Tumbeling down the rabbit hole, matrix, je voelde je als alice inwonderland, dat had ik ook in het begin.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:57 schreef Topspin het volgende:
Ben voor mezelf bezig met een boek te schrijven over afgelopen jaren waar ik ook van alles meemaakte en door dat meemaken ging ik erin geloven dat het allemaal bovennatuurlijk was en doordat ik erin ging geloven, ging ik er ook steeds meer mee bezig zijn. Het was een hele tijd een hobby om alles onder de loep te nemen en te lezen over zaken die niet duidelijk aan te tonen zijn. Het was een obsessie en manie in die tijd en ik voelde me super goed door allerlei visies en zaken die ik zag gebeuren maar ik wekte het zelf op doordat ik ermee bezig was. Het leek een groot paranormaal circus te zijn in die tijd maar achteraf denk ik dat ik zelf overactief was in de geest en dat het dan vanzelf in leven geroepen werd en dan nog anti depressiva die het nog hectischer maakte allemaal.
Wat ik wil mooi vind dat is wanneer ik de realiteit heel duidelijk op mijn netvlies krijg als een digitale scherpe foto van 5 megapixels, dan lijkt alles haarscherp te zijn wat ik zie en soms zelfs in 3D. Dat maak ik dan wel nog vaker mee en dan vorige week nog die geest waarbij ik bijna in tongen begon te praten alsof ik overgenomen werd maar dat kan ook het geluid van de ventilator geweest zijn.
In ieder geval laat ik me niet meer zo snel meeslepen in mijn gedachtes als het afwijkend is. Wil best af en toe een afwijkende gedachte hebben maar reeel zijn is voor mij veel rustgevender.
Nu ik bij pagina 10 ben aangeland in mijn boek merk ik wel soms heimwee naar de manische tijd, toen leek alles 1 groot wonder te zijn en tegenwoordig is het allemaal zo normaal. De hele dag verbanden leggen tussen dingen was ook een hobby, iets werd opgemerkt en vervolgens stond datgeen in verbinding met wat anders en uiteindelijk stond alles in verbinding met elkaar waardoor ik weer de conclusie trok dat het allemaal in elkaar verweven is en bedoeld is dat het in verbinding staat met elkaar zoals een spinneweb.
Dat spitten dieper en dieper leek inderdaad als tumbeling town the rabbit hole, proberen tot het diepste punt te gaan waar de waarheid te krijgen is maar het was een totaal misvormd beeld te noemen en ik deed het dan tevens ook om de spanning te voelen van het zoeken.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tumbeling down the rabbit hole, matrix, je voelde je als alice inwonderland, dat had ik ook in het begin.
Remember; There is no spoon!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:05 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dat spitten dieper en dieper leek inderdaad als tumbeling town the rabbit hole, proberen tot het diepste punt te gaan waar de waarheid te krijgen is maar het was een totaal misvormd beeld te noemen en ik deed het dan tevens ook om de spanning te voelen van het zoeken.
Heb ook een tijd geprobeerd om contact te leggen met overleden mensen door middel van numerologie en cijfers maar ook dat sloeg niet bepaald ergens op. Was meer aankloten
Je wordt uit het niets geboren en zult in het niets opgaan, maar tussentijds ben je toch echt van vlees en bloed en kun je je behoorlijk pijn doen als je je hoofd stoot of valt.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:09 schreef neo567 het volgende:
[..]
Remember; There is no spoon!
Ik weet dat alles wat vergankelijk/tijdelijk is, niet echt is, maar dat wil niet zeggen dat het geen waarde heeft
Dat is ook zo leuk vandaag de dag, je wil niet weten hoeveel stroompjes (stralingen) er door je hoofd of iig door de lucht gaan van allerlij soorten diensten zeg maarquote:Op woensdag 3 september 2008 16:13 schreef Topspin het volgende:
Het wordt overigens tijd om naar binnen te gaan want het is veels te fris om buiten te internetten nu
Sla hier linksaf...quote:Op woensdag 3 september 2008 16:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat is ook zo leuk vandaag de dag, je wil niet weten hoeveel stroompjes (stralingen) er door je hoofd of iig door de lucht gaan van allerlij soorten diensten zeg maar![]()
Echt heel veel!
In de toekomst met hersenchirurgie, ff een gsm en een wifi implantaat graag, met gratis sms bundel![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:00 schreef Topspin het volgende:
[..]
Sla hier linksaf...
Sla bij de volgende rotonde rechtsaf....
Sla over 200 meter rechtsaf
Ik dacht al wat hoor ik nu tijdens het lopen met de hond, vang ik signalen op van de tom tom
En dan nog af en toe remote viewing via de sateliet van google earthquote:Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef neo567 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Guh-weldig, blue tooth verbinding van een remote tomtom uit een auto voor het stoplicht wachtende
Ehhhh, volgens mij was er ook nog iets met een eicel?quote:
Wilde eicel nog toevoegen maar dacht van, laat maar zitten want dat weet toch iedereen welquote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ehhhh, volgens mij was er ook nog iets met een eicel?
Anders zou jij niet levensvatbaar zijn namelijk, want dan mis je de helft van je chromosomen. En monosomie (het ontbreken van slechts één chromosoom) is al niet met het leven verenigbaar, laat staan 23 ontbrekende chromosomen.
Mooi zit de natuur in elkaar toch?
God zou willen dat ie zoiets kon
Doet me denken aan the scientist:quote:Op woensdag 3 september 2008 17:34 schreef Topspin het volgende:
[..]
Wilde eicel nog toevoegen maar dacht van, laat maar zitten want dat weet toch iedereen wel
God is geen wiskundige en bioloog nee, die tovert echter wel alles in 6 dagen tijdGod is een tovenaar, de verschrikkelijke destroyer.
Ze zijn in mijn hoofd aan het prutsen met mijn gedachtes, ik weet het 100% zeker, wie z'n hoofd is het nou eigenlijk, kan er erg kwaad om worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef ToT het volgende:
Pfff merken trouwens wel meer mensen dat in de loop der tijd er gewoon steeds meer vage dingen gebeuren?
Gewoon dat je je lichamelijk en/of geestelijk steeds meer anders gaat voelen, maar ook dat er steeds meer opvallende samenlopen van omstandigheden (al dan niet in de vorm van beproevingen die "stomtoevallig" allemaal ineens tegelijk komen) zijn? Ik merk het zelf en hoor het ook van steeds meer mensen in mijn omgeving.
Of zit het gewoon tussen de oren, en lijkt het allemaal zo omdat je er gewoon op zit te letten?
Ja man, sukkel eerste klas, met z'n jank stem!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:25 schreef Topspin het volgende:
Die van coldplay een kutkop
Was ff hitman aan het spelen maar niet te lang doen dan maar. Nu tijd om ff wat anders te gamen.
Mja het lijkt me wel verstandig om toch professionele hulp te zoeken als je dit allemaal echt meent.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:47 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ze zijn in mijn hoofd aan het prutsen met mijn gedachtes, ik weet het 100% zeker, wie z'n hoofd is het nou eigenlijk, kan er erg kwaad om worden.
God maakt idd alles kapot wat je lief is, de hoerenloper!
Proffesionele hulp heb ik (voor zover je dat proffesioneel kan noemen) en dat het niet gezond is weet ik ook wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja het lijkt me wel verstandig om toch professionele hulp te zoeken als je dit allemaal echt meent.(Echt niet lullig bedoeld, maar stemmen horen is niet gezond.)
Heb je al eens afschermingstechnieken uitgeprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |