quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:09 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me trouwens wat af:
Ali zegt dat de ziel niet bestaat, maar er wordt wel hevig om je ziel gevochten.
Het Hiernamaals zou niet bestaan, maar er zijn wel allerlei demonen die je misleiden. Waar komen die demonen vandaan? Ja van Lucifer, maar zijn dat niet ooit zielen geweest? Of zijn dat allemaal gevallen engelen?
Maar waarom zou er een gevecht om je al dan niet bestaande ziel plaatsvinden? Als Lucifer je misleidt is het enige wat hij zal bereiken jouw vernietiging in het hellevuur, als je Ali's redernering volgt, want als je je niet aan de ZDA interpretatie van de Bijbelse wetten houdt, zul je op de dag des oordeels vernietigd worden.
Wat wint Lucifer er mee als hij je misleidt? Hooguit dat God minder volgelingen krijgt, maar wat boeit dat hem? Hij heeft al van God verloren, God en Zijn schare engelen is sowieso al sterker. Het is dus niet zo dat hij er macht mee wint.
Of is het pure treiterij omdat hij niet wil dat God Zijn zin krijgt?
Nee, stel DAT er een God en een duivel zou bestaan, dan lijkt het me wel dat er meer in het spel moet staan dan alleen jouw voortbestaan of vernietiging. Om iemand te treiteren ga je niet millennia lang echt vechten om elke ziel en allerlei valse messiassen sturen om mensen te misleiden.
Ik kan me ook niets herinnerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:30 schreef Summers het volgende:
helaas, weet echt niet wat ik heb gedroomd .
Is al aangepast. Komt omdat Topspin in het vorige deel helemaal geen voorgaande delen had gepost.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niets herinneren![]()
Mischien maar goed ook
Enne waar is deel 17 in de OP![]()
Mooi plaatje van Lucifer in de OP hé??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:40 schreef Summers het volgende:
MAARRRR , still love you LUCIFER de lichtdrager![]()
fantastisch , dan heb ik iets om te aanbidden als bureaubladachtergrondquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi plaatje van Lucifer in de OP hé??
Ik had deze twee in gedachte:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi plaatje van Lucifer in de OP hé??
Bovenste is Lucifer, daar googlede ik op, en deze kwam eruit, zie ook de properties van de afbeeldingquote:
Die bovenste lijkt wel op Brani van DGK --> z'n kop dan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bovenste is Lucifer, daar googlede ik op, en deze kwam eruit, zie ook de properties van de afbeelding
De onderste is natuurlijk Shiva. Maar ik wilde persé een vrouwelijke god dit keer. En hoe je het ook wendt of keert, in mijn ogen is een god een god, dus de boeddhisten vereren een god, de hindoes, en die noemen haar Shiva, de christenen, de joden. Vandaar Shiva.
Komt allemaal op hetzelfde neer, een god is een god.
Ik vind de bovenste erg mooi Neo, de onderste vind ik niet veel aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:45 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik had deze twee in gedachte:
[ afbeelding ]
en deze: klik
Ik vind het wel wat hebben hier vind je er meer: klikkerdeklikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind de bovenste erg mooi Neo, de onderste vind ik niet veel aan.
Misschien iets voor een volgend topic.
Dit blijft een geweldige website trouwens
Mooiiiii , summerwoodquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben hier vind je er meer: klikkerdeklik
En deze site is ook adembenemend!
Dat is ook zo, maar tegelijkertijd stel je hiermee dat zelfs jouw geloof ook slecht zou kunnen zijn in de kern. Voor jou voelt het goed, maar wie zegt dat het zo is? Dilemma's.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vind het wel typisch dat alles wat goed voelt/lijkt onder God geschaard wordt en alles wat slecht is onder occult/duivels. Dat hoeft dus niet altijd zo te zijn. Iets wat goed voelt kan in de kern ook slecht zijn. Het is niet voor niets misleiding.
Ach wat aardig, de scandinavische versie van "de vogeltjesdans"quote:
Ik zou liever hebben dat als je zondig bent geweest en god bestaat, dat je dan je eigen straf moet verzinnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De ervaring heeft het voor mij bewezen. God kan soms ontzettend wreed zijn/lijken, maar achteraf begrijp je pas waarom Hij bepaalde zaken doet. Het is altijd voor je eigen bestwil. Zo leer je Hem vertrouwen en in Zijn goedheid geloven met de tijd.
dat verklaard toch waarom jij in jahweh gelooft , dat snappen we wel hoor .quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Voodoo is ook demonisch. Die dingen zijn gewoon allemaal levensecht, alleen in het westen is het allemaal als onzin verklaard sinds de verlichting.
Ik vind het wel typisch dat alles wat goed voelt/lijkt onder God geschaard wordt en alles wat slecht is onder occult/duivels. Dat hoeft dus niet altijd zo te zijn. Iets wat goed voelt kan in de kern ook slecht zijn. Het is niet voor niets misleiding.
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach wat aardig, de scandinavische versie van "de vogeltjesdans"
Ik heb geen geluid op het werk, dus de totale impact hiervan gaat even aan me voorbij
iedereen heeft ervaringen die hun eigen geloof bewijzen , gek he dat er ook mensen buiten jezelf om leren en groeien en kennis opdoen en ervaren .quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De ervaring heeft het voor mij bewezen. God kan soms ontzettend wreed zijn/lijken, maar achteraf begrijp je pas waarom Hij bepaalde zaken doet. Het is altijd voor je eigen bestwil. Zo leer je Hem vertrouwen en in Zijn goedheid geloven met de tijd.
Slecht humeur vandaag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:10 schreef Summers het volgende:
[..]
iedereen heeft ervaringen die hun eigen geloof bewijzen , gek he dat er ook mensen buiten jezelf om leren en groeien en kennis opdoen en ervaren .
denk je dat het met mijn humeur te maken heeft of ik accepteer dat jij doet alsof je de enige bent die leeft en ervaart en nadenkt en zich ontwikkeld ?quote:
Maar dat is niet de achterliggende toon van mijn post... ik geef daarmee alleen aan wat mijn ervaring is met Yahweh. Dat wil niet zeggen dat jij dan niet ervaart of nadenkt, ik begrijp niet zo goed hoe je die conclusie trekt. Ik had het in ieder geval zeker niet in gedachten en zie jou ook niet als iemand die niet nadenkt, ervaart of leeft. Ik denk dat je heel veel nadenkt, ervaart en leeft. Ik hoop dat dat bij deze duidelijk is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:18 schreef Summers het volgende:
[..]
denk je dat het met mijn humeur te maken heeft of ik accepteer dat jij doet alsof je de enige bent die leeft en ervaart en nadenkt en zich ontwikkeld ?
Da's helemaal waarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:10 schreef Summers het volgende:
[..]
iedereen heeft ervaringen die hun eigen geloof bewijzen , gek he dat er ook mensen buiten jezelf om leren en groeien en kennis opdoen en ervaren .
Dat komt omdat jij al alles hebt afgewezen aan ervaringen van andere mensen maar goed ,quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar dat is niet de achterliggende toon van mijn post... ik geef daarmee alleen aan wat mijn ervaring is met Yahweh. Dat wil niet zeggen dat jij dan niet ervaart of nadenkt, ik begrijp niet zo goed hoe je die conclusie trekt. Ik had het in ieder geval zeker niet in gedachten en zie jou ook niet als iemand die niet nadenkt, ervaart of leeft. Ik denk dat je heel veel nadenkt, ervaart en leeft. Ik hoop dat dat bij deze duidelijk is.
zie je wel , daar komt al een ervaring ..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's helemaal waar
Ik heb bijvoorbeeld ervaren dat god totaal niet bestaat, daar heb ik best een paar jaar over gedaan hoor. Maar toch, de ervaring wees het uit. En mijn gezonde verstand natuurlijk.
Daarom vroeg ik ook:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:50 schreef kleinduimpje3 het volgende:
Citaat Ali:
Het zal allemaal wel. Ik heb geen tijd meer voor deze dingen, geen energie meer, geen zin meer, geen trek meer. Ik bedoel het allemaal goed, maar krijg de wildste beschuldigingen om mijn oren. Of dat nou allemaal aan mij ligt? Ik denk het niet. Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Ik denk dat ik een of andere snaar bij jou heb geraakt waardoor je zo gigantisch geobsedeerd bezig bent geweest met mij proberen de kop in te drukken, ridiculiseren, afkraken. Jij noemt het spiegelen, ik noem het stalken en laster, in elke topic waar ik poste viel je me aan. Het aantal en smilies op dingen die ik zeg zijn niet te tellen, terwijl ik die zelden tot nooit gebruik als reactie op iemands uitspraken. Wat is daar dan spiegelen aan? Jij bent gewoon wie jij bent, en jij doet zoals jij bent, je doet mij helemaal niet na om mij te laten zien hoe het overkomt want ik doe zo helemaal niet. Als je wil kan je het allerslechtste in mij zien, dat ik bang ben, anderen de hel toewens, andere minderwaardige mensen vind, enz., maar dat is simpelweg niet waar, allemaal valse beschuldiging. Maar ik begrijp dat als je het wil, je dat uit mijn posts kan halen als je hele delen en acties negeert. Dat moet je dan maar zelf weten, maar ik vind het niet eerlijk van je, begrijp niet wat je er mee op denkt te schieten, het staat je niet, zeker niet voor iemand van 47, daarvan zou ik toch iets meer volwassenheid van verwachten dan deze zelfgerechtvaardigde kruistocht tegen de arrogantie van ali kannibali. Probeer me eens met respect te benaderen, respectvol tegen mij te praten, misschien dat je dan werkelijk iets kan veranderen in mijn gedrag als het echt zo verschrikkelijk is. Maar dat doe je niet. Je komt met de botte bijl en verwacht dan dat ik verander ofzo. Dat werkt niet.
Stelling:
In het conflict tussen Ali en Elizabethb zien we mijns inziens een bevestiging van de juistheid van de Bijbel:
Lucas 6:38: De maat die gij gebruikt zal men ook voor u gebruiken.
Welk conflictquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:50 schreef kleinduimpje3 het volgende:
Stelling:
In het conflict tussen Ali en Elizabethb zien we mijns inziens een bevestiging van de juistheid van de Bijbel:
Lucas 6:38: De maat die gij gebruikt zal men ook voor u gebruiken.
Heb je dat zelf geschreven? Netjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:20 schreef wiseguy-23 het volgende:
Ik dacht ik ga ff iets schrijven om mijn gevoelens te uiten, vaak begrijp ik naderhand pas wat ik voel.
Where are my angels?
Please come and carry my soul,
I am so exhausted, please make me whole,
Come along and feel my wounds,
Lime my broken heart and taste my tears,
I have been waiting for years
Now you ve tasted my pain,
Let the bitter dissapear, it s time for a sugar rain!
While the devil is laughing in the dark,
Knowing he was the one that made me insane,
I ll gather together the pieces of my soul,
Please my creator make me whole!
I need the heaven within,
power and peace, pure as gold,
let my enemies know, that my soul is bought,
Precious blood of the sweet lamb, you know i am sold
Nurture what s left of me,
Please help me before wiseguy is gettin to old!
Volgens mij is alles nu, vroeger ook!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef ToT het volgende:
Hmmmz....ik heb ook nog wel wat leuke lyrics. Vanavond maar ff opzoeken, vandaag eerst op ziekenbezoek gaan.
Verder hoop ik nog antwoord op m'n vraag te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |