quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie krijgt nu expres geen notes omdat 't te obvious is.
Oh yeah, notes scoren voor je aanzien op Fokquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t aantal notes zal deze week denk ik wel wat lager liggen omdat iedereen ze wil halen
En er dan donderdag mee pimpenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Oh yeah, notes scoren voor je aanzien op Fok![]()
Oh yeah! Dat iedereen een button op doet ofzo, met zijn aantal notes erop. En dan de nerds op één baan en de toffe mensen met veel notes op één baan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En er dan donderdag mee pimpen
Dat werkt niet Piet, dan wil iedereen bij mijquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh en dan de banen tegen elkaar laten strijden op punten, de verliezers betalen 't bier. Rellen gegarandeerd
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:53 schreef Mikkie het volgende:
Dat werkt niet Piet, dan wil iedereen bij mij.
Je bent net een doorsnee vrouw.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben hier nog maar een dag en mijn kamer is al een puinhoop
Willen jullie dat even buiten doen, zit dan toch wel ergens op het terrasquote:
Kom gewoon met ons bier drinken, veel gezelligerquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:59 schreef Manu82 het volgende:
Willen jullie dat even buiten doen, zit dan toch wel ergens op het terras
Heb tot half 6 college en daarna ben ik bij CCquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom gewoon met ons bier drinken, veel gezelliger.
In dat geval weet ik zeker dat m'n racket een keer 'per ongeluk' uit m'n hand vliegtquote:
Vergeet je camera nietquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
CultuurCafé?
Ik woon net buiten Nijmegen en heb er ook nooit gestudeerd, zo veel kom ik er dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef Manu82 het volgende:dacht dat iedereen wel wist wat het CC was
Je moet zo'n ding niet willen hebben om het hebben, maar om er iets mee te doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit te denken of ik een digitale camera voor mijn verjaardag vraag.. Lijkt me wel tof om te hebben
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding niet willen hebben om het hebben, maar om er iets mee te doen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed, ik ga One tree Hill kijken
Ik doelde meer op voor minstens een half jaar daar gaan wonen enzo..quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga elk jaar wel n paar keer naar t buitenland
ik ga ook ee ntoestel kopen!!!
ow echt waar!!!!!!! gaaf, waar?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik doelde meer op voor minstens een half jaar daar gaan wonen enzo..
lolquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow echt waar!!!!!!! gaaf, waar?
Serieus?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow echt waar!!!!!!! gaaf, waar?
quote:
Ooit de filters schoongemaakt dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:55 schreef LastRequest het volgende:
God we hebben hier een wasdroger boven en die is zo sloooooom..
Over 5 min zit m'n was er al 3 uur in![]()
En nee das niet omdat ik em er niet uit haal maar omdat ie nog bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |