kom ook gewoon naar binnen pussyquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Willen jullie dat even buiten doen, zit dan toch wel ergens op het terras
Gewoon de filters even afspoelen en klaar! Normaal zou dat toch niet zo lang mogen duren!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:58 schreef LastRequest het volgende:
Ding is er pas 2 maanden, door een huisgenoot neergezet.. ik gebruik normaal de andere maar ik dacht goh wel handig dat deze ook een droogfunctie heeft.
Dus geen idee, zal wel niet
Owh, dawissikheulegaarnie!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus?volgens mij heb ik dat al 100 keer verteld dat dat bij mijn opleiding hoort
Maar denk Italie, en dan Rome, Bologna of Florence.. Of misschien toch Sydney
Hmm misschien wel een plan dan haha.. thanks.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon de filters even afspoelen en klaar! Normaal zou dat toch niet zo lang mogen duren!
Okequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik wist het serieus ook niet.
Dus óf je hebt het minder vaak verteld dan je denkt, of we hebben het niet onthouden
Nee, ik wist het echt nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heus wel![]()
Ik ga niet nog een keer happen
M'n geloofwaardigheid, wat doe je?!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Okevanwaar jouw lol-reactie dan
En daarom begon ik de twijfelen aan de echtheid van Mik zijn reactie
Nou, dat dus.. In mijn Masterjaar moet ik 3 maanden een half jaar of een jaar aan een buitenlandse uni studerenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik wilde #care plaatsen maar ik vind het echt heel vervelend voor je
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
pietje is er al een sziget datum 2009 bekend ? kon t niet vinden zo snel
quote:Vanaf november nieuws over Sziget 2009!
Boeie, gewoon een partij aanspotten en dan komt 't best goedquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge een vriendin van mij snapt dat spotprincipe niet op hyves, gaat ze op foto's die ik zelf plaats zeggen dat ze me gespot heeft.. No-shit! Het is toch juist de bedoeling dat die foto's dan bij haar gespotding komen te staan of wat
Prima! Nu ik weer alles kan en mag eten doe ik dat ook <3!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t trouwns met jullie gezond eten voornemens![]()
Eerlijk gezegd weet ik dat niet, dan zou je Danny even moeten PMenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hou mag je een screenshot van je notes posten? Of heb ik dan een 6e te pakken.
Njetquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:46 schreef Dupje het volgende:
Kan jij ze niet even voor me opzoeken en hier posten?
Eh nee..quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:51 schreef swarmahoer het volgende:
houniet zou ze opzoeken en uitprinten en mee naar de meet nemen voor n colatje/biertje
toch?
Kusje op ouwequote:
Heel erg goed nog steedsquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
Ik ben op het moment druiven aant etenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
Mag ik de mijne komen brengenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef Mikkie het volgende:
Je kamer natuurlijk. Maar jou kennende wordt het Gossip Girl.
Ik ga maar eens afwassen
omdat je er te laat achterkwam waar die lagquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben op het moment druiven aant etenEn in de supermarkt de chips voorbijgelopen!
Aah, lief!quote:
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je er te laat achterkwam waar die lag?
Meid, succes met verwerkenquote:
Zet meteen tv aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:08 schreef LastRequest het volgende:
Wat wil je met die quote bereiken swarma?
Oprah's favourites show begint!
Geen TTquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nieuwe TT inspiratie iemand?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:10 schreef -J-D- het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |