold so in the end he dies because of his fear of him.

However I can’t find the answers to these questions:
-Why are there only 12$ notes in the movie?
-If Gold does not exist as a person but only as a principle (might as well call it devil…) then who is Nelly Walker? Who does she work for?
-Am I trying to hard to find a rational explanation for all this stuff?

Now I hope, somebody will notice this comment at all…

[ Bericht 4% gewijzigd door neo567 op 16-08-2008 20:41:19 ]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:30:04 #16
34793 neo567
You know who
pi_60887298
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:41 schreef Topspin het volgende:
Plaatje overigens gevonden door "Jesus vs Lucifer" in te tikken bij google images, een kind kan de was doen op google
Tis eigenlijk goochelen, net niet duivels

Een machine die in een paar seconde de "virtuele" wereld/toverbal afstruint:

Elke voldoende ver geavanceerde technologie is niet meer te onderscheiden van magie

pi_60888202
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:09 schreef Rimpelhond het volgende:
nokwanda het gaat niet om het al dan geen afstand van het Christendom gedaan hebben... want het Christendom zelf heeft nog steeds mijn aandacht.
Zeker Jezus en dat waar de Christelijke God voor zou staan.

Kom zeg!

Arme ali.. laten we van hem de onbegrepen martelaar maken
Zoals in die post stond: Althans, van de uitvoering ervan in de afgelopen millenia.
lezen,muts
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_60888280
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zoals in die post stond: Althans, van de uitvoering ervan in de afgelopen millenia.
lezen,muts

hey!
ik heb vandaag bier gedronken... dat ben ik niet gewend... alleen jij en mijn overbuuf voeren mij bier.

ik heb dus een excuus
pi_60888535
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:22 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

hey!
ik heb vandaag bier gedronken... dat ben ik niet gewend... alleen jij en mijn overbuuf voeren mij bier.

ik heb dus een excuus
jij voerde mij bier waardoor ik er bij zat als een bouwvakker met mijn benen wijd, een fles in de hand en een peuk op mijn lip. Of tast het bier nu ook je geheugen aan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60889402
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

jij voerde mij bier waardoor ik er bij zat als een bouwvakker met mijn benen wijd, een fles in de hand en een peuk op mijn lip. Of tast het bier nu ook je geheugen aan?

zou ik nooit doen

ik ben een dame!

toch?
toch?

zeg ja
pi_60889418
een beetje oncharmant was je wel ja
pi_60889494
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:20 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

zou ik nooit doen

ik ben een dame!

toch?
toch?

zeg ja
Vrouw zijn is al meer dan genoeg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60891284
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:09 schreef Rimpelhond het volgende:

Kom zeg!
Jawel. Het is één van de mogelijke interpretaties van de schrift. Niet dat het mijn interpretatie zou zijn, maar het is één van de mogelijkheden.

Ik vind dit een merkwaardige uitspraak van je Waarom zou het niet "het Christendom" ( wat is dat, trouwens? ) kunnen zijn?
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:14:53 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60895016
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60895141
Hij mag het Christendom zien zoals hij het wil, maar wat hij roept stuit me een beetje tegen de borst; iedereen buiten het Christendom is misleid door satan, verder is het hele Christendom op de ZDA na te soft geworden en is de Katholieke Kerk zelfs satanisch.

Zijn interpretatie ZOU natuurlijk juist kunnen zijn, maar ik heb ook moeite met zijn attitude: wat wij allemaal ervaren stelt allemaal niks voor, het is allemaal lang niet zo fijn als wat hij meemaakt, ons seksleven stelt een donder voor vergeleken met wat hij straks gaat meemaken, onze spirituele ervaringen zijn slap en komen van de duivel af, we kunnen ons niks voorstellen van wat hij meemaakt maar hij weet precies wat wij meemaken, want hij heeft paddo's gegeten en heeft ook wat spirituele dingen uit de New Age stroming uitgeprobeerd.

Ieder mens is anders, ieder mens ervaart dingen anders, ieder mens ontwikkelt zich anders. Ik vind dat hij zulke uitspraken gewoon niet kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')