Ja en 't is niet aan te radenquote:
je wil gewoon een extra note erbijquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, hij kent fok dan ga ik de logs maar niet posten
post die hilarische zin eens?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja en 't is niet aan te raden. Had echt verwacht dat ik een note zou hebben van de rellen, maar 't is een IBTL plaatje, een keer een hilarische zin met kanker erin als fipo omdat er kanker in de TT stond, een lemming, het uitschelden van een VMBO'er omdat ie z'n huiswerk laat maken door FOK!'ers en "warez" omdat ik link naar een ondertiteling voor prison break
.
Waar kan je zien dat je een note hebt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je wil gewoon een extra note erbij
Niettus! Je bent een deugeniet!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
OMG ik heb er 4? Ik dacht dat ik altijd zo netjes was
Wanneer krijg je notes dan? Ik snap t systeem niet helemaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:, stelletje wolven in schaapskleren
.
Hehe ja vast, nu ben ik wel nieuwsgierig, maar 4,50 vind ik echt beetje veelquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef swarmahoer het volgende:
dupje heeft vast alleen maar positieve notes
Meestal als je iets doet wat niet door de beugel kanquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:35 schreef Dupje het volgende:
Wanneer krijg je notes dan? Ik snap t systeem niet helemaal
Ja maar blijkbaar heb je ook positieve notesquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meestal als je iets doet wat niet door de beugel kan.
Kun je weer 4,50 betalenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hou mag je een screenshot van je notes posten? Of heb ik dan een 6e te pakken.
houniet zou ze opzoeken en uitprinten en mee naar de meet nemen voor n colatje/biertjequote:Op dinsdag 2 september 2008 10:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Kan jij ze niet even voor me opzoeken en hier posten?
Ik heb er ook 10quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
volgens mij staan Mikkie en ik nog allebei aan kop met 10
Dan moet je de muziek ook aanzettenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
in ear oordopjes zuigen.....k zit te eten en hoor mezelf kouwen :S
Ik heb pillen die zwaarder zijn dan morfine! Voor een klein bedrag kan ik je beter laten voelenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
volgens mij staan Mikkie en ik nog allebei aan kop met 10
Why the 'quote:
Ik verveelde mequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:50 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie ben je op notenjacht ofzoen wat was t orgineel van je lemming
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:00 schreef Mikkie het volgende:
En swarma, moet jij niet iets aan je stage doen ofzo?
t aantal notes zal deze week denk ik wel wat lager liggen omdat iedereen ze wil halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie krijgt nu expres geen notes omdat 't te obvious is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |