Dank je wel . wat fijn dat ik van jou mag geloven wat ik wil , joepieeeequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Deze aardbol aardkloot is ook door Lucifer gemaakt, hij probeert ook wat moois te maken; om zichzelf in een positief daglicht te zetten, maar de spullen zijn van God, alleen hij probeert met de eer te strijken!
Maar goed het is een ellenlange discussie en jullie strijd niet, ga lekker geloven wat je wil!
Je moet geloven op deze aardbol, en zowiezo als het hiernamaals bestaat, moet je daar ook geloven, je zal eeuwig moeten gelovenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Dank je wel . wat fijn dat ik van jou mag geloven wat ik wil , joepieeee
iedereen gelooft op deze aardbol en ik geloof in het eeuwig leven , zo goed ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je moet geloven op deze aardbol, en zowiezo als het hiernbamaals bestaat, moet je daar ook geloven, je zal eeuwig moeten geloven
Who wants to live forever.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:34 schreef Summers het volgende:
[..]
iedereen gelooft op deze aardbol en ik geloof in het eeuwig leven , zo goed ?
He iets positiever , nog ff en ik ga denken dat jahweh ( satan ) in je is gevaren .quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je moet geloven op deze aardbol, en zowiezo als het hiernamaals bestaat, moet je daar ook geloven, je zal eeuwig moeten geloven
Ik doe nooit meer wat op deze aarde, ik vind het allemaal maar slaven die werken voor een hypotheek en een ondiep graf, en dat allemaal voor niets!
Voor Lucifer, slaaf van dus....
God doesn't give a shit !!
Huub haat het als ik dit schrijf, hij wil niet ontmaskerd worden!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef Summers het volgende:
[..]
He iets positiever , nog ff en ik ga denken dat jahweh ( satan ) in je is gevaren .
revolver idd niet gezien , ik houd niet van misdaadfilms enzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:43 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub haat het als ik dit schrijf, hij wil niet ontmaskerd worden!
Hij zal me wel weer straffen, maar ik ben niet bang voor hem!!
En God of een van z'n engelen staan d'r bij en kijken er naar, ze doen geen ene fuck !!!!
Maar dat is mijn strijd
Als je Revolver hebt gezien (wat ik niet aanneem), dan weet je dat ze daar op een bepaalde manier een kluis stelen.
quote:In de clip van da rasmus zie je dat ook (toeval?):
dit stukje tekst slaat daarop:
They say
That i must learn to kill before i can feel safe
But I
I rather kill myself then turn into their slave
Maar goed, Lucifer is een smerige smiecht, en God ook !
Misdaad, ach dat is het niet echt!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:49 schreef Summers het volgende:
[..]
revolver idd niet gezien , ik houd niet van misdaadfilms enzo
[..]
Je was er niet bij...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef ToT het volgende:
Prijs de heer? Geef liever jezelf een schouderklopje daarvoor! Dat heb je verdomd netjes gedaan joh! Gefeliciteerd! Daar heeft echt geen hogere macht jou bij geholpen: je hebt het op EIGEN kracht gehaald! Daar mag je TROTS op wezen, in plaats van dankbaar tegenover iets externs waarvan niet eens zeker is of het wel bestaat en zo ja: of het jou überhaupt er wel mee geholpen heeft!
Ik heb vele dromen, de ene nog groter dan de andere, maar deze hou ik nog even lekker voor mezelfquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:23 schreef Topspin het volgende:
Ben nu nieuwsgierig wat voor droom erodome
Heel erg veel geluk gewenst daar in parijs, maak er wat van he!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vertrek inderdaad naar Parijs, niet voor 6 maanden maar voor onbepaalde tijd. Ondanks dat ik al mijn tijd in deze topics besteed heb terwijl ik al die uren en uren moest studeren heb ik ook mijn bachelor gehaald dus kan gaan studeren aan de Sorbonne in Parijs. Prijs de Heer.
Ik las zo de laatste berichten door en als ik zie wat Elizabeth en Tot weer plaatsen vraag ik me af waar ik het ookalweer voor deed. Het lijkt wel of sommige mensen slagroom tussen hun oren hebben en daar ook erg van genieten. Gelukkig zijn er enkelen die wel opletten en/of eerlijk zijn en om die mensen gaat het me dan dus ook. Ik vind het dus wel jammer dat er netto weinig vooruitgang lijkt te zijn geboekt, maar helaas pindakaas, het zij zo.
Ik weet niet of ik nog veel online zal komen, waarschijnlijk niet aangezien ik nu weer kan gaan leven ipv fokken dus voorlopig wens ik jullie allemaal het allerbeste, Gods rijke hemelse zegeningen en bid ik voor elk van jullie.
Oeeee, ik hoop het voor je, dat je de liefde van je leven gaat strikken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dankjewelen die laatste cynische opmerking kan er ook nog wel bij hoor
doe ik ook gewoon. Mijn huisgenote is weddingplanner. Als ik binnen nu en 1,5 jaar met die leuke jongedame weet te trouwen, krijg ik een gratis huwelijk met alles erop en eraan, trouwjurk, pak, feest, bloemen, alles. Als het gaat lukken zijn jullie bij deze allemaal uitgenodigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |