abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61349599
Ben voor mezelf bezig met een boek te schrijven over afgelopen jaren waar ik ook van alles meemaakte en door dat meemaken ging ik erin geloven dat het allemaal bovennatuurlijk was en doordat ik erin ging geloven, ging ik er ook steeds meer mee bezig zijn. Het was een hele tijd een hobby om alles onder de loep te nemen en te lezen over zaken die niet duidelijk aan te tonen zijn. Het was een obsessie en manie in die tijd en ik voelde me super goed door allerlei visies en zaken die ik zag gebeuren maar ik wekte het zelf op doordat ik ermee bezig was. Het leek een groot paranormaal circus te zijn in die tijd maar achteraf denk ik dat ik zelf overactief was in de geest en dat het dan vanzelf in leven geroepen werd en dan nog anti depressiva die het nog hectischer maakte allemaal.

Wat ik wil mooi vind dat is wanneer ik de realiteit heel duidelijk op mijn netvlies krijg als een digitale scherpe foto van 5 megapixels, dan lijkt alles haarscherp te zijn wat ik zie en soms zelfs in 3D. Dat maak ik dan wel nog vaker mee en dan vorige week nog die geest waarbij ik bijna in tongen begon te praten alsof ik overgenomen werd maar dat kan ook het geluid van de ventilator geweest zijn.

In ieder geval laat ik me niet meer zo snel meeslepen in mijn gedachtes als het afwijkend is. Wil best af en toe een afwijkende gedachte hebben maar reeel zijn is voor mij veel rustgevender.

Nu ik bij pagina 10 ben aangeland in mijn boek merk ik wel soms heimwee naar de manische tijd, toen leek alles 1 groot wonder te zijn en tegenwoordig is het allemaal zo normaal. De hele dag verbanden leggen tussen dingen was ook een hobby, iets werd opgemerkt en vervolgens stond datgeen in verbinding met wat anders en uiteindelijk stond alles in verbinding met elkaar waardoor ik weer de conclusie trok dat het allemaal in elkaar verweven is en bedoeld is dat het in verbinding staat met elkaar zoals een spinneweb. Een beetje zoals het topic " Verbanden" in onzin hier, maar ik legde ook verbanden tussen overleden mensen en andere gebeurtenissen en het nieuws van iedere dag en ook getallen en letters en woorden plus kleuren. Het hele bestaan was 1 grote puzzel in die tijd en ik dacht dat ik die puzzel kon oplossen wat voor mij een bezigheid was waar ik de hele dag mee bezig kon zijn en waar ik zelfs om 0400 voor opstond.

Ben nu wel blij dat ik me met andere dingen bezig hou ondanks dat het op een indiana jones film leek of een andere film waar je een onderzoeker bent, het was meer onzinnig bezig zijn ondanks dat ik dacht dat ik de wereld kon veranderen ermee

Vandaag met compleet andere dingen bezig geweest waar ik wat aan heb, en nu dus ff in word voor mezelf opschrijven over afgelopen tijd en hoe ik het ervaarde en nu terug kijk erop.

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 03-09-2008 16:03:44 ]
Genieten is toegestaan!!!
  woensdag 3 september 2008 @ 16:02:24 #282
34793 neo567
You know who
pi_61349740
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:57 schreef Topspin het volgende:
Ben voor mezelf bezig met een boek te schrijven over afgelopen jaren waar ik ook van alles meemaakte en door dat meemaken ging ik erin geloven dat het allemaal bovennatuurlijk was en doordat ik erin ging geloven, ging ik er ook steeds meer mee bezig zijn. Het was een hele tijd een hobby om alles onder de loep te nemen en te lezen over zaken die niet duidelijk aan te tonen zijn. Het was een obsessie en manie in die tijd en ik voelde me super goed door allerlei visies en zaken die ik zag gebeuren maar ik wekte het zelf op doordat ik ermee bezig was. Het leek een groot paranormaal circus te zijn in die tijd maar achteraf denk ik dat ik zelf overactief was in de geest en dat het dan vanzelf in leven geroepen werd en dan nog anti depressiva die het nog hectischer maakte allemaal.

Wat ik wil mooi vind dat is wanneer ik de realiteit heel duidelijk op mijn netvlies krijg als een digitale scherpe foto van 5 megapixels, dan lijkt alles haarscherp te zijn wat ik zie en soms zelfs in 3D. Dat maak ik dan wel nog vaker mee en dan vorige week nog die geest waarbij ik bijna in tongen begon te praten alsof ik overgenomen werd maar dat kan ook het geluid van de ventilator geweest zijn.

In ieder geval laat ik me niet meer zo snel meeslepen in mijn gedachtes als het afwijkend is. Wil best af en toe een afwijkende gedachte hebben maar reeel zijn is voor mij veel rustgevender.

Nu ik bij pagina 10 ben aangeland in mijn boek merk ik wel soms heimwee naar de manische tijd, toen leek alles 1 groot wonder te zijn en tegenwoordig is het allemaal zo normaal. De hele dag verbanden leggen tussen dingen was ook een hobby, iets werd opgemerkt en vervolgens stond datgeen in verbinding met wat anders en uiteindelijk stond alles in verbinding met elkaar waardoor ik weer de conclusie trok dat het allemaal in elkaar verweven is en bedoeld is dat het in verbinding staat met elkaar zoals een spinneweb.
Tumbeling down the rabbit hole, matrix, je voelde je als alice inwonderland, dat had ik ook in het begin.
pi_61349807
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef neo567 het volgende:

[..]

Tumbeling down the rabbit hole, matrix, je voelde je als alice inwonderland, dat had ik ook in het begin.
Dat spitten dieper en dieper leek inderdaad als tumbeling town the rabbit hole, proberen tot het diepste punt te gaan waar de waarheid te krijgen is maar het was een totaal misvormd beeld te noemen en ik deed het dan tevens ook om de spanning te voelen van het zoeken.

Heb ook een tijd geprobeerd om contact te leggen met overleden mensen door middel van numerologie en cijfers maar ook dat sloeg niet bepaald ergens op. Was meer aankloten
  woensdag 3 september 2008 @ 16:09:58 #284
34793 neo567
You know who
pi_61349938
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:05 schreef Topspin het volgende:

[..]

Dat spitten dieper en dieper leek inderdaad als tumbeling town the rabbit hole, proberen tot het diepste punt te gaan waar de waarheid te krijgen is maar het was een totaal misvormd beeld te noemen en ik deed het dan tevens ook om de spanning te voelen van het zoeken.

Heb ook een tijd geprobeerd om contact te leggen met overleden mensen door middel van numerologie en cijfers maar ook dat sloeg niet bepaald ergens op. Was meer aankloten
Remember; There is no spoon!
Ik weet dat alles wat vergankelijk/tijdelijk is, niet echt is, maar dat wil niet zeggen dat het geen waarde heeft
pi_61350021
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:09 schreef neo567 het volgende:

[..]

Remember; There is no spoon!
Ik weet dat alles wat vergankelijk/tijdelijk is, niet echt is, maar dat wil niet zeggen dat het geen waarde heeft
Je wordt uit het niets geboren en zult in het niets opgaan, maar tussentijds ben je toch echt van vlees en bloed en kun je je behoorlijk pijn doen als je je hoofd stoot of valt.

Uit een sperma-cel geboren maar voor die spermacel was er ook niets want je vader moest ook nog geboren worden voor jou en daarvoor je opa en daarvoor nog je verdere opa's en oma's tot het eerste lid van de familie die zeker ook weer familie is van andere familie's.

Vroeger dacht ik ook wel eens dat we allemaal familie van elkaar zijn als je terug gaat ver in de tijd
pi_61350038
Het wordt overigens tijd om naar binnen te gaan want het is veels te fris om buiten te internetten nu
  woensdag 3 september 2008 @ 16:28:28 #287
34793 neo567
You know who
pi_61350499
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:13 schreef Topspin het volgende:
Het wordt overigens tijd om naar binnen te gaan want het is veels te fris om buiten te internetten nu
Dat is ook zo leuk vandaag de dag, je wil niet weten hoeveel stroompjes (stralingen) er door je hoofd of iig door de lucht gaan van allerlij soorten diensten zeg maar
Echt heel veel!

In de toekomst met hersenchirurgie, ff een gsm en een wifi implantaat graag, met gratis sms bundel

[ Bericht 4% gewijzigd door neo567 op 03-09-2008 16:35:55 ]
pi_61351361
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:28 schreef neo567 het volgende:

[..]

Dat is ook zo leuk vandaag de dag, je wil niet weten hoeveel stroompjes (stralingen) er door je hoofd of iig door de lucht gaan van allerlij soorten diensten zeg maar
Echt heel veel!

In de toekomst met hersenchirurgie, ff een gsm en een wifi implantaat graag, met gratis sms bundel
Sla hier linksaf...
Sla bij de volgende rotonde rechtsaf....
Sla over 200 meter rechtsaf

Ik dacht al wat hoor ik nu tijdens het lopen met de hond, vang ik signalen op van de tom tom
  woensdag 3 september 2008 @ 17:06:45 #289
34793 neo567
You know who
pi_61351558
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:00 schreef Topspin het volgende:

[..]

Sla hier linksaf...
Sla bij de volgende rotonde rechtsaf....
Sla over 200 meter rechtsaf

Ik dacht al wat hoor ik nu tijdens het lopen met de hond, vang ik signalen op van de tom tom

Guh-weldig , blue tooth verbinding van een remote tomtom uit een auto voor het stoplicht wachtende.

Soort cyborg effect, maar dat is niet de goede richting, op een gegeven moment komen er chips die je brain sturen, bv: een dieet chip: verlies 10 kilo in een half jaar, nu bij esso als je een abbonnement neemt dat garant staat voor de eerste vijf jaar geen brandstof verhoging

Leuk woord dieet ( zo van: nou nou die eet)
pi_61351617
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef neo567 het volgende:

[..]

Guh-weldig , blue tooth verbinding van een remote tomtom uit een auto voor het stoplicht wachtende
En dan nog af en toe remote viewing via de sateliet van google earth Niet eens zesde zintuig dat wordt aangesloten maar de onzichtbare externe antenne die verbinding heeft met de hersens.

Hier een stripverhaal van Suske en Wiskeover manipulatie van hersens door machine's.

Occulte Suske en Wiske's

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_breinbrekers

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_dromendiefstal

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 03-09-2008 17:17:13 ]
  woensdag 3 september 2008 @ 17:18:58 #291
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61351936
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:12 schreef Topspin het volgende:

Uit een sperma-cel geboren maar
Ehhhh, volgens mij was er ook nog iets met een eicel?
Anders zou jij niet levensvatbaar zijn namelijk, want dan mis je de helft van je chromosomen. En monosomie (het ontbreken van slechts één chromosoom) is al niet met het leven verenigbaar, laat staan 23 ontbrekende chromosomen.

Mooi zit de natuur in elkaar toch?
God zou willen dat ie zoiets kon
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61352392
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ehhhh, volgens mij was er ook nog iets met een eicel?
Anders zou jij niet levensvatbaar zijn namelijk, want dan mis je de helft van je chromosomen. En monosomie (het ontbreken van slechts één chromosoom) is al niet met het leven verenigbaar, laat staan 23 ontbrekende chromosomen.

Mooi zit de natuur in elkaar toch?
God zou willen dat ie zoiets kon
Wilde eicel nog toevoegen maar dacht van, laat maar zitten want dat weet toch iedereen wel

God is geen wiskundige en bioloog nee, die tovert echter wel alles in 6 dagen tijd God is een tovenaar, de verschrikkelijke destroyer.
  woensdag 3 september 2008 @ 17:40:36 #293
34793 neo567
You know who
pi_61352576
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:34 schreef Topspin het volgende:

[..]

Wilde eicel nog toevoegen maar dacht van, laat maar zitten want dat weet toch iedereen wel

God is geen wiskundige en bioloog nee, die tovert echter wel alles in 6 dagen tijd God is een tovenaar, de verschrikkelijke destroyer.
Doet me denken aan the scientist:

kutkop

[ Bericht 18% gewijzigd door neo567 op 03-09-2008 18:19:11 ]
pi_61357032
Die van coldplay een kutkop

Was ff hitman aan het spelen maar niet te lang doen dan maar. Nu tijd om ff wat anders te gamen.
pi_61357605
Pfff merken trouwens wel meer mensen dat in de loop der tijd er gewoon steeds meer vage dingen gebeuren?

Gewoon dat je je lichamelijk en/of geestelijk steeds meer anders gaat voelen, maar ook dat er steeds meer opvallende samenlopen van omstandigheden (al dan niet in de vorm van beproevingen die "stomtoevallig" allemaal ineens tegelijk komen) zijn? Ik merk het zelf en hoor het ook van steeds meer mensen in mijn omgeving.
Of zit het gewoon tussen de oren, en lijkt het allemaal zo omdat je er gewoon op zit te letten?
  woensdag 3 september 2008 @ 20:47:11 #296
34793 neo567
You know who
pi_61357754
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef ToT het volgende:
Pfff merken trouwens wel meer mensen dat in de loop der tijd er gewoon steeds meer vage dingen gebeuren?

Gewoon dat je je lichamelijk en/of geestelijk steeds meer anders gaat voelen, maar ook dat er steeds meer opvallende samenlopen van omstandigheden (al dan niet in de vorm van beproevingen die "stomtoevallig" allemaal ineens tegelijk komen) zijn? Ik merk het zelf en hoor het ook van steeds meer mensen in mijn omgeving.
Of zit het gewoon tussen de oren, en lijkt het allemaal zo omdat je er gewoon op zit te letten?
Ze zijn in mijn hoofd aan het prutsen met mijn gedachtes, ik weet het 100% zeker, wie z'n hoofd is het nou eigenlijk, kan er erg kwaad om worden.
God maakt idd alles kapot wat je lief is, de hoerenloper!
  woensdag 3 september 2008 @ 20:47:41 #297
34793 neo567
You know who
pi_61357776
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:25 schreef Topspin het volgende:
Die van coldplay een kutkop

Was ff hitman aan het spelen maar niet te lang doen dan maar. Nu tijd om ff wat anders te gamen.
Ja man, sukkel eerste klas, met z'n jank stem!
pi_61357847
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:47 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ze zijn in mijn hoofd aan het prutsen met mijn gedachtes, ik weet het 100% zeker, wie z'n hoofd is het nou eigenlijk, kan er erg kwaad om worden.
God maakt idd alles kapot wat je lief is, de hoerenloper!
Mja het lijkt me wel verstandig om toch professionele hulp te zoeken als je dit allemaal echt meent. (Echt niet lullig bedoeld, maar stemmen horen is niet gezond.)

Heb je al eens afschermingstechnieken uitgeprobeerd?
  woensdag 3 september 2008 @ 20:52:50 #299
34793 neo567
You know who
pi_61357959
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja het lijkt me wel verstandig om toch professionele hulp te zoeken als je dit allemaal echt meent. (Echt niet lullig bedoeld, maar stemmen horen is niet gezond.)

Heb je al eens afschermingstechnieken uitgeprobeerd?
Proffesionele hulp heb ik (voor zover je dat proffesioneel kan noemen) en dat het niet gezond is weet ik ook wel.
Ik weet er meer vanaf als die zogenaamde proffesionals! (wie kent mezelf beterhun of ik).
Maar goed, het is en blijft een ongelijke strijd!
  woensdag 3 september 2008 @ 21:04:40 #300
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61358368
Sorry ik lees me nu pas in, heb t erg druk gehad de afgelopen dagen..

Wat naar om te horen Neo, doe vooral wat voor jou het beste voelt tegen de stemmen, meestal werkt dat het beste. En hulp zoeken is natuurlijk altijd goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')