abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:31:11 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61247061
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef neo567 het volgende:

[..]

Deze aardbol aardkloot is ook door Lucifer gemaakt, hij probeert ook wat moois te maken; om zichzelf in een positief daglicht te zetten, maar de spullen zijn van God, alleen hij probeert met de eer te strijken!

Maar goed het is een ellenlange discussie en jullie strijd niet, ga lekker geloven wat je wil!
Dank je wel . wat fijn dat ik van jou mag geloven wat ik wil , joepieeee
en ik geloof niet dat god spullen interesseert .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:32:32 #142
34793 neo567
You know who
pi_61247076
The gods may throw a dice.
Their minds as cold as ice
, (-->God is gewoon meer fan van lucifer als van de mens)

And someone way down here.
Loses someone dear.

The winner takes it all.
The loser has to fall.
It's simple and it's plain.
Why should I complain.

The judges will decide.
The likes of me abide.
Spectators of the show.
Always staying low.

The game is on again.
A lover or a friend.

A big thing or a small.
The winner takes it all.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:33:38 #143
34793 neo567
You know who
pi_61247091
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Dank je wel . wat fijn dat ik van jou mag geloven wat ik wil , joepieeee
Je moet geloven op deze aardbol, en zowiezo als het hiernamaals bestaat, moet je daar ook geloven, je zal eeuwig moeten geloven

Ik doe nooit meer wat op deze aarde, ik vind het allemaal maar slaven die werken voor een hypotheek en een ondiep graf, en dat allemaal voor niets!
Voor Lucifer, slaaf van dus....
God doesn't give a shit !!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:34:59 #144
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61247111
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef neo567 het volgende:

[..]

Je moet geloven op deze aardbol, en zowiezo als het hiernbamaals bestaat, moet je daar ook geloven, je zal eeuwig moeten geloven
iedereen gelooft op deze aardbol en ik geloof in het eeuwig leven , zo goed ?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:37:15 #145
34793 neo567
You know who
pi_61247141
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:34 schreef Summers het volgende:

[..]

iedereen gelooft op deze aardbol en ik geloof in het eeuwig leven , zo goed ?
Who wants to live forever.
Alles stopt eens gelukkig, dat vind ik een heerlijke gedachte, gewoon wachten
Eeuwig bestaat niet, wel oneindig zoals in; de aarde is oneindig rond!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:38:56 #146
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61247177
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef neo567 het volgende:

[..]

Je moet geloven op deze aardbol, en zowiezo als het hiernamaals bestaat, moet je daar ook geloven, je zal eeuwig moeten geloven

Ik doe nooit meer wat op deze aarde, ik vind het allemaal maar slaven die werken voor een hypotheek en een ondiep graf, en dat allemaal voor niets!
Voor Lucifer, slaaf van dus....
God doesn't give a shit !!
He iets positiever , nog ff en ik ga denken dat jahweh ( satan ) in je is gevaren .
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:43:14 #147
34793 neo567
You know who
pi_61247262
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef Summers het volgende:

[..]

He iets positiever , nog ff en ik ga denken dat jahweh ( satan ) in je is gevaren .
Huub haat het als ik dit schrijf, hij wil niet ontmaskerd worden!
Hij zal me wel weer straffen, maar ik ben niet bang voor hem!!
En God of een van z'n engelen staan d'r bij en kijken er naar, ze doen geen ene fuck !!!!

Maar dat is mijn strijd

Als je Revolver hebt gezien (wat ik niet aanneem), dan weet je dat ze daar op een bepaalde manier een kluis stelen.

In de clip van the rasmus zie je dat ook (toeval?):

dit stukje tekst slaat daarop:

They say
That i must learn to kill before i can feel safe
But I
I rather kill myself then turn into their slave

Maar goed, Lucifer is een smerige smiecht, en God ook !

[ Bericht 19% gewijzigd door neo567 op 30-08-2008 16:50:00 ]
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:49:31 #148
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61247390
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:43 schreef neo567 het volgende:

[..]

Huub haat het als ik dit schrijf, hij wil niet ontmaskerd worden!
Hij zal me wel weer straffen, maar ik ben niet bang voor hem!!
En God of een van z'n engelen staan d'r bij en kijken er naar, ze doen geen ene fuck !!!!

Maar dat is mijn strijd

Als je Revolver hebt gezien (wat ik niet aanneem), dan weet je dat ze daar op een bepaalde manier een kluis stelen.
revolver idd niet gezien , ik houd niet van misdaadfilms enzo
quote:
In de clip van da rasmus zie je dat ook (toeval?):

dit stukje tekst slaat daarop:

They say
That i must learn to kill before i can feel safe
But I
I rather kill myself then turn into their slave

Maar goed, Lucifer is een smerige smiecht, en God ook !
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:52:09 #149
34793 neo567
You know who
pi_61247445
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:49 schreef Summers het volgende:

[..]

revolver idd niet gezien , ik houd niet van misdaadfilms enzo
[..]
Misdaad, ach dat is het niet echt!
Gaat meer om het verhaal erom heen, maar dat heb ik al is uitgelegd, wil alleen duidelijk maken, dat Huub ik zweer het !!! Lucifer is!!!!!

Hij is redacteur van CBML --> we all go to hell and turn into cartoons, duidelijker kan ik niet zijn op het moment, maar ik heb het verteld !!!

Check z'n handtekening !!!! :

Huubdgk

[ Bericht 10% gewijzigd door neo567 op 30-08-2008 16:59:21 ]
pi_61248248
Ik vertrek inderdaad naar Parijs, niet voor 6 maanden maar voor onbepaalde tijd. Ondanks dat ik al mijn tijd in deze topics besteed heb terwijl ik al die uren en uren moest studeren heb ik ook mijn bachelor gehaald dus kan gaan studeren aan de Sorbonne in Parijs. Prijs de Heer.

Ik las zo de laatste berichten door en als ik zie wat Elizabeth en Tot weer plaatsen vraag ik me af waar ik het ookalweer voor deed. Het lijkt wel of sommige mensen slagroom tussen hun oren hebben en daar ook erg van genieten. Gelukkig zijn er enkelen die wel opletten en/of eerlijk zijn en om die mensen gaat het me dan dus ook. Ik vind het dus wel jammer dat er netto weinig vooruitgang lijkt te zijn geboekt, maar helaas pindakaas, het zij zo.

Ik weet niet of ik nog veel online zal komen, waarschijnlijk niet aangezien ik nu weer kan gaan leven ipv fokken dus voorlopig wens ik jullie allemaal het allerbeste, Gods rijke hemelse zegeningen en bid ik voor elk van jullie.
pi_61248440
Nou dat was ook niet echt een leuk berichtje he Beste mensen het was een fantastische reeks topics. Ik vind dat we met zijn allen toch iets bijzonders gemaakt hebben, ieder zijn eigen invloed en vooral de mate waarin onze persoonlijke denkbeelden, karakters en eigenaardigheden naar voren gekomen kon ik erg op prijs stellen. Ik heb dat nog nooit zo gezien op een forum. Dank jullie wel allemaal, de deur in Parijs staat altijd open, privé toers langs de mooiste plaatsen van Parijs in de beste volgorde zijn te boeken via PM en misschien tot binnenkort op fok maar weer.
pi_61248471
Prijs de heer? Geef liever jezelf een schouderklopje daarvoor! Dat heb je verdomd netjes gedaan joh! Gefeliciteerd! Daar heeft echt geen hogere macht jou bij geholpen: je hebt het op EIGEN kracht gehaald! Daar mag je TROTS op wezen, in plaats van dankbaar tegenover iets externs waarvan niet eens zeker is of het wel bestaat en zo ja: of het jou überhaupt er wel mee geholpen heeft!
pi_61248536
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef ToT het volgende:
Prijs de heer? Geef liever jezelf een schouderklopje daarvoor! Dat heb je verdomd netjes gedaan joh! Gefeliciteerd! Daar heeft echt geen hogere macht jou bij geholpen: je hebt het op EIGEN kracht gehaald! Daar mag je TROTS op wezen, in plaats van dankbaar tegenover iets externs waarvan niet eens zeker is of het wel bestaat en zo ja: of het jou überhaupt er wel mee geholpen heeft!
Je was er niet bij...
pi_61248646
Okee hier wilde ik ff een flink cynische opmerking over maken, maar zo wil ik niet uit elkaar gaan: het ga je goed in Parijs. Hopelijk krijg je inderdaad een relatie met die leuke jongedame!
pi_61248728
Dankjewel en die laatste cynische opmerking kan er ook nog wel bij hoor doe ik ook gewoon. Mijn huisgenote is weddingplanner. Als ik binnen nu en 1,5 jaar met die leuke jongedame weet te trouwen, krijg ik een gratis huwelijk met alles erop en eraan, trouwjurk, pak, feest, bloemen, alles. Als het gaat lukken zijn jullie bij deze allemaal uitgenodigd
pi_61248762
Hehehe coolcool!

Okee wat ik dus wilde zeggen is dat je dus blijkbaar een luie donder bent en dat God stiekem voor jou alle antwoorden heeft opgeschreven toen de surveillanten even niet zaten te kijken?
pi_61251450
Okee, weer muziek!

Dit nummer is allesbehalve spiritueel, religieus of goddelijk, het is juist compleet goddeloos: het gaat over schizofrenie en automutilatie, maar de expressie en het gevoel die hij toont.....ongelooflijk! Je voelt zijn gevecht tegen de waanzin gewoon werkelijk in je botten!

Mein Fleisch bittet darum
Mein Verstand leugnet
Meine Kopfstimme
Liegt über meinem Wissen
Wiegt es sanft auf den Wogen
1000 toter Traumsequenzen

Das lenkt ab
Manipuliert - filtert - polarisiert
Sprich: fälscht!
Lügen erleichtern den Augenblick
Aber verschlammen die Zukunft

Mein Verstand leugnet - noch
Meine Kopfstimme redet wirr
Ich versuche sie zu ignorieren
Ich weiß dass ich existiere
Oder glaube ich zu leben?

Denken ist manchmal so,
als würde man Wissen auskotzen.
Erfahrung mact manchmal blinder
als zwei ausgestochene Augen

Mein Verstand stimmt zu
Meine Kopfstimme wirkt
irgendwie erklärend
Wie lange noch?
Ich habe wirklich keine Ahnung
Nur ein Ende ist abzusehen
Das Papier ist begrenzt gewesen
Der Tisch, der Stuhl,
das Bett, die Wand
Voller Wissensflecke

Mein Verstand wird leiser
Meine Kopfstimme beginnt
mich zu überzeugen

Mein Verstand wirkt unecht
Meine Kopfstimme verteidigt
meinen Verstand
Für seine Lügen

Mein Verstand schweigt
Meine Kopfstimme schlägt
meine Haut vor

Nicht schneiden, schreiben
Dem Schmerz die Worte schenken

Mein Verstand schweigt
Meine Kopfstimme diktiert
Und die Schatten nehmen Gestalt an
Das Schattendenken
küsst meine Haut
Kehrt zurück
Kehrt zurück
Kehrt zurück...

Mein Verstand schweigt
Meine Kopfstimme wird lauter

En nu werkelijk een GODDELIJK nummer zonder lyrics:

Apocalyptica - Farewell

(Geniale live versie met een afgekapt einde, terwijl het einde juist de ZIEL van het nummer is!)

(Studioversie met bijverzonnen clip, wel met het geweldige einde, waarbij ikzelf mijn ogen zelden echt droog hou.)
pi_61253019
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:23 schreef Topspin het volgende:
Ben nu nieuwsgierig wat voor droom erodome
Ik heb vele dromen, de ene nog groter dan de andere, maar deze hou ik nog even lekker voor mezelf
Voor de grotere versie is een enorm landstuk onontbeerlijk, in deze wat kleinere versie een flink landstuk, maar te verhapstukken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_61253114
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vertrek inderdaad naar Parijs, niet voor 6 maanden maar voor onbepaalde tijd. Ondanks dat ik al mijn tijd in deze topics besteed heb terwijl ik al die uren en uren moest studeren heb ik ook mijn bachelor gehaald dus kan gaan studeren aan de Sorbonne in Parijs. Prijs de Heer.

Ik las zo de laatste berichten door en als ik zie wat Elizabeth en Tot weer plaatsen vraag ik me af waar ik het ookalweer voor deed. Het lijkt wel of sommige mensen slagroom tussen hun oren hebben en daar ook erg van genieten. Gelukkig zijn er enkelen die wel opletten en/of eerlijk zijn en om die mensen gaat het me dan dus ook. Ik vind het dus wel jammer dat er netto weinig vooruitgang lijkt te zijn geboekt, maar helaas pindakaas, het zij zo.

Ik weet niet of ik nog veel online zal komen, waarschijnlijk niet aangezien ik nu weer kan gaan leven ipv fokken dus voorlopig wens ik jullie allemaal het allerbeste, Gods rijke hemelse zegeningen en bid ik voor elk van jullie.
Heel erg veel geluk gewenst daar in parijs, maak er wat van he!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_61253151
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dankjewel en die laatste cynische opmerking kan er ook nog wel bij hoor doe ik ook gewoon. Mijn huisgenote is weddingplanner. Als ik binnen nu en 1,5 jaar met die leuke jongedame weet te trouwen, krijg ik een gratis huwelijk met alles erop en eraan, trouwjurk, pak, feest, bloemen, alles. Als het gaat lukken zijn jullie bij deze allemaal uitgenodigd
Oeeee, ik hoop het voor je, dat je de liefde van je leven gaat strikken.
Ik zal voor je duimen, beter gezegd, ik wens je alle liefde in het leven en nog meer geluk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')