Sorryquote:Op woensdag 3 september 2008 21:04 schreef Windigo het volgende:
Sorry ik lees me nu pas in, heb t erg druk gehad de afgelopen dagen..
Wat naar om te horen Neo, doe vooral wat voor jou het beste voelt tegen de stemmen, meestal werkt dat het beste. En hulp zoeken is natuurlijk altijd goed
Nee deze wereld is gemaakt door Lucifer mischien iov God, tenminste dat denk ikquote:Op woensdag 3 september 2008 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik gok op God! (hij heeft toch alles gemaakt?)
Hoor je stemmen neo? Dat was lang geleden heel normaal voor mensen. Tegenwoordig noemen ze dat schizofrenie en hebben ze daar pilletjes voor. Probeer het eens.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nee deze wereld is gemaakt door Lucifer mischien iov God, tenminste dat denk ik
Exorcist, c'mon !quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef ElizabethR het volgende:
Als je dat echt denkt Neo, en je gelooft echt dat er boze geesten met je aan het werk zijn, waarom ga je dan niet naar een exorcist als je een psycholoog geen optie vindt? Zeker als dat al een jaar duurt
Grappemaker ben je!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoor je stemmen neo? Dat was lang geleden heel normaal voor mensen. Tegenwoordig noemen ze dat schizofrenie en hebben ze daar pilletjes voor. Probeer het eens.
Schizofrenie is een ontwikkelingsstoornis en is niet te genezen. Je kan als een dwaas rond blijven dolen (en jezelf en anderen schade berokkenen) of pilletjes nemen en er een redelijk normaal leven op na houden.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
Exorcist, c'mon !
Het is aan het afnemen, als ik het vergelijk met een jaar geleden --> toen was het aan het toenemen rond dezelfde tijd.
Psychologen zijn geen hersenchirurgen, en zelfs die kunnen zo iets niet oplossen, die kunnen alleen snijden maar meer niet.
[..]
Grappemaker ben je!
Pilletjes, symptoon bestrijding is dat, heb je 'r enige ervaring ermee?
Zo nee, dan vind ik het nogal kort door de bocht wat je zegt, pilletje nemen en gewoon weer doorgaan, alsof het geen oorzaak heeft
Niet meteen in paniek raken hoor , je bent wel een beetje kort door de bocht idd en leest niet verder .quote:Op donderdag 4 september 2008 01:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Schizofrenie is een ontwikkelingsstoornis en is niet te genezen. Je kan als een dwaas rond blijven dolen (en jezelf en anderen schade berokkenen) of pilletjes nemen en er een redelijk normaal leven op na houden.
Go to the docter. Stemmen horen is niet normaal tenzij er mensen tegen je zitten te praten.
Ik heb genoeg gelezen. Als je hem aanmoedig zal je je aardig schuldig voelen als hem wat overkomt.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Niet meteen in paniek raken hoor , je bent wel een beetje kort door de bocht idd en leest niet verder .
aanmoedig in wat ?quote:Op donderdag 4 september 2008 01:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gelezen. Als je hem aanmoedig zal je je aardig schuldig voelen als hem wat overkomt.
Dat ie het zelf wel aan kan.quote:
Dat heeft niemand hier gezegt .quote:Op donderdag 4 september 2008 01:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ie het zelf wel aan kan.
quote:Op donderdag 4 september 2008 01:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat heeft niemand hier gezegt .
Ik weet wat ik heb gezegt dus hoef niet terug te lezen , jij mag wel teruglezen , dan lees je misschien dat hij al reguliere hulp heeft en dat jouw opmerking/ vooroordeel gewoon bot is en ongevoelig .quote:Op donderdag 4 september 2008 02:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lees jezelf eens terug anders.
Nou ja, de rationele manier verwerp je meteen, dus ik dacht, dan maar op zijn irrationeel.quote:
Ik heb al prof. hulp, maar een beetje slap ouwenelen over hoe ik leef en tegen de dingen aankijk, leuk, maar het lost niet mijn problemen op, zo als het is gekomen zal het waarschijnlijk ook weer verdwijnen.quote:Op donderdag 4 september 2008 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou ja, de rationele manier verwerp je meteen, dus ik dacht, dan maar op zijn irrationeel.
Ik denk dat je zelf heel goed weet wat er met je aan de hand is. En dat is niets om je voor te schamen of geen hulp voor te accepteren van deskundigen.
Summers heeft niet gezegd dat ik het zelf wel aankan, tenminste zo heb ik dat nergens opgevat, ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik de zogenaamde prof. hulp al heb ingeschakeld, maar ik kan er niets mee; ik zit niet met mezelf in de knoop oid, ik wordt in de knoop gelegdquote:Op donderdag 4 september 2008 02:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lees jezelf eens terug anders.
Jij hebt een visie die in de buurt komt van de mijne!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:54 schreef Ascension het volgende:
Gatverdamme Papierversnipperaar wat een walgelijk mannetje ben jij, de Psychiatrie is terrorisme voor de mensheid. en jij gaat mensen een beetje aanraden om naar een psychiater te gaan. bespottelijk werkelijk, jij hebt echt geen enig idee hoe gevaarlijk dat is he. ten eerste kan het Neo niet helpen om van z,n problemen af te komen maar dat is vanzelfsprekend want een psychiater heeft nog nooit iemand geholpen dat is een feit dat ook door psychiaters zelf is toegegeven. en met 1 bezoekje aan de psychiater kan die je al labelen als Schizofreen of iets dergelijk. terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn bij Neo. naar een psychiater gaan is zelfvernietiging. en stel nou als Neo echt naar de psychiater gaat ( geindoctrineerd door Papierversnipperaars verdraaide visie ) en onterecht gelabeld wordt. zou jij je dan niet schuldig voelen dat je mensen aanzet tot zulke zelfvernietigende daden ? want dat is het wel de psychiatrie heeft een helpende hand in bijna alle grote misdaden die er op aarde gepleegt zijn ( denk aan 9-11 )
En Neo in de naam van alles wat heilig, is ga nooit maar dan ook nooit in je leven naar een psychiater je weet niet half hoe gevaarlijk dat is. als je echt zeker weet dat je demonen hoort dan neem ik je serious en verklaar je niet meteen voor gek zoals mensen als Papierversnipperaar dat doen. maar ik denk dat je het beste uitkomt bij spirituele hulp of misschien exorcisme alhoewel dat me niet echt logisch lijkt maar toch. dus mijn advies is als die stemmen echt niet weggaan vanzelf, zoek spirituele hulp wil dat niet helpen dan valt misschien exorcisme te proberen.
Natuurlijk. Stemmen horen is heel normaal en God, de duivel en geesten bestaan echt.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:54 schreef Ascension het volgende:
de Psychiatrie is terrorisme voor de mensheid.
Jij bestaat niet echt wil je zeggenquote:Op donderdag 4 september 2008 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Stemmen horen is heel normaal en God, de duivel en geesten bestaan echt.
Stemmen horen is niet normaal nee, maar om dan gelijk iemand voor psychisch gestoord te verklaren is een beetje extreem kort door de bocht vind je niet ? en we kunnen er eeuwig over discusseren maar zullen uiteindelijk tot maar 1 conclusie komen: Geen enkele sterverling kan weten of God, de Duivel en geesten echt bestaan, het valt niet 100% te erkennen en uitsluiten is al helemaal waanzin.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Stemmen horen is heel normaal en God, de duivel en geesten bestaan echt.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:25 schreef Summers het volgende:
Psychiaters kunnen niks met paranormale zaken , alleen mensen met verstand ervan kunnen er iets mee , ik hoor zoveel klachten over mensen die nergens terecht kunnen met hun zaken .
De huisarts stuurt je door naar de psychaiter of geeft medicijnen ,
Als je erover begint sluiten ze zich meteen af , kijken naar de grond, gaan er niet op in en praten eroverheen , ze NEGEREN het dus omdat ze er niks mee kunnen
Wat zou jij doen? Iemand die in de war is en stemmen hoort een fantasieverhaal vertellen over dingen waar we niets van af weten of hem proberen te helpen met zaken waar wel wel iets vanaf weten?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:24 schreef Ascension het volgende:
Geen enkele sterverling kan weten of God, de Duivel en geesten echt bestaan, het valt niet 100% uit te sluiten maar erkennen is al helemaal waanzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |