Mja hij kiest inderdaad wel elke keer dezelfde vrouwquote:
bronquote:Op maandag 1 september 2008 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja hij kiest inderdaad wel elke keer dezelfde vrouw. Maar ach, die kop zie je toch niet in het donker
big? verklaar jezelf nader?quote:Op maandag 1 september 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP valt wel op het maatje "big" of niet?
Nou dat valt toch wel meequote:
Als ik er een bril van subtiliteit over heen doe, kan je wel eens gelijk hebbenquote:
+ 1quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou dat valt toch wel mee
behalve SZRR dan, maar dat was meer een walvis
Heb je betaaldquote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma, je hebt me een note aangenaaid. Moest die R&Plemming van jou maken.
Ja, een beetje wel. Maargoed ik moet ze neuken niet jijquote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, ik vind het ook geen heel mooi figuur.
Maarja beetje stom om te zeggen eigenlijk
quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef Mikkie het volgende:
Wie vinden je/jullie dan wél echt een mooie/lekkere vrouw?
Tuurlijk, kon me niet inhoudenquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verder echt de meest weggegooide 4,5 euro ooit, maar dat terzijde.
BWAHAHAHHAAquote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel. Maargoed ik moet ze neuken niet jij![]()
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:
Grapje hoorquote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm schatIk roep al sinds ik OTH kijk dat ik haar een enorm geil wijf vind, dus nee ik doe het niet voor de kudows
quote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef LastRequest het volgende:
Hebben jullie het weer voor elkaar hoor, posten wij dames ipv mannen
Nu jullie hete mannen posten!
Damn. M'n liefde, wat doe je?!quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Grapje hoorIk vind d'r ook mooi.
Mik Lindsay is tegenwoordig lesbisch dus voor jullie valt er sowieso niets meer te halen
Ja dan is hyves wel een goed ideequote:Op maandag 1 september 2008 21:37 schreef LastRequest het volgende:
*tring tring*
"Hoi LR, op koninginnedag zijn we toch bij een bandje wezen kijken dat jij kende? Zouden we die kunnen boeken voor aanstaande vrijdag op het Rhine Town Jazz Festival? Regel jij het even? ktnxbye!"
Eh.. ik heb de drummer maar even gekrabbeld![]()
Voor aanstaande vrijdag, lekker op tijd
Ik heb verder geen nummer ofzo, en weinig zin om iemand anders te gaan bellen ervoor.. kom op zeg, als bedrijfsleider ga je maar eerder wat regelen, dat festival komt jaarlijks terugquote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja dan is hyves wel een goed idee!
oke dan ligt het anders jaquote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb verder geen nummer ofzo, en weinig zin om iemand anders te gaan bellen ervoor.. kom op zeg, als bedrijfsleider ga je maar eerder wat regelen, dat festival komt jaarlijks terug
You're welcomequote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef LastRequest het volgende:
Mik! Held!
Chad
Dat was de enige die ik nog miste in m'n lijstje van de week.. maar ik vind dat ie zo niet-fotogeniek is, hij is mooier op tv/filmA Cinderella Story
quote:Op maandag 1 september 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Cali, wat is jou mening over Alison Angel? Zie fipo
deze dusquote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
niet gekeken maar vast prima
ziet er gezond en aardig uitquote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
deze dusspeciaal een linkje zodat er niet naar blonde mollige biggen met een plofkop gekeken hoeft te worden als met dan niet wilt.
op dit moment nietquote:Op maandag 1 september 2008 21:50 schreef LastRequest het volgende:
Net of Cali niets beters te doen heeft vanuit Edinburgh
quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Californium het volgende:
you welcome Cocktail * zegt cali met crappy schots accent
Je was 12?quote:Op maandag 1 september 2008 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
hihihi, hihihihi * gniffel *
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef LastRequest het volgende:
Want nu kun je niet slapen?
Wat maakt het uit dat iemand in je fobo zit? Misschien gaat hij/zij daarna wel over tot een versierpoging
Er zit een knop bij de instellingenquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
gvd... er zit een lurker in men fobo !Hadden ze daar maar een abbo voor zodat je dat kon opheffen
Hoe kan dat danquote:Op maandag 1 september 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pwndik ook, in een gebouw waar ik nog nooit geweest ben
Koudquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je leeft nog!![]()
Hoe ist zonder Cali?
je hebt betaalt!!!quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma, je hebt me een note aangenaaid. Moest die R&Plemming van jou maken.
Ik heb anders nog wel wat chicks voor jequote:Op maandag 1 september 2008 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koud
Maar ik had afgelopen week intro enzo, druk jeweetz
ja dat zijn idd die ik bedoelde voor 15 euro ofzo he ? en langer dan 3 uur ofzo zal je toch niet rijden dus dan maakt t in feite niet uit of je orthoplasieken neemt of niet...quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens vandaag nog eventjes dit gekocht, oude gele propjes sluiten wel erg veel af en dat drukverschil is zo kutOtoplastieken komen wel als ik er geld voor heb,
Gehoorbescherming #2quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens vandaag nog eventjes dit gekocht, oude gele propjes sluiten wel erg veel af en dat drukverschil is zo kutOtoplastieken komen wel als ik er geld voor heb,
Een biertje? En als ik nou geen bier ga drinkenquote:Op maandag 1 september 2008 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kan je mijn notes uitprinten en mee nar de meet nemen krijg je n biertje
Wtf wat een geldquote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
interessant maar t gaat in totaal rond de 1100 a 1200 euro kosten... dus moet er nog ff overna denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |