Mja hij kiest inderdaad wel elke keer dezelfde vrouwquote:
bronquote:Op maandag 1 september 2008 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja hij kiest inderdaad wel elke keer dezelfde vrouw. Maar ach, die kop zie je toch niet in het donker
big? verklaar jezelf nader?quote:Op maandag 1 september 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP valt wel op het maatje "big" of niet?
Nou dat valt toch wel meequote:
Als ik er een bril van subtiliteit over heen doe, kan je wel eens gelijk hebbenquote:
+ 1quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou dat valt toch wel mee
behalve SZRR dan, maar dat was meer een walvis
Heb je betaaldquote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma, je hebt me een note aangenaaid. Moest die R&Plemming van jou maken.
Ja, een beetje wel. Maargoed ik moet ze neuken niet jijquote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, ik vind het ook geen heel mooi figuur.
Maarja beetje stom om te zeggen eigenlijk
quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef Mikkie het volgende:
Wie vinden je/jullie dan wél echt een mooie/lekkere vrouw?
Tuurlijk, kon me niet inhoudenquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verder echt de meest weggegooide 4,5 euro ooit, maar dat terzijde.
BWAHAHAHHAAquote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel. Maargoed ik moet ze neuken niet jij![]()
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:
Grapje hoorquote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm schatIk roep al sinds ik OTH kijk dat ik haar een enorm geil wijf vind, dus nee ik doe het niet voor de kudows
quote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef LastRequest het volgende:
Hebben jullie het weer voor elkaar hoor, posten wij dames ipv mannen
Nu jullie hete mannen posten!
Damn. M'n liefde, wat doe je?!quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Grapje hoorIk vind d'r ook mooi.
Mik Lindsay is tegenwoordig lesbisch dus voor jullie valt er sowieso niets meer te halen
Ja dan is hyves wel een goed ideequote:Op maandag 1 september 2008 21:37 schreef LastRequest het volgende:
*tring tring*
"Hoi LR, op koninginnedag zijn we toch bij een bandje wezen kijken dat jij kende? Zouden we die kunnen boeken voor aanstaande vrijdag op het Rhine Town Jazz Festival? Regel jij het even? ktnxbye!"
Eh.. ik heb de drummer maar even gekrabbeld![]()
Voor aanstaande vrijdag, lekker op tijd
Ik heb verder geen nummer ofzo, en weinig zin om iemand anders te gaan bellen ervoor.. kom op zeg, als bedrijfsleider ga je maar eerder wat regelen, dat festival komt jaarlijks terugquote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja dan is hyves wel een goed idee!
oke dan ligt het anders jaquote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb verder geen nummer ofzo, en weinig zin om iemand anders te gaan bellen ervoor.. kom op zeg, als bedrijfsleider ga je maar eerder wat regelen, dat festival komt jaarlijks terug
You're welcomequote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef LastRequest het volgende:
Mik! Held!
Chad
Dat was de enige die ik nog miste in m'n lijstje van de week.. maar ik vind dat ie zo niet-fotogeniek is, hij is mooier op tv/filmA Cinderella Story
quote:Op maandag 1 september 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Cali, wat is jou mening over Alison Angel? Zie fipo
deze dusquote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
niet gekeken maar vast prima
ziet er gezond en aardig uitquote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
deze dusspeciaal een linkje zodat er niet naar blonde mollige biggen met een plofkop gekeken hoeft te worden als met dan niet wilt.
op dit moment nietquote:Op maandag 1 september 2008 21:50 schreef LastRequest het volgende:
Net of Cali niets beters te doen heeft vanuit Edinburgh
quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Californium het volgende:
you welcome Cocktail * zegt cali met crappy schots accent
Je was 12?quote:Op maandag 1 september 2008 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
hihihi, hihihihi * gniffel *
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef LastRequest het volgende:
Want nu kun je niet slapen?
Wat maakt het uit dat iemand in je fobo zit? Misschien gaat hij/zij daarna wel over tot een versierpoging
Er zit een knop bij de instellingenquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
gvd... er zit een lurker in men fobo !Hadden ze daar maar een abbo voor zodat je dat kon opheffen
Hoe kan dat danquote:Op maandag 1 september 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pwndik ook, in een gebouw waar ik nog nooit geweest ben
Koudquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je leeft nog!![]()
Hoe ist zonder Cali?
je hebt betaalt!!!quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma, je hebt me een note aangenaaid. Moest die R&Plemming van jou maken.
Ik heb anders nog wel wat chicks voor jequote:Op maandag 1 september 2008 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koud
Maar ik had afgelopen week intro enzo, druk jeweetz
ja dat zijn idd die ik bedoelde voor 15 euro ofzo he ? en langer dan 3 uur ofzo zal je toch niet rijden dus dan maakt t in feite niet uit of je orthoplasieken neemt of niet...quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens vandaag nog eventjes dit gekocht, oude gele propjes sluiten wel erg veel af en dat drukverschil is zo kutOtoplastieken komen wel als ik er geld voor heb,
Gehoorbescherming #2quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens vandaag nog eventjes dit gekocht, oude gele propjes sluiten wel erg veel af en dat drukverschil is zo kutOtoplastieken komen wel als ik er geld voor heb,
Een biertje? En als ik nou geen bier ga drinkenquote:Op maandag 1 september 2008 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kan je mijn notes uitprinten en mee nar de meet nemen krijg je n biertje
Wtf wat een geldquote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
interessant maar t gaat in totaal rond de 1100 a 1200 euro kosten... dus moet er nog ff overna denken
Ik denk dat zijn cabrio hem dat verteld heeftquote:Op maandag 1 september 2008 23:50 schreef LastRequest het volgende:
Hoe weet jij nou of je in de rest van je leven nooit meer een andere kans tegen komt die ook maar iets goedkoper is?
Ik ga dat ook allemaal nog doenquote:Op maandag 1 september 2008 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
nee zijn er niet
Ik 8:45! I'm with ya broquote:Op maandag 1 september 2008 23:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga dat ook allemaal nog doen. Maar eerst deze opleiding afmaken.
Als ik donderdag naar school ga pak ik de wagen, anders kom ik s' avonds niet meer naar huis. En dan vrijdag om 0900 weer hoorcollege
.
Dan zijn we iig niet alleenquote:
Nice! Das leuk.. wel beetje voorzichtig doen he.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga zaterdag trouwens golfen als personeelsuitje met stage
Gaan wij ook wel eens doen, leuk met zoeeen grote groepquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga zaterdag trouwens golfen als personeelsuitje met stage
Jij bent stomquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:12 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik ook 8:45!!!!
Nou zou leuk is dat eigenlijk niet
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat hij zegt dat rechten voor paupers is
Eerste collegedag weer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik heb netjes mijn ontbijt op gewend om zo vroeg te eten en meestal lukt dat dan ook niet echt..
Nu maar eens kijken hoe zaal 1.00.2 eruit ziet van binnen
Hebben we gister opt terras al gedaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eerste collegedag weer?Altijd gezellig het bespreken van de vakanties
Ja en 't is niet aan te radenquote:
je wil gewoon een extra note erbijquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, hij kent fok dan ga ik de logs maar niet posten
post die hilarische zin eens?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja en 't is niet aan te raden. Had echt verwacht dat ik een note zou hebben van de rellen, maar 't is een IBTL plaatje, een keer een hilarische zin met kanker erin als fipo omdat er kanker in de TT stond, een lemming, het uitschelden van een VMBO'er omdat ie z'n huiswerk laat maken door FOK!'ers en "warez" omdat ik link naar een ondertiteling voor prison break
.
Waar kan je zien dat je een note hebt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je wil gewoon een extra note erbij
Niettus! Je bent een deugeniet!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
OMG ik heb er 4? Ik dacht dat ik altijd zo netjes was
Wanneer krijg je notes dan? Ik snap t systeem niet helemaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:, stelletje wolven in schaapskleren
.
Hehe ja vast, nu ben ik wel nieuwsgierig, maar 4,50 vind ik echt beetje veelquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef swarmahoer het volgende:
dupje heeft vast alleen maar positieve notes
Meestal als je iets doet wat niet door de beugel kanquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:35 schreef Dupje het volgende:
Wanneer krijg je notes dan? Ik snap t systeem niet helemaal
Ja maar blijkbaar heb je ook positieve notesquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meestal als je iets doet wat niet door de beugel kan.
Kun je weer 4,50 betalenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hou mag je een screenshot van je notes posten? Of heb ik dan een 6e te pakken.
houniet zou ze opzoeken en uitprinten en mee naar de meet nemen voor n colatje/biertjequote:Op dinsdag 2 september 2008 10:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Kan jij ze niet even voor me opzoeken en hier posten?
Ik heb er ook 10quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
volgens mij staan Mikkie en ik nog allebei aan kop met 10
Dan moet je de muziek ook aanzettenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
in ear oordopjes zuigen.....k zit te eten en hoor mezelf kouwen :S
Ik heb pillen die zwaarder zijn dan morfine! Voor een klein bedrag kan ik je beter laten voelenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
volgens mij staan Mikkie en ik nog allebei aan kop met 10
Why the 'quote:
Ik verveelde mequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:50 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie ben je op notenjacht ofzoen wat was t orgineel van je lemming
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:00 schreef Mikkie het volgende:
En swarma, moet jij niet iets aan je stage doen ofzo?
t aantal notes zal deze week denk ik wel wat lager liggen omdat iedereen ze wil halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie krijgt nu expres geen notes omdat 't te obvious is.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie krijgt nu expres geen notes omdat 't te obvious is.
Oh yeah, notes scoren voor je aanzien op Fokquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t aantal notes zal deze week denk ik wel wat lager liggen omdat iedereen ze wil halen
En er dan donderdag mee pimpenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Oh yeah, notes scoren voor je aanzien op Fok![]()
Oh yeah! Dat iedereen een button op doet ofzo, met zijn aantal notes erop. En dan de nerds op één baan en de toffe mensen met veel notes op één baan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En er dan donderdag mee pimpen
Dat werkt niet Piet, dan wil iedereen bij mijquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh en dan de banen tegen elkaar laten strijden op punten, de verliezers betalen 't bier. Rellen gegarandeerd
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:53 schreef Mikkie het volgende:
Dat werkt niet Piet, dan wil iedereen bij mij.
Je bent net een doorsnee vrouw.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben hier nog maar een dag en mijn kamer is al een puinhoop
Willen jullie dat even buiten doen, zit dan toch wel ergens op het terrasquote:
Kom gewoon met ons bier drinken, veel gezelligerquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:59 schreef Manu82 het volgende:
Willen jullie dat even buiten doen, zit dan toch wel ergens op het terras
Heb tot half 6 college en daarna ben ik bij CCquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom gewoon met ons bier drinken, veel gezelliger.
In dat geval weet ik zeker dat m'n racket een keer 'per ongeluk' uit m'n hand vliegtquote:
Vergeet je camera nietquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
CultuurCafé?
Ik woon net buiten Nijmegen en heb er ook nooit gestudeerd, zo veel kom ik er dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef Manu82 het volgende:dacht dat iedereen wel wist wat het CC was
Je moet zo'n ding niet willen hebben om het hebben, maar om er iets mee te doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit te denken of ik een digitale camera voor mijn verjaardag vraag.. Lijkt me wel tof om te hebben
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding niet willen hebben om het hebben, maar om er iets mee te doen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed, ik ga One tree Hill kijken
Ik doelde meer op voor minstens een half jaar daar gaan wonen enzo..quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga elk jaar wel n paar keer naar t buitenland
ik ga ook ee ntoestel kopen!!!
ow echt waar!!!!!!! gaaf, waar?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik doelde meer op voor minstens een half jaar daar gaan wonen enzo..
lolquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow echt waar!!!!!!! gaaf, waar?
Serieus?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow echt waar!!!!!!! gaaf, waar?
quote:
Ooit de filters schoongemaakt dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:55 schreef LastRequest het volgende:
God we hebben hier een wasdroger boven en die is zo sloooooom..
Over 5 min zit m'n was er al 3 uur in![]()
En nee das niet omdat ik em er niet uit haal maar omdat ie nog bezig is.
kom ook gewoon naar binnen pussyquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Willen jullie dat even buiten doen, zit dan toch wel ergens op het terras
Gewoon de filters even afspoelen en klaar! Normaal zou dat toch niet zo lang mogen duren!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:58 schreef LastRequest het volgende:
Ding is er pas 2 maanden, door een huisgenoot neergezet.. ik gebruik normaal de andere maar ik dacht goh wel handig dat deze ook een droogfunctie heeft.
Dus geen idee, zal wel niet
Owh, dawissikheulegaarnie!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus?volgens mij heb ik dat al 100 keer verteld dat dat bij mijn opleiding hoort
Maar denk Italie, en dan Rome, Bologna of Florence.. Of misschien toch Sydney
Hmm misschien wel een plan dan haha.. thanks.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon de filters even afspoelen en klaar! Normaal zou dat toch niet zo lang mogen duren!
Okequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik wist het serieus ook niet.
Dus óf je hebt het minder vaak verteld dan je denkt, of we hebben het niet onthouden
Nee, ik wist het echt nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heus wel![]()
Ik ga niet nog een keer happen
M'n geloofwaardigheid, wat doe je?!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Okevanwaar jouw lol-reactie dan
En daarom begon ik de twijfelen aan de echtheid van Mik zijn reactie
Nou, dat dus.. In mijn Masterjaar moet ik 3 maanden een half jaar of een jaar aan een buitenlandse uni studerenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik wilde #care plaatsen maar ik vind het echt heel vervelend voor je
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
pietje is er al een sziget datum 2009 bekend ? kon t niet vinden zo snel
quote:Vanaf november nieuws over Sziget 2009!
Boeie, gewoon een partij aanspotten en dan komt 't best goedquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge een vriendin van mij snapt dat spotprincipe niet op hyves, gaat ze op foto's die ik zelf plaats zeggen dat ze me gespot heeft.. No-shit! Het is toch juist de bedoeling dat die foto's dan bij haar gespotding komen te staan of wat
Prima! Nu ik weer alles kan en mag eten doe ik dat ook <3!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t trouwns met jullie gezond eten voornemens![]()
Eerlijk gezegd weet ik dat niet, dan zou je Danny even moeten PMenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hou mag je een screenshot van je notes posten? Of heb ik dan een 6e te pakken.
Njetquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:46 schreef Dupje het volgende:
Kan jij ze niet even voor me opzoeken en hier posten?
Eh nee..quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:51 schreef swarmahoer het volgende:
houniet zou ze opzoeken en uitprinten en mee naar de meet nemen voor n colatje/biertje
toch?
Kusje op ouwequote:
Heel erg goed nog steedsquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
Ik ben op het moment druiven aant etenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
Mag ik de mijne komen brengenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef Mikkie het volgende:
Je kamer natuurlijk. Maar jou kennende wordt het Gossip Girl.
Ik ga maar eens afwassen
omdat je er te laat achterkwam waar die lagquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben op het moment druiven aant etenEn in de supermarkt de chips voorbijgelopen!
Aah, lief!quote:
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je er te laat achterkwam waar die lag?
Meid, succes met verwerkenquote:
Zet meteen tv aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:08 schreef LastRequest het volgende:
Wat wil je met die quote bereiken swarma?
Oprah's favourites show begint!
Geen TTquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nieuwe TT inspiratie iemand?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:10 schreef -J-D- het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |