quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:09 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me trouwens wat af:
Ali zegt dat de ziel niet bestaat, maar er wordt wel hevig om je ziel gevochten.
Het Hiernamaals zou niet bestaan, maar er zijn wel allerlei demonen die je misleiden. Waar komen die demonen vandaan? Ja van Lucifer, maar zijn dat niet ooit zielen geweest? Of zijn dat allemaal gevallen engelen?
Maar waarom zou er een gevecht om je al dan niet bestaande ziel plaatsvinden? Als Lucifer je misleidt is het enige wat hij zal bereiken jouw vernietiging in het hellevuur, als je Ali's redernering volgt, want als je je niet aan de ZDA interpretatie van de Bijbelse wetten houdt, zul je op de dag des oordeels vernietigd worden.
Wat wint Lucifer er mee als hij je misleidt? Hooguit dat God minder volgelingen krijgt, maar wat boeit dat hem? Hij heeft al van God verloren, God en Zijn schare engelen is sowieso al sterker. Het is dus niet zo dat hij er macht mee wint.
Of is het pure treiterij omdat hij niet wil dat God Zijn zin krijgt?
Nee, stel DAT er een God en een duivel zou bestaan, dan lijkt het me wel dat er meer in het spel moet staan dan alleen jouw voortbestaan of vernietiging. Om iemand te treiteren ga je niet millennia lang echt vechten om elke ziel en allerlei valse messiassen sturen om mensen te misleiden.
Ik kan me ook niets herinnerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:30 schreef Summers het volgende:
helaas, weet echt niet wat ik heb gedroomd .
Is al aangepast. Komt omdat Topspin in het vorige deel helemaal geen voorgaande delen had gepost.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niets herinneren![]()
Mischien maar goed ook
Enne waar is deel 17 in de OP![]()
Mooi plaatje van Lucifer in de OP hé??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:40 schreef Summers het volgende:
MAARRRR , still love you LUCIFER de lichtdrager![]()
fantastisch , dan heb ik iets om te aanbidden als bureaubladachtergrondquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi plaatje van Lucifer in de OP hé??
Ik had deze twee in gedachte:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi plaatje van Lucifer in de OP hé??
Bovenste is Lucifer, daar googlede ik op, en deze kwam eruit, zie ook de properties van de afbeeldingquote:
Die bovenste lijkt wel op Brani van DGK --> z'n kop dan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bovenste is Lucifer, daar googlede ik op, en deze kwam eruit, zie ook de properties van de afbeelding
De onderste is natuurlijk Shiva. Maar ik wilde persé een vrouwelijke god dit keer. En hoe je het ook wendt of keert, in mijn ogen is een god een god, dus de boeddhisten vereren een god, de hindoes, en die noemen haar Shiva, de christenen, de joden. Vandaar Shiva.
Komt allemaal op hetzelfde neer, een god is een god.
Ik vind de bovenste erg mooi Neo, de onderste vind ik niet veel aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:45 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik had deze twee in gedachte:
[ afbeelding ]
en deze: klik
Ik vind het wel wat hebben hier vind je er meer: klikkerdeklikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind de bovenste erg mooi Neo, de onderste vind ik niet veel aan.
Misschien iets voor een volgend topic.
Dit blijft een geweldige website trouwens
Mooiiiii , summerwoodquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben hier vind je er meer: klikkerdeklik
En deze site is ook adembenemend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |