Prima! Nu ik weer alles kan en mag eten doe ik dat ook <3!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t trouwns met jullie gezond eten voornemens![]()
Eerlijk gezegd weet ik dat niet, dan zou je Danny even moeten PMenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hou mag je een screenshot van je notes posten? Of heb ik dan een 6e te pakken.
Njetquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:46 schreef Dupje het volgende:
Kan jij ze niet even voor me opzoeken en hier posten?
Eh nee..quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:51 schreef swarmahoer het volgende:
houniet zou ze opzoeken en uitprinten en mee naar de meet nemen voor n colatje/biertje
toch?
Kusje op ouwequote:
Heel erg goed nog steedsquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
Ik ben op het moment druiven aant etenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
Mag ik de mijne komen brengenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef Mikkie het volgende:
Je kamer natuurlijk. Maar jou kennende wordt het Gossip Girl.
Ik ga maar eens afwassen
omdat je er te laat achterkwam waar die lagquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben op het moment druiven aant etenEn in de supermarkt de chips voorbijgelopen!
Aah, lief!quote:
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je er te laat achterkwam waar die lag?
Meid, succes met verwerkenquote:
Zet meteen tv aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:08 schreef LastRequest het volgende:
Wat wil je met die quote bereiken swarma?
Oprah's favourites show begint!
Geen TTquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nieuwe TT inspiratie iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |