Koudquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je leeft nog!![]()
Hoe ist zonder Cali?
je hebt betaalt!!!quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma, je hebt me een note aangenaaid. Moest die R&Plemming van jou maken.
Ik heb anders nog wel wat chicks voor jequote:Op maandag 1 september 2008 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koud
Maar ik had afgelopen week intro enzo, druk jeweetz
ja dat zijn idd die ik bedoelde voor 15 euro ofzo he ? en langer dan 3 uur ofzo zal je toch niet rijden dus dan maakt t in feite niet uit of je orthoplasieken neemt of niet...quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens vandaag nog eventjes dit gekocht, oude gele propjes sluiten wel erg veel af en dat drukverschil is zo kutOtoplastieken komen wel als ik er geld voor heb,
Gehoorbescherming #2quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens vandaag nog eventjes dit gekocht, oude gele propjes sluiten wel erg veel af en dat drukverschil is zo kutOtoplastieken komen wel als ik er geld voor heb,
Een biertje? En als ik nou geen bier ga drinkenquote:Op maandag 1 september 2008 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kan je mijn notes uitprinten en mee nar de meet nemen krijg je n biertje
Wtf wat een geldquote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
interessant maar t gaat in totaal rond de 1100 a 1200 euro kosten... dus moet er nog ff overna denken
Ik denk dat zijn cabrio hem dat verteld heeftquote:Op maandag 1 september 2008 23:50 schreef LastRequest het volgende:
Hoe weet jij nou of je in de rest van je leven nooit meer een andere kans tegen komt die ook maar iets goedkoper is?
Ik ga dat ook allemaal nog doenquote:Op maandag 1 september 2008 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
nee zijn er niet
Ik 8:45! I'm with ya broquote:Op maandag 1 september 2008 23:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga dat ook allemaal nog doen. Maar eerst deze opleiding afmaken.
Als ik donderdag naar school ga pak ik de wagen, anders kom ik s' avonds niet meer naar huis. En dan vrijdag om 0900 weer hoorcollege
.
Dan zijn we iig niet alleenquote:
Nice! Das leuk.. wel beetje voorzichtig doen he.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga zaterdag trouwens golfen als personeelsuitje met stage
Gaan wij ook wel eens doen, leuk met zoeeen grote groepquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga zaterdag trouwens golfen als personeelsuitje met stage
Jij bent stomquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:12 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik ook 8:45!!!!
Nou zou leuk is dat eigenlijk niet
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat hij zegt dat rechten voor paupers is
Eerste collegedag weer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik heb netjes mijn ontbijt op gewend om zo vroeg te eten en meestal lukt dat dan ook niet echt..
Nu maar eens kijken hoe zaal 1.00.2 eruit ziet van binnen
Hebben we gister opt terras al gedaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eerste collegedag weer?Altijd gezellig het bespreken van de vakanties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |